Co se týká praxe s odblokovanými telefony, dal jsem si telefon s vadným LCD do Celadonu a
napsali mi :
Dobrý den
Pro nas, jako autorizovaný servis ,jsou uvedene skutečnosti (odblok) důvodem k neuznání záruční reklamace.
Nastval jsem se a napsal přímo do Ericssonu stížnost na jejich zákaznické oddělení a jak to dopadlo !
ejhle změna !!!!!!
Vazeny pane ,dekujeme, ze jste kontaktoval zakaznicke centrum spolecnosti Sony Ericsson.
Ujistujeme Vas, ze uprimne litujeme neprijemnosti spojenych s opravou
Vaseho mobilniho telefonu, a dovolujeme si Vam
v teto veci sdelit stanovisko spolecnosti Sony Ericsson. Po peclivem setreni vsech znamych okolnosti Vasi reklamace byl Vas narok na bezplatnou zarucni opravu mobilniho telefonu Ericsson T65, IMEI 35031645697****, shledan opravneny. Spolecnost Sony Ericsson si vazi svych zakazniku, a proto jsme se rozhodli Vam jako omluvu za komplikace spojene s opravou uvedeneho mobilniho telefonu nabidnout zcela nestandardni reseni Vasi zalezitosti a zdarma provest opravu pristroje formou vymeny za novou jednotku stejneho typu. V pripade, ze s danym navrhem souhlasite, obratte seprosim na spolecnost GSMobil Service, Kostelecka 879, Praha 9 - pan J. XXX , ktery je poveren doresenim Vasi zakazky.Verime, ze i pres minule zkusenosti zustanete spokojenym zakaznikem spolecnosti Sony Ericsson.
S pozdravem,
Lenka Koncinska
Sony Ericsson Customer Care Center
A pak, že to nejde :o)))