Takhle vypadá přístrojovka Audi pod vládou Tegry K1

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 22

Názory k článku

avatar
15. 01. 2014 19:14

Jen doufam, ze se to nebude sekat jako na mobilech... Pak by tam mohl byt teoreticky problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 01. 2014 11:35

já si nemyslím, že je to dobrý krok nebo snad něco kupředu. interaktivita ale docela hezká. Myslím že umístění jakéhokoliv informačního panelu kamkoliv na palubovku mimo projekci na čelní sklo je rušivý element. ani středový panel není žádný zázrak, pokud řídím a do toho musím semtam sledovat navigaci, přepnout rádio (pokud nemám na volantu), mě dokonce i sledování tachometru obtěžuje, protože musím sklopit oči a přestat se dívat na provoz. Někdo řekne vteřina nebo pár vteřin, ale ty semtam můžou znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Osobně bych jako největší přínost hodnotil kompletní ovládání vozu hlasem, případně gestama (než hledat kdejaký knoflík) a veškeré informace promítat přímo na čelní sklo (s volitelnou možností průhledností). Pak se nemusím dívat přímo na přístroje ale vidím je.....jak je to slovo když něco vidím aniž bych se na to musel zaostřit ale mám to v zorném poli a vnímám to?:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 01. 2014 09:02

Dělám u aut už 15 let takže tohle rozhodně vítám.
Všechna taková-hle technika potřebuje taky pořádnou peněženku. ˇ
Náskok díky technice :)
Počkejte až se do toho dostane nějaký moc pěkný vir. To bude paráda. :)
Hlavně aby lidi nezapomněli řídit a nečuměli místo toho do displeje.
Světlomety jsou designově moc povedené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 01. 2014 00:45

Veľa zbytočných rušivých prvkov, ktoré odvádzajú pozornosť vodiča ... budíky majú ukazovať len to najzákladnejšie a zvyšok by mal byť na obrazovke v úrovni čelného skla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2014 22:49

4 kroužky pro teploušky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2014 17:31

Mnohem zajímavější než ta přístrojovka (nic technicky a technologicky převratného) jsou ta světla. 3 paprsky se spojí v kužel světla a vytvářejí dokonalé osvícení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2014 15:04

Volant a pedály bude dodávat Logitech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2014 15:00

Vypadá to pěkně, ale PSA (např. Citroen C4 Picasso), digitální přístrojovku používá několik let a poslední generace je velice podobná tomu co je zde prezentováno. Pochopitelně Audi a VW to určitě bude mít lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2014 13:59

Mám vůz staršího data výroby, takže si neumím představit jaký to je jezdit v autě s displejem před nosem. I současný podsvícení mám skoro na minimu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2014 13:07

A co když vypnou proud?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor