TAT předvedl 3D použitelné i pro současné mobily

Diskuze čtenářů k článku

03. 03. 2010 15:08

Jako pokrok nezastavíte, ale ono sotva funguje 2D bez sekání (a ne vždy) a už se předvádí "pseudo" 3D.. nevim nevim.. Další šikana procesoru a pochopitelně baterie.. Bohužel v tom nic víc nevidím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  03. 03. 2010 23:34

Sotva funguje 2D bez sekání? To myslíš konkrétně co?! Já tedy provozuju běžně 3D bez sekání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
St.  |  03. 03. 2010 09:59

tak uplne nove to neni, podobne kraviny jsou na iPhone, napr. Tarantula.
Vykonove to zas tak narocne nebude, zpozdeni je zavineno reakci polohoveho cidla.
St.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladty  |  03. 03. 2010 18:46

Nvm jestlis pochopil/cet clanek, to uz je jedno. Kazdopadne tady se jedna a rozpoznavani polohy oci vuci telefonu - takze telefon se vubec nemusi hejbat. Prave tim je ta tech zajimava, s polohovym cidlem by to bylo o necem jinym a pro pohled by to nemelo moc smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thoomas  |  03. 03. 2010 00:56

Mě se to dost líbí ;) Určitě ( pokud to bude možné ) to vyzkouším. Nevíte jak by na tom byl iPod touch? -Jestli bych to na tom rozjel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thoomas  |  03. 03. 2010 00:57

Já jsem *** Vždyť iPod touch nemá kameru - Tak se omlouvám :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  02. 03. 2010 22:31

Prosím,prosím a bude to fungovat na mé Nokii 8310 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  02. 03. 2010 19:00

No pokud to takto běží na Nintendu DSi, které má dva zastaralé procesory na 133mhz tak by to na smartphonech mělo být naprosto bezproblému - obzvláště na těch s 3d akcelerátorem. Takle na PSP kdyby to zkusili, škoda že nemé kamerku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jackoneill  |  02. 03. 2010 18:25

Zajímavý, roztomilý a pro některý hry i vhodný. Dobrej nápad!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  02. 03. 2010 16:46

A dobrý je to jako k čemu? Budu mít za sebou naplácaný nějaký vrstvy něčeho no. Pro filmy dejme tomu, ale v mobilu je to konina. Btw. SPB Mobile Shell je dobrej, ovšem do té doby než poznáte HTC Sense (Manilu). V té chvíli letí do koše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladty  |  02. 03. 2010 17:00

Prave naopak, povazuju to za vybornou technologii (napad) na hry - budes se rozlizet kolem, bude to mnohem zivejsi. Mne se to hodne libi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CeBit  |  02. 03. 2010 16:36

Myslite,ze dnes tady misto tehle nezajimavych clanku alespon pro me,vyjde i clanek o CeBitu,ktery dnes zacal nebo o nove LG Arene Maxx nebo ze letos spusti LTE i v takove Armenii?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DiaJee  |  02. 03. 2010 15:19

je nějaká dostupná verze na vyzkoušení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  02. 03. 2010 15:16

No dobře, ale tohle přeci není 3D zobrazení, nebo rozhodně ne takové, jaké známe z kina. Tady vidíme normální 2D obraz, to, že se za displejem hýbe, je něco úplně jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
any88568965  |  02. 03. 2010 15:36

už sem to chtěl napsat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2010 15:45

Na druhou stranu, i kdyz z nadpisu to muze vyznit jako ze to ma nejakou souvislost s 3D se kterym se setkavas treba v kine, tak v clanku sem si niceho takovyho nevsim a je to tam popsany rozumne. Samozrejme zajimavejsi by bylo, kdyby navic jeste k tomuhle systemu resil kde se nachazi ktery oko a posilal obraz pro obe oci zvlast (i kdyz by byly potreba brejle), moh bys koukat i do rohu mistnosti + bys mel prostorovej efekt.
A narocnost nevidim jako extremni problem, analyza obrazu pro urceni polohy oci a pak uz jenom par vypoctu a urceni polohy a rotace kamery ve hre samotny. Ten obraz v dnesni dobe uz neni imho nic tak narocnyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxmz  |  02. 03. 2010 13:34

No tak prakticky totéž bude v SPB Mobile Shell 5.0. Tak od 2:20 http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  03. 03. 2010 00:56

Jenže to co má SPBMS5 nejsou skutečné 3D objekty, ale jenom 3D hladiny - a navíc posouvané ne vůči pozorovateli, ale jenom vůči polohovým čidlům (což vypadá hezky na videu, ale z hlediska prostorové projekce jde o skutečný nesmysl)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor