Textové zprávy: úspěch fenoménu pokračuje

Diskuze čtenářů k článku

Jan Franče  |  26. 07. 2001 15:52

Pošlu v průměru tak 1000 SMSek měsíčně. Někdy nenapíšu ani jednu za den a někdy zase po večerech vedu SMS diskuze až s 10 lidmi. Pomáhá mi česká T9ka, nebo Oxygen PhoneManager. A tarif? Slyším Vás. Tak zdárek písalové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolor  |  25. 07. 2001 01:17

Zatím ale nelze moc posílat české sms takže není nad čím jásat a bylo by lépší aby se Češi zaměřili na to, jak podpořit zavedení českých znaků do používání sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re-ject  |  17. 07. 2001 19:32

mesicne v prumeru 166 esmesek za den ... to jde ne? :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  19. 07. 2001 07:47

Esmesek? Esemesek, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Vachal  |  17. 07. 2001 19:32

40 ZPRAV DENNE!AT ZIJE OSKAR A JEHO SLYSIM VAS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukysek  |  17. 07. 2001 19:32

Ale uz se snazim mirnit. Leze to do penez :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martinek  |  17. 07. 2001 19:32

Já mam Slyším vás a GO,ale používám skoro jenom Slyším vás. Denně pošlu oklo tejdně pošlu okolo 50 textovek. Když sem na chalupě tak to prospívá mýmu zdravý, protože musim běhat za signálem na kopec. Jinak bych byl určitě pořád zalezlej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.b  |  17. 07. 2001 19:32

vosral slyšim vas za měsic odeslanych i 1600 sms(učet jenom 800) pruměr 500 sms za měsic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej  |  17. 07. 2001 19:32

No nevim ja mnohem radsi volam, nebavi me vytukavat pismenka a vadi mi nemoznost okamzite reakce jako tomu je v ramci ziveho hovoru - pojedeme se koupat v 5 , ne ve 3 tak dobre ve 4 . pres SMS abyste na to datlovali nejmene 2 ale spise vsak 3 SMS. Jinak posilam textovky v velke mire z inetu ,ale to je neco jineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MARsoft  |  17. 07. 2001 19:32

Nevim kolik poslu za 1 den SMS,ale u OSKARa-Slysim vas mam tento mesic platit 528Kc pouze za SMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majklik  |  17. 07. 2001 19:32

Já mám Oskartu a moje holka taky. Za den každý pošle tak 50 SMS. Jo je to bomba. A za 77 háků, není co řešit. Oskárek je zase nejlepší!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr. blade  |  17. 07. 2001 19:32

měsíčně pošlu z mobilu asi (a teď se podržte) 5 - 10 SMSek!!! Jinak z internetu je to číslo podstatně větší - asi tak kolem stovky/měsíc.
Vždycky, když začnu psát na mobilu (T10) textovku, tak mě po několika slovech přestane to "ťukání" bavit, zaklapnu mobil a pokud s tím člověkem opravdu potřebuji nutně mluvit, radši zavolám - za 60s vyřídíme slovy to, na co je třeba několik SMSek a tak vlastně ještě ušetřím. Na to "datlování" SMSek fakt nemám čas, peníze ani náladu - kord bez T9 na Eriku T10! Hnus. A do soutěží radši pošlu email.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Versus  |  17. 07. 2001 19:32

Ja za den poslu asi tak 35 sms zprav... taky nekdy mozna i vice :)) Ale to je jedno :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:32

Jak tady zaznělo před nedávnem - jsou to ohled na druhou stranu. Kdyz nekomu volam, nikdy nemuzu vedet, kde je a predevsim: jestli má zrovna chuť se po telefonu. SMS-ka počká až bude mít náladu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fazole  |  17. 07. 2001 19:32

Z oskara kolem 15 a z pegasu 1 az 2 denne.Muj rekord je zatim 51 sms za den.Za 0,37 haleru-kdo by nepsal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:32

Tenhle měsíc-609 SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  17. 07. 2001 19:32

Já řeším poněkud jiný problém. Eurotel mi na jeden z telefonů soustavně účtuje několik set odeslaných SMS měsíčně(minulý měsíc 245, od počátku roku je to již 796SMS) , ačkoliv tuto službu prakticky nepoužívám. (Snad jen max. do 10 odeslaných SMS měsíčně). Soustavně tuto skutečnost reklamuji u Eurotelu, v současné době i za spolupráce s ČTÚ. Ale je to marné , tvrdí , že u nich je vše vpořádku a SMS májí na jakémsi výpise z ústředny. Nevím jak to dopadne , ale asi požádám o deaktivaci SMS, neboť je to již neúnosné a nemá to konce. Asi přejdu z sítě NMT T!P, kterou doposud používám kvůli zavedenému číslu, někam jinam

Zdar a slávu Errortelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamos  |  17. 07. 2001 19:32

5-10 SMS dene !!! Podte na X point !!!!! Zdar Adamos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tium  |  17. 07. 2001 19:32

jinak chudaci sou spis ti kteri se rozcilujou, moralizujou atp. nad tim "ze je nekdo magor kdyz posle tolik smsek..." ... at si jich klidne posila stovku denne...dyt je to fuk, ne? ...sam sem presel od volani k "smskovani" protoze to povazuju za ohleduplnejsi k druhe strane - znate sami kdyz nekdo zacne vopruzovat s volanim kdyz ste treba v bance atp.ja volam jen kdyz je to nutny.Jo a zamyslel se nekdo nad tim, ze kdyz pisete smsku tak nemate mobil u hlavy...a at si kdo chce co chce rika - mobily za uplne nezavadny nepovazuju...takze SMSkama K OCHRANE VASEHO ZDRAVI! )....jo nesnasim teda kdyz nekdo vola ci smskuje V AUTE...nakopal bych ho nekam...nejlepsi sou frajeri co maj pekac za meloun a nemaj na to si koupit HF...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:32

Uplně se vším co jsi napsal na 100% souhlasím, takže nemá cenu abych to tu psal vlastně znovu. Akorát občas by mě vzal čert když mě do práce moje žena pošle SMSkou nějaký dotaz, já odpovím a za chvíli zase příjde další SMS s nějakým doplňujícím dotazem typu ...a nebo radši že by jsme nejdřív jeli k Pepikovi?...tak znovu odpovím a tak to pořád pokračuje až při páté SMS zprávě vytočím číslo a normálně se domluvíme. Přece v takovém případě je levnější a hlavně rychlejší zavolat a domluvit se během minuty než abych půl hodiny vyťukával na každou blbost nějakou odpověď, obzvlášť když se potřebuju soustředit na nějakou práci tak to by mě vzal čert. Nebo další příklad - napíše mě něco co je zcela jasné, dostane i doručenku o tom že jsem zprávu obdržel takže to vezmu na vědomí a telefon odložím, za chvíli příjde další SMSka : proč jsi mě neodpověděl?
Takže jenom jsem chtěl říct že jsou situace kdy je lepší zavolat a je to i levnější. No ale jestli někdo napíše třeba 2000 SMSek měsíčně tak je mě to jedno, je to každého věc, já je píšu taky akorát že podstatně míň, mám-li možnost tak raději z internetu protože je to pohodlnější. SMSkování zdar, Petr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tium  |  17. 07. 2001 19:32

Tento clanek mne donutil spocitat kolik jich vlastne poslu...
No a zhrozil sem se protoze mi vyslo, ze to je nejakejch 1200-1300 za mesic )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  17. 07. 2001 19:32

Tak jsem si to celé přečetl a některé z vás obdivuji.Kdyby mi chodilo denně víc jak 10 sms tak s tím mobilem mrdnu o zem .
ČAU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  17. 07. 2001 19:32

Když jsem si přečetl článek, bylo mi jasný, že příspěvků k němu bude hodně, protože textovky jsou skutečně fenomén, se kterým ani (aspoň podle mého názoru) operátoři nepočítali. Pro řadu lidí jsou ale počty odeslaných SMS některých "šílenců" natolik šokující, že sahají i k nadávkám, ač je to čistě osobní věc každýho. Sám jsem si kdysi pořídil Twista a moc zpáv neposílal. To jsem si myslel do doby, než jsem získal Oskarův "Slyším Vás". Pak to byl šok pro mě, jak mi klesly výdaje na kredit pro okřídlenýho koníka. A nejde zdaleka jen o to, že bych "škrtil" za každou cenu na volání. Je prostě často příjemnější, zvolit trochu neosobní písemnou formu, kdy je čas si všechno rozmyslet, než vzpomínat při hovoru, co jsem to vlastně všechno chtěl. Taky jsem zjistil, že se tímhle způsobem dá udržovat styk s mnoha lidma, kterým bych v týhle uspěchaný době jinak ani nezavolal. Prostě dát o sobě občas vědět, že žiju a poptat se, co dělají oni. K zavolání by to téma nebylo, ale za těch pár halířů a několik ťuknutí do klávesnice to stojí. A pak, když se (třeba 2x za rok) potkáme, nejsme si úplně cizí. Aspoň pro mě je to prostě příjemný.
Jenže to člověka fakt časem trochu pohltí a tak i já pošlu měsíčně tak cca 200 SMS a ještě víc jich přijmu (z compu).
Do žádných soutěží jsem touhle formou zatím nehlasoval.
Hezkej den D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej K  |  17. 07. 2001 19:32

Vyjimecne dobry prispevek, ke kteremu se pripojuji - vystihuje hlavne to, ze SMS vetsinou slouzi k jine forme komunikace - neni "nutne nalehave" online jako klasicky hovor - i takove to obycejne "dat o sobe vedet".

Slysim Vas - vtip tohodle tarifu je predevsim v tom, ze za tu cenu si muzete dovolit poslat i 2 az 3 SMSky jako jednu - vase vyjadreni neni utrzkovite nahustene do 1 SMS, ale trosku se muzete rozepsat - je to i pro druheho srdecnejsi a sdilnejsi.

Vetsinu SMS posilam doma pres kabelovy internet, z mobilu to bylo posledni dobou tak 5 SMS mesicne (Twist). Co asi 3 tydny mam Slysim Vas a jsou prazdniny (mimo internet), muze to byt i 50 SMS mesicne. K psani si obcas vypomuzu notebookem (rychlejsi - normalni klavesnice) a infraportem.

Ondrej K - N6210 + ceska T9 + Twist + Quatro Go + Slysim Vas...

BTW: Mam pocit, ze na SMS se asi ta 6210 nejlepe vybaveny telefon (pamet 150 SMS, slozky zprav, ceska T9, ...) - pokud ovsem nepocitate nejakou tu 9210...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:32

Musim si rejpnout - 6210 desitka ma sice pamet na hodne SMSek a ruzny foldery ale co ta rychlost nebo spise pomalost. Pokud je v telefonu hodne SMSek, tak cteni zprav je hruza. 6210 je jinak ok telefon, ale ta pomalost nic moc.

Jinak smsek napisu na me J5 (ano nema pamet na SMS, ale me to nevadi a ani to nepotrebuju)s ceskou T9 mezi 30-50 za mesic, ale radeji volam protoze pulminuta hovoru na PG me stoji stejne co jedna SMSka, ale to je zas do jine doskuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M&B  |  17. 07. 2001 19:32

Podle me vsichni co poslo vic nez 40 smsek mesicne jsou blazni a meli by se jit lecit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redog  |  17. 07. 2001 19:32

ja nevim, mozna je to podle hesla, ze potrefena huse se vzdycky ozve, ale ja patrim taky k tem "blaznum", co poslou za tyden tak 50 smsek. ale jenom diky oskarovi a slysim vas, jinak v dobach, kdy sem mel jenom paegase, tak to bylo prvni mesic, kdy sem mel mobil, bratru 100 smsek za mesic. a to pak de kredit do kyticek. jinak s oskarem sem nadmiru spokojen... a to vlastne nepocitam smsky z netu, tech je taky tak jako z mobilu a pak se divime, ze se zavaruji centra s pozdravem SMS zdar!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Disorder  |  17. 07. 2001 19:32

No mam Dohodu s oskarem a i kdyz je tam 300 minut zadaco tak SMS posilam vic a vic. Ted sem tak kolem 25 denne. A kdyz to clovek spocita tak to neco stoji. Ale proti twistu :))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos Kopecky  |  17. 07. 2001 19:32

smsek za den napisi dle nalady, ale mesicne to je vetsinou kolem 350-450sms(mesicne to narusta geometrickou radou )))))))) ). Je to ale od doby, co jsem presel na Oskara a Slysim Vas. Drive to bylo mnohonasobne mene a penez utracenych vice (tak do 100sms/mesic).
Luba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos Kopecky  |  17. 07. 2001 19:32

Jo, do soutezi nehlasuju a nejak se ani nechystam. Je teda fakt, ze ty porady nijak ani nesleduju(neni na ne cas).
Luba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
predator  |  17. 07. 2001 19:32

ja na sms vicemene seru ale i tak jich poslu tak 10 - 20 tydne ale posilam je spis z netu nebudu prece cpat zbytecne prachy hamiznejm operatorum podle me ti idioti co posilaj 20 30 denne by se nad sebou meli zamyslet proc to neutrati hodnotneji treba za chlast a cigara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Kotrč  |  17. 07. 2001 19:32

No, řekl bych, že i když člověk píše do SMS spíše blbosti, je to stále lepší než ty peníze cpát do cigaret a alkoholu... BTW já posílám cca 200 SMS měsíčně, nekouřím a piju jenom příležitostně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:32

Tak to budu asi exot, ja poslu tak maximalne 5 mesicne i kdyz me stoji jen 53 haleru. Nemam cas ani chut to tam klepat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bednár  |  17. 07. 2001 19:32

Tak to jsme na tom úplně stejně!

Já ještě pošlu nějaké z Internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  17. 07. 2001 19:32

Jestli jsi ty exot, tak potom teda nevim co jsem ja. Pracuju u jednoho mobilniho operatora, v zaměstnaneckym tarifu mam asi 100 sms zdarma a jestli pošlu jednu za měsíc, tak je to hodně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohnisky  |  17. 07. 2001 19:32

Precetl jsem si vsechny prispevky a u nekterych jsem se musel smat. Na mem poslednim vyuctovani (Volam casto) bylo 21 SMS/mesic. Radeji zavolam a SMS pouzivam pouze vyjimecne. Nechapu, jak nekdo muze psat i 60 SMS denne. Rad bych videl obsah takovych zprav....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalenda  |  17. 07. 2001 19:32

DD,
tak to je opravdu sila :) jsem presne opacnej typ volam co nejmene protoze pri mem jiz tak velkem objemu volani cca 5000 minut. Ted jsem se prestehoval do prahy a nez se telekomunisti rozkoukaji a daji mi sem ISDNko tak jsem oprasil NOKIA 450 :) a to se to jede vsem jsem naridil volat na nej a mam pokoj :) takze k problemu radeji poslu smsku zneni /dnes/ "ok dik domluv se s tt jak to provedem" nez bych nekomu volal a ztracel cas zbytecnym kecanim. SMS se daji pouzivat i k jinym ucelum. Napr muj kolega civilkar pise SMS uplne vsude i za jizdy do prace /jednou spadl z kola a dve zebra vzala za sve .. ale ta potvora mela 4 mesice neschopenku ak tomu vychazky :)/


mejte se fajn a a jdete do prirody misto mackani SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bednár  |  17. 07. 2001 19:32

Neni nad odesilani SMS z Internetu, především, když máte takový skvělý prográmek, jako SMS GateKeeper, který najdete na stránkách http://dusek.zde.cz

nebo si ho můžete stáhnout přímo ZDE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František  |  17. 07. 2001 19:32

mno já jsem asi fakt hodně závislej, ještě že existuje ten oskárek. můj denní objem SMSek je přibližně 50 - 100 :o)) teda jak kdy ale v průměru takhle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirenini  |  17. 07. 2001 19:32

ja v pruměru odešlu tak 10 sms za den ale přijde mi jich tak 20. No a to sem teďka z formy byly časy i 50 sms za den)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucy  |  17. 07. 2001 19:32

Jsem zavisla na mobilnim telefonu.Jelikoz mi byl jeden malo,poridila jsem si dva.Textovek posilam denne urcite spoustu nebot co druhy den kupuji kredity,abych byla ve spojeni s kamarady a pracovnimi kontakty.Memu bratrovi jsem poridila take tarif pro sms nebot zacina byt presna kopie me osoby.Mame to asi dedicne v rodine a vyhledame odbornou pomoc.Mejte se Lucie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MultiTricker  |  17. 07. 2001 19:32

Já odešlu tak 5 textovek denně - ale jsem VBK - věčně bez kreditu. Teď mám oskartu a jsem spokojený - mám jenom jednu výhradu, ze které mi šibe - když jsem měl Paegase, tak jsem měl kliďánko 400 - 600 sms denně (příjem), ale oskar a jeho 100 sms denně přes mail??? To by jeden chcíp!!!!
Když nešel oskar, tak jsem to poznal hned - dopoledne mi nepřišla žádná sms - byl jsem úplně vydeptanej.
No nic, je to jenom můj názor.

MultiTricker

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hermik  |  17. 07. 2001 19:32

Tak to ti asi fakt sibe, 600 SM je fakt uchylarna, kazdy dve minuty nova zprava. To by me fakt zajimalo, co ti v tech SM chodi.


Chtel bych te videt po navratu ze 14-ti denni dovoleny, to by jsi potom mazal asi 2,5 hodiny v kuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MultiTricker  |  17. 07. 2001 19:32

Na dovolenou nejezdim : - )
Co mi chodi? :
Mr.X
Mobil v Ruce
SMSplus
Konference na go.to/smspokec
Smspokec (smspokec.3web.cz (asi 200 sms/den)))
Plus sms kdyz mi na mail prijde mail. Zda se ti to malo??
Me to vubec nevadi. Pro srovnani - je mi 14 ;o))

MultiTricker

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.b  |  17. 07. 2001 19:32

mě zase chodi
xko - logace...
email - 4-5 sms za den
www.sms.cz - vtipy
chodilo vic ale byla to nuda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggor  |  17. 07. 2001 19:32

Nerozumím tomu, že dneska je frajer někdo, kdo pošle nejvíc SMS a jedno jestli má Slyším Vás nebo něco jiného. Podle mě není frajer, ale magor (fakt neznám podobné slovo nevulgárně). Nechtěl bych být jeho známý, aby mě pořád otravoval hloupostmi. Mám třeba jednu známou, která pořád z mobilu nebo z internetu posílá vtipy známým. A když jich takhle dostanu 20 za půl hodiny, tak radši ten telefon vypnu. Vysvětlil jsem jí to a už mi to nedělá. Jinak SMS je super bomba věc, ale neměla by obtěžovat! Frajer není ten, co jich pošle nejvíc, ale ten, kdo ví jak je správně používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johaness Alf  |  17. 07. 2001 19:32

naprosto souhlasim. ono totiz kdyz nekdo nekomu posila vtipy (treba i dobre minene), ale je jich nekolik desitek denne, tak to uz imho neni pro radost, ale ke vzteku. z tech zprav uz clovek pak nic nema, jen maze a maze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  17. 07. 2001 19:32

Presne muj nazor. Otravny SMS furt a vsude me taky docela vytacej. SMS a mobilni komunikaci vubec chapu jako MOZNOST bejt se svejma znamejma v kontaktu, neznamena to, ze by vsichni razem museli ztratit soukromi. 1000 SMS apod... fakt ulet - nebo spis uz patologicka zavislost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mali  |  17. 07. 2001 19:32

Denne odeslu v prumeru zhruba 20 sms, v posledni dobe se ale snazim mirnit a rad bych se dobral poctu zhruba 10 sms denne. Vzhledem k tomu, ze mam Dohodu s Oskarem (do nedavna jsem mel Slysim Vas), tak mesicne platim za sms zhruba 300,-, coz je velmi slusna cena ve srovnani s platbami za sms u eurotelu (zde jsem byl schopen prosmskovat tristovkovy kredit behem nekolika mala dni... :(( ).

Srovnavani poctu sms zprav u nas a jinde a predevsim vyzvy k pilnejsimu smskovani mi prijdou hloupe a zbytecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johaness Alf  |  17. 07. 2001 19:32

co se tyce me osobne, denne odeslu kolem deseti textovek. ale zkuste se pochlubit, jak je to s prijmem zprav. znam nekolik lidi (sam jsem takovy byl asi tyden), kteri denne dostavali takrka stovku textovek diky registracim u ruznych sms sluzeb. v okamziku, kdy jsem se ja osobne pak odhlasil, byla to uleva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  17. 07. 2001 19:32

Denně jich dám tak 10, od té doby co mám Dohodu s Oskarem (volných 300 min hovoru) tak raději volám, už mě nebáví psát. Ale když se musí tak se musí - max denně 30

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:32

Kdyz uz chceme hodnotit (takovou PTAKOVINU), tak bych prosil za stejnych podminek... Mel bych dotaz na autora clanku jestli ho napadlo vzit v potaz takove veci jako pocet obyvatel (resp. penetraci mobilu)?!? Tu vyzvu k SMSeni chapu jako zert - jinak se to podle me snad ani brat neda.
Jinak co se me tyce suma prumer za mesic z telefonu (3x SIM) se pohybuje mezi 400 az 1000 SMS. K tomu asi tak 200-300 z internetu.

Preji vsem hezky den.

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  17. 07. 2001 19:32

Já pošlu zhruba 60 SMSek denně.
Mám Twist a z něho pošlu tak 15 zpráv. Většinou dvakrát denně si přepnu na Oskara Slyším vás (fakt vychytávka!) a 20-50 zpráviček je odesláno, k tomu přičtu 10 z internetu a průměr je těch 60 za den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martinoslav  |  17. 07. 2001 19:32

Tak i ja pripojuji svuj komentar Ja poslu kolem 400 SMS mesicne, ale mam kamarada, ktery posila dokonce pres 2000 SMS/mesic posledne co mi rikal, tak to bylo 2500 zhruba. Umi psat obouruc a jednu SMS ma napsanu asi za 30 sekund. Ja mu rikam, ze to je blazen. Tak SMS zdar !! Nazdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:32

Proč by měl být blázen ? Když má rád sms mánii tak ať jede !

Mike :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  17. 07. 2001 19:32

Jesti myslis sms typu "V kolik jdes do hospody", tak mozna, ale celou sms za 30 vterin? Nejak se mi to nezda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Higgins  |  17. 07. 2001 19:32

Když Errotel někdy v lednu zavedl nový tarig Fun go, hned jsem si ho vybral. Pošlu tak v průměru 4 SMky za den ale už taky jsem jich jednou poslal 4O a jistě každý pochopí, že je lepší 1,80Kč než 3,30Kč. SMs mi připadá že je někdy lepší, než zavolání (nemyslím ale že by bylo dobré SMkami dohadovat kontrakty ta milion :)) Ale zavídím uživtelům Oskara tarif, kde jedna SMS stojí 35 halířů!!! Asi dám brzo ET sbohem... A volání z Fun go? Sice 6,60 pořád a na všechno ale stejně se to vyplatí při tom, kolik SMS pošlu. Aloha, Higgins

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  17. 07. 2001 19:32

Kromě ET, se kterým volám, mám na SMSky tarif od oskara "Slyším Vás" kde SMSka stojí i s DPH v průměru 45 hal (53 ve špičce, 37 mimo špičku) a pošlu měsíčně zhruba tak 1500-2000 SMSek. Moje Nokia 3210 někdy ani nestíhá přepínat SIMky (přepínám pomocí krytu na více SIM) a taky moje prsty jsou už "vymakané" tak, že se ani nedívám na displej a 160 znaků (btw. děsně málo) naťukám do minuty... I s paušálem tak platím od 700 do 1000 Kč měsíčně. Je to dost, ale při srovnání s ET, ze kterého jem SMSkoval celý rok, než jsem si pořídil "SMSkovací tarif" je to úspora zhruba 5500,- V poslední době se to snažím trochu omezit, minulý měsíc jsem se dokonce vlezl do tisícovky SMSek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  17. 07. 2001 19:32

Jo ještě jsem chtěl dodat - když 10 minut nepošlu SMS, tak je mi nevolno, cukají mi prsty apod. Nejhorší je, když Oskar nemá signál - to obětuju pár drahých SMS z ET. A jinak píšu všude - na WC, u bazénu, u sekání trávy, při jízdě na kole, v autě (spolujezdec), v posteli, na třešních . prostě všude. Je to moc špatné??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:32

Proč špatné, hlavně Ti přeju pevné zdraví při SMSkování na kole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolnajs  |  17. 07. 2001 19:32

Ja jsem moc nikdy neSMSkoval, ale tedka pred prazdninama a o prazdninach je to docela horky, protoze volani je drahy, takze SMS jsou jedna z mala levnych alternativ dorozumeni. Na minule fakture jsem mel asi 650 SMS za mesic coz je prumerne 22 SMSek za den. Mam Paegas coz je 1 Kc/SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  17. 07. 2001 19:32

A to jen díky tarifu Slyším Vás od Oskara:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  17. 07. 2001 19:32

Když to tak čtu tak jste všichni ok ale ja jsem uplne na tom špatně pošlu si zaden cca 90sms někdy i vic je to hrazny už my z toho hrabe. POMMMMMMMOOOOOOOOOCCCCCCC. Pišu na hajzlu v praci v autě za jizdy v parku v noci poradddd piš eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sem magor PS Zase zato muže ženská jako vždicky moje laska hech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:32

Dobře jsem se pobavil, nad Tvym příspěvkem, ale v dobrem smyslu slova. Nepíšeš SMS nahodu i z vany?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HaWran  |  17. 07. 2001 19:32

Láska SMSky přenáší :o) Taky jsem v tom jednu dobu lítal a posílal megamoc smsek své holce. Ale paxme řekli oba: "A DOST" a od té doby si píšeme 2x tolik :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  17. 07. 2001 19:32

Nejdřív bych se chtěl zastat autora článku, který výzvu k psaní textovek myslel určitě jen žertem ( aspoň doufám, to je fakt na hlavu ). Nezdá se Vám ale trochu zavádějící srovnávat nás se zeměmi, které mají o "pár" milionů nebo o pár desítek milionů obyvatel víc? No a jinak (mám Slyším Vás a Oskartu) pošlu denně asi tak 10-20 SMS - podle okolností.
(Na Vánoce a na Silvestra tak 100-150) Ale určitě nejsem žádnej fanatik, to spíš z recese. Průměrně měsíčně řekněme 400-500.
:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:32

To by mě teda zajímalo, co v těch SMSkách píšete. Kdybych jich měl já poslat 400-500 za měsíc, tak přijdu na mizinu. Ale pokud nato máte, jen tak dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  17. 07. 2001 19:32

No, ale já za ně za měsíc neplatim dohromady víc než 170 Kč... Mam Slyším Vás
:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.b  |  17. 07. 2001 19:32

a dovolaš se na operatora ??? ja teda ne ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Moravec  |  17. 07. 2001 19:32

Kukuc.


No, metro z Butovic na Cerny most jede cca 30 minut, pokrytych stanic tou dobou bylo 14. Z tohoto bych mohl vypocitat tydeni prumer 4704. Jenze takhle by to neslo :)

Takze kdyz to vezmu globalneji, tak zvladam v prumeru tech 30-70 SMS/tyden. Ovsem vetsina z nich je posledni dobou z internetu (sice 30-50hal./SMS je fajn, ale 0/SMS je lepsi :)

No nic ... papa J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiricek  |  17. 07. 2001 19:32

Mne se podarilo odeslat ani ne za tyden 300 sms.Mám Oskárka a 0,77 Kč je nádherná cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mastodont  |  17. 07. 2001 19:32

Takže národní ostudou je fakt, že v Singapuru odešlou více textovek? Pane Janečku, pokud toto myslíte vážně, tak máte v hlavě pěkně vyjebáno ... a co takhle počet sežraných hamburgrů nebo zakoupených hracích karet s Pokémony, to je taky světové hodnotící kritérium? Je vidět, že jste už kvalitně zglobalizován ... NASRAT! Jinak textovek pošlu tak 10-15 do týdne, abych nebyl úplně OT. Do soutěží nehlasuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:32

Hej,Mastodonte...

Nebuď la vulgar,jo !

To umí každej blbeček dát do textu nějaký to vulgar slovo... um je to říc bez vulgarismu !

Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tarbik  |  17. 07. 2001 19:32

Jojojo,naprosto souhlasim!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:32

I když je váš příspěvek docela vulgární, v zásadě máte pravdu. Kolega Janeček si neuvědomil, že závisí především na poštu lidí, který textuje. Proto byl článek opraven a doplněn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janecek  |  17. 07. 2001 19:32

Slova o narodni ostude jsem zcela pochopitelne prilis vazne nemyslel - spise nez o umysl nekoho urazit mi puvodne slo o jemnou nadsazku. Na druhou stran si ale uvedomme, co vi prumerny cesky obcan o Singapuru? Temer nic - az na par zasvecenych jedincu. A spousta cechu (moravaku, slezanu - aby mne nekdo narknul z diskriminace) povazuje tamejsi obyvatele za - ano, ponekud zaostalejsi. A prave proto jsem volil slova, ktera jsem volil. Slo mi o to, upozornit lidi, ze obyvatele tech vzdalenych koncin nejsou ani zdaleka tak jednodusi, za jake jsou pozadovany a ze jsou dokonce i v necem vepredu. A jeste jeden duvod jsem k tomu srovnani mel - pocet uzivatelu mobilnich telefonu v nasi republice i v Singapuru jsou priblizne srovnatelne. K narazce na globalizaci muzu rici jen tolik, ze jsem skutecne zglobalizovan - uplne tak, jak jse mne nazval. Jen pro zamysleni: nepouzivate prave nahodou GLOBALNI pocitacovou sit? Nelze ve vasi emailove adrese vycist zrejmy znak globalizece v komercni pripone .COM? A na konec jeste jednu myslenku - protoze pouzivate mobilni telefon v siti GSM, neznamena nahodou prvni pismenko tohoto oznaceni nahodou GLOBALNI? Tak vidite, jste stejne zglobalizovan jako ja nebo jako kdokoli ostatni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej  |  17. 07. 2001 19:32

Já pošlu asi 20 SMS za den, ale většinou z webu, jinak Slysim Vas je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Rollo  |  17. 07. 2001 19:32

Vlastnim mobil s Twist kartou a uprimne receno se kreditem snazim spis setrit. To znamena psat smsky jen pokud potrebuju neco dulezitejsiho nekomu sdelit. Na psani 10 smsek s blbinkami typu "jak se mas" ci vtipky, to si radsi pockam, az se dostanu k Internetu.
Ale vazne zacinam uvazovat o Oskarovi s jeho tarifem Slysim Vas. Jako druha SIM by to za cenu .50/sms nemuselo byt vubec spatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  17. 07. 2001 19:32

Je to výborná kombinace! Po 6 večer posíláš SMS i SMSmaily(přes ExCell či Oeoe.fi) za 37hal, volné minuty na pevnou taky nejsou k zahození... za 10Kč paušálu. Platívám za Slyším Vás" "tak 50-100Kč/měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.b  |  17. 07. 2001 19:32

ja mam slyšim vas a za měsic mam učet od 200 do 800 kč (800-1600sms za měsic) ale ta kvalita ja bych si nechal twist na volani a osral na sms např: nepočitej že se dovolaš na operatora...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  17. 07. 2001 19:32

To Ti schvaluju, jdi do oskara, já jsem měl před rokem měl Twista a normálně jsem provolal za měsíc kupon za 400. Ale pak jsem začal psát SMS a měl jsem zrovna 800 kupon a ten jsem celej propsal za měsíc. Což je asi 270 SMS.

Už rok mám Oskara a Slyším Vás a nestěžuju si. Můj měsíční průměr je 200 SMS, ale když jsem nemocnej nebo když je víc volna a je s kým si psát tak za měsíc 600 - 700 SMS. Ale to tak jednou za půl roku.

A rozhodně nepíšu krátké SMS typu "jak se máš",ale abych tam dostal co nejvícTAKpíšuBEZmezer.

S jednou mou kamarádkou jsem si dopisoval dokonce i bez samohlásek, ale to bylo ještě na Twistu.

A jestli můžu radit, tak Twista nevyhazuj. Já jsem měl Twista jako hlavní SIMku, ale 10 míst na SMS je opravdu málo a pak ještě celá moje rodina je na oskaru. A pak chtěl jsem mít v mobilu pouze Slyším Vás a Oskartu ale nedávný pád BTS na celé Moravě a výlet do německa mě vyléčil. Takže jsem nyní pořád na Oskar slyším Vás, druhou SIMkou do míst pokrytých jen 1800 MHz je Twist. No a k nepříliš častému volání do oskara je oskarta.

Používám duální baterii a neduální telefon :)

Tot vše, Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  17. 07. 2001 19:32

Pomoc, předběhli nás tam a tam a tam - honem textujte!!! Ptám se proč mám jak opičák dělat něco, co nepotřebuji??? Jenom proto, že někteří blbečci nedělají nic jiného?? Textovek pošlu za měsíc tak 10 a věřte mi, víc opravdu nepotřebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tium  |  17. 07. 2001 19:32

A komu to cpes? ja jich poslu treba 1300 za mesic ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:32

No já tedy nic moc, průměrně pošlu tak 60 SMS měsíčně. Ovšem moje drahá polovička je tak 4x pilnější a o dětech ( i když už dospělých ) ani nemluvě. Za naší čtyřčlennou rodinu to dělá tak 800 SMS v průměru měsíčně. Co se týká hlasování do TV pořadů, tak spíše vyjímečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:32

No asi takhle...když je credit,tak jich denně pošlu cca. 8 ale občas i víc...takže se za celej tejden vlezu do čísla 70... zhruba..

Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor