Tablet od Samsungu bude v ČR. Známe cenu!

Diskuze čtenářů k článku

mickac  |  17. 08. 2010 02:26

Názory:
1) USB host není u těchto malých zařízení nejspíše proto, že baterie by neutáhla napájet zařízení dle specifikace USB. Případně jen s nějakou redukcí a externím napájením. Implemetace HW i OS nebude hlavní překážkou.
2) Ovladače k jednotlivým zařízením, až v případě potřeby, stáhnout z nějakého DriverMarketu - principielně bez problému.
3) Osobně mi pomalu připadá zbytečné tahat současně mobil s 1GHz procesorem a netbook s 1,6GHz Atomem. A to jen kvůli pár pracovním programům pro správu sítí a ethernetovému vstupu.
Moje představa je výkonný mobil, který v případě potřeby vložím do "tabletového" monitoru/docku s potřebnými vstupy (USB, Eth) a přídavnou baterií. V případě telefonátu jen vyjmu (bez narušení rozdělaného) a zase vložím...
4) Občas bych uvítal, po připojení přes USB k PC, zobrazit displej telefonu v okně na PC, tedy zvětšený...
Ahoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  15. 08. 2010 18:57

Galaxy3 je uz v ponuke slovenskeho Zelovocu od konca juna (cervna) teda dva mesiace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kvakosh  |  12. 08. 2010 23:42

Víte pěkný h.o.v.n.o.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
korejský apple  |  12. 08. 2010 21:59

Když tak koukám na tu fotku kde je galaxy s a tablet vedle sebe, ještě s těma ikonkama na displeji - je mi z toho smutno a veselo zároveň. Takže si to ujasněme - samsung chce porazit apple tím že začne dělat jeho směšné kopie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  13. 08. 2010 10:42

Tak Apple taky porazil SmartQ, když začal dělat napodobeniny jejich tabletů, které tu byly dřív..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hellwet  |  12. 08. 2010 20:58

neviem nac tam pisete o tych tlacitok ked to je napisane ze europska verzia bude mat 3 tlacitka a americka 4 my sme europska takze 3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AlienMatej  |  12. 08. 2010 21:29

to je pre tých, čo by náhodou chceli americkú z kade by to kúpili :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AlienMatej  |  12. 08. 2010 19:26

Ak to bude mať Super-AMOLED tak tá cena je reálna.
Ak ale má TFT displej jak mi pripadalo vo videu, tak to je fakt lepšie kúpiť Samsung i9000 Galaxy S alebo nejaký mini laptop. Ja som kúpil SGS hlavne kvôli filmom a Super-AMOLED displeji, nemusím nič konvertovať, ani hocijaké flv či mp4 video z youtube.
Samozrejme je škoda že to podporuje len FAT32, takto ak chcem HDčko si musím rozdeliť mkv na 2 časti. S ext formátom súborov by sa mi na Windowse ale ťažko robilo, keďže by som na to potreboval všade kam by som chcel pripojiť mobil buď linux alebo nejaký program pre Windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  12. 08. 2010 16:51

Náhrada notebooku. Není daleko doba, kdy se budou počítače ovládat hlasem a tím pádem nebude nutné mít k dispozici HW či SW kalávestnici. Myslím si, že až se z tabletů stanou opravdové počítače, většína lidí si místo notebooku koupí právě takovéto zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 17:46

Jo, tak ta doba je HODNE DALEKO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jackoneill  |  12. 08. 2010 13:59

Tohle kopírování už je docela trapné. Každý jenom vše kopíruje. Kdy se zase objeví něco úplně nového?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 14:09

A co treba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantaL  |  12. 08. 2010 10:25

Neni za tu cenu lepsi notas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
apad.cz  |  12. 08. 2010 10:36

Ta cena me dostala, tak tohle je moooc..to opravdu je lepsi notas a k tomu na to "hrani" nejaky Android Pad (apad)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  12. 08. 2010 14:23

to je dost chbyná otázka, tablety typu IPad a notasy NEjsou plně srovnatelná/zaměnitelná zařizení...
je to něco jako otázka jestli je lepší motorka nebo auto...nelze rozhodnout, každé se hodí na něco jiného..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvrk  |  12. 08. 2010 08:15

Opět chybí info o USB, už rok si chci koupit náhradu za můj notebook, když jsem viděl I-pad, tak bych si ho hned koupil, má všechny funkce, který potřebuju, ale nemá USB, bez něj nepřipojim k němu nic a celý zařízení ztrácí smysl. Tak snad samsung neudělá stejnou chybu. Jakože klávesnice mě štve, ale za cenu ztráty USB jí nevyměnim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  12. 08. 2010 08:40

Obavam se, ze cekas na neco, co neprijde. Pokud chces vylozene USB do ktereho jdou pripojit klasicke zarizeni typu USB flash stick, mys, fotak, jednoduse tak jak jsi zvykly u PC, na to rovnou v pripade klasickych tabletu zapomen.
Tyto maji a budou mit OS typu android, ktery na nic podobneho pripraven neni. Tento os nema ovladace, ktere jsou schopny celou tuto sirokou skalu zarizeni obslouzit. Tedy to co povazujes za chybu jednoduse vyplyva z povahy daneho zarizeni.
Uprimne do ted jsem nepochopil, co porad s temi USB u tabletu vsichni mate. Pokud bych mel tablet typu ipad ci tohoto samsungu, zajimaji me uplne jine veci nez to, jestli k tomu pripojim fotak ci externi disk. Neni to nahrazka za PC nebo notebook.
Pokud chces tablet PC s klasickym OS a vsemi porty ktere ocekavas, takove zarizeni na trhu jsou take, ale priprav se ze nebudou mit vyhode techto specializovanych zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UFC  |  12. 08. 2010 09:12

Tak tak, velmi hezky vystiženo. Taky nechápu, proč je USB tak klíčové...ještě pochopím, že do toho chce někdo "vysypat" foťák na dovolené (což jde i s iPadem). Já myslím, že právě spousta lidí by tablet chtěla jako "náhražku" počítače,ale to imho není dobrá cesta, alespoň teď ne, kdy na to OS nejsou připravené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 20:40

Jde, kdyz si koupis REDUKCI.
Ale chapu, Apple prece nemuze dat USB primo do zarizeni. To by nebylo "Myslet odlisne".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  12. 08. 2010 10:18

já si naopak myslím , že tablety s OS Windows s tímhle nebudou mít sebemenší problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peonik3  |  12. 08. 2010 10:25

Tablety s win by s tym skutocne nemali mat problem. Problem bude ale niekde inde. Zatial som ci tal len o pokusoch o tablet s win a tie mali zalostne kratku vydrz na bateriu. Musel by si tak vsade so sebou nosit nabijacku a tym, aspon pre mna, straca tablet tie najpodtatnejsie vlastnosti- lahky mobilny a nezavisly na sieti, po cely den k dispozicii bez potreby nabijania

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  12. 08. 2010 10:37

Jak to teda je - dá se přes tu krátkou redukci Apple -> USB připojit flashka? Potom by to nebyl problém - co jsem viděl na fotkách tak je ta redukce asi 2.5 cm velká, takže by se to dalo pohodlně nosit všude. Ale tak jednoduchý to asi není co? Nebo jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  12. 08. 2010 10:48

To nejde, priznam se ze nevim jestli je to technicky mozne po uprave software ci zda je to dano USB hw implementaci na strane ipadu.
http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  12. 08. 2010 10:51

tak pozor, chyba, alespon castecne to lze:
http://www.youtube.com/watch...
zda se ovsem ze to bude omezene pouze na fotky a navic pouze na smer usb stick > ipad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  12. 08. 2010 11:19

Díky za odpověď. Buhužel jsem si to tak nějak představoval.
Takže to půjde asi jedině přes Cydii, ale jailbreak už je teď (momentálně ) jednoduchej, že by ho ani Apple nezjednoušil a přístroj rozhodně nijak nezkazí (podle mě ani vůbec nezpomalí) ani nezmění (přibyde jen ikonka Cydie ). Mě jailbreak přes spirit na iPodu trval ani ne minutu (jasněpřed tím jsem si o tom musel přečíst na netu). Takže by to zas takovej problém nebyl. (Ale nevím jestli už taková aplikace existuje (???))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 12:36

"jednoduse tak jak jsi zvykly u PC, na to rovnou v pripade klasickych tabletu zapomen. "
Ale houby!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2010 14:17

Ale ale a co taka Toshiba AC100??
http://smartmania.mobilmania.cz/index.php...
Ked sa poriadne pozries, tato vecicka bude slapat na OS Android a i napriek tomu ma USB port, ocividne hostovsky (samica) a ja teda nemam najmensi dovod nepredpokladat, ze nebude prave pre USB flasky/disky, klavesnice ci mysi... Naozaj ma nenapada nijaky iny dovod, preco by tam bol... Mozem sa aj mylit, ale o tom silno pochybujem. Ide o to, ze aj ked Android tuto funkciu (USB host) nepodporuje alebo nie su pre nu ovladace, tak to este neznamena, ze sa nedaju vytvorit alebo v dalsich verziach integrovat priamo do OS (vid podpora BT, Wi-Fi AP, modem cez BT a USB atd...). Preboha, vsak je to Andorid, co, dokonca Linux, tak aky problem??? Samozrejme musi byt aj HW podpora na strane vyrobcu zariadenia ale potom uz s ovladacmi nevidim ziadny problem...
Uprimne som doteraz nepochopil, co si nepochopil na tom, ze niekto chce na tablete/MT/PDA ci ako moznost pripajat periferie cez USB... Zvlast, ked uz mam dat za to taku palku (cena)... Od doby FSC Loox 720 a pod, ktory tuto funkciu mal (iny OS, teraz vsak pisem o principe a funkcii ako takej) som veru ani nevidel zariadenie, ktore by to podporovalo. A to je skoda, tuto funkciu som celkom pravidelne vyuzival a dnes by som ju urcite privital. Aspon na modeloch vyssich rad. Ostatne taka Nokia N8 sa k tejto funkcii vratila, bol by som rad, keby sa to stalo trendom aj u ostatnych hi-end zariadeniach, o tabletoch ani nehovorim... Podobne IrDA so zvysenym dosahom pre pouzitie ako RC (kedysi bezne u PDA) minimalne u smartphonov opat aspon vyssich rad by malo byt ako samozrejmost - ale to uz je ina tema...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 14:24

Acer N50 to mel take.
"Uprimne som doteraz nepochopil, co si nepochopil na tom, ze niekto chce na tablete/MT/PDA ci ako moznost pripajat periferie cez USB..."
Presne. Ja casto cestuji mezi dvema bydlisti a uprimne, prenaseni notebooku je proste otrava, a psani na NB klavesnici jeste horsi. Proto hledam tablet s USB host, abych k nemu na techto mistech mohl pripojit klavesnici, popr. disk s filmy. A uprimne nechapu, ze to nekdo nechape. Pod pojmem tablet si predstavuji UNIVERZALNI ZARIZENI, ne jak to ma apple, ze pro takovou NAPROSTO ZAKLADNI VEC, jako je prehravani filmu, JE BUDU MUSET PRVNE ZKONVERTOVAT.
Proboha, to jsme v roce 2010? Dokazete si predstavit, ze byste na iPadu museli konvertovat i mp3, abyste si je laskave mohli prehrat? Pochybuji. Tak proc vam to nevadi u filmu. Vymastenost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  12. 08. 2010 17:39

K iPadu nemas problem pripojit BT klavesnicu, alebo klavesnicu priamo pre iPad s dockom.
Apple taku "naprosto zakladni vec", ako je prehravanie filmov samozrejme ze ma. A na primarnych trhoch (co SR a CR vdaka poctu obyvatelov a kupyschopnosti nie su), kde funguje iTunes store nie je takmer nikto odkazany ani na konvertovanie - v ochchode si film/serial/hudbu vyberie, ZAPLATI a stiahne.
Ano, to sme v roce 2010, a vo vyspelych krajinach, ku ktorym sa tak hrdo hlasime, je normalne si za zabavu zaplatit a nekradnut. Aj tie filmy, ktorych mas plny disk, musel niekto do toho divx skonvertovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 17:43

Prosim vas, proc prekrucuje moje slova?
Psal jsem PREHRAVANI FILMU BEZ KONVERZE. To samozrejme neumi (pomijim iTunes).
"Ano, to sme v roce 2010, a vo vyspelych krajinach, ku ktorym sa tak hrdo hlasime, je normalne si za zabavu zaplatit a nekradnut."
Mas smulu kamo. Cesky zakon to nepovazuje za kradez a dokonce ani za poruseni autorskych prav. Priste se lepe zorientuj.
Ale o to nejde. Tobe by prislo normalni konverzovat mp3 a JPEG fotky do specialnich Apple formatu, aby sis je mohl prehrat ci zobrazit? Mne teda ani omylem ne. Presto to takto funguje v pripade filmu a nechapu, proc jedine vymastenym apple ovcim to prijde normalni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tempter  |  12. 08. 2010 18:04

Este raz - aj do toho divx formatu to niekto skonvertoval, nie je to totiz standarny format pre legalnu distribuciu. Autorsky zakon poznam a ten naozaj nekriminalizuje stiahnutie filmu/hudby pre osobne potreby. Ale ak by sa ten zakon dodrzoval, tak by si si tie filmy nemal odkial stahovat, lebo ich umiestnenie na nete a rozsirovanie je nelegalne. Rovnako porusujes zakon, ked tie stiahnute filmy/hudbu nahras kamaratom na disk, ci do mobilu.
Ano, Apple ovciam pripada normalne za pracu zaplatit, rovnako ako tvojmu zamestnavatelovi, ktory ti za tvoju pracu plati...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 20:38

"Este raz - aj do toho divx formatu to niekto skonvertoval, nie je to totiz standarny format pre legalnu distribuciu. "
Zakon nezna termin "format pro legalni distribuci".
"Ale ak by sa ten zakon dodrzoval, tak by si si tie filmy nemal odkial stahovat, lebo ich umiestnenie na nete a rozsirovanie je nelegalne."
Ano, ale to mne dle zakona nemusi zajimat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 20:39

Ty jsi ale vymasteny.
Kolik existuje filmu ve formatu divx? Stotisickrat vice nez ve formatu pro iPAD?
Co? Nechapu tvoji tupost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  12. 08. 2010 21:34

Newsflash: iPad prehra Divx filmy, cez free aplikaciu CineXplayer, takze cela hadka je zbytocna. Navyse v updatoch slubuju tvorcovia podporu dalsich formatov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  12. 08. 2010 21:40

Ok, pomylil som sa, CineXplayer podporuje zatial iba Xvid nie DivX. Ale podla mna to bude prvy kodek, ktory pridaju v update.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  13. 08. 2010 07:42

Pokud ano, bude to dobre, ale co titulky
U androida ani jedno neni problem :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 17:45

Takze dekuji.
Misto abych mel na dvou mistech dve USB klavesnice za 2x 100 Kc, kvuli skvele filozofii Apple si poridim 2x BT klavesnici za par tisic. Opet. To ti prijde normalni a univerzalni reseni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  12. 08. 2010 18:02

Ipad nemam, na svuj ipod touch si filmy streamuji pres airvideo, coz je vyborna aplikace kterou jsem si ZAKOUPIL v app store, zakoupil zduraznuji, jelikoz na android market cesi nakupovat nemuzou, pokud si samozrejme nerootnou a nehacknou zarizeni, proboha, to jsme v roce 2010?
Pokud uz mam potrebu si filmy pretahnout, skutecne je musim konvertovat, beru to jako dan za to ze mi zarizeni potom vydrzi filmy prehravat dele, nez kdyby rekneme muselo provadet downscale nejakeho videa, bojovat s kodeky atp.(tusim ze prave u aplikace vlcplayer kterou je mozne na hacknuty ios instalovat je videt ze prehravani jinych nez nativnich formatu vybiji baterii mnohem rychleji)
Jinak hodne stesti s hledanim univerzalniho zarizeni. Mozna zkus tuto nadheru http://www.mivvy.eu/cs/kategorie/osobni-pocit... ...
A ze to neni tak lehky jako IPAD, nema to stejnou vydrz ani to neprovadi tvoje prikazy stejne rychle jako napr. IOS ? To si ale musis rozmyslet, co chces. A ne, bohuzel, vse mit nemuzes. Jeste ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nofu  |  12. 08. 2010 18:26

Tyto male lehke tablety jsou urceny pro volny cas, tedy pro
-surfovani webu
-prehravani multimedii
-social apps(twitter, facebook, IM)
-gaming
(poradi nahodne)
Na zadnou z vyse uvedenych veci nepotrebuji USB, vyjimkou muze byt prehravani multimedii, zde by USB neuskodilo, ale neni nezbytne(proto taky vyse rikam ze nechapu proc to jiny naprosto vyzaduji), multimedia lze na zarizeni jednak streamovat z internetu(youtube a pod) primo z PC pres wifi, ci nahrat pres port, ktery je na zarizeni k dispozici, predpoklada se, ze nikdo se zdravym rozumem nebude chtit svuj pc nahradit 7 palcovym zarizenim bez "plnohodnotneho" OS, tedy i proto je USB port vynechan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 08. 2010 08:39

A toto tvrdi kto???
Ako mozes s takou istotou prehlasit na co je to ktore zariadenie urcene? Alebo este lepsie, ako vies na co ja (a samozrejme aj ini) chcem a budem pouzivat tablet ci MT?? Jasne ze nevies...
Ja si za zariadenie platim (a v tomto pripade pojde o nekrestansku sumu) a ja sam sa rozhodnem, ako ho budem pouzivat (multimedia/praca/web)... To, ze mi to vyrobca neumozni, lebo tam nedal niektoru funkciu, ktoru potrebujem, nie je moj problem, lebo chcem nieco co sa neda... Radsej by som USB host pridal a ked ho niekto nechce pouzivat, tak ani nemusi...
To by sme potom mohli kludne riesit dalsie priklady:
- naco BT, staci WiFi (alebo naopak)
- naco 3,5 mm jack, staci redukcia, alebo kupim BT sluchadla (za predpokladu ze mam BT
)
- naco FM radio, mame net a mozeme streamovat
- a vlastne naco pamate o niekolkych GB ci podpora pamatovych kariet, staci par MB na instalovanie apps a vsetky multimedia streamujme
- naco GSM modul, staci VoIP
- naco data modul, mame WiFi
- atd atd...
Blbosti ze? Odpoviem: no nato!!! Uzivatelia to prosto bud chcu alebo potrebuju... Ked mas dostupnu funkciu ktoru nepotrebujes, jednoducho ju nepouzivas. Presne ako USB host - po HW aj SW stranke pre vyrobcu banalita, ale rade uzivatelom by to spravilo nesmiernu radost a plnohodnotne by vyuzilo tuto funkciu... Tak nato...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heh  |  12. 08. 2010 22:24

to je blbosť, tie lacne čínske android tablety dokážu čítať z usb flash

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UFC  |  12. 08. 2010 07:52

No vida, spousta lidí tu hudrovala, že iPad je drahý a toto stojí 20.000,- je evidentní, že pokud výrobce chce, aby tablet za něco stál, tak tuto hranici bude atakovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  12. 08. 2010 07:55

bohužel, zatím je to tak....raději počkám ještě rok....snad to ale jsou jen zaváděcí či ceny za vývoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  12. 08. 2010 09:40

To neni o tom, ze zarizeni, ktere ma za neco stat bude atakovat 20 000, ale o tom ze vyrobce prestreli cenu. Samsung nema takovou zakladnu fanousku jako apple, proto mu to malo lidi koupi a to mam od samsungu vsechnu elektroniku, no 20tis za 7"??? Treba archos s 10" se bude prodavat kolem 350$. To je odpovidajici cena za multimedialni zarizizeni tohoto stylu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  12. 08. 2010 12:35

IPAD stoji 499 euro, coz ani omylem neni 20 tisic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 08. 2010 16:21

Tohle je kapku líp vybavený než ta věc od jablek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ameriko pes puchi  |  12. 08. 2010 18:27

Vy jste ho zrejme nedrzel v ruce ze?? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qual  |  12. 08. 2010 07:18

Zajímavý tablet, škoda, že se dokovací stanice dnes moc nedělají.
P.S. microSD jako datový a nabíjecí konektor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.R.  |  12. 08. 2010 06:20

tak si říkám..podle fotografie..a videa se asi nebude jednat o jeden a ten samý tablet.. kdyz si clovek pořádně prohlídne fotografii všimne si ve spodní části tří tlačítek.. na videu jsou ve spodní části k vidění 4 tlačítka:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lucas  |  12. 08. 2010 06:52

keby si ten članok poriadne prečítal tak by si zistil, že 3-tlačitkova verzia je pre európu a 4 pre ameriku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 08. 2010 16:20

Amíci zvládnou tolik tlačítek ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.R.  |  12. 08. 2010 18:16

máš pravdu..v tom případě se omlouvám..dva dny jsem nespal...a četl jsem to brzo ráno...takže jsem nebyl tak pozorný;)...každopádně...nechápu proč ti maj o tlačitko min a ti o tlačitko víc :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor