Drahé dítě. Já jsem na rozdíl od tebe vyvíjel algoritmy pro korekci podobných jevů. Pokud animace sestavená ze statických snímků netrpí na zásadní jitter (ten je u všeho kromě her zcela vyhnutelný), a běží kolem 50 FPS (v praxi se pužívá 60, aby tam byla rezerva), je změna každého pixelu s velkou rezervou rychlejší, než aktivační doba fotopigemntů na sítnici, a další navyšování ti tak nijak nepomůže. Pokud animace například v menu telefonu má jitter na úrovni postřehnutelné lidským okem, vývojáři jsou naprostí lemplové, protože tohle by se nikdy stát nemělo ani studentovi v druhém ročníku. Navíc, vyšší obnovovací frekvence v kombinaci s vysokým kontrastem může jitter naopak i vizuálně zhoršit.Ty mezitím porovnáváš různý obsah (vyrenderovaný s různou frekvencí snímků) na různých displejích, a subjektivní rozdíl si reacionalizuješ tím nejméně podstatným parametrem displeje, protože víš prd, kvůli čemu to může vypadat plynuleji a kvůli čemu ne. A taky protože jsi typická Gen Z ovce, která i s navijákem spapá cokoliv, co vyplodí marketing výrobců.