Oneplay. Drahé. Je to výsměch. Na jedno zařízení? V rodině? Nepoužitelné.
stejná situace, v Moje O2 tato možnost vůbec nebyla, moje odpověď s výpovědí služby na email ve kterém přišla informace o změnách služeb se vrátil jako no-reply a živí operátoři na lince podle mě záměrně ani neexistovali. a “virtuální asistenka” (v roce 2025 spíš parodie na ni) na O2 lince mezi svými reklamními bloky mi poradila, ať zavolám na O2. zrušil jsem na pobočce, ale něco už jsem zaplatil. zcela jistě šlo o porušení zákona, určitě je v technických možnostech O2 toto provést digitálně, když už to umí i úřady, proto je jasné, že to byl záměr.
Máte zde někdo zkušenost se splátkami za modem od O2 co teď bylo převedeno na oneplay? Do změny na oneplay mi měsíčně strhávali 63,- splátku na modem. Teď, když mi přišlo první vyúčtování po změně po mě chtějí celou částku doplatit za modem. Což je kolem 3000,- ? Dá se proti tomu něco dělat? Krom že se nedovolate atd.
Predpokladam, ze O2 ten modem prodalo zakaznikovi za docela vysokou castku cca 4 tisice (63 x 12 x 5 = 3780), ten ho splaci 5 let a pokud chce odejit, tak musi splatit zbyvajici castku. A pak si ten modem muze strcit treba do...supliku 🙂A tohle je presne ten duvod, proc jsem loni odmitnul prechod na optiku O2. Nechtel jsem modem za 4 tisice a pripadne dalsi tisice za jejich settopboxy.
Tak to se těším na pravidelnou měsíční monitorovací zprávu ČTÚ.
V tomhle jsou v O2 špička. Nabízejí službu navíc na první měsíce zdarma, ale i přes výtky vám je po téhle "akci" začnou účtovat. Kolik lidí to nakonec obvolalo a odběhalo aby pak nad těmi pár stovkami, které jim nejprve strhli, mávlo rukou? KOlik peněz takhle O2 navíc vydělalo za něco co nikdo nechtěl? Když jsem chtěl OnePlay dědovi zrušit a znovu ho kvůli sportovním přenosům přihlásit, ale tentokrát už mimo smlouvu přes internet abych to právě mohl kdykoliv zrušit, musel jsem si založit vlastní účet a přihlásit to na něj, protože na ten jeho to nešlo jinak než přes měsíční výpis. Proto když jsem si u sebe doma zařizoval internet, tak pána z O2 jsem slušně vypoklonkoval, protože od nich bych ten internet nechtěl, i kdyby byl zdaleka nejvýhodnější. O2 jsou hyeny.
Mně dokonce od 16. dubna zvedli cenu internetu na dvojnásobek. Z 299 na 599. Svině neskutečné. Vyúčtování prý reklamovat nejde, musím to zaplatit. Šašci na prodejně nemají kompetence řešit vůbec nic. Všechno přes telefon, kde se ani po půlhodině čekání nedá dovolat. Ve fungujícím státě by už ČOI a ČTÚ rozdával milionové pokuty, ale tady raději bude buzerovat malé obchodníky kvůli prkotinam
Zavolejte a tý blbce řeknete že chcete koupit zařízení a hned vás spojí dnes jsem to udělal a změnila mi tarif který jsme měl než nás převedli na neo family bílá nebo jak se to jmenuje a z 249 Kč to mám zpět na 169 Kč
Mě přišel e-mail, že mě převádějí služby na OnePlay a zdražují o 450 czk, aniž by tam byl nějaký benefit (nechtěné a vnucené Voyo opravdu za benefit nepovažuji). Platili jsme něco přes 3k czk měsíčně za čtyři telefonní čísla, číslo do AW a optický internet s pevnou IP adresou. Hned v den, co dorazil e-mail, jsem volala na infolinku, kde mi to bylo nejdřív třikrát zavěšeno a teprve počtvrté, když jsem tomu neschopnému automatu řekla, že chci řešit novou službu, mě to spojilo. A to překvapivě rychle, asi za dvě minuty. Vyjádřila jsem nesouhlas se zdražením, bylo mi řečeno, že to jinak nejde, tak jsem řekla, že ok a že odejdu ke konkurenci, na což mi operátor řekl, že na to mám právo. Tak jsem okamžitě zavolala konkurenci a vybrala si Vodafone, zadala OKU kódy a převedlo se to. Ovšem ta jejich vnucená nechtěná televize zrušit okamžitě nešla, že prý výpověď 30 dnů. A když mi přišlo vyúčtování za celkem 22 dnů televize, tak chtěli přes 1200 czk, že prý televize zůstala v balíčku SPOLU. Tak jsem volala znova na infolinku a ta zmetkovitá AI mi to opět dvakrát zavěsila a opět jsem musela tvrdit, že chci novou službu (na druhou stranu, nevidím problém lhát šmejdům). Ovšem musím pochválit operátorku, protože to vyřešila tak, že jsem nakonec za to nemusela zaplatit nic, takže aspoň něco.A mimochodem, u Vodafonu za stejné služby je to o 250 czk levnější bez slevy a na půl roku je to levnější cca o 600 czk, takže přechod se vyplatil i tak. A jestli se O2 vyplatí přijít o 3k czk měsíčně, aniž by se pokusili situaci nějak řešit, tak nevím co si o nich myslet.
Ja sem oneplay dneska zrušil, ale bylo mi řečeno,že je 30dni vypovědni doba, takže mi to už nefunguje ale mesic to ještě budu platit, to je tedy pěkny binec
To je nepripustne a nutno reklamovat.Po vypovedni dobu sluzba musi fungovat,pokud je stale placena.
Bohužel i já patřím k tisícům těch, kteří ONE PLAY mají i přesto, že ho nechtěli a nechtějí. Důvodů je víc, především mi vadí, že "někdo" rozhoduje o tom na co se mám nebo chci dívat v TV, přestože jsem o to nežádala ani neměla příležitost se vyjádřit. Dále (vzhledem k tomu, že jsem důchodkyně) mivadí částka, kterou jsem nucena platit navíc. Je tisíc věcí jak lépe tuto částku využít k něčemu, co mi udělá radost ! A v neposlední řadě vůbec nemám potřebu sledovat další kanály, protože těch 5-6 mi bohatě stačí.Nehledě na to, že jsem 2x neuspěla i přes ochotu pracovnice O2 odstoupit od této služby, ani 55 pokusů dovolat se na zákaznickou linku.linku. Jsem tím znechucena a přejdu k jinému operátorovi Toto asi O2 chce, že. Nebo NE !!!
Co zafungovalo prakticky ihned, tak na jejich stránkách kliknout na volbu aby mi sami zavolali a do pár hodin se tak stalo. Zrušil jsem TV komfort a zbytek zůstal při starém. Jinak je těžko uvěřitelné, že tak velká firma používá tyto šmejdské praktiky.
Jsou to sprosti podvodnici.Mam optiku 250,pred 2 lety jsem ji ziskal za vyhodnou cenu,ktera mela byt natrvalo.K tomu O2 TV tu nejnizsi zdarma.Po prevodu ze Oneplay za 200 a optika zdrazeni o polovinu,sic stale s jakousi slevou,ale uz jen na 2 roky.Oneplay jsem pracne uhadal zpet na tu zdarma a kdyz jsem pozadoval bud puvodni cenu optiky nebo cert vem to mensi stale vyhodne navyseni,ale ze trvam na puvodni podmince natrvalo,abych se zas nemusel za 2 roky dohadovat o slevu,tak pry ze oni zmenili podminky a co bylo puvodne domluveno,uz neplati.Argumentaci,ze to tedy je podraz,presli opakovanim mantry o zmene podminek a slusne dali najevo,at si trhnu.Jelikoz jeste 2 roky vyhodne splacim modem,pokud mi pak nenechaji soucasnou cenu,rusim vse.Jinak z toho obecne vyplyva,ze jakekoliv sliby a zaruky plati jen do te doby,nez se oni rozhodnou je nedodrzet.Takze klasicky podvodny klamavy pristup a cele O2 tim oficialne ziskalo status neferoveho klamaveho az podvodneho prodejce na urovni smejdu-prodejcu tech pochybnych dek nebo predrazeneho nadobi.
Pošli na ně ČOI/ČTÚ. Třeba se něco bude dít a bude to k něčemu, než komentáře (ač k věci a pravdivé) tady na mobilmanii.
Bohužel, zákazník tahá za kratší provaz. Operátoři mají samozřejmě ve všeobecných podmínkách klauzuli, která jim umožňuje ceny a podmínky měnit (stačí změny měsíc dopředu oznámit a dát možnost odejít bez sankce). A zákazník s tím svou objednávkou jejich služeb souhlasí. Takový je život.Mě operátor také už potřetí změnil podmínky tarifu, se kterým jsem před 20 lety začínal. 😃
To je skoro na flastr, ne? Měl jsem O2 TV Modrá k internetu, převedli mě na Oneplay Komfort, dražší tarif. Mrknu do appky Moje O2, že to změním. Přesně tak, jak by člověk v dnešní době čekal. Ale ne, nic tam není. Volal jsem jim tedy na linku, udělal takové tóčo, že mi to změnili na Oneplay v ceně internetu a ještě jsem si, jako na nějaké tržnici, vyhádal levnější cenu, takže po tom jejich "zdražování" platím ještě míň, než teď. Otázkou je, co za dva roky, až ta sleva skončí. To bude zase to stejné kolečko vyjednávání dokola. Fakt mě to nebaví.Jo a navíc ten Oneplay je UI/UX katastrofa.
O2 TV Modrá k internetu mění na Oneplay k Internetu, která je také ZDARMA.
Teoreticky. V praxi snad každému v mém okolí, kdo měl tento tarif, to změnili na ten Komfort. A vrátit to zpět byl skoro nadlidský úkol. Někomu se to povedlo, někdo to vzdal a jeden kolega rovnou od O2 odešel k Vodafonu. Jestli si tím pomohl, je jiná otázka. Za mě asi spíš od čerta k ďáblu LOL
Ne. O2 TV Modrá k internetu mi byla změněna na One Play Komfort, samoobslužná změna na OP k internetu nebyla možná.Ale stačil jeden telefonát na zákaznickou linku a mám OP k internetu. Šlo to relativně rychle (zařizoval jsem na začátku první vlny migrace, kdy možná ještě nebyl takový nával).Původně vnuceno zdražení za 700 Kč na 1000, po zrušení OP Komfort "jen" na 800. Pak ještě kolečko 2 telefonátů s technickou podporou kvůli nekvalitnímu internetu (internet běžící z důvodů blbé dostupnosti 2-4 Mbps jako HD Max je i za 400 Kč moc) a po třech týdnech se samo ozvalo retenční a konečná cena 550 Kč za mobil, domácí internet a základní TV mi přijde rozumná.
To je zas nějaký lživý článek. Jak nešlo dovolat ? V okamžiku kdy jsem to zjistil jsem chtěl na O2 volat, ale nebudu se bavit s nějakym automatem. Takže jsem položil, šel na jejich web, a nechal jsem tam svoje číslo, že mám zájem o novou službu kliknul jsem a během asi 30 sekund mi někdo volal, že co si přeji koupit, tomu jsem exaktně slušně řekl,že žádný OnePlay nechci, že už jej v rodině máme jinde zdarma k internetu, on cosi odklikal, do minuty jsem dostal SMS, a OnePlay nemám. Tak proč z toho děláte takovou aféru?
Protoze ty nejsi cely svet a drtiva vetsina takove stesti nemela. 🤷♂️
Já tomu robotovi řekl, že chci ukončit služby a hned, asi do 10 sekund, mě přepojili. Pak jsem týpkovi na lince řekl, ať mě přepojí rovnou na retenční, že s ním nemá cenu se bavit (slevu nemůže dát). Přepojil.
Já jsem se tam taky dovolal bez problémů. To ovšem neznamená, že se to povedlo každému. Navíc to není poprvé co jsem s nimi musel něco takového řešit, takže už jsem měl zkušenosti. O2 jsou prostě hyeny a o tom jsem přesvědčený
To jsem dnes udělal a čekám a čekám asi jste dítě štěstěny🙂🙋♂️🍀
A zase to sejdirske a podvodnicke O2 - jejich klasika. Bezny cesky obcan musi byt neuveritalna ovce, kdyz je u takoveho operatora a nejde ke konkurenci ..
Hned bych šel, bohužel v ulici kde bydlím nic jiného není. A stěhovat se kvůli tomu nehodlám. A myslím, že nejsem sám, kdo má stejný problém. Přesně na to spoléhají.
Nevím jestli jsem vypadal tak krutopřísně a nebo to bylo tím, že mám u O2 víc čísel, takže o mě nechtěli přijít, ale došel jsem na pobočku O2, chlapíkovi jsem sdělil, že mi O2 bez mého vědomí zřídilo placenou službu s čímž nesouhlasím a tedy požaduji odstranění této služby. Chlapík mi řekl, že prý první měsíc je Oneplay zdarma, já mu na to odpověděl, že televizi stejně nesleduji a tato služba je mi tedy k ničemu. Chlapík mi odpověděl, že ještě ten den mi Oneplay ze seznamu služeb, které platím, vyhodí, což se skutečně stalo. Pár hodin po návštěvě O2 jsem obdržel mail oznamující odstranění Oneplay.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 5. 2025 21:17
Tak dodatek.Teď jsem zjistil, že jsem se nechal podvést.Po chlápkovi na pobočce O2 jsem požadoval pouze odstranění nevyžádané služby "Oneplay Komfort". Jinak jsem chtěl všechno nechat při starém. Takováto byla dohoda, kterou mohu doložit nahrávkou (dokonce dvěma ze dvou různých zařízení). Záměrně jsem se ujišťoval, že vyhození "Oneplay Komfort" je jedinou změnou, která bude provedena a tedy paušál bude snížen o ty 3 stovky, které ta služba stojí. Pracovníkem na pobočce O2 jsem byl ujištěn, že tomu tak opravdu je a žil jsem tedy v naivním přesvědčení, že všechno je skutečně v pořádku.Teprve až zdejší článek mě přiměl k tomu, abych pro jistotu zkontroloval, že skutečně všechno zůstalo jak bylo dohodnuto a jak předpokládám, že by mělo být.A k mému překvapení jsem zjistil, že došlo k zániku staré smlouvy a vytvoření smlouvy nové, která sice zachovává původní služby a je bez "Oneplay Komfort", ale cena služeb se zvýšila a dohodnuté slevy naopak snížily. Rozdíl ve srovnání s původní smlouvou teď tedy činí 950Kč měsíčně. Naštěstí mám nahrávky, které zachycují průběh celého dialogu. Zítra na dotyčnou pobočku dojdu a buď se s nima dokážu dohodnout a věc urovnat, nebo záležitost předám právníkovi a dál se zachovám dle jeho rady.
Cekal bych vymluvu "to system", "ono se to samo nastavilo" a podobne :)
No, jestli máte (na) lepšího právníka než paní Kelnerová, tak to smekám!
Osobně jsem dosud PPF a tím pádem i O2 toleroval. Mobilní telefon jsem si pořídil v devadesátých letech, kdy tu byl jen Eurotel a tak jsem s ním probublal až k O2. Teď jsem s nimi chtěl řešit cosi ohledně internetu a ukázalo se, že s nimi již nelze komunikovat e-mailem. Pouze tím jejich stupidním chatem nebo telefonicky, případně písemně na papíře (!) nebo návštěvou kanceláře. Což principiálně odmítám, neboť nehodlám činit jakákoliv rozhodnutí pod jakýmkoliv (časovým) tlakem. Takže jsem se rozhodl, že se důkladně porozhlédnu po jiných poskytovatelích telekomunikačních služeb a kompletně se vším přejdu jinam. Ať to prašivé PPF vezme čert 🙂
Potvrzuji vše co bylo o službách O2 řečeno, chtěla jsem televizi zrušit ještě před převodem na OnPl, (prý se vám do 30 dnů ozvou) strávila jsem marným telefonováním několik dní, nanejvýš jsem se dovolala na virtuálního blbečka, který vaším požadavkům nejspíš záměrně nerozumí. Zavolali mi přesně poslední den v měsíci a jen mě operátorka sdělila jak mi nastavují nově služby, na mé sdělení, že chci službu zrušit a ne měnit, tak po telefonu nelze (ale založit služby po telefonu lze!) musím na prodejnu 02, která je v jiném městě, takže co nejvíc to zákazníkovi zkomplikovat. To je vůči zákazníkovi nehorázné chování.
Takze podminky byly stejne jako u CT/CRo 😉. Rozumim.
To jsou svině, to O2. Kdybych jim někdy něco platil, asi bych se nasral.
Lidé, kteří dosud měli bezplatnou O2 TV (s internetem), jsou automaticky převáděni na One Play Komfort (za 199 Kč). A to i lidé, co O2 TV aktivně nevyužívali.Je sice možné zažádat o snížení TV tarifu na bezplatný One Play k internetu (což by v tomto případě bylo logické výchozí nastavení po změně). Nicméně tato tarifní varianta je uváděna jen v PDF ceníku a není na klasickém webu v sekci nabídky One Play tarifů. A není možná ani samoobslužná změna v zákaznickém portálu Moje O2 - tam lze samoobslužně volit mezi tarify Komfort a vyššími, ale One Play k internetu tam chybí.Dark pattern? Asi ano.
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 5. 2025 15:12
Lžou!!Nejdřív říkali ,že to bude na měsíc zdarma do převodu na zkoušku . Ještě mě ani neprevedli a ejhle faktura o 300 Kč navíc. Na infolinku se nedá dovolat a n a prodejně je tolik lidí ,že nemám čas tam stát tu frontu.Jakmile to půjde odcházíme jinam.
No pokud mi pošlou změnu podmínek mailem ale na odpověď odešlou, že tento mail nikdo nečte a banán tak je někde problém. Uzákonit stejná práva pro komunikaci pro oba, operátora i klienta. Když mi pošleš sms máš ji přijmout i ode mě.
Tak hromadný mail může být odesílán z nějaké "noreply" adresy, to má své důvody.Ale měl by v něm být uveden komunikační kanál, který bude fungovat, a na který bude možné odepsat nebo zatelefonovat, nebo kliknout a změny vyřídit online. Nic takového v mailu ani připojeném .pdf o změně nebylo. Pouze obecné oznámení "Změny se kterými nesouhlasíte, můžete zrušit".
Tak on tam bude urcite uvedeny telefon...na kterem je Chatbot a prepojeni na cloveka trva, protoze vola hromada lidi.
Ano, běžná zákaznická linka tam je. Ale jak se píše v článku - ta je silně přetížená, navíc na ní je první kontakt chat bot, který nerozumí slovům "chci mluvit s živým člověkem" (i když po několika kolečkách nedorozumění na něj přepne... a pak může následovat několik desítek minut čekání.
Nechápem mentalitu zákazníkov O2. V novostavbe bytovky sme mali miestneho poskytovateľa optického internetu, ktorý mal za pár stoviek symetrickú linku 500/500Mbit (teraz už je možnosť aj 1Gbit), takže rýchlosti ktoré O2 ani nemá v cenníku a k tomu IPTV bez nutnosti ťahania káblov cez extra linku, aby to prípadne nebrzdilo internet, všetko tam bolo pripravené. Napriek tomu bolo na asi 5 balkónoch vidieť anténu O2 s káblom privretým v okne. Ľudia sú divní...
Ano, nechápeš. Hodně lidí to má kvůli exluzivitě sportovních přenosů.
Já na tom byl podobně. Pak toho poskytovatele koupil nej.cz, a nej.cz koupilo O2. 😃
Mám to úpně stejně. Od jednoho k NEJ a O2. Prostě z deště pod okap. Tak hledám alternativy.
Ale zase O2 umí mnohem líp infrastrukturu. Třeba Netbox nebo nej, ti chtěli furt kvůli optice něco kopat, natahovat a nevim co ještě. Ale optiku O2, tu ani měď nezastaví, takže si teď můžeme užívat optiku i na původních kabelech. Prostě se do smlouvy napsalo optika, a je to.
Technické obtíže, nebo nekalé praktiky? Oneplay od O2 bylo skoro nemožné vypovědět, spotřebitelů se zastal i dTest.-----------------------------------------------------------------------A proto si nikdy nezřizuji paušály .Internet pouze na Předplacené Datové SIM, které je možné bezproblémově měnit v Modemu za jiné SIM, s jinými objemy dat . (o2.cz, nebo T-mobile).VOYO, nyní ONEPLAY, platba na Netu pouze jednorázovou kartou, k ochraně svého účtu před nechtěnými platbami .(Službu je pak nutné samozřejmě ve svém účtu jednoduše vypnout).
Bude pokuta a následně ambiciózní manager bude odměněn?...
Ja porad nevim kde je problem. Rudy kmer nohl poslat dopis, moderni clovek datovku. Proc nekdo resi telefon/email - coz nejsou vubec komunikacni kanaly na uzavirani smluv. Chapu pobocku a tam to funguje jednodusse. Dejte mi to pisemne. Kdyz nedajiy tak vytahnu mobil, zacnu natavet video. Jsem tady a tady, mluvim se zamestnancem xxx a ten mi odmita zrusit sluzbu kterou jsem nezadal a O2 mi ji uctuje. Jedna se o Oneplay a zdrazeni o 300Kc.... A nechat prostor zamestnanci. Pokud se nevyjadri, chyba, od toho tam je. Pokud se vyhadri, mate jasny a prukazny dukaz. Lid8 jsou s*v*i*n*e a od operatoru si nechaj srat na hlavu? Ale na bazosi chtej vse se slevou, nejlepe zadarmo a s dovozem a i tak se pri prevzeti tvari, ze to je drahe a tamhle to ma levneji 😃 a ze bych mel dat penize ja jim, ze me toho zbavi.
Lidi jsou sv*ně, řekla jiná sv*ně, která hned vše natáčí na mobil.
Proč sv**ě? Protože vymáhá své právo na místě?
Možná lidi vidí problém v tom že ty News co O2 posílalo byly sakra nepřehledné a doslova tam je že po přechodu na oneplay se převede na STEJNÝ/SROVNATELNÝ balíček jako doposud tudíž ten kdo měl balíček modrá - free, minimum kanálů případně to nikdy nevyužil měl dostat minimální balík což u O2 komfort není ale dostal hned vyšší placený balík
Dceruška paní Kellnerové potřebuje novou kobylu na půl miliardy. Tak jen plaťte, blbouni.
Zajimave ze na Nove se o tom vubec nezminiji ve zpravach 😃. Jen maji v kazde ukazce na web reklamu na Oneplay.
Vy na všechno potřebujete zprávy z Novy? To máte teda smutný život. 😂
Vyřešil jsem to jednoduše O2 přišlo o šest telefoních čísel, pevný internet a Tv. Jednoduché. Nehledě na to, že máme jedny z nejdražších služeb v EU
Ano naprosto to samé. Poslali mě jen email s tím že mi zvyšují platby z 980kc za 2x VDSL na 1300kc za oneplay. Když jsem tam volal že to nechci tak mi řekli že to zrušit nejde. Po x minutách rozhovoru že to zrušit půjde ale s poplatkem a až když nový tarif nabude platnosti! Já hned reagoval na email odpovědi že o tuto službu nemám zájem a nic jsem nepodepsal ani s ní nesouhlasím. Smůla. Až začne služba fungovat zavolejte a zrušte že ji nechcete. Ale s poplatkem. Naštvaný sem se tím konečně dokopal po 20 letech od O2 odejít. Šel sem k tm a zatím spokojenost. Více dat, tel. číslo navíc a cena stejná jak před zdražením u O2. Co slyším kolem tak ten odchod byl masový. Já musel čekat 10 min na tel než sem přišel na řadu na lince pro výpověď.
Mě se to též stalo,nesouhlasil jsem s podmínkami ale hlavně s tím , že mi díky oneplay zvýšili měsíční platbu o 600 korun ,s tím jsem zásadně nemohl souhlasit,v O2 mi řekli ,že to nejde změnit zpět na můj starý tarif ,že už je to daný,že všechny tarify s O2 spolu s tv přecházejí na oneplay.Kdyby mi to nezvedli,možná bych u nich zůstal ale takové jednání mě utvrdilo, že jsem musel odejít do T-Mobile. Mám tam vše co jsem měl v O2 a levnější a ještě Netflix k tomu
To je zase breku a miliony "odhlašují" a ve finále jich bude mít O2 zase víc, než kdy předtím. Takový Skylink je hejtovaný prakticky nepřetržitě a podle toho neměl mít ani jediného zákazníka a skutečnost...Česká závislost na placení a poskytovatelích placeného obsahu je nepřekonatelná.
bohuzel koupili i naseho lokalniho operatora
Jo, Netbox byl takovou štikou v brněnském rybníku, bohužel byl koupen Nej.cz a celé to skončilo u O2, protože ÚOHS je v Česku bezzubá instituce. Nej.cz po koupení Netboxu "na uvítanou" jako první počin zdražilo všem paušál o 30Kč - ok, to se dá snést, ale účel nas**ní uživatele to splnilo. Jak vidím, co se děje kolem OnePlay, tak již prohlížím podmínky jiných IPTV, je třeba být připraven na "zvyšování kvality služeb O2".
V lednu jsem si u 02 zřídil internet s TV a vše online. V březnu vzhledem k neustálým změnám podmínek k horšímu, jsem se rozhodl službu ukončit. A najednou to šlo pouze přes pobočku, kam jsem se musel osobně dostavit a vystát si hodinovou frontu. Prostě malá pomsta od O2 na závěr 🙂.
Po 1,5 hodině telefonování se mi nepodařilo zrušit tv, kterou vůbec nechci. Oneplay mi stejně zůstalo, je v okleštěné verzi zadarmo, ovšem služby O2 tím mám dražší o 100 Kč. Po dvou letech zřejmě o 200 Kč. Bezvadný způsob jak zvýšit cenu pro zákazníka. Gratuluji O2 !
Musíte osobně na pobočku, moje vlastní zkušenost ... Jinak budete pořád platit, protože online to zrušit nelze...
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2025 22:19
nam O2 na JM Pha11 koupilo lokalniho poskytovatele NEJ (drive Centrio) a zvedlo to penize, jake terify nabizite od Vodafone ? my bysme nechteli do bytu zavadet dalsi kabel, je zde zavedeny jeste opticky od UPC byvaleho = to je snad Vodafone dnes
Tak mi napište do mailu Vaši adresu, IČ a nějaký kontakt a já se podívám, co u Vás dokážu vymyslet.Pokud máte v bytě exUPC zásuvku, tak to bude hračka.
to IČ to je ičo ? no to nemame, v rodine je myslim jen jeden co ma zivnostensky list .. dik
Ta trumpeta k tobě docela sedí. 🤦
To už raci T-Mobile než vodách😀
Jo řešil jsem teď přesně tento problém, měli jsme internet od O2 na chatě přes 4G. Přišla informace, že nově budeme mít OnePlay a samozřejmě internet zdraží. Nechtěli jsme OnePlay na chatě, absolutní zbytečnost, bohužel informace od O2 byla taková, že internet bez OnePlay nelze dále poskytovat. Kroutili se jako hadi, ale nakonec se mi ten net podařilo vypovědět. Snaží se to OnePlay nacpat úplně všem na sílu, ať si to strčí někam, anténou napřed.
Přesně to samé.... 2 tarify (neomezené volání, sms a internet 3 Gb jeden a 12 Gb druhý) za 798 Kč + O2 TV za 1 Kč jako dárek, nikdy nevyužitý. Přechod na Oneplay + 278 Kč. S předstihem jsem byla na O2 prodejně zrušit Oneplay, pracovník mi sdělil, že to mohu zrušit až se mi O2 TV převede na Oneplay. Ihned po převedení koukám do Moje O2, tam nic zrušit nemohu. Jdu na prodejnu O2. Prý když zruším Oneplay, přijdu o slevu za tarify a budu platit o 300 Kč víc než když si Oneplay nechám. Levnější tarif mi dát nemohou. Aktuálně jsem převedla oba tarify k Vodafone za 306 Kč za jeden. Je rok 2025 a jdu psát dopis ohledně zrušení služby Oneplay, na pobočku už nejdu. Jsem znechucena.
Naprosto stejná zkušenost jako většina co tu píše, totální zhoršení za větší peníze.. Na to, že u nich mám firmu, rodinu, internety, mobily, televize... Katastrofa
Jak se pise v clanku, zkontaktovat O2 klasickymi zpusoby neslo. Stacilo vsak zadat svuj telefon na webu O2 ze mate zajem o novou sluzbu a zavolali cca za 15 minut. A misto zdrazeni balicku diky Oneplay jsem to ukecal jeste o 50kc levnejsi nez pred zavedenim Oneplay.
Já jsem zrušil 4 služby z 5. Měl jsem 3x 4gb, VDSL net 100mbit a O2 TV zlatá. Zdražení bylo o 4000 Kč za rok. Paradox je, že jsem odešel jinam a ušetříme skoro 10 tis. za rok a to bez šedivky. Prostě to chce si projít nabídky, třeba i předplacených služeb, říct si, potřebují to, kolik minut, SMS, dat? Odešel jsem z paušálu O2, ušetříme doma 10 tis. Ročně. Měl jsem odejít už před rokem, teď to byla poslední kapka. Navíc O2 docela seká, i na originál boxu, kvalita služby je horší, než to vyladí v O2.
Hromadnou žalobu.
Nebyl jsem také daleko a jeste je to vehre. Vem me to fakticky:- koupli mistni providery0) - deklarovali ze VSE zustane pri stejnemco se stalo:1) Prihodili si umele + TV, jen tak2) Vyuctovani poslali vtipne SMSkou zadny jiny kanal, samo +100,- navic.3)Kdyz vezmeme ze tu 100,- zaplati treba 200000 lidi, no tak si nejaky zlodejsky zm_rdo2manazer prijde na fajn prachy.4) Po cca 2 mesicich znova, zdrazujeme vam "to neco - TV", ktere tam nikdy nebylo a nemelo byt viz bod 0) 1)Co to znamena pro zakaznika?Mraky hodin "ruseni" neceho, co tam byt nemelo.Tim padem, zaplatit vylohy, cas straveny s jednanim a uroky z uroku budoucich vzhledem k bodu 3). Tudiz jestli je nekde pravnik co ma cas, mel by pozadovat mininmalne 20mega jako honorar, preji mu to, jelikoz je de o vlastni medicinu o2.
Někteří diskutující zapomínají na jeden malý detail a ten, že O2 pomocí triku s nej.cz skoupilo internetové providery v půlce republiky. Takže když jsem dřív jako zákazník Netboxu zvedal na celé O2 prostředníček, tak nyní můžu leda držet hubu, protože nemám prakticky kam jinam jít. Vodafone nebo B-Mobile taky není žádná výhra.
V našem městě je naštěstí po ukončení Nej.cz kam jít. Takže většina lidí co znám a byli u Nej hned odcházelo jinam a kupodivu ušetřili 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2025 18:24
a ke komu ? u nas asi nejde
Já od Netboxu/Nej utekl k nové optice T-Mobilu, na rok za 199Kč, modem v režimu bridge bez další platby.
Je to tak, po koupi , Nejcz, Nordic atd O2 dominuje , dopady jsou takové že mění služby a tím i zdražuje , a když si vymyslely cash back s AirB aby opět nalákali další, tak OnePlay byl hlavní důvod , aby opět vše “vylepšili “ a zrušily zákazníkům s novými OP slevy, které měli “napořád” … smutné je, že s tím stejně , mimo zákazníku kteří se v tom ukázkovém oligopolu stejně nikam jinam moc neposunou , nikdo nic neudělá 😩
Resil jsem pouze tarif. Prevedeni na novy "zdarma" vylepseny bylo v realu +100Kc. Blba stovka, ale ve vysledku jeste o 50Kc drazsi, nez kdyz si ten stejny tarif aktivuje novy zakaznik. Takze jsem necekal a okamzite po tomto emailu zadal zadost o prevedeni jinam.. Ale opet - v samoobsluze s tim clovek neudela nic. Ani u jednoho operatora. Tarif ani jinou sluzbu neponizite a vypoved? Jen vlhky sen.. O2 tady nasadilo uplne novy rozmer vydirani zakazniku. Samozrejme moje sleva, kterou jsem mel na puvodnim tarifu, take zahadne zmizela...
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2025 16:55
Taky se chystám podat výpověď. To co O2 předvádí - nekvalita služeb, nekomunikace, arogance, tak už ode mě neuvidí ani korunu. Suverénně nejhorší operátor, spíš bych si dovolil ho nazvat scammerem.
Jako by ses sám popsal...
Koukám, že párkrát do těch nesmyslů co píšeš stačilo rejpnout a ty to evidentně nedokážeš překousnout 🤣
Za mě naprosto stejná negativní zkušenost. Ze strany O2 jedna lež za druhou.Po aktivaci placeného Oneplay (199 Kč/měsíc) jako náhrady za končící TV Modrá (kterou jsem ani nevyužíval, ale byla zdarma), jsem požádal o jeho zrušení. Řešení ze strany O2 bylo, že mi nejdřív předčasně ukončí stávající internetový tarif a slíbí, že tentýž den zavolají a aktivují bezplatný Oneplay k internetu. Samozřejmě nezavolali.Volal jsem tedy zpět já a požadoval vrácení do původního stavu – to už ale prý nešlo, protože „to nejde nastavit“. Následně jsem podal žádost o zrušení služeb úplně. Ozvali se až zhruba po třech týdnech a nabídli jednorázovou slevu 200 Kč – prý jako kompenzaci za to, že jsem musel mezitím platit víc kvůli jejich chybě. Těch 200 Kč mi pokrylo zhruba ten jeden měsíc navíc, ale celé jednání ze strany O2 bylo otřesné. Jediné, co je zajímalo, bylo, jestli si k nim nepřetáhnu ještě mobilní tarif.Jakmile doplatím router, odcházím – a to mílovými kroky. Pro mě je O2 synonymem pro podvodné praktiky a tohle je naposled, co jim věřím jediné slovo.
Včera mi přišlo vyúčtování za nové "lepší" služby Hovnoplay o které jsem neměl zájem. Zatím je to rozděleno na starou cenu a na novou cenu. Vypadá to na zdražení o cca 20-30%. S tím se mohou jít bodnout. Už teď mě, zákazníkovi co je u nich přes 30 let, účtují internet s rychlostí 40-50 Mbs za 550 Kč měsíčně. Tohle Hovnoplay je poslední kapka. Půjdu to zrušit. Stejně teď, co se týká sportu, začíná okurková sezóna a nic se nehraje.
Do toho vseho prevadeni TV a tarifu jeste pridali prevadeni byvalych klientu Nej.cz pod O2. Kdyz jsem byl naposledy na prodejne, tak tam v utery odpoledne misto 2-3 "holek" byl jen jeden chlapek, na pobocce fronta a cca polovina lidi tam sla s vytistenym PDF z emailu o prevodu a zdrazeni. A on na to jen pokrcil rameny, ze jeste nejsou prevedeni, ze on nemuze vubec nic menit a ze pokud chteji vse zrusit, tak maji jit k Netboxu. Ten uz jak dlouho neexistuje? 2,5 roku?Jako ja bych pochopil, ze ty klienty jeste nemaji v systemech O2 a na prodejne treba nemaji pristup do puvodnich systemu Netboxu a Nej.cz, ale to sakra prece nekdo musel pri planovani prechodu vedet. A musel cekat, ze ti lide to pujdou resit na prodejny.
Názor byl 2× upraven, naposled 20. 5. 2025 15:53
Jeste by me docela zajimalo, jak budou resit duchodce, kteri nemaji internet, email, pocitac ani chytry mobil a doted meli u nejake lokalni kabelovky a pak u Nej.cz jen televizi po koaxu.
Neřeší. Přišel jen dopis, že nás převedli na moderní službu oneplay a že se máme přihlásit stejnými údaji jako do MojeO2. Jenže jaksi žádné nemáme.P.S.: A ke zdražení služby došlo. Konkrétně o 200 Kč.
U rodičů na vesnici jsme klienty Nej.cz (původně Selfnet.cz) a krom přidaného loga O2 v emailu o vyúčtování zatím k žádné změně nedošlo. Platíme stále stejně a žádný mail o přesunu zatím nedošel.Ale třeba je to jen otázka času no...
Převádějí to postupně, v rodině jeden převedený a ostatní zatím ne.
...a vse je jedno mestecko, jen ruzne domy.
U všech operátorů je to stejné. Rušil jsem služby u Vodafone, na prodejně to nejde, v aplikaci také ne. Přes web to jde ale nikdo si vaší žádosti o výpověď nevšímá. Až přes operátora, ale tam vás přepojí na inkviziční oddělení a nastoupí na vás vodafonestapo půl hodiny nátlaku, řvaní, obrnit se velkou trpělivostí a psychickou odolností!
Stejná zkušenost když mé lanařili na jejich TV a internet.
Já si byl aktivovat O2 Connect, kdy zdarma mohu mít datovou SIM do tabletu. Prý převádí do nového systému a musím podepsat nové smlouvy. Ale cena zůstává. A ejhle, zrušili mi slevy 100+100+50+50 na 4 číslech a najedou platím o 400 více! Nelze se dovolat, na pobočce fronty. A když mi nakonec po několika žádostech zavolali, nelze vrátit, prý jsem to podepsat. O2 = PODVODNÍCI!!! A to jsem toho operátora míval docela rád...
Nejde o to ze jsi neco podepsal, nebo nepodepsal - na "nove"/drazsi tarify prevadi postupne vsechny zakazniky, takze kdyby jsi nepodepsal, stejne by te převedli.
Absolutně nechápu proč dávají televizi k internetu pro firmy. Absolutně ji nepotřebujeme. Řešil jsem to hned v počátku. Na prvním internetu změnili hned, na druhé lince se jim to bloklo a ať se ozvu po změně. Ozval jsem se, změnili a dali 500 Kč jako bonus za čekání. Na lince jsem dlouho nečekal.
Na firmy to cpou taky, ale aspoň obchoďák co nám zařizoval smlouvu tam dal že ten oneplay shit je za 0 korun.
Problém je hlavně v tom, že MojeO2 umožňuje přejít pouze na vyšší tarif pro OnePlay, ale pro nižší je třeba zavolat na O2 linku (nebo zajít do prodejny). Na O2 lince je virtuální asistentka, která zbytečně dokola požaduje informace, aby stejně řekla, že to musí udělat operátor. Po prvním přepojení do minuty oznámení, že jsou operátoři vytížení, ať využiju chat nebo MojeO2 (což je v tomto případu k ničemu) a zavěsí. Jediná možnost je znovu O2 linka, znovu virtuální asistentka a pak čekání na operátora (napodruhé už po minutě vyzvánění nezavěsí).Přitom by stačilo, aby šlo online v MojeO2 změnit tarif i na nižší, jenže to O2 nechce a chce vás buď otrávit abyste nechali stávající, nebo do vás mít možnoast hučet, že ten drahej tarif je se slevou, a to se vyplatí, protože s levným o slevu přijdete.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2025 14:32
Rušil jsem nedávno všechny služby od O2 včetně TV a také mi tvrdili že to nejde. 3 minuty řvaní na operátorku s tím že jim nic navíc nezaplatím a podám trestní oznámení. Chvíle čekání až se zeptá nadřízeného a najednou do 24 hodin vše zrušeno. Jasně že operátorka za to nemůže a slušně jsem se jí omluvil, ale aspoň si u těch monitorovaných hovorů nějakej páprda uvědomí že už přestřelili 🙂
Ja myslel, že 95% lidi v této republice už dávno ví, co za šmejdy jsou O2. Nevadí, tak možná i těch zbylých 5% si to už uvědomilo.
Já myslím že většina ví že problém je se všemi operátory otázkou je co s tím udělají když není na výběr.
Ano absolvoval jsem toto silene martyrium, celkem 4 dlouhe hovory s linkou, pardon "prodejnou" O2. Operatori/prodavaci nemeli problem otevrene priznat, ze se jejich zamestnavatel chova naprosto silene a snazi se podojit zmenou sve zakazniky co to jde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.