Tajemství: Alcatel utajoval svůj nárazuvzdorný telefon!

Diskuze čtenářů k článku

Petr Dohnal  |  05. 09. 2001 17:25

Kamarad automechanik je rovnez stastnym majitelem tohoto telefonu.

V jeho pripade byl telefon i prejet bez jakychkoliv nasledku. Zaolejovane a znacne znecistene prostredi snasi rovnez (zda se, ze mu dokonce dela dobre)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Dobrý  |  17. 07. 2001 19:30

Mám jinej zážitek. Na telefon Alcatel ATE natekla gulášová polivka. Teda natekla, byl prochu umazanej. První den v pohodě a druhej tuhej. Tak jsem ho rozebral a zjistil jsem ze polevka natekla asi 5 mm dovnitř telefonu a vlivem alektrochemické koroze zcela zmizely některé spoje a to včetně těch zlacených! Telefon šel "zpravit", ale svítit už nikdy nebude a "bondovku" už nebude nikdy potřebovat.

Jako u bajek ponaučení: mokrý telefon = baterku ven ! a pokud možno vysušit i uvnitř

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bouda  |  17. 07. 2001 19:30

Slečna, které spadl mobil z 10.patra měla více štěstí než já. Mám také ALCATEL ONE TOUCH EASY. Spadl mi jen z pracovního stolu na koberec a dnes funguje jen když se mu chce. Chyba se projevuje nečekaně tak, že volaný mne sliší, já jeho ne. Obnovit činnost se mi obyčejně povede jemným poklepáním na telefon tu zprava, jindy zleva. Servis mi vrátil přístroj jako neopravitelný. Co na něm mohu více zkazit. Pokusil jsem jej rozebrat a nejspíš vydný kontakt reporudktoru sopravit. Do přístroje jsem se nedostal. Dva ze šroubků (na křížový šroubovák) byly tak opotřebeny, že je není možné povolit. Co víc dodat? Ne všechny výrobky i ze "západu" se povedou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  20. 07. 2001 11:18

šroubky byly opotřebený - to asi zk*****y ty p.. (hospodářské zvíře) v servisu. S podobným přístupem servisů jsem se setkal i v jiných odvětvích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZVERuS  |  06. 02. 2003 21:57

Použi vŕtačku ja to robím tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ywanek  |  17. 07. 2001 19:30

Jóó hoši a děvčata to namáte na můj Sagem. Ten mi jednou spadl asi ze metru a půl na zem, přestal jít vibrátor. Byl jsem tehdá velmi nasr...., chtěl jsem ho i prodat nebo alespoň nechat spravit. Minulej týden mi ale spadl opět (opět nešťastnou náhodou). K mému vlastnímu údivu od té doby opět vibruje!!! Fakt!!! Nedejte na špatnou pověst ty Sagemy opradvu nejsou tak špatný!!! (jinak s alkatelem se nesnažte házet o zem za účelem toho, aby vám vibroval, to myslím nefunguje.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  17. 07. 2001 19:30

Mám telefon Ericsson A2618 známý svoji robustností. Už několikrát mi spadl doma na zem na koberec a bez jakékoli újmy na krytu či funkcích. Nosím ho pro jistotu v koženém pouzdře. No a teď nedávno pršelo a když jsem běžel se schovat pod střechu, tak jsem mobil měl nešťastne v kapsičce u košile. Vylétl a letěl přímo na beton, několikrát se otočil a i anténa dostala své. Navíc bylo všude mokro a louže. Zvedl jsem svůj mobil. Byl úplně mokrý a prohlížím si, jestli funguje. Zdá se že jo. Displeji se nic nestalo. Tak se dívám na kryt a vidím první následky. Místa nechráněná koženým pouzdrem jsou trošku poškrábaná. Jde o malé škrábanečky na černém plastu nahoře a pak jeden malinký na anténě, ale kromě újmě na designu mu to nijak neublížilo. Takže odolný telefon to rozhodně je.Zkuste cokoliv pustit v běhu na beton a uvidíme, jak to dopadne. Navíc mokrota se dovnitř nedostala a to byl celý promáčený. Prostě déšť mobilům nesvědčí a doporučuju si ho před děštěm chránit a schovat do pouzdra u kalhot nebo tašky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  17. 07. 2001 19:30

Před rokem se mi narodil synek a manželka dostala svuj prvni telefon AOTC MAX DB. Jednoduchý a levný telefon. Během mnoha náročných manipulací se synkem taky došlo k mnoha tvrdým pádům (z výšky kolem 1m) na zem. Maximálně se telefon rozpadl na baterku a tělo. Aby toho nebylo dost, v nestřeženou chvilku telefon putoval i do záchodové mísy. Naštěstí to bylo po spláchnutí. Dodnes si velmi dobře pamatuju ten zoufalý výraz manželky držící telefon za koneček antény. Léčbu telefonu jsem započal odkapáním ve dřezu. Další fází byla rozborka, otření vatou, sušení na topení a sborka. Je to už třičtvrtě roku a stále dobře funguje. Alcatelu zdar!
George.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajsik  |  17. 07. 2001 19:30

S timto telefonem sem fungoval asi 3 mesice. Za tu dobu sem s nim nescetnekrat hodil proti zdi ci podlaze, dokonce mi udelal diru do dveri(celkem velkou). Vzdycky kdyz sem nacvaklnul baterku najel v pohode. Byl fakt odolny (mnozi neverili tak sem jim to ukazoval), jedine co se mu stalo bylo to ze ta velka antena se mirne ohla (bez nasledku, zadna ztrata citlivosti). Jeste doted slouzi dobre znamemu, bez jedine chybicky. Proto si mylsim ze ericsson umi udelat fakt odolny telefon ( nemymslim high-endy typu T28,T29 a nepovedene T10s a T18s). Kdyby nebyl tak velky tak ho mam i dnes. Tedka mam SONY CMD-J5 a stou jsem to fakt "vyhral" staci se na ni jen krive podivat a uz se rozklada na soucastky... :). Dokonce musim mit na ni pouzdro...Jo jeste jsem zapomel ze mi 1018tka spadla z kola asi pri 50 a prejel jsem ji zadnim kolem ( musim priznat ze jsem mel stesti ze nepraskl displej, protoze je bez jakekoli ochrany a poradny sutr by mu dal asi dost zabrat, toto je asi jedina slabina ), stacilo ho oprasit a jel dal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Morpheus  |  17. 07. 2001 19:30

S timto telefonem (Ericssonem A1018s) v naprsni kapse jsem bezel po betonove terase a samozrejme me vypadl. Oddelila se baterka a kryt kolem klavesnice od tela telefonu - po zaklapnuti vse naprosto O.K!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  16. 02. 2003 22:51

me spadnul jednou a1018 asi z pul metru do travy a vod ty doby se obcas bezduvodne sam vypnul a pak z niceho nic vodeso vyzvaneni-proste nezvoni. ted je f krabici pod stolem asi pude do popelnice az budu nekdy uklizet. fakt je to asi kus vod kusu. moje 6210 vydrzela pad do vody, vytah sem ji a byla zapnuta (!) tak sem zmacknul menu a uz jenom svitila. rozebral sem vysusil sem asi za 15 minut a doted funguje. taky sem ji jednou polil nakym silnym redidlem a cely se to zaclo leptat tak sem ji polil vodou, rozebral vysusil (klavesnice trochu zkroucena) vsechno smontoval a pouzivam ji doted akorat baterka je na povrchu rozleptana. taky sem mel bosch908 mel sem prasklej plast vokolo anteny az se jednoho dne urvala tak sem ji asi 15x prilepil vterinakem :) ale jinak ten telefon slouzil dobre, nakonec sem antenu ztratil. taky ten mobil prejela felda na silnici a v pohode ani prasklej displej. pak sem ho asi na pul roku pucil kamosovi a vratil mi to ze po par sekundach hovoru to spadne. tak sem to rozebral a obe civky (civky!) co tam byly mely rozmlecenej kryt, rikal sem si zalepim to. vod tohodle zasahu nefunguje, skousel sem je i vodpajet a spojit kontakty. nebejt tohodle asi by to fakalo dodnes. taky siemens s35 mi najednou prestal jit, prehral sem fw 2x a pak se to uplne posralo tak sem to dal do servisu a za 600 mi tam nahrali novej fw kterej fakal asi 10 minut. tak sem telefon rozebral, ustipnul jeden kontakt vod tlacitka na hlasovy vytaceni (nechapu proc to melo 3 kontakty kdyz i s 2ma to faka!) a doted ho pouzivam na moje stary pegasacky tel.cislo. Taky sem mel 7110 ktera mi vypadla z kapsy u bundy a rozpadla se na moc kousku. slozil sem, fungovala. mozna funguje doted nevim=prodal sem ji do bazaru :)) momentalne pouzivam nokii 6210 ze vsech telefonu vydrzela nejvic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PPK  |  17. 07. 2001 19:30

Sice bydlim jenom ve ctvrtym patre, ale to musim zkusit. Mamiiiii kde mas mobil ????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:30

Sakra jeste stesti, ze to nikoho nezabilo )
No i kdyz, jit tamtudy treba nekdo z politiku, tak uz hazim AOTE z okna )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:30

Nejmenuje se m35, ale S6. Prezil se mnou dopravni nehodu, kdy jsme se s autem dvakrat prevrhli pres strechu a ja ho mel v naprsni kapse u bundy. Pres tu kapsu jsem mel bezpecnostni pas a mobil dostal urcite peknejch par facek, o cemz svedci i to, ze 14 dni po bouracce jsem mel na hrudi modrinu ve tvaru telefonu. Telefon bezchybne fungoval jeste mesic, pak zacaly zlobit nektere klavesy (neni jisto, zda to bylo opotrebenim nebo nasledkem havarie). V siemensackem servisu se ani nekoukli dovnitr s oduvodnenim, ze oprava by presahla zustatkovou cenu. Tak jsem si poridil novy telefon, ale presto mi stary chcipak siemens (myslen je ten muj, nic proti siemensum jako takovym) vrtal hlavou. Za dve piva se na nej mrknul fuser na strahovskych kolejich, jenom pripajel jeden dratek a ohnul nekolik kontaktu ke klavesam do puvodni polohy. Siemens uz zase funguje (uz 5 mesicu).
(Pro jistotu jsem nezkousel, jak by v takovem tstu obstala moje nova N3310, prece jen nemam telefonu na rozdavani, aut na rozdavani a viset v pasech hlavou dolu mi stacilo jednou)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 07. 2001 19:30

To me pri seskoku padakem, kdyz jsem se chtel podivat kolik je hodin a precist si SMS, vypadl mobil S35 z vysky 800m nekam do lesa. Po pristani jsme se ho snazili najit a po volani na tento mobil jsme zjistili, ze vyzvani. Nenasli jsme ho sice, ale musel fungovat. Mozna, ze neslo piezo a nebo se prepnul na ticho. Kazdopadne mi u Oskara vymenili Oskartu a zustalo mi cislo.
PS: Tu SMSku jsem si nestihl precist. Nikoho netrefil, a to si myslim, ze je dulezite. Z toho plyne ponauceni, ze kdyz vidite padackare nad sebou tak davejte pozor na nahodne letici predmety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Linda  |  17. 07. 2001 19:30

Mam Motorolu T2288 dovezenou z Německa. Rad si sni hazu a proto mi aspon 3* dene spadne na zem. Treba i ze čtvrteho patra ( to se stalo jen jednou) a stale vypada jako nova. Naopak predchozi t2288 kterou sem si kupoval u nas ta mi spadla 3* a byla ,,KAPUT´´. Tak ,ze neni kus jako kus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Linda  |  17. 07. 2001 19:30

Chybička se vloudila:
,,na trdou zem´´

To se stava i tem nejlepsim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  17. 07. 2001 19:30

Myslim si, ze je to spis otazka nahody. Jedny moji kamaradce spadnul taky Alcatel OTM db, ale pouze z konferncniho stolku a na koberec. Bohuzel tak nestastne, ze prestal fungovat. Odnesla ho do servisu (ET) a tam se do nej podivali, zjistili ze je uvolnena zakladni deska a ZDARMA ji ho behem peti minut opravili. Proste nahoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Hubalek  |  17. 07. 2001 19:30

Musím si postěžovat na Siemens M35i, který je řazen do oné "nerozbitné" trojky a osobně si myslím že ne moc právem.

Telefon této značky mi spadl cca 1 metr ze stolu na plovoucí podlahu (takové tvrdší linoleum) a dopadl na část kolem mikrofonu a naštípl se. Reklamace pochopitelně nebyla uznána. Od té doby silně pochybuju o "nerozbitnosti" tohoto Siemense, protože tohle mi žádný "normální" mobil předtím neudělal, vydržely vždycky o hodně víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pool  |  17. 07. 2001 19:30

Naprosto souhlasim. Manzelce spadla M35i
z cc 30 cm na linoleum a to tak nestastne, ze praskl display reklamace samozrejme nebyla uznana a oprava vysla cca na 1600,-Kc. Takze na nerozbitnost neverim. Ale shodou okolnosti jsem byl majitelem AOT easy a co vydrzel to nevydrezel zadny z mych dalsich mobilu. Napr. pad na beton ze 4 patra, noc stravena v hustem desti a v trave apod.
AOC byl jednicka :o)) Cest jeho pamatce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d.v.d  |  17. 07. 2001 19:30

Tak taky dlší na tenhle telefonek koupil jsem ho cca první den co přišel do Čech, behem dvou mesicu se mel jako v bavlnce, bohužel pak misto aby jsem ho dal do pouzdra, spadl na zem v kancelari (lino). a najednou nesel microfon (nastipnula se deska) .... reklamace jakymsi zpusobem prosla, sice mi tam dali dvakrat upne nefunkcni desky, ael ted co mam tu ctvrtou tak zatim vydrzel vsechno... skoro vsechno (dokonce i lehci koupel v kaluzi).

Otes si prejel starou s6 tranzitem a ona porad funguje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cub  |  17. 07. 2001 19:30

Jednomu kamosovi spadl Alcatel OTC ze schodiste, propadl o dve patra niz ( ze 4. do 2. patra) a ani se nevypnul! Za nejakej cas mu ale malej synek ukousl antenu a bez anteny mel citivost skoro stejnou jako s antenou. Jinymu kamosovi zase pes rozkousal Siemense C25, ale aspon SIM karta to prezila ( moc nadeji jsem ji sice nedaval, protoze byla trochu ohnuta a nalomena, ale funguje). Nekde jsem videl obrazky zdemolovanejch mobilu, nevite nekdo kde to bylo? Naskenoval bych ho a poslal tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromir Kus  |  17. 07. 2001 19:30

Proboha na co si lidi kupujete nerozbitne resp. odolne telefony, proti nahodnym padum, koupani ve vane ? To Vam stejne vydrzi kazdy alespon trosku festovnejsi telefon, pritelkyni spadnul Siemens S25 z tretiho patra rodinneho domku na beton resp. na silnici kde je husty provoz, ne jen ze ho nikdo neprejel, ale po narazu neprisel ani o antenu a jeste se upevnila baterie ktera se uz viklala, takze nekdy je takovy pad ku prospechu. To ze ten pad vydrzel stary Alcatel se asi nikdo nebude bat verit, protoze to je pravdepodobne. Ja osobne jsem si koupil na test Ericssona R310tku, ktery povazuji za opravdu nejodolnejsi telefon co byl kdy vyroben, protoze prosel mymi testy. Sel jsem do toho, ze ten telefon zdemoluju - schvalne kdo vic vydrzi, vydrzel Ericsson a ja byl rad. Hazel jsem ho na sutraky v extremnim terenu, noril jsem ho do vody, slapal po nem, zahrabaval do hliny a pisku, hazel z balkonu na beton - no delal jsem vsechno to co by nikdo nedelal a proc ? Abych se utvrdil, ze az zase nekdy budu potrebovat opravdu odolny telefon vezmu si prave jeho ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z-Man  |  17. 07. 2001 19:30

Uz neni o cem psat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:30

Myslím, že občas neuškodí jedna příhoda ze života.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  17. 07. 2001 19:30

Kamosovy spadl ze strechy panelaku zase BOSH (ten starej co se kdysi prodaval i v sadach ne 909 a tusim ze 509 nebo tak nejak), spadl primo na antenu - antena se sice ulomila, ale telefonu se uz nic nestalo, a norlmalne s nim jde telefonovat. Dokonce i citlivost na signal ujde - je to slabsi, ale na to ze je antena ulomena to jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z-Man  |  17. 07. 2001 19:30

okej- beru...
na druhou stranu, kazdy z nas jiz o necem takovem/podobnem slysel...
a i kdyz clanek byl napsan s jistou mirou nadsazky (jakpak by ne), u stejneho mobilu se stalo (taky prihoda ze zivota, ac ne vlastni), ze pri padu z postele (asi 50 cm) spadl tak "stastne", ze se v nem rozbilo neco, co v servisu okomentovali jako "kupte si radeji novy"...
co z toho plyne - ze z jednoho prikladu nejde udelat obecny zaver...
preju peknej den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amper  |  17. 07. 2001 19:30

Tak pridam pripad c.2
Hasicska plosina, vyska 30m, nepozornost majitele AOTC a sup, telefon sel pekne primo na beton. Tusim ze to lehce odneslo jen "sklicko" pred displejem, jinak nic.

Muj stary dobry AOTC mi na zem a ze schodu upadnul nescetnekrat, casto doslo k uplne "rozborce" a vzdy po slozeni a zapnuti bez problemu nabehl.
Ale asi zalezi kus od kusu a na nahode.

Zdravim, amper

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stranger  |  17. 07. 2001 19:30

Mohu potvrdit Můj AOTC vydržel mnoho pádu a několik hodů o zeď v záchvatu zuřivosti .. Až na prasklý baterkovy článek přežil naprosto bez problému ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Corin  |  17. 07. 2001 19:30

Jojo, zdá se, že OTCéčka přežívají všechno. Mám taky jeden (ten velkej s vytahovací anténkou) a přežil toho tolik, že se někdy sám divím. Vypadá sice, že ho už přežvýkal pes (což je asi jediné, co se mu nestalo), ale baterka, klávesnice i displej prostě fungují.
Bez něj se neobejdu - vydrží dlouho nabitej a navíc má super signál, což nutně potřebuju. Asi si budu muset pořídit ještě něco menšího "do města". Ale nevím, jestli to vydrží ty pády z koloběžky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas.  |  17. 07. 2001 19:30

Je to blbost!!!Ono já jsem na to kapnul!!!Ono to je tim ze ty staré telefony jsou z kvalitniho plastu a hodně toho vydrží.Kdežto ty nové na těch se šetří a tak na nich je slaby plast ,ktery nic nevydrzi a tak jsou stale v servisech a jsou snima potíže!!!Mám kámoše které má 8210 a já mám 3110 dělaly jsme s nima stejne pokusi(déšť,hlínu a 3 patro panelového domu) a 8210 skončila v servisu a moje...N3110 je na zemi jak doma a pořát faká!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holly  |  17. 07. 2001 19:30

Tvůj kamoš dělal pokus:8210 z třetího patra??Tak to je úlet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor