Test GSM alarmu podruhé: Auto Alarm

Diskuze čtenářů k článku

Sta  |  26. 04. 2006 20:19

Chtel jsem se zeptat jestli lze tento modul koupit v CZ za kolik a co presne obsahuje sada.
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pro  |  11. 08. 2004 14:01

Zajímavý výrobek,vzlášť cena není špatná.Zajímalo by mě,jak je v praxi citlivý vastavěný snímač (např.při nasednutí do auta,úder do karoserie či reakce na náklon vozidla při krádeži kol). Jinak dobrá recenze.Díky za ni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasec  |  11. 08. 2004 12:40

Je sice hezky ze vam prijde vystrazna sms, ale co kdyz v tu chvili nemate telefon u sebe nebo si zpravu z urcitych duvodu neprectete... TAK JSTE V ..... !!!    http://www.nasec.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BEBE  |  11. 08. 2004 22:32

RANO:


hm, nevim jak presne funguje Nasec, ale predpokladam ze pomoci gprs nebo cds pres gsm modem posliaji polohu z gps a stav vozidla(senzory) do nejakeho sveho "nasec" centra. Co kdyz nepojede gsm sit? Taky to neni 100%. Predpokladam ze by mohl "nasec" nadsenec namitnout, ze kdyz nedostane dohledove centrum nasecu 1x za 5 minut udaj o poloze, tak ze budou burcovat majitele, ze muze nastat(nastalo) odcizeni vozidla. Uz vidim pri vypadku site v celem gsm napr. ostravskem kraji, jak to budou resit.


V POLEDNE:


Panove nic neni 100%, takze jde jen o to kolik kdo chce investovat do sveho plechoveho milacka, resp. na kolik si ho ceni a podle toho taky voli jeho zabezpeceni.


Nasel nekdo kolik stoji ten nasec, kdyz uz to tu zminujeme?


VECER:


Jinak jsem v nejakem foru kdysi cetl, ze snad idnes delalo test autoalarmu, a jediny system ktery byl nasledne schopen vypatrat automobil , byl sherlog ci jak se to jmenuje.Ale to uz je opravdu jina liga.


A vite proc? protoze maji svou radiovou sit a to na kmitoctu pro toto zarizeni idealnim.


Mimochodem, jmenuji se Marie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasec  |  10. 08. 2004 15:43
Xspy  |  11. 08. 2004 04:22

"Pro informace o cenách systému NASEC kontaktujte některého z našich partnerů.... "
S.H.I.T - už vidím jak se s tímhle vlezu do dvou tisíc :(((.. Děkuji , další

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
previt  |  10. 08. 2004 09:51

jo a nekde jsem vydel prodavat(mam pocit ze conrad ale nevim jiste) pridavnej modul s pircidlem na telefony siemens cca 1500-2000,- proste se to zasunulo do telefonu a do toho se jeste pichla nabijecka a cele se to dalo treba na skrin a v aute bych to vydel tak aby to hlidalo prostor "nohou" ridice nekde pod palubkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milous  |  12. 08. 2004 20:17

Mel jsem to doma,ale vratil jsem jim to ,protoze se to aktivuje i deaktivuje pomoci SMS a navic kazdou operaci potvrzuje zpetnou SMS na ovladaci telefon,takze bomba kseft pro operatory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krup  |  10. 08. 2004 09:06

IR senzor tam nenacpali (jak asi), ale ten je pro hlídání pohybu v objektu přeci mnohem účinnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
previt  |  10. 08. 2004 08:55

uz dva roky neco podobnyho mam na chate (policajti se divili jak vim presne na minutu kdy tam ty parchanti vlazli ) mam to tak ze jsem umistnil pircidlo kousek za dvere  a u dveri mam aktivacni/deaktivacni prepinac (maskovany) napajim to stale ze site (cidlo i telefon "savvy" z nabijecky. myslim ze by to slo udelat i pres nejaky spinac (misto pir cidla) ktery by byl za dverma a kdyz se poradne otevrou tak se to sepne proste kdyz chcete opustit hlidanej prostor musite se protahnout neverim pri inteligenci zlodeju ze kdyz nekam polezou ze jenom mezirkou pootevrenych dverych .na baterku prdim a a v zimne to funguje taky .


par rad telefon(antena) nesmi byt blizko pir cidla nebo privodu ke klavesnici (jinak obcas pri "povidani si ze siti" sam sebe aktivuje- indukce) "celej tejden mi to tak v intervalech 2-6 hodin volalo "


nema smysl hned bezet na zlodeje nikdy nevite kolik jich tam je a jak jsou sjety radeji volat poldy (hrdinove patrej do hliny)


a nekdy by jste museli bezet daleko


ps mam to 100 km tak proste koupim nove zamky a druhy den jedu na chatu uklizet


 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milous  |  10. 08. 2004 08:48

Hlasit poplach pomoci SMS je velice stupidni ,jednak proto ,ze SMS platite a navic pri nahodnem zdrzeni SMS v centru/docela caste/ Vam muze prijit SMS o vniknuti do auta, v dobe kdy auto bude rozebrano na ND.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 08. 2004 18:35

Nevim teda jakyho operatora pouzivas, ja zadny "docela casty" zpozdeni nezaznamenavam. Nepamatuju, kdy se mi SMS ztratila. Holt se nabizi SMS, volani, GPRS - vsechno platis, ale SMS jsou zlodejema nejhur rusitelny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milous  |  12. 08. 2004 20:12

Ja nemyslim ze se ztrati uplne,ale ze ti prijde pozdeji nez byla odeslana a v tom je ten problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ewq  |  17. 08. 2004 01:49

ze ti prijde pozdeji nez byla odeslana


haheh, jeste aby zprava prisla drive, nez byla odeslana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepin  |  10. 08. 2004 07:42

Chtěl bych vidět funkčnost po několika hodinách v mrazu... A co dobíjení v autě? Trvale připojit na dobíječku? To se asi baterce moc libit nebude... Ale jinak se mě alarm moc líbí - skvělý nápad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  10. 08. 2004 07:22

proboha, to neznáte lépe utracené dva litry?? Přečtte si TOTO.... jaxe dělá Autoalarm z mobilu...


 


http://www.hondaclub.cz/base/default.asp?what=a&a_id=440&s_id=1 


 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  10. 08. 2004 18:30

No ja teda nevim, ale to co pises prijde jen na soucastkach na litr (to tam pisou) a pak se musis jeste vojebavat s pajkou a vysledek nejisty. Tohle mi pripada o dost nadupanejsi a ve vysledku levnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr H  |  11. 08. 2004 14:02

Cože?? Litr tak maximálně i s nějakém telefonem, jinak jediná součástka je relé.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Seven  |  10. 08. 2004 06:24

To je mazec, ted uz staci jenom GSM killer, oplechovana garaz a hosi si muzou dal hrat na doktory. A cloveci si budou myslet jak wohromny zarizeni ze si to koupili.


 


Hracicky k nicemu. Mozna leda k smichu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 08. 2004 08:47

Já tedy žasnu kolik budižkničemů se denně pase v diskuzích ke každému článku. Jde o širokou skupinu lidí, kteří sami nic zvláštního neumí, ale není pro ně problém kritizovat z patra cokoli od atomu po létající koberec. Vzpamatuj se člověče a zabav se něčím jiným!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 08. 2004 00:07

No vidíte to, dokonce je to asi 3x delší než "recenze" na OT 756. Pane Snášel, držte se raději těch alarmů než Alcatelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor