Třetí čtvrtletí 2002: nejlepší je T-Mobile

Diskuze čtenářů k článku

666  |  18. 11. 2002 14:36

    Neustale me unika smysl teto diskuze. Kazdy muze mit operatora jakeho chce, nebo ne? Bohuzel, nekteri jste pro smich!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jantárek  |  18. 11. 2002 10:34

Co to tady všichni plácáte za blbosti - každej operátor je samozřejmě lepší v něčem jiném. A každýmu zákazníkovi taky vyhovuje něco jinýho, takže tyhle diskuze jsou v podstatě na PRD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tervel Šopov  |  17. 11. 2002 20:11


u eurotelu platíš 2700 přejdeš na t-mobile a platíš 1200kč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ale ten zkurvenej eurotel má zákazníků jak nasranejch, chápete to ????????????????????????????????????????????????????????? já teda ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jobsik  |  18. 11. 2002 12:13

Eurotel firmám nabízí volání úplně za jiných podmínek, než jsou standartní tarify.Má hodně,ale opravdu hodně ve státní správě a jinak GO není zas tak špatný, co se týče cen. Např. 2,70 na pevnou linku po 16:00 atd.Vím OSKAR vychází v průměru lépe,ale  věťšinou 90% lidí ani neví za co volá!!!!!!!!!!Jediný co je jim jasný je to , že to není levný!!!!!!!!Ať maj co maj.Já mám T-mobile 80HIT a jsem spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rumpal  |  17. 11. 2002 15:18

Běžte se svýma Oskarama někam. Jsem spokojený zákazník Téčka, mám 80Hit a neměnil bych ani za nic. Kvalita mi vyhovuje (Brno) a ceny ještě víc. Nejsem totiž tak bohatý, abych si mohl kupovat ty nejlevnější věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  17. 11. 2002 18:43

Hmm, tomu se říká "píchnout do vosího hnízda"  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  18. 11. 2002 10:20

Hmm, sam rypes do Oskara, ze s nim mame jit nekam a pritom delas presne totez - cpes nam nejakyho t-mobila. Hmm, co na to rici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jobsik  |  18. 11. 2002 12:16

že má OSKAR nejhorší pokrytí!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  22. 11. 2002 15:19

Ale Oskar má také nejnižší ceny, a to je důležité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  22. 11. 2002 15:18

... Nejsem totiž tak bohatý, abych si mohl kupovat ty nejlevnější věci.

Tak takovou vykecávku typu „proč nepřejdu na Oskara“ už jsem dlouho neviděl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  17. 11. 2002 00:48

Oskaruv podil na trhu na ukor dvou ostatnich ROSTE  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 11. 2002 10:41

To je docela logické. Pro menšího je růst podílu na trhu mnohem méně náročný než když máte podíl přes čtyřicet procent. I když T-Mobilu a Eurotelu přibude více zákazníků než Oskarovi, v důsledku to pro ně znamená snížení podílu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  17. 11. 2002 11:41

Marku styd se, takhle kazit detskou radost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Siky  |  16. 11. 2002 15:34

Vůbec bych se s ním Martine nebavil...von má to svoje goučko, je klidnej..sms zpráva = 3 Kč ale je machr má Errortel....OSKARU ZDAR..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ell  |  16. 11. 2002 03:07

V těch grafech je názorně vidět, že kvalitní reklama dělá svoje - viz T-Mobile. Jeho reklama není z nejkvalitnějších na trhu celkem (včetně pracích prášků atd...) ale z operátorů mobilní komunikace ji hodnotím jako nejlepší! Jo jo, nejde o to prodat kvalitu, ale umět prodat nekvalitu!

PS: Sám jsem spokojený zákazník Oskara (a krom toho, mám velmi časté zkušenosti se všemi operátory - to jen pro ty, co se budou chtít navážet do mě a mých požadavků na poměř kvality a ceny v české kotlině 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bang  |  16. 11. 2002 09:10

S tím stebou souhlasím,jde tady hlavně o reklamu,o kvalitní reklamu,jde tady o to nalákat LIDI!!!

Mám taky oskara a asi bych už neměnil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
batman  |  16. 11. 2002 10:41

Rekl bych, ze v prodeji nekvality Oskar nema konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  16. 11. 2002 15:10

A to jako proc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
batman  |  16. 11. 2002 16:14

Protoze kvalitou silne zaostava za zbyvajicimi operatory a pritom se tvari jako spasa sveta.

Pro toho OSKAR-soudruha dole. Nemam GOUCKO, ale tarif T-Mobile a SMS mam za 1Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  18. 11. 2002 10:18

Kvalitou zaostava? Docela by me zajimalo, jak jste to zjistil. Co myslite tou kvalitou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  22. 11. 2002 15:16

... kvalitou silne zaostava za zbyvajicimi operatory ...

To je sice pravda (až na to slovo „silně“), ale cena je důležitější než kvalita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  16. 11. 2002 16:27

Nejspis proto, ze se reklamy Oskara sice libi nejvice lidem (ja jsem v tomto spise vyjimka), ale investice do kvality site za investicemi do reklamnich kampani u Oskara podle meho mineni bohuzel porad jeste silne zaostavaji ... a je sice hezke, ze se ve firme navzajem sugestivne presvedcuji jak jsou nejlepsi, ale take by do toho mohli konecne investovat i neco jineho nez jen vysoke sebevedomi (a nemyslim ted jenom financni stranku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@  |  15. 11. 2002 19:13

Ty grafy řekly akorát to, co wšem muselo být jasné už od začátku a to, že jednou se ten nárůst musí zpomalit, až totiž wšichni konečně najdou operátora který jim wyhowuje nebo budou mít 2-3 simky tak to bude ještě pomalejší. Ale rychlejší už to asi nebude............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yankee Yellow  |  15. 11. 2002 17:09

Já ty dnesni vysledky hospodareni T-mobile vidim spise jako tezky pruser ...... staci pocitat ...

v roce 2001 byla trzba na jednoho zakaznika 531.00 Kč,  v letosnim roce uz "neuvěřitelných " 398.90Kč ... tomu se říká úspěch ..... jsem opravdu zvedavej, jak se tento propad okomentuje, aby to vyznelo jako dalsi skvělý výsledek T-mobile .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda310  |  15. 11. 2002 21:14

Nezáviď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  16. 11. 2002 10:35

Haha...T-Mobile = slabota. Hlavně, že maji tarifní zakazníky, ale když jim ten tarifní zakazník zaplatí paušal a 20SMS měsíčně tak mu je to houby platný   Tady je přesně vidět kolik sta tisíců lidí má Twist kartu jen v šupliku a buh ví jestli ne už někde na smetáku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
batman  |  16. 11. 2002 12:00

Zaznamenal jsi u T-Mobile narust zisku? Loni za cely rok 5miliard. Letos za 9 mesicu 7.5 miliardy.

Asi tech simek na smetaku tolik nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
batman  |  16. 11. 2002 12:08

Zisk za rok 2001 cca. 5 miliard, letos za 9 měsícu 7.5 miliardy.

To je velky uspech, s tim nic nenadelas. To jsou fakta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  15. 11. 2002 16:23

Hmm, zajímavé. Tyhle grafy celkem dost řeknou. Ale pořád mě trochu překvapuje malý nárůst zákazníků u Oskara

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bublina  |  15. 11. 2002 17:14

Co kdybi nasadili agresivnějši konkurenčni boj a přestali v svi reklamě nám řikat že jsou firma kterou si viberou običejni lidi, lidi co si to uměj spočitat, atd..... To vipada jako by se stiděli řikat lidem jsme kvalitni!!!!!!!

Dobra cena ano to už jsme všichni pochopili ale co kvalita?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanoš  |  15. 11. 2002 23:04

Božínku, to tu neznalost gramatiky jen predstiras nebo je to vysada vsech zavislaku na mobilech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tvoje gramatika  |  16. 11. 2002 13:18

nauc se nejdriv cesky !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  16. 11. 2002 17:16

LOL, to jedno "y" v celem prispevku je zrejme preklep, co?

Rekl bych, ze se drzis taktiky, kdyz budu psat jenom mekka i, nemuzu zkazit uplne vsechno.

Pokud neslo o zamer, tak nektere projevy o inteligenti tohoto naroda z ust nekterych vysokoskolskych "celebrit" nebudou daleko od pravdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  16. 11. 2002 09:39

Oskar měl nejmenší absolutní nárust vždy. Zajímavé je, že v poslednim kvartálu se jeho zaostávání dokonce zrychlilo. Je to tak správně. Zdražil a to mu jeho klientela hned tak nezapomene. Ve skutečnosti je statistika jeste příznivě zkreslená tím, že dalších zhruba 9 měsíců budou v jeho statistice figurovat lide, kteří dobíjeli kupony 1500, poslední možnost měli v létě a v současné době se už na Oskara vykašlali, jenže karty jim propadnou až za 13 měsíců od posledního dobití.

Oskar pochopitelně ví na základě interních statistik sám nejlíp že další příjmy z kuponů nejsou na obzoru, takže zoufale vymýšlí akce ala 5 min Oskarta nebo 6 paušálu dopředu. Mnoho zdaru.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  16. 11. 2002 11:56

Souhlasím, současné lákací akce Oskara již nejsou natolik účinné, dříve cena byla to hlavní. Nyní Oskar lidi nutí nejdříve dopředu hezky zaplatit a akce ve stylu Vánoční Oskarta, Léto s Oskarem ad. jsou bohužel pryč. Oskarta s voláním "zdarma" a tarify s víkendovým voláním "zdarma" už nutí nejdříve pěkně platit a tím se Oskar blíží T-Mobilu a Eurotelu a nenabízí tak nic zajímavého. Dříve to byl skutečně operátor pro chudší a Oskar si mohla pořídit celá rodina, pokud měla signál a volat nejlevněji. Dnes však už tomu tak moc není. Navíc kvalita služeb a sítě vázne, hlavně pokrytí je ve srovnání s konkurencí nedostačující, stačí zalézt v Praze a Brně do jakékoliv zalezlejší hospody nebo malinko pod úroveň Země a jste bez signálu. Příčinou je použití ve velkých městech jako Praha pouze 1800 MHz frekvence, která však má malý dosah a těžko proniká překážkami, venku je to sice lepší díky vyšší přenosové kapacitě, ale duální způsob Eurotelu a T-Mobile je přece jen lepší. Mám obavy, že to patrně Oskar nezmění a telefon s jeho SIM kartami můžeme v hospodách a vnitřních budovách či sklepích v Praze klidně vypnout, ledatak volat nouzově přes síť T-Mobile či Eurotelu. Teď navíc není signál na Muzeu A a Florenci C. Povodně zničili i BTSky v metru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  16. 11. 2002 17:23

:) Celkem rozumny rozbor. Predevsim o duvodech spatneho in-door pokryti. I kdyz i to se obcas zlepsuje. Hovorim z vlastni zkusenosti.

Nicmene ruzne sklepni hospudky asi nebudou kvalitne pokryty nikdy. A podle mne to neni zas az takova vada. Predevsim si myslim, ze vyrizovat si kancelarske povinnosti z hospody je ponekud nespolecenske. ;o]
I mne to odnaucuje, pripojovat se z hospody k Internetu a prispivat do ruznych pochybnych diskusnich for. ;o) Modri jiz vedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  22. 11. 2002 15:14

Navíc kvalita služeb a sítě vázne, ...

Ale ceny jsou pořád nejnižší, a to je důležité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  24. 11. 2002 04:22

Signal v povodnemi znicenych stanicich nemaji vsichni tri operatori, protoze pouzivaji spolecne zarizeni.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor