Tak on je musel dokonce obvolávat? .Páni! WOW! A když třeba operátor jedná s výrobci mobilů o dodávkách, když vypracovává logistické plány, když dělá inventury atd. - to musí být teprve volání .Nenechte ze sebe dělat idiota . Všichni operátoři v ČR používají takovou věc, která se jmenuje SAP (je to podnikový SW, pokud neznáte). Všechny prodejny jsou napojeny na centrální server a na tom je vždy zaevidován počet kusů na všech prodejnách, počet SIM a jiného zboží.Nesouhlasit to může maximálně na prodejnách, které mají nějaký výpadek (konektivity, elektřiny, chybu lokální sítě atd.) a prodaly něco na ruční doklady - ale to se stane na jedné prodejně z celé ČR maximálně jednou za pár měsíců.Dokonce i když jsem si kupoval blbé boty v A4 Sport, tak to tak mají a přesně mi dokázali říct kde které boty jsou dokonce i v jakých velikostech. Operátoři jsou IT firmy a jejich evidence je mnohem přesnější - pokud by chtěl, mohl by Vám klidně nadiktovat i IMEI toho mobilu .Dokonce jsou systémy operátorů na distribuci HW tak dokonalé, že ani nikdo nemusí objednávat zboží, ale objednává se automaticky podle času za jaký se průměrně a KDE prodá a řídí se to CENTRÁLNĚ, takže prodejně jenom dojde krabice s telefony a víc na tom neřeší. Stejně tak pak dochází k přeskladnění - takže když systém "vidí", že na jedné prodejně mají 50 ks nějakého HW a za měsíc neprodali nic a na druhé mají 10 ks a prodají 3 za den, tak automaticky pošle pokyn přeskladnění.Tím operátor nemusí mít na prodejnách naskladněno zboží, na které se tam bude jenom prášit, ale může mít většinu věcí naskladněno tak, že se určitě prodají za 3 - 14 dnů. Což je super, protože se tím minimalizují ztráty a zvedne cash-flow.Mimochodem on-line evidenci prodaného zboží mají dnes už i firmy, které mají třeba dvě pobočky . Ne tak taková firma jako operátor navíc působící v IT.