geoffrey peyrac
8. 6. 2025 • 16:54

Oneplay. Drahé. Je to výsměch. Na jedno zařízení? V rodině? Nepoužitelné.

ethanoCZ
ethanoCZ
29. 5. 2025 • 15:33

stejná situace, v Moje O2 tato možnost vůbec nebyla, moje odpověď s výpovědí služby na email ve kterém přišla informace o změnách služeb se vrátil jako no-reply a živí operátoři na lince podle mě záměrně ani neexistovali. a “virtuální asistenka” (v roce 2025 spíš parodie na ni) na O2 lince mezi svými reklamními bloky mi poradila, ať zavolám na O2. zrušil jsem na pobočce, ale něco už jsem zaplatil. zcela jistě šlo o porušení zákona, určitě je v technických možnostech O2 toto provést digitálně, když už to umí i úřady, proto je jasné, že to byl záměr.

monika Černá
25. 5. 2025 • 16:08

Máte zde někdo zkušenost se splátkami za modem od O2 co teď bylo převedeno na oneplay? Do změny na oneplay mi měsíčně strhávali 63,- splátku na modem. Teď, když mi přišlo první vyúčtování po změně po mě chtějí celou částku doplatit za modem. Což je kolem 3000,- ? Dá se proti tomu něco dělat? Krom že se nedovolate atd.

boban
23. 5. 2025 • 12:19

Tak to se těším na pravidelnou měsíční monitorovací zprávu ČTÚ.

Kryštof Dostál
23. 5. 2025 • 6:35

V tomhle jsou v O2 špička. Nabízejí službu navíc na první měsíce zdarma, ale i přes výtky vám je po téhle "akci" začnou účtovat. Kolik lidí to nakonec obvolalo a odběhalo aby pak nad těmi pár stovkami, které jim nejprve strhli, mávlo rukou? KOlik peněz takhle O2 navíc vydělalo za něco co nikdo nechtěl? Když jsem chtěl OnePlay dědovi zrušit a znovu ho kvůli sportovním přenosům přihlásit, ale tentokrát už mimo smlouvu přes internet abych to právě mohl kdykoliv zrušit, musel jsem si založit vlastní účet a přihlásit to na něj, protože na ten jeho to nešlo jinak než přes měsíční výpis. Proto když jsem si u sebe doma zařizoval internet, tak pána z O2 jsem slušně vypoklonkoval, protože od nich bych ten internet nechtěl, i kdyby byl zdaleka nejvýhodnější. O2 jsou hyeny.

malachi33
malachi33
23. 5. 2025 • 0:10

Mně dokonce od 16. dubna zvedli cenu internetu na dvojnásobek. Z 299 na 599. Svině neskutečné. Vyúčtování prý reklamovat nejde, musím to zaplatit. Šašci na prodejně nemají kompetence řešit vůbec nic. Všechno přes telefon, kde se ani po půlhodině čekání nedá dovolat. Ve fungujícím státě by už ČOI a ČTÚ rozdával milionové pokuty, ale tady raději bude buzerovat malé obchodníky kvůli prkotinam

Samanthea N (Samanthea Nováková)
22. 5. 2025 • 19:46

Mě přišel e-mail, že mě převádějí služby na OnePlay a zdražují o 450 czk, aniž by tam byl nějaký benefit (nechtěné a vnucené Voyo opravdu za benefit nepovažuji). Platili jsme něco přes 3k czk měsíčně za čtyři telefonní čísla, číslo do AW a optický internet s pevnou IP adresou. Hned v den, co dorazil e-mail, jsem volala na infolinku, kde mi to bylo nejdřív třikrát zavěšeno a teprve počtvrté, když jsem tomu neschopnému automatu řekla, že chci řešit novou službu, mě to spojilo. A to překvapivě rychle, asi za dvě minuty. Vyjádřila jsem nesouhlas se zdražením, bylo mi řečeno, že to jinak nejde, tak jsem řekla, že ok a že odejdu ke konkurenci, na což mi operátor řekl, že na to mám právo. Tak jsem okamžitě zavolala konkurenci a vybrala si Vodafone, zadala OKU kódy a převedlo se to. Ovšem ta jejich vnucená nechtěná televize zrušit okamžitě nešla, že prý výpověď 30 dnů. A když mi přišlo vyúčtování za celkem 22 dnů televize, tak chtěli přes 1200 czk, že prý televize zůstala v balíčku SPOLU. Tak jsem volala znova na infolinku a ta zmetkovitá AI mi to opět dvakrát zavěsila a opět jsem musela tvrdit, že chci novou službu (na druhou stranu, nevidím problém lhát šmejdům). Ovšem musím pochválit operátorku, protože to vyřešila tak, že jsem nakonec za to nemusela zaplatit nic, takže aspoň něco.
A mimochodem, u Vodafonu za stejné služby je to o 250 czk levnější bez slevy a na půl roku je to levnější cca o 600 czk, takže přechod se vyplatil i tak. A jestli se O2 vyplatí přijít o 3k czk měsíčně, aniž by se pokusili situaci nějak řešit, tak nevím co si o nich myslet.

Zdeněk Vaňa
22. 5. 2025 • 17:48

Ja sem oneplay dneska zrušil, ale bylo mi řečeno,že je 30dni vypovědni doba, takže mi to už nefunguje ale mesic to ještě budu platit, to je tedy pěkny binec

Evelyne Čambaliková
22. 5. 2025 • 16:33


Bohužel i já patřím k tisícům těch, kteří ONE PLAY mají i přesto, že ho nechtěli a nechtějí.
Důvodů je víc, především mi vadí, že "někdo" rozhoduje o tom na co se mám nebo chci dívat v TV, přestože jsem o to nežádala ani neměla příležitost se vyjádřit. Dále (vzhledem k tomu, že jsem důchodkyně) mi
vadí částka, kterou jsem nucena platit navíc. Je tisíc věcí jak lépe tuto částku využít k něčemu, co mi udělá radost ! A v neposlední řadě vůbec nemám potřebu sledovat další kanály, protože těch 5-6 mi bohatě stačí.
Nehledě na to, že jsem 2x neuspěla i přes ochotu pracovnice O2 odstoupit od této služby, ani 55 pokusů dovolat se na zákaznickou linku.linku. Jsem tím znechucena a přejdu k jinému operátorovi
Toto asi O2 chce, že. Nebo NE !!!

Johny HD (JohnyHD)
22. 5. 2025 • 10:50

Jsou to sprosti podvodnici.Mam optiku 250,pred 2 lety jsem ji ziskal za vyhodnou cenu,ktera mela byt natrvalo.K tomu O2 TV tu nejnizsi zdarma.Po prevodu ze Oneplay za 200 a optika zdrazeni o polovinu,sic stale s jakousi slevou,ale uz jen na 2 roky.Oneplay jsem pracne uhadal zpet na tu zdarma a kdyz jsem pozadoval bud puvodni cenu optiky nebo cert vem to mensi stale vyhodne navyseni,ale ze trvam na puvodni podmince natrvalo,abych se zas nemusel za 2 roky dohadovat o slevu,tak pry ze oni zmenili podminky a co bylo puvodne domluveno,uz neplati.Argumentaci,ze to tedy je podraz,presli opakovanim mantry o zmene podminek a slusne dali najevo,at si trhnu.Jelikoz jeste 2 roky vyhodne splacim modem,pokud mi pak nenechaji soucasnou cenu,rusim vse.Jinak z toho obecne vyplyva,ze jakekoliv sliby a zaruky plati jen do te doby,nez se oni rozhodnou je nedodrzet.Takze klasicky podvodny klamavy pristup a cele O2 tim oficialne ziskalo status neferoveho klamaveho az podvodneho prodejce na urovni smejdu-prodejcu tech pochybnych dek nebo predrazeneho nadobi.

intelHD
intelHD
22. 5. 2025 • 10:18

To je skoro na flastr, ne? Měl jsem O2 TV Modrá k internetu, převedli mě na Oneplay Komfort, dražší tarif. Mrknu do appky Moje O2, že to změním. Přesně tak, jak by člověk v dnešní době čekal. Ale ne, nic tam není. Volal jsem jim tedy na linku, udělal takové tóčo, že mi to změnili na Oneplay v ceně internetu a ještě jsem si, jako na nějaké tržnici, vyhádal levnější cenu, takže po tom jejich "zdražování" platím ještě míň, než teď. Otázkou je, co za dva roky, až ta sleva skončí. To bude zase to stejné kolečko vyjednávání dokola. Fakt mě to nebaví.Jo a navíc ten Oneplay je UI/UX katastrofa.

jurabike
22. 5. 2025 • 7:43

To je zas nějaký lživý článek. Jak nešlo dovolat ? V okamžiku kdy jsem to zjistil jsem chtěl na O2 volat, ale nebudu se bavit s nějakym automatem. Takže jsem položil, šel na jejich web, a nechal jsem tam svoje číslo, že mám zájem o novou službu kliknul jsem a během asi 30 sekund mi někdo volal, že co si přeji koupit, tomu jsem exaktně slušně řekl,že žádný OnePlay nechci, že už jej v rodině máme jinde zdarma k internetu, on cosi odklikal, do minuty jsem dostal SMS, a OnePlay nemám. Tak proč z toho děláte takovou aféru?

Amigo Ventero
21. 5. 2025 • 22:28

A zase to sejdirske a podvodnicke O2 - jejich klasika. Bezny cesky obcan musi byt neuveritalna ovce, kdyz je u takoveho operatora a nejde ke konkurenci ..

Bobanowicz
21. 5. 2025 • 21:03

Nevím jestli jsem vypadal tak krutopřísně a nebo to bylo tím, že mám u O2 víc čísel, takže o mě nechtěli přijít, ale došel jsem na pobočku O2, chlapíkovi jsem sdělil, že mi O2 bez mého vědomí zřídilo placenou službu s čímž nesouhlasím a tedy požaduji odstranění této služby. Chlapík mi řekl, že prý první měsíc je Oneplay zdarma, já mu na to odpověděl, že televizi stejně nesleduji a tato služba je mi tedy k ničemu. Chlapík mi odpověděl, že ještě ten den mi Oneplay ze seznamu služeb, které platím, vyhodí, což se skutečně stalo. Pár hodin po návštěvě O2 jsem obdržel mail oznamující odstranění Oneplay.

Názor byl 1× upraven, naposled 21. 5. 2025 21:17

Miroslav Kašpar (dyckyblues)
21. 5. 2025 • 20:35

Osobně jsem dosud PPF a tím pádem i O2 toleroval. Mobilní telefon jsem si pořídil v devadesátých letech, kdy tu byl jen Eurotel a tak jsem s ním probublal až k O2. Teď jsem s nimi chtěl řešit cosi ohledně internetu a ukázalo se, že s nimi již nelze komunikovat e-mailem. Pouze tím jejich stupidním chatem nebo telefonicky, případně písemně na papíře (!) nebo návštěvou kanceláře. Což principiálně odmítám, neboť nehodlám činit jakákoliv rozhodnutí pod jakýmkoliv (časovým) tlakem. Takže jsem se rozhodl, že se důkladně porozhlédnu po jiných poskytovatelích telekomunikačních služeb a kompletně se vším přejdu jinam. Ať to prašivé PPF vezme čert 🙂

Jaroslava Brožková
21. 5. 2025 • 20:07

Potvrzuji vše co bylo o službách O2 řečeno, chtěla jsem televizi zrušit ještě před převodem na OnPl, (prý se vám do 30 dnů ozvou) strávila jsem marným telefonováním několik dní, nanejvýš jsem se dovolala na virtuálního blbečka, který vaším požadavkům nejspíš záměrně nerozumí. Zavolali mi přesně poslední den v měsíci a jen mě operátorka sdělila jak mi nastavují nově služby, na mé sdělení, že chci službu zrušit a ne měnit, tak po telefonu nelze (ale založit služby po telefonu lze!) musím na prodejnu 02, která je v jiném městě, takže co nejvíc to zákazníkovi zkomplikovat.
To je vůči zákazníkovi nehorázné chování.

bigsam72
21. 5. 2025 • 17:25

Takze podminky byly stejne jako u CT/CRo 😉. Rozumim.

světelná tyč
21. 5. 2025 • 16:50

To jsou svině, to O2. Kdybych jim někdy něco platil, asi bych se nasral.

5uch .
5uch .
21. 5. 2025 • 15:09

Lidé, kteří dosud měli bezplatnou O2 TV (s internetem), jsou automaticky převáděni na One Play Komfort (za 199 Kč). A to i lidé, co O2 TV aktivně nevyužívali.
Je sice možné zažádat o snížení TV tarifu na bezplatný One Play k internetu (což by v tomto případě bylo logické výchozí nastavení po změně). Nicméně tato tarifní varianta je uváděna jen v PDF ceníku a není na klasickém webu v sekci nabídky One Play tarifů. A není možná ani samoobslužná změna v zákaznickém portálu Moje O2 - tam lze samoobslužně volit mezi tarify Komfort a vyššími, ale One Play k internetu tam chybí.Dark pattern? Asi ano.

Názor byl 2× upraven, naposled 21. 5. 2025 15:12

Eva Juřicova
21. 5. 2025 • 13:30

Lžou!!
Nejdřív říkali ,že to bude na měsíc zdarma do převodu na zkoušku . Ještě mě ani neprevedli a ejhle faktura o 300 Kč navíc.
Na infolinku se nedá dovolat a n a prodejně je tolik lidí ,že nemám čas tam stát tu frontu.
Jakmile to půjde odcházíme jinam.

mala_panda
mala_panda
21. 5. 2025 • 12:54

No pokud mi pošlou změnu podmínek mailem ale na odpověď odešlou, že tento mail nikdo nečte a banán tak je někde problém.
Uzákonit stejná práva pro komunikaci pro oba, operátora i klienta. Když mi pošleš sms máš ji přijmout i ode mě.

myscho123
21. 5. 2025 • 11:03

Nechápem mentalitu zákazníkov O2. V novostavbe bytovky sme mali miestneho poskytovateľa optického internetu, ktorý mal za pár stoviek symetrickú linku 500/500Mbit (teraz už je možnosť aj 1Gbit), takže rýchlosti ktoré O2 ani nemá v cenníku a k tomu IPTV bez nutnosti ťahania káblov cez extra linku, aby to prípadne nebrzdilo internet, všetko tam bolo pripravené.
Napriek tomu bolo na asi 5 balkónoch vidieť anténu O2 s káblom privretým v okne. Ľudia sú divní...

Jirka1or
21. 5. 2025 • 9:18

Technické obtíže, nebo nekalé praktiky?
Oneplay od O2 bylo skoro nemožné vypovědět, spotřebitelů se zastal i dTest.
-----------------------------------------------------------------------A proto si nikdy nezřizuji paušály .Internet pouze na Předplacené Datové SIM,
které je možné bezproblémově měnit v Modemu za jiné SIM,
s jinými objemy dat . (o2.cz, nebo T-mobile).VOYO, nyní ONEPLAY, platba na Netu pouze jednorázovou kartou,
k ochraně svého účtu před nechtěnými platbami .
(Službu je pak nutné samozřejmě ve svém účtu jednoduše vypnout).

Martin Prokop
Martin Prokop
21. 5. 2025 • 9:04

Bude pokuta a následně ambiciózní manager bude odměněn?...

Radiusxe
21. 5. 2025 • 7:10

Ja porad nevim kde je problem. Rudy kmer nohl poslat dopis, moderni clovek datovku. Proc nekdo resi telefon/email - coz nejsou vubec komunikacni kanaly na uzavirani smluv. Chapu pobocku a tam to funguje jednodusse. Dejte mi to pisemne. Kdyz nedajiy tak vytahnu mobil, zacnu natavet video. Jsem tady a tady, mluvim se zamestnancem xxx a ten mi odmita zrusit sluzbu kterou jsem nezadal a O2 mi ji uctuje. Jedna se o Oneplay a zdrazeni o 300Kc.... A nechat prostor zamestnanci. Pokud se nevyjadri, chyba, od toho tam je. Pokud se vyhadri, mate jasny a prukazny dukaz. Lid8 jsou s*v*i*n*e a od operatoru si nechaj srat na hlavu? Ale na bazosi chtej vse se slevou, nejlepe zadarmo a s dovozem a i tak se pri prevzeti tvari, ze to je drahe a tamhle to ma levneji 😃 a ze bych mel dat penize ja jim, ze me toho zbavi.

Ludek_II
21. 5. 2025 • 7:07

Dceruška paní Kellnerové potřebuje novou kobylu na půl miliardy. Tak jen plaťte, blbouni.

Jaromír Bartoň (Brodway352)
21. 5. 2025 • 6:57

Vyřešil jsem to jednoduše O2 přišlo o šest telefoních čísel, pevný internet a Tv. Jednoduché. Nehledě na to, že máme jedny z nejdražších služeb v EU

Marťas  (Cotelug)
Marťas  (Cotelug)
21. 5. 2025 • 6:48

Ano naprosto to samé. Poslali mě jen email s tím že mi zvyšují platby z 980kc za 2x VDSL na 1300kc za oneplay. Když jsem tam volal že to nechci tak mi řekli že to zrušit nejde. Po x minutách rozhovoru že to zrušit půjde ale s poplatkem a až když nový tarif nabude platnosti! Já hned reagoval na email odpovědi že o tuto službu nemám zájem a nic jsem nepodepsal ani s ní nesouhlasím. Smůla. Až začne služba fungovat zavolejte a zrušte že ji nechcete. Ale s poplatkem. Naštvaný sem se tím konečně dokopal po 20 letech od O2 odejít. Šel sem k tm a zatím spokojenost. Více dat, tel. číslo navíc a cena stejná jak před zdražením u O2. Co slyším kolem tak ten odchod byl masový. Já musel čekat 10 min na tel než sem přišel na řadu na lince pro výpověď.

Karel Malý (Karlitito )
21. 5. 2025 • 0:39

Mě se to též stalo,nesouhlasil jsem s podmínkami ale hlavně s tím , že mi díky oneplay zvýšili měsíční platbu o 600 korun ,s tím jsem zásadně nemohl souhlasit,v O2 mi řekli ,že to nejde změnit zpět na můj starý tarif ,že už je to daný,že všechny tarify s O2 spolu s tv přecházejí na oneplay.Kdyby mi to nezvedli,možná bych u nich zůstal ale takové jednání mě utvrdilo, že jsem musel odejít do T-Mobile. Mám tam vše co jsem měl v O2 a levnější a ještě Netflix k tomu

denk_mit
20. 5. 2025 • 23:37

To je zase breku a miliony "odhlašují" a ve finále jich bude mít O2 zase víc, než kdy předtím. Takový Skylink je hejtovaný prakticky nepřetržitě a podle toho neměl mít ani jediného zákazníka a skutečnost...Česká závislost na placení a poskytovatelích placeného obsahu je nepřekonatelná.

Piccard192
Piccard192
20. 5. 2025 • 22:55

bohuzel koupili i naseho lokalniho operatora

Otomar Gottstein
Otomar Gottstein
20. 5. 2025 • 22:16

V lednu jsem si u 02 zřídil internet s TV a vše online. V březnu vzhledem k neustálým změnám podmínek k horšímu, jsem se rozhodl službu ukončit. A najednou to šlo pouze přes pobočku, kam jsem se musel osobně dostavit a vystát si hodinovou frontu. Prostě malá pomsta od O2 na závěr 🙂.

Milan Novotný (milnov)
20. 5. 2025 • 22:07

Po 1,5 hodině telefonování se mi nepodařilo zrušit tv, kterou vůbec nechci. Oneplay mi stejně zůstalo, je v okleštěné verzi zadarmo, ovšem služby O2 tím mám dražší o 100 Kč. Po dvou letech zřejmě o 200 Kč. Bezvadný způsob jak zvýšit cenu pro zákazníka. Gratuluji O2 !

Příspěvek jsme odstranili 5 odpovědí
Sibstr
20. 5. 2025 • 21:50

Jo řešil jsem teď přesně tento problém, měli jsme internet od O2 na chatě přes 4G. Přišla informace, že nově budeme mít OnePlay a samozřejmě internet zdraží. Nechtěli jsme OnePlay na chatě, absolutní zbytečnost, bohužel informace od O2 byla taková, že internet bez OnePlay nelze dále poskytovat. Kroutili se jako hadi, ale nakonec se mi ten net podařilo vypovědět. Snaží se to OnePlay nacpat úplně všem na sílu, ať si to strčí někam, anténou napřed.

Hufeveh
20. 5. 2025 • 20:23

Přesně to samé.... 2 tarify (neomezené volání, sms a internet 3 Gb jeden a 12 Gb druhý) za 798 Kč + O2 TV za 1 Kč jako dárek, nikdy nevyužitý. Přechod na Oneplay + 278 Kč. S předstihem jsem byla na O2 prodejně zrušit Oneplay, pracovník mi sdělil, že to mohu zrušit až se mi O2 TV převede na Oneplay. Ihned po převedení koukám do Moje O2, tam nic zrušit nemohu. Jdu na prodejnu O2. Prý když zruším Oneplay, přijdu o slevu za tarify a budu platit o 300 Kč víc než když si Oneplay nechám. Levnější tarif mi dát nemohou. Aktuálně jsem převedla oba tarify k Vodafone za 306 Kč za jeden. Je rok 2025 a jdu psát dopis ohledně zrušení služby Oneplay, na pobočku už nejdu. Jsem znechucena.

Plastky266
20. 5. 2025 • 19:23

Naprosto stejná zkušenost jako většina co tu píše, totální zhoršení za větší peníze.. Na to, že u nich mám firmu, rodinu, internety, mobily, televize... Katastrofa

SozeKeyser
20. 5. 2025 • 19:04

Jak se pise v clanku, zkontaktovat O2 klasickymi zpusoby neslo. Stacilo vsak zadat svuj telefon na webu O2 ze mate zajem o novou sluzbu a zavolali cca za 15 minut. A misto zdrazeni balicku diky Oneplay jsem to ukecal jeste o 50kc levnejsi nez pred zavedenim Oneplay.

petr laton
20. 5. 2025 • 18:22

Já jsem zrušil 4 služby z 5. Měl jsem 3x 4gb, VDSL net 100mbit a O2 TV zlatá. Zdražení bylo o 4000 Kč za rok. Paradox je, že jsem odešel jinam a ušetříme skoro 10 tis. za rok a to bez šedivky. Prostě to chce si projít nabídky, třeba i předplacených služeb, říct si, potřebují to, kolik minut, SMS, dat? Odešel jsem z paušálu O2, ušetříme doma 10 tis. Ročně. Měl jsem odejít už před rokem, teď to byla poslední kapka. Navíc O2 docela seká, i na originál boxu, kvalita služby je horší, než to vyladí v O2.

tomas pejsman
20. 5. 2025 • 18:10
gifter
20. 5. 2025 • 17:01

Někteří diskutující zapomínají na jeden malý detail a ten, že O2 pomocí triku s nej.cz skoupilo internetové providery v půlce republiky. Takže když jsem dřív jako zákazník Netboxu zvedal na celé O2 prostředníček, tak nyní můžu leda držet hubu, protože nemám prakticky kam jinam jít. Vodafone nebo B-Mobile taky není žádná výhra.

opat (novy)
20. 5. 2025 • 16:57

Je to tak, po koupi , Nejcz, Nordic atd O2 dominuje , dopady jsou takové že mění služby a tím i zdražuje , a když si vymyslely cash back s AirB aby opět nalákali další, tak OnePlay byl hlavní důvod , aby opět vše “vylepšili “ a zrušily zákazníkům s novými OP slevy, které měli “napořád” … smutné je, že s tím stejně , mimo zákazníku kteří se v tom ukázkovém oligopolu stejně nikam jinam moc neposunou , nikdo nic neudělá 😩

Petr Hájek
20. 5. 2025 • 16:54

Resil jsem pouze tarif. Prevedeni na novy "zdarma" vylepseny bylo v realu +100Kc. Blba stovka, ale ve vysledku jeste o 50Kc drazsi, nez kdyz si ten stejny tarif aktivuje novy zakaznik. Takze jsem necekal a okamzite po tomto emailu zadal zadost o prevedeni jinam.. Ale opet - v samoobsluze s tim clovek neudela nic. Ani u jednoho operatora. Tarif ani jinou sluzbu neponizite a vypoved? Jen vlhky sen.. O2 tady nasadilo uplne novy rozmer vydirani zakazniku. Samozrejme moje sleva, kterou jsem mel na puvodnim tarifu, take zahadne zmizela...

Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2025 16:55

DirtyKing
20. 5. 2025 • 16:50

Taky se chystám podat výpověď. To co O2 předvádí - nekvalita služeb, nekomunikace, arogance, tak už ode mě neuvidí ani korunu. Suverénně nejhorší operátor, spíš bych si dovolil ho nazvat scammerem.

Ondrej F.
20. 5. 2025 • 16:16

Za mě naprosto stejná negativní zkušenost. Ze strany O2 jedna lež za druhou.Po aktivaci placeného Oneplay (199 Kč/měsíc) jako náhrady za končící TV Modrá (kterou jsem ani nevyužíval, ale byla zdarma), jsem požádal o jeho zrušení. Řešení ze strany O2 bylo, že mi nejdřív předčasně ukončí stávající internetový tarif a slíbí, že tentýž den zavolají a aktivují bezplatný Oneplay k internetu. Samozřejmě nezavolali.Volal jsem tedy zpět já a požadoval vrácení do původního stavu – to už ale prý nešlo, protože „to nejde nastavit“. Následně jsem podal žádost o zrušení služeb úplně. Ozvali se až zhruba po třech týdnech a nabídli jednorázovou slevu 200 Kč – prý jako kompenzaci za to, že jsem musel mezitím platit víc kvůli jejich chybě. Těch 200 Kč mi pokrylo zhruba ten jeden měsíc navíc, ale celé jednání ze strany O2 bylo otřesné. Jediné, co je zajímalo, bylo, jestli si k nim nepřetáhnu ještě mobilní tarif.Jakmile doplatím router, odcházím – a to mílovými kroky. Pro mě je O2 synonymem pro podvodné praktiky a tohle je naposled, co jim věřím jediné slovo.

Bolek Stastny
20. 5. 2025 • 16:04

Včera mi přišlo vyúčtování za nové "lepší" služby Hovnoplay o které jsem neměl zájem. Zatím je to rozděleno na starou cenu a na novou cenu. Vypadá to na zdražení o cca 20-30%. S tím se mohou jít bodnout. Už teď mě, zákazníkovi co je u nich přes 30 let, účtují internet s rychlostí 40-50 Mbs za 550 Kč měsíčně. Tohle Hovnoplay je poslední kapka. Půjdu to zrušit. Stejně teď, co se týká sportu, začíná okurková sezóna a nic se nehraje.

Zivan
20. 5. 2025 • 15:44

Do toho vseho prevadeni TV a tarifu jeste pridali prevadeni byvalych klientu Nej.cz pod O2. Kdyz jsem byl naposledy na prodejne, tak tam v utery odpoledne misto 2-3 "holek" byl jen jeden chlapek, na pobocce fronta a cca polovina lidi tam sla s vytistenym PDF z emailu o prevodu a zdrazeni. A on na to jen pokrcil rameny, ze jeste nejsou prevedeni, ze on nemuze vubec nic menit a ze pokud chteji vse zrusit, tak maji jit k Netboxu. Ten uz jak dlouho neexistuje? 2,5 roku?
Jako ja bych pochopil, ze ty klienty jeste nemaji v systemech O2 a na prodejne treba nemaji pristup do puvodnich systemu Netboxu a Nej.cz, ale to sakra prece nekdo musel pri planovani prechodu vedet. A musel cekat, ze ti lide to pujdou resit na prodejny.

Názor byl 2× upraven, naposled 20. 5. 2025 15:53

Atana HXH (Pavel Hroch)
20. 5. 2025 • 14:58

U všech operátorů je to stejné. Rušil jsem služby u Vodafone, na prodejně to nejde, v aplikaci také ne. Přes web to jde ale nikdo si vaší žádosti o výpověď nevšímá. Až přes operátora, ale tam vás přepojí na inkviziční oddělení a nastoupí na vás vodafonestapo půl hodiny nátlaku, řvaní, obrnit se velkou trpělivostí a psychickou odolností!

Tomáš Pernica
20. 5. 2025 • 14:57

Já si byl aktivovat O2 Connect, kdy zdarma mohu mít datovou SIM do tabletu. Prý převádí do nového systému a musím podepsat nové smlouvy. Ale cena zůstává. A ejhle, zrušili mi slevy 100+100+50+50 na 4 číslech a najedou platím o 400 více! Nelze se dovolat, na pobočce fronty. A když mi nakonec po několika žádostech zavolali, nelze vrátit, prý jsem to podepsat. O2 = PODVODNÍCI!!! A to jsem toho operátora míval docela rád...

Pavel Juhász
20. 5. 2025 • 14:48

Absolutně nechápu proč dávají televizi k internetu pro firmy. Absolutně ji nepotřebujeme. Řešil jsem to hned v počátku. Na prvním internetu změnili hned, na druhé lince se jim to bloklo a ať se ozvu po změně. Ozval jsem se, změnili a dali 500 Kč jako bonus za čekání. Na lince jsem dlouho nečekal.

kajmik01
20. 5. 2025 • 14:32

Problém je hlavně v tom, že MojeO2 umožňuje přejít pouze na vyšší tarif pro OnePlay, ale pro nižší je třeba zavolat na O2 linku (nebo zajít do prodejny). Na O2 lince je virtuální asistentka, která zbytečně dokola požaduje informace, aby stejně řekla, že to musí udělat operátor. Po prvním přepojení do minuty oznámení, že jsou operátoři vytížení, ať využiju chat nebo MojeO2 (což je v tomto případu k ničemu) a zavěsí. Jediná možnost je znovu O2 linka, znovu virtuální asistentka a pak čekání na operátora (napodruhé už po minutě vyzvánění nezavěsí).
Přitom by stačilo, aby šlo online v MojeO2 změnit tarif i na nižší, jenže to O2 nechce a chce vás buď otrávit abyste nechali stávající, nebo do vás mít možnoast hučet, že ten drahej tarif je se slevou, a to se vyplatí, protože s levným o slevu přijdete.

Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2025 14:32

Antonio Ch.
Antonio Ch.
20. 5. 2025 • 14:19

Rušil jsem nedávno všechny služby od O2 včetně TV a také mi tvrdili že to nejde. 3 minuty řvaní na operátorku s tím že jim nic navíc nezaplatím a podám trestní oznámení. Chvíle čekání až se zeptá nadřízeného a najednou do 24 hodin vše zrušeno. Jasně že operátorka za to nemůže a slušně jsem se jí omluvil, ale aspoň si u těch monitorovaných hovorů nějakej páprda uvědomí že už přestřelili 🙂

Milan Kvasina
Milan Kvasina
20. 5. 2025 • 14:17

Ja myslel, že 95% lidi v této republice už dávno ví, co za šmejdy jsou O2. Nevadí, tak možná i těch zbylých 5% si to už uvědomilo.

Mirek.P
20. 5. 2025 • 14:14

Ano absolvoval jsem toto silene martyrium, celkem 4 dlouhe hovory s linkou, pardon "prodejnou" O2. Operatori/prodavaci nemeli problem otevrene priznat, ze se jejich zamestnavatel chova naprosto silene a snazi se podojit zmenou sve zakazniky co to jde.

Určitě si přečtěte

Články odjinud