O2 slaví první úspěchy se svým "nulovým" tarifem Zero. Od konce června, kdy jej operátor představil veřejnosti, si jej aktivovalo už téměř 10 tisíc zákazníků. O2 Zero oslovil zejména ty z nich, kteří doposud nevlastnili žádný paušální tarif. Společnost to uvedla ve své tiskové zprávě.
"O2 Zero je ideálním tarifem pro ty, kteří příliš nevolají, ale chtějí být stále na příjmu," uvádí Jan Karas, ředitel pro segmentový marketing společnosti Telefónica O2, a dodává: "O2 Zero zároveň může být řešením pro zabezpečovací zařízení, kde tak odpadá starost s dobíjením či hromaděním kreditu, což oceňuje velké množství vlastníků těchto zařízení."
S tarifem O2 Zero není zákazník nucen upisovat se k časovému závazku a nehradí žádné paušální poplatky. Ceny platí stejné za volání a posílání SMS a MMS do všech sítí v jakoukoliv dobu. Nemusí tak hlídat, kdy a kam volá či SMSkuje a MMSkuje. Minuta volání do všech sítí vyjde na 5,90 Kč, SMS do všech sítí pak na 1,90. Za MMS zaplatí 5,90 Kč.