Sledoval jsem tu prezentaci a i když to je bezesporu zajímavý systém a zajímavá zařízení, na dramatický úspěch to netipuji. Už ten kontrast mezi profesionální PR kampaní a nemastným samotným představením byl téměř fyzicky bolestivý.
Když na pódium vstoupil Chandrasekar Rathakrishnan, CEO fusion Garage, bylo to jako spolknout červenou (či modrou? - už nevím) tabletku v Matrixu a přepnout se z krásného snu do šedivé reality. Ne, Chandrasekar není žádný Steve. Ani Steve Ballmer, natož Steve Jobs.
Ještě ani teď nenajdete na http://fusiongarage.com... žádné informace o uvedených produktech. Nebo aspoň mně se to nepodařilo. na Amazonu to mělo jít objednávat už dnes. Vím, že na západním pobřeží USA ještě není večer, ale zatím tam prostě nic není.
Je to bída, čekal jsem, že v okamžiku představení zveřejní solidní produktový web. Zatím není vůbec žádný, takže to vypadá, že profesionální byla jenom ta kampaň. Anebo ten web jen není na adresách, které byly v prezentaci zmíněny, nebo by se daly uhodnout. Já registruji .COM adresy i pro programy, které dávám ke stažení zdarma - oni investují desetitisíce dolarů do PR kampaně, a nedají 10 USD za doménu?
I kdybych si to chtěl hned objednat, v této chvíli prostě nemám - nebo nevím - jak. Objednávkový formulář prostě neexistuje. CO TO JE? Bude ten produkt profesionální, když je jeho marketing - až na to PR, které si prostě koupili za peníze investorů jako balíček - tak neprofesionální?
Příspěvek byl 2× upraven, naposled 15. 08. 2011 22:06