Technologie táhnou. Kaufland rozšíří nakupování mobilem do dalších 30 prodejen

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 7

Názory k článku

08. 11. 2020 11:33

Je to skoro skvělé - pevně věřím, že rychlé, pohodlné, hygienické ...ale dokud je to svázané s firemní aplikací, čili s odevzdáváním nákupních dat spárovaných s telefonem (a ještě lepším, hezčím a barevnějším cílením reklamy), tak to nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  07. 11. 2020 17:34

Používám podobnou alternativu v Globusu a nemůžu si to vynachválit. Líbí se mi, že nemusím řešit žádný vozík nebo košík a můžu jen se svým mobilním zařízením (nepoužívám mobil, ale iPod) nakupovat přímo do tašky nebo batohu.Akorát posledně jsem si potřeboval zjistit cenu jednoho artiklu, tak jsem jej normálně naskenoval a pak zase odebral a vrátil - samozřejmě jsem si za to "vysloužil" kontrolní nákup, ale i tak je to rychlejší než klasické markování.Každopádně by bylo fajn, kdyby na nákupy v obchodech mobilem vznikl nějaký jednotný standard a aplikace, aby uživatel nemusel mít aplikaci pro každý obchod a také aby mohl nakupovat i bez registrace v daném obchodě.Dál by bylo fajn mít možnost nákup z aplikace zaplatit jako on-line platbu kdykoliv a nemuset chodit nikam k terminálu nebo speciálnímu místu k placení, ale moci normálně odejít nejbližším východem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 11. 2020 17:05

Raději mám klasický skener, telefon se furt zamyká (to fakt nejde udělat aplikace tak, aby zabránila uspání telefonu?), skener se pohodlněji drží s i bych řekl, že skenuje rychleji a spolehlivěji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor