Trh nositelností má dva lídry. S hodinkami kraluje Apple, náramky umí nejlíp Xiaomi

Jak vypadaly prodeje smartphonů a tabletů v prvním kalendářním čtvrtletí 2018, už víme. Analýzu segmentu nositelného příslušenství nyní zveřejňuje Canalys. Trh s chytrými náramky a hodinkami vzrostl meziročně o více než třetinu na 20,5 milionu distribuovaných kusů.

Klepněte pro větší obrázek

Co do počtu kusů šly na odbyt na odbyt zejména chytré trackovací náramky, největší tržby (80 % z celkového objemu) ale vygenerovaly chytré hodinky. Těch se prodalo celkem 8,8 milionu kusů.

Největším výrobcem nositelností s 3,8 miliony prodaných Apple Watch zůstává Apple, jen o něco méně zařízení na ruku (3,7 milionu) prodalo Xiaomi. Dále si trh rozdělily značky Fitbit, Garmin a Huawei. Nedařilo se Samsungu, který po dlouhé době nefiguruje v první pětce výrobců nositelného příslušenství.

Jak vybrat chytré hodinky:

Diskuze (7) Další článek: S Apple Pay letos v ČR nepočítejte. Potvrdila to i největší česká banka

Témata článku: Apple, Huawei, Xiaomi, , , , , , , , , , , , , , , , Největší výrobce, Celkový objem, Nos, Náramek, Distribuovaný kus, #Xiaomi, Lid,