Tady je 10 smartphonů prodávaných s největším ziskem. Osm z nich má stejné logo

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 83

Názory k článku

01. 06. 2018 06:12

Mám tomu rozumieť tak , že zbytok výrobcov sú filantropi a vyrábajú smartphony iba preto aby dosiahli zisk od +0,6% až po - 80% !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2018 23:04

Je to prodej s největším ziskem. Takže když vyrobíte telefon za dva tisíce a lidé vám ho koupí za dvacet tak je jasné kdo to povede. :D A střední třída telefonů nemá dost velkou marži na to aby to nějak ovlivnila když se jich musí prodat "deset" na jednu "vlajkovou loď"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2018 10:01

Tak to ze je absolutně nejuspěšnějším výrobcem telefonu Apple je asi celkem jasné. V segmentech na které cílí má dominantní postavení, globálně ovládá totálně mobilní trh viz. članek. A prakticky od 1 generace udává směr a tempo celému trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2018 13:35

Je mi cim dal vice lito lidi, kterejm marketing jedne firmy vymyl takovym zpusoben mozek, jako nekterejm zdejsim exemplarum :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (23)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2018 12:04

No, zisk je to, co zůstane po odečtení nákladů. A náklady jsou materiál a platy. Takže i při zisku blížícímu se nule (takže majitel firmy bude prostě na novou jachtu šetřit déle) má ta výroba pořád smysl a živí široké množství zaměstnanců. Pokud je zisk záporný, pak teprve má smysl uvažovat o ukončení výroby, v této fázi buď firma doufá, že se v budoucnu vypracuje a dostane do kladného zisku, nebo holt ne, a skončí. Vysoké zisky Apple holt svědčí o povedeném obchodním modelu firmy, který má štěstí, že je na světě hodně pipin (a "chlapů" jim podobných), které za tu lesklou krabičku jsou ochotny vyklopit těžké peníze. Něco jako nedávno vyšel článek o tom, že Cocacola bude mít nový výrobek - čistou, demineralizovanou vodu, do které jsou opět přidané minerály, a bude stát kolem padesáti korun za půllitr. No, když to někomu dělá dobře, proč ne. My socky si holt pořídíme stejnou věc za zlomek této ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2018 09:36

Holt se za posledni rok nic nezmenilo. Na mobilech vydelava Apple a Samsung (ten spis diky vyrobe dilu). Zbytek se snazi ziskat trzni podil s vidinou moznych budoucich zisku, nebo se v tom placa a nechce odejit aby nemusel priznat porazku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2018 08:48

Xiaomi je prodejce který si branduje produkty jiných výrobců nebo si je nechává podle specifikací vyrábět, takže moc velké náklady mít nebude.
ZMI => Xiaomi powerbanky
Huami => hodinky Xiaomi Amazfit
Yeelight = Xiaomi Light
dále kamery, sluchátka atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 05. 2018 06:42

To je akorát vidět, tak ten "úžasný" Apple škube zákazníky. Nechápu že je ještě pořád tolik ovcí co ten předražený nesmysl kupují. Dřív jsem i pochopil že to bylo něco nového. Ale teď už je konkurence mnohem dál a za menší peníze dokáže nabídnout mnohem větší hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (33)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  16. 05. 2018 19:00

Docela by mě zajímalo jak k těm číslům vůbec přišli.Globální náklady na jednotlivé modely jsou zhola neveřejné informace.Tipuji, že zase někdo sečetl položky v ceníku součástek a zbytek definoval jako zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 05. 2018 18:56

takže nám Alík lhal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 05. 2018 18:43

To je zas blábol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 05. 2018 18:41

Tohle poukazuje na dvě zásadní věci.Low-end modely očividně do zisků nepromlouvají (a pokud, tak dost nevýrazně).
Pokud Samsung s Applem drží 90% zisků ze smartphonů a zbytek světa si urve část z 10%... Jaká je motivace výrobců?Po pravdě si neumím příliš vysvětlit, proč bych chtěl prodávat smartphony, když vím, že na nich prakticky nic nevydělám. Chápu to u firem, který mají zároveň dosah do mnoha dalších segmentů spotřebitelskýho trhu (Samsung, LG, SONY...). Ale třeba HMD/Nokia?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor