Telecom utratí za přečíslování miliardy

Diskuze čtenářů k článku

Miroslav Novosad  |  24. 09. 2001 20:46

Oficiálním důvodem pro tuto akci je nutnost přejít na číslování v souladu s Evropskou unií a také uvolnění některých čísel novým operátorům

Také bychom neměli zapomenout na "nutnost" zout si boty, aby v EU neměli podřené konečníky...

 

A proč by se to mělo nějak projevit v cenách, tomu už vůbec nerozumím. Toto je INTERNÍ problém firmy, který zákazníka vůbec, ale vůbec nemusí zajímat, nehledě k tomu, že s tím ještě bude mít další komplikace.

Žijeme ovšem (bohužel) v podivné době, takže ti naši volení ....... jim to stejně povolí, takže s tím stejně nic neuděláme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  19. 09. 2001 09:33

Bohužel jsem zatím nenašel alternativní, cenově dostupný způsob připojení počíteče doma na Internet, než telefoní linku. Jinak bych neplatil nekřesťanské peníze za ISDN. Nechápu, jak je možné, že to mají v zahraníčí lacinější než my. To je opravdu podezřelé. A pak taky nechápu naši vládu, včetně "obhajovatelů" Internetu Grose a Březiny, že nenařídí prostředníctvím Fondu nár. majetku zlevnit těm Telesráčům poplatky za Internet. Vždyť kdo si to může dovolit. Taková čtyřčlená rodina, pokud by každý člen strávil na Internetu denně pouze v průměrně půl hodiny v nejlacinějším čase, zaplatí 31,20 x 30 = 936 Kč za měsíc jen za spojení. Pokud nepojedou přes ISDN tak se na mnoha místech navíc moc nepobaví, protože propustnost, nevím proč, stojí za prd.

Já se vždycky rozčilím, jen slyším nebo vidím Telecom. Služby drahý, nekvalitní a teď by snad ještě měli chtít zaplatit za přečíslování. No to by byl vrchol!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  19. 09. 2001 09:58

Ano, naprosto souhlasim. Asi nejlepe ze soucasne nabidky vypada Mistral od UPC, neomezene mnozstvi dat slusnou rychlosti, ale 980.- za mesic je dost. Mimo to, samozrejme jen v mistech, kde maji kabel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mistralista  |  19. 09. 2001 10:36

980,- je dost? Za neomezené připojení rychlostí 128 kbps?  To je zadarmo! Nebýt Mistralu, tak za připojení k Internetu přes telefon platím tak desetinásobek. Jistě, pokud někomu stačí připojit se k Internetu jednou za týden na dvě tři hodiny v sobotu či neděli, pak je to dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  19. 09. 2001 10:46

Ja myslim, ze co je "dost" musi posoudit kazdy podle svych financnich moznosti. Samozrejme, ze ve srovnani s ostatnimi je to nejvyhodnejsi, ale to jsem prece psala. Nicmene v nasem rodinnem rozpoctu je tato castka dost citelna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 09. 2001 00:57

A benzin za pětikačku by slečna nežádala? Nebo dovolenou 2x do roka na měsíci nebo 14 ti denní pobyt na ISS se státní podporou? Nějak mě vždycky vytočí, když by každý chtěl všechno pomalu zadarmo. Všechno něco stojí. Nic není zadarmo. Ani na internetu.

A všechno záleží na velikosti trhu. Připojení k internetu via CTc si sice dokazu predstavit levnejsi, poplatky jako v USA ale jen tezko. Proste jiny trh, jina cena.
BTW: Podivejte se na ceny treba v rakousku a zjistite, ze tam na tom nejsou o moc lip.

Have a nice day. Mistral je zatim bezkonkurencni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  20. 09. 2001 07:21

Nez nekoho zacnete napadat a byt agresivni, tak si laskave prectete, na co vlastne odpovidate. V obou svych prispevcich jsem psala, ze Mistral ma u nas nejlepsi cenu ale pro nasi rodinu je to dost penez a nemuzeme si to dovolit. To Vy tezko muzete posoudit. Pokud jde o benzin za 5 kc, tak ten me nezajima, nemuzeme si dovolit ani auto. Nechte si sve agresivni vylevy pro nekoho jineho. A mymochodem, tu slecnu taky, mozna bych Vam mohla byt matkou, ale jen vekem, jinak zjevne neni o co stat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  20. 09. 2001 07:31

Hele hošku, proč nám tady děláš demagogickou přednášku a urážíš bezdůvodně druhý lidi. Jestli máš nějaký komplexy tak si je nechoď léčit na MM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  20. 09. 2001 08:27

Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mistralista  |  20. 09. 2001 12:18

Mírně bych oponoval. Ta cena je nízká. To, že si někdo nemůže dovolit tolik platit, není chyba Mistralu - ten už asi opravdu nemůže být levnější, s prodělkem nikdo rozumný žádnou službu nabízet nebude. Malá douška na závěr, naříkáním na vysoké ceny si nepomůžete. Chce to začít pořádně makat (to je výtka na adresu většiny lidí v ČR) a peníze se jen pohrnou. Pak uvidíte, že Mistral je opravdu zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  20. 09. 2001 13:12

Dík za radu. Doteď sem seděl na zadku s rukama v klíně. Ty nemáš asi rodinu, viď. Promiň jestli se pletu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  20. 09. 2001 17:51

Ja cha cháá. No Vy jste fakt bombovej! Souhlasím s Brutusem až se ze mě kouří. Jestli máte nějaké normální zaměstnání (ne manažer nebo tak něco) a k tomu 2 děti a manželku na mateřské, tak můžete dělat jako mourovatej a stejně pořád z ruky do huby.

Takový analytiky mám nejradši! Všichni si za to můžou sami. Kdyby makali, tak by se topili v penězích. To jistě! Samozřejmě takoví jsou, ale po těch letech kapitalismu v Čechách jich je minimální minimum, to si pište. Jo, je to off topic. Ále co, tak mi to holt nedalo. Nějak bylo, nějak bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sneer  |  19. 09. 2001 10:55

...cenove srovnani je velmi pricetne udelano zde: http://www.lupa.cz/clanek.phtml?show=1771 - - - a i se zapoctenim parity kupni sily jsme na evropskem prumeru...
... v peakovych hodinach je to ovsem spatne, ale to rodiny zas tak netankuje a jestli chodite pres ISDN, tak je cena v peaku nove o trochu vylepsena (ale zase si uctuji nebo budou uctovat pausal, to jo)

je to na cenove urovni kabelovky, podstatne levnejsi nez breeze, nemate omezeny objem dat a kdyz si vypoctete cenu za stazeny MB, tak je to prijatelne - pokud tedy neni obsazeno, nepada to a nedrhne to :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  19. 09. 2001 14:52

No? Pročetl jsem to, ale rozčilovat se budu. Taky jsem si pročetl diskuzi na Lupě na dané téma. Takže! Parita kupní síli? Ono taky záleží na spotřébním koši jako takovém. Možná že na dvacet hodin připojení děláme v průměru stejně jako jinde. Ale na počítadlo které pro připojení potřebujeme děláme mnohonásobně déle. A na spoustu jiných, k životu podstatných věcí též. To je jedna věc. Druhá věc je cena za telefonní, resp. ISDN přípojku. Budu-li používat (ne pro výdělečnou činnost) doma připojení na Internet cca 50 hodin měsíčně (a to musím syna krotit), zaplatím 780 Kč + 450 Kč (ISDN je přeci jenom optimální) = 1230 Kč. K tomu nějaké to volání s babičkama a když platím měsíčne fakturu za domácí telefon 1500 Kč tak mi pravidelně naskakují pupence. Asi raději budu koukat na stupidní filmy a další nalejvárny v televizi, protože na další rozvoj při svobodném vyhledávání informací na Internetu naše rodina prostě nemá. A jelikož namám to štěstí, že bych bydlel v Praze, protože jedině tam UPC nabízí ono výše zmiňované připojení za 980 Kč bez dalších omezeních, nemám jinou volbu než Telecom. A to jsem sháněl a prověřoval různé možnosti. Bohužel. A tak budu solit a solit a solit .... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Martinovský  |  19. 09. 2001 19:41

Brr, vždycky mě zamrazí když přijde telefonní účet. I když měsíčně nasurfuju tak 40-50 hodin + nějaký to volání a poplatky, tak se nedaří stáhnout měcíční účet pod 1500. Jeden měsíc sem to "přetáhnul" a přišel účet nan 3500,-. Jen škoda že nebydlím v Praze, kde je kabelovka MISTRAL a ¨neomezená linka 64kb (těch 128 je jen akce do konce roku) za 1000 měšíčně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 09. 2001 01:17

Omyl, je to 128 kbps už víc jak rok 64 kbps to snad nejelo nikdy Nejdřív to bylo neomezeny, pak se to hodne sralo a tak to uvolnili na 128 kbps. To je tak az do dneska. Akorat na poslednich par mesicu rozjelo UPC "hezkou" kampan 64@128 pro nove zakazniky. Skutecnost je takova, ze to tak jelo vsem

A navic. Od zari UPC ceniky konecne dohnala skutecnost a prejmenovala sluzby.

Soucasna nabidka:
Služba Mistral 64 přechází na službu Mistral Home s rychlostmi 128 kb.s-1 downstream, 96 kb.s-1upstream.
Služba Mistral 128 přechází na službu Mistral Business s rychlostmi 192 kb.s-1 downstream, 128 kb.s-1 upstream.
Služba Mistral 256 přechází na službu Mistral Profi s rychlostmi 320 kb.s-1 downstream, 256 kb.s-1 upstream

Zároveň se zavádí nová služba - Mistral Speed s rychlostmi 320 kb.s-1 downstream, 96 kbs-1 upstream, určená výhradně pro zákazníky z řad domácností. Cena této služby je 1 480 Kč měsíčně. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mistralista  |  20. 09. 2001 12:21

Jo, jo, Mistral Speed, to je teprve ta správná jízda skoro zadarmo. Najde se ještě vůbec někdo kdo má Mistral a nepřešel na Speed?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 09. 2001 12:36

Jo, treba ja

Zatim mi to pripada zbytecny. Kdyby byl rychlejsi i upload, mozna bych o tom uvazoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sneer  |  19. 09. 2001 20:39

ale jo, mate castecne pravdu - ono v tom clanku treba neni, ze v Nemecku si poridite za cca 60 DEM mesicniho pausalu balicek ISDN + ADSL Lite s objemem 1 GB, takze po znasobeni treba BigMac indexem 5 DEM / 50 Kc jsme nekde na sesti stovkach a to by se mi taky libilo lip

co se tyce pocitadla, koupil jsem si pro internet PC/300 s 15" za 7 250,- (a to jsem nesmlouval), je to moc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diag  |  20. 09. 2001 13:57

Tak tak. A navic srovnavani sluzeb CTc a UPC povazuji stejne scestne, jako bychom srovnavali sluzby Ceskych drah s tramvajemi.  To prvni je v obou pripadech pristupne vsude a tedy vicemene kazdemu, to druhe jen v jednom miste.
Takze Prazaci posuzujte, pro nas ostatni je to plana debata.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  19. 09. 2001 09:01

Jsem na rozpacích. Čekal jsem, že se bude něco opravdu přečíslovávat "zgruntu". Ale takhle se jenom napevno přidá předvolba což se mi (z laického pohledu) nezdá tak náročné - pár zásahů do programu ústřednen by to mohlo spravit.

Pro uživatele nevidím náklady nijak dramaticky - kdo je rozumný, uvádí už několik let číslo v mezinárodním formátu, a tam se nic nezmění (přesněji odpadne jedna pomlčka ).

Jo a ještě něco - zkusil jsem si oním testovacím prográmkem jak dopadne mé mobilní číslo a nestačil jsem se divit - Podle toho mobilním operátorům zůstanou "stará" předčíslí 60x i nová 7xx - a to mi připadá hodně nelogické.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Štefka  |  19. 09. 2001 09:32

No, musite si taky vyzkouset i jina cisla, nejenom to s Vasi brnenskou predvolbou Napriklad u meho blanenskeho cisla se cislo 0506-123456 (pro ty co to budou zkouset: zrovna tato ciselna varianta nefunguje) zmeni na 516123456. Cislo meho znameho z Breclavi 0627-123456 se zmeni na 519123456. Takze zadne pridani predvolby napevno. A ani to, ze jsem rozumny a dosud udavam cislo v mezinarodnim formatu mi jaksi nepomuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  19. 09. 2001 09:40

Beru. Ale TUTO informaci bych ve všech těch reklamních článcích očekával na prvém místě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 09. 2001 00:44

Ono to je totiz tak, ze vyhoda prirazeni pouze rpedvolby k cislu se bude tykat nejspis jen prahy. Duvodem je zmena UTO na uzemy odpovidaji krajum. Drive melo kazde vice mene mensi mesto svou predvolnu. V budoucnosti uz nikoli. Akorat praha zustava beze zmeny.

Nechapu co chcete cekat v letacich. Je jasne uvadeno, ze nove cislo si muzes zjistit na netu nebo na infolince. Dale ze bude uvadeno na fakturach. Co chces vic. Rozumny clovek pochopi jak to ma precislovano. Jedine varovani si teda dokazu predstavit takoveto. Prazaci pozor! Vam se cislo vpodstate skoro nezmenilo. Ale ostatnim ano, berte to na vedomi.  Ale to mi propada dost usmevne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa z Depa  |  19. 09. 2001 09:00

Dle me si tim Telecom dobre nasral do bot, nebot jednim z jejich argumentu proc neprechazet na alternativni operatory bylo to, ze Vam zmeni telefoni cislo, takze ted nam ho zmeni stejne, tak uz nas nemusi mrzet ta zmena cisla... Zda se ze vuci Telecomu tu panuje vseobecna nasranost, tudiz i ja prechazim doma jinam hned co to bude mozne. Kdyz si pomyslim, ze monopolni firma si dava reklamy na sve mohopolni sluzby i v hlavnim case v televizi, tak mam pocit ze nam tu nekdo z vysoka sere na hlavu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan Crha, tiskový mluvčí  |  19. 09. 2001 10:12

Pepo z Depa, čísla nemění pouze "svine" z ČTc, ale všichni operatoři na základě rozhodnutí ČTÚ. Důvody, proč a jak se tak stane, si můžete přečíst tady. Snad to pro Vás bude dost srozumitelně napsané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiK  |  19. 09. 2001 07:28

Myslím,že si Telecom zdražení dovolit nebude moci,neboť přečíslování je předposlední krok (poslední bude 3 měsíce později) a tudíž "ruka" konkurence k němu bude velice blízko. Myslím,že si Telecom rozmyslí těsně před "svobodným" výděrem operátora nas... současné zákazníky.

Je to sice jen má domněnka, ale snad i v Telecomu pracují rozumní lidé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaM  |  19. 09. 2001 09:21

Naivko 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karol  |  19. 09. 2001 13:47

Trocha analógie so Slovenskom. U nás prebehlo toto prečíslovanie v noci z 30.6. na 1.7. tohto roku. Síce sa to ešte netýkalo mobilov, ale všetky pevné linky v telecome už majú 9-miestne čísla začínajúce presne tak, ako to bude aj u vás - od 2 do 5.

No a čo chcem vlastne povedať? Týmto sa v podstatnej miere zmenia hranice telefónnych obvodov a miestne volania sú zrazu všade v rámci kraja (Bratislavy a zrejme aj Prahy sa ale táto výhoda nedotkne). U nás to telecom masívne propagoval aké to bude úžasné, lacné a ja neviem čo ešte, ale v rámci kompenzácie sa miestne a internetové volania zdraželi dosť podstatne (niekedy až o 40%), o čom tá masívna reklamná kampaň už nevravela ani slovo. No a na záver - je to síce pekné, že môžem teraz volať za miestny hovor 100 km, ale keď volám do susedného baráku, je to nevýhodnejšie. Navyše v Bratislave mám miestne volania stále na tom istom území, ako aj predtým, len drahšie. V Prahe to bude zrejme takisto.

V každom prípade, toto prečíslovanie je z pohľadu harmonizácie s EU nevyhnutné, ale telecomy si už nájdu spôsob, ako na ňom zarobiť, alebo aspoň ospravedlniť zdraženie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  19. 09. 2001 02:08

Možná mi něco uniklo. Ale proč by to mělo být pro telekom drahé? Jde přeci o otázku nastavení databází nebo možná nějaký elektroniky. Ale pochybuju že by někdo něco přečíslovával ručně.

Jestli to bude někoho něco stát, tak firmy a bomácnosti, aby si přetiskli firemní dokumenty a vizitky, popřípadě zi zatelefonovali ty změny. Takže na tom může jeětě vlastně telekom něco trhnout.

Pokud jde o oznámení změny, tak prostě přibude k jednomu výpisu ještě jeden dopis, a na pár faktur pár znaků na víc. Ale to snad miliardy nebudou ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elvíra Pro  |  19. 09. 2001 08:14

Náklady jsou vysoké nejen kvůli rozeslání o změnách. Je nutno udělat upgrade všech ústředen a řízení sítě. A to je VELMI drahé, zeptej se u dodavatelů ústředen Telecomu (Alcatel, Siemens).

Odhaduji, že bude navíc potřeba pořádně říznout do systémuúčtování zákazníkům, apod. To zase stojí pěkné prachy. A mnoho dalších změn - to ale budou vědět lidé od Telecomu víc než já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 09. 2001 12:31

Je samozřejmé, že to něco stát bude, ale miliardy jsou dost přehnané, i když vím, že se u Siemense platí za značku dost. Souhlasím s předcházejícím příspěvkem, že jde "jen" o změnu databáze, nebo i upgrade programu. Při stavu dnešní techniky lze určitě naprogramovat tuto změnu dopředu. O tom svědčí i to, že změna proběhne v celé republice najednou v jednom okamžiku. To by se ručně udělat nedalo.

Co se zdražování týká, tak monopol, který Telecom měl několik let mu umožnil miliardové zisky i přez investice, které měl. Myslím si, že Telecom nemá morální právo zdražit ani o halíř. Tuto několikaletou "dotaci" na rozvoj už od státu, to jest od nás všech, už dostal !!!

Těším se na to, že vznikající konkurence konečně srovná ceny na reálnou výši. V jednom příspěvku jsem se dočetl, jak je perfektní, že volání na mobily stojí už "jen" 6,80 za minutu. Podle mne bude perfektní, až pro nás komunikace s ostatními lidmi bude tak dostupná, jako jinde ve světě. To neznamená přepočet světových cen v kurzu dolaru, nebo marky, ale v reálném místním prostředí. A to si myslím je max. tak 2 - 3 Kč/min.

Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  19. 09. 2001 01:12

Zase jenom propaganda. Samozřejmě že laciné to nebude, ale SPT do toho počítá i upgrade ústředen známý pod krycím názvem digitalizace. Tu už si ale soudruzi nechali několikrát zaplatit ve formě monopolu. Telekomouši se ve své zaslepenosti jistě pokusí vybrat na to znovu. Snad už ale monopol konečně skončí. Pak teprve přijde na řadu privatizace. Tou dobou ale bude mít hořkej nádech prodeje IPB, KB a dalších. Prostě budeme platit miliardy za to aby si tu firmu někdo vzal zadarmo. Už dneska má po odečtení Eurotelu zápornou hodnotu. A bude hůř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan Crha, tiskový mluvčí  |  19. 09. 2001 10:26

V rámci "propagandy" jsme pokládali za vhodné informovat s předstihem zákazníky proč dojde za rok k přečíslování, jakým způsobem se tak stane a kde si mohou zjistit více informací.

Jedním z důvodů, proč ČTÚ rozhodl o přečíslování u všech operátorů, nikoliv pouze "telekomoušů", je právě liberalizace českého trhu (vice).

A k těm nákladům: na včerejší tiskovce padl jeden dotaz, kolik že ta legrace bude stát. Naše odpověď byla, že se snažíme, aby to stálo co nejméně a proto se tyto úpravy připravují současně se zavádění volby operátora  a přenositelnosti čísla (zase liberalizace, vidíte?) a dokončováním digitalizace. Náklady se nicméně přesto budou pohybovat v řádu miliard. Na dotaz, zda to tedy zvýší náklady, zněla odpověď překvapivě, že ano. O jakékoliv přímé spojitosti s cenami řeč nebyla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomiko  |  19. 09. 2001 10:51

Jasně, díky za reakci, ale stejně mi to připadá jako spousta výmluv - před cca půl rokem jste mi přečíslovali telefon, nechápu (absolutně ne), proč už ne podle nových pravidel. Technické výmluvy (samozřejmě) očekávám. No a přenositelnost čísel je hezký pojem, ale jak potom poznám, kolik za volání na tu kterou síť zaplatím - nebo že by se hnuly ledy a platilo se do všech sítí a národních destinací stejně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  19. 09. 2001 16:31

Pane Crho,

stále platí to co jsem napsal. Vy jste se to pokusil pouze rozhňahňat. Pokusil jste se něco "jako" zdůvodnit. I když něco úplně jiného než o co šlo.

Přisypal jste si přitom na propagandě. Připravujete to současně s volbou operátora, přenositelností čísla a s dokončením liberalizace. To by bylo hezké. Možná i chválihodné. Když by to ale nemělo být naopak. Normální firma, která se nechová jako zloděj by dostála svým závazkům (ze kterých jí plynou nemalé výhody) a měla síť již dávno plně digitalizovanou. No a v rámci digitalizace by rovnou implementovala i služby o kterých bylo vždy jasné že budou potřeba.

Jinak ale přiznávám že nevím co bylo řečeno na tiskovce. Hodnotil jsem pouze to co bylo v článku. Pokud to nebylo totéž tak si to prosím nevztahujte na sebe.

Čest práci a monopolní zvlášť!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Stepanek  |  20. 09. 2001 00:01

Vazeny pane Crho,

mohl bych vedet, proc dodnes nejsem pripojen na digitalni ustrednu?
NEFUNGUJE MI TONOVA VOLBA (zkuste se nekdy pripojit s pulzni volbou, kdyz maji provideri obsazeno - bude vam to trvat aspon 10 minut), pripojeni pres modem jede pomalu a kdyz volam na mobil, tak tam neni videt moje cislo.

Opravdu nevim, zda je pro vas tak velky problem vymenit i zbyvajicich 9% ustreden. Stejne to budete muset jednou udelat. Nesnazte se mi tvrdit, ze na to nemate penize. Mne neukecate tak, jako poslance, aby vam prodlouzili monopol.

PLATIM PRECE ZA TELEFON STEJNOU CENU, JAKO TI, CO MAJI DIGITALNI LINKU, TAK PROC MAM MIT MENE KVALITNI SLUZBY!!!!!


Uz se tesim, az skonci monopol. Okamzite menim operatora.

S pozdravem
Jiri Stepanek, student

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  20. 09. 2001 14:58

No clovece, nechci hajit telecom, ale tomuhle jsem se jen zasmal .... sam jsem mel to "stesti" ze jsem byl pred necelym rokem prepojen na dig. ustrednu. Zase az tak strasny to nebylo (pres analog. obcas to padalo, ale pripojeni je skoro identicky), zalezitost providera je spis o necem jinem. Nastavte si vsechny free providery na vas PC a pak obsazeno nepoznate.... Ono treba umistit dig. ustrednu do vesnice s 150 obyv. asi nebude buh vi jaky business

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Stepanek  |  20. 09. 2001 16:30

Myslite, ze Brno je vesnice se 150 obyvateli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  23. 09. 2001 15:05

 

Vážený pane Crha,

dovolte několik komentářů k vašim informacím. Z vašeho příspěvku rádoby plyne, že "VY" jakožto Telecom za přečíslování vlastně nemůžete a za vše může ČTÚ či liberalizace. Tohle chování je pro "VÁS" naprosto běžné a právě proto telekomunistické. Za to, že si číslo, které vlastím u monopolní státní organizace, nemohu vzít a odnést ke konkurenci, by vás antimonopolní úřad měl kopat do prdele již léta. Ovšem politická vůle byla k tomuto slabá. Dobře víte, že každý den, každá minuta bez přenositelnosti čísla je pro vás dobrá, takže kam pak spěchat. Dovolte mi na závěr malikantou poznámku k hospodaření Telecomu, potažmu tedy státu. Jak asi na běžného občana působí, když vaši zaměstnanci dostanou v rámci "úsporných" opatření, kterými se snažíte zbavovat nadbytečných, mnohaset tisícové odstupné, zřídí si živnosťák a Telepoint a ve vaší budově za "pronájem" vlastně dělají to co dosud? Tento způsob podnikání zdá se mi poněkud trestním.

Roman

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor