No, divny to je, ale jak jsem dnes reklamavol na prodejne skoro 4hod tu dnesni opetovne odpojeni, tak jsem zjistil, ze zakaznici jsou z 90% kupujici a zbytek silne nadavajici.
Ale uz vim, jak to vzniklo. Jedna se o reklamaci za 6 nebo 7 mesic.
Na reklamovanou castku, nekolik set tisic O2 vystavil dobropis. Ackoliv jsem v reklamaci uvadel, ze pracuji trvale v zahrnici, operator ho poslal na moji adresu.
Ja si ho samozrejmen nevyzvedl, ale horko tezko jsem pres emailovou komunikaci s linku pro vyznamne zakazniky alespon zjistil stav a zaplatil. Proto jsem nechapal to prvni bezduvodne vypojeni.
No a dnes opet. A stav je takovyto:
Protoze jsem si dobropis nevyzvedl (nevedel jsem o tom, a z infolinkou mluvil ci emailoval nekolikrat), nemuze byt zauctovan. No a protoze neni zauctova (ac je na v systemu O2 na stejnou castku jako muj dluh), tak nikdo nic neresi a okamzite odpojuje.
Takze dnes me spadlo kolem poeldniho spojeni a ja byl mezi par vterinami OPET bez jakehokoliv upozorneni nadobro odpojen vcetne prichozich hovoru.
Ono, pokud telefon moc nevyuzovate, nemenite sluzby, tak si neni na co stezovat. O2 ma bohuzel u nas jednu z nejlepsich siti a jako jediny standartni UMTS. Ale pokud menite pravidelne sluzby, vyuzizvate plno dalsich balicku, nestacite se divit.