Týden mobilně 60: laser, vařič, toaleťák

Diskuze čtenářů k článku

Pop  |  18. 12. 2010 00:57

A já myslel že když jsem před X lety říkal že mobil nebude za pár let ani umět pořádně spát a volat a bude 10 tak dražší že si dělám srandu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.No  |  14. 12. 2010 22:00

to je husty, Nokia uz ani nedovede udelat ani ohrivac, nestaveli finove nahodou reaktor na ukrajine ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulatý lenin  |  12. 12. 2010 17:13

Pánové měli byste na rovinu přiznat že jste na vyplatní pásce Googlu!!! To je týden mobilně anebo sobotní reklama na googl. Nečekám, že odpovíte a jako vždy budete dělat mrtvého brouka. Stale platí čí chleba jíš toho piseň spivej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roxtedy  |  12. 12. 2010 18:21

Lenine nevím odkud jsi přišel,ale pokud alespon trošku sleduješ dění okolo telefonů.....tak určitě víš, že android je opensource a je druhým nejrozšířenějším operačním systémem po symbianu a pokud vím,tak mobilmánie je o telefonech a o čem jinem by měl být tento pořad, když vyšla nová verze druhého nejrozšířenějšího operačního systému???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulaty lenin  |  12. 12. 2010 21:43

To máš recht ale lascivní slepé a bezbřehé vychvalování cokoliv google udělá je opravdu ale opravdu trapné a jen slepý to nevidí!!! Nulové poukazování na zapory copak to nikdo nevidí. Prachy jsou prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil  |  13. 12. 2010 00:38

No abych řekl něco k anténě na HD7 tak si myslím že je to furt lepší jak na iPhone 4 tam signál co jsem vyděl na zahraničních serverech padal úplně a už jste si nezavolali. Když to u HD7 padne na jednu čárku a když náhodou tak vypadne 3G (sami víme jak je mizerné v ČR) a přepne se do EDGE/GPRS takže se furt dovolám. Já jsem měl HD7 půjčený a anténa mi připadla normální nepozoroval jsem výpadky či špatný hovor. Jestli se nemýlím tak DHD který momentálně vlastním od operátora O2 třetí den tak má uložené antény úplně stejně jak HD7 a tam signál nepadá skoro vůbec… ,ale čeho jsem si všiml u DHD tak je to pád Wi-Fi a to se děje tak že když zakryjete místo u fotoaparátu tak se signál s plného signálu složil až na jednu čárku…. Byl jsem v pokoji kde mám Wi-Fi modem ,ale co je zas pozitivní tak se mi ještě nepodařilo ,aby Wi-Fi vypadlo úplně. Ale co bych dodal k WP7 tak se v mnoha ohledech opičí od iOS. Kdybych si měl vybírat mezi iOS a WP7 tak radši iOS…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 13. 12. 2010 08:38

tohle tu máme každý týden - jednou nás platí google, podruhé nokia a casto taky apple, takze si na konec myslim, ze je to docela vyvážené :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  13. 12. 2010 12:49
Pavel Janda  |  16. 12. 2010 22:08

Dobrý večer,
Mohl bych se vás zeptat, jestli jste v redakci informováni lépe, než průměrný český geek a znáte alespoň přibližně datum uvedení Nexusu S na český trh? Přemýšlel jsem o poslání z USA, ale americký samsung je jiný než evropský, což se odrazí na reklamaci..
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 12. 2010 12:21

Kurňa, já to musel vypnout. Tomu češtinovi teda dávají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roxtedy  |  11. 12. 2010 22:53

Čau, docela mě mrzí upadající úroven týdnu mobilně. Čekal jsem, že když bude týden mobilně o nexus s a android 2.3, že bude telefon i android podrobně představen. Toto video by jste se mnou osobně natočili taky a to se tím neživím...
1. V porovnání mezi nexus s a galaxy s: chybí uvedení, že nexus nemá rádio, nemá bluetooth 3!
2. U androidu 2.3 chybí zmínění důležité funkce podpory SIP nativně a dalších: přepracovaná klávesnice obsahující T9, vylepšená správa napájení, nové funkce pro vývojáře, equalizér všech audio výstupů z androida, podpora nových video formátů, download manager....
Dále spekulace typu mohl umět toto a toto, co to má umět... Je jasný, že googl potřebuje předvádět nové funkce androidu na svém telefonu a hlavně z toho důvodu vznikl nexus s...proč přešly k samsungu? Protože se chtěli minimálně po HW stránce(GPU) vyrovnat iphone(u HTC tomu v současnoti není možnéú)..hrozná úroven a nepřipravenost..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bender  |  12. 12. 2010 11:44

Tak podle mě to mělo být hlavně nastínění pro ty, kteří nečtou všechny články, však se tam taky pan Kůžel odkazuje na článek o 2.3, který vyšel myslím ve stejný den a je mnohem podrobnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richi  |  11. 12. 2010 20:46

No hlavne potrebujete plechovy (jednostěnný) hrnek, ktery by to teplo rozvedl..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MS.press  |  11. 12. 2010 19:19

Android 2.3 a Google Čížek tentokrát opravdu zajímavě. Celkově mě na Mobilmanii taky není moc vidět. Ještě že tak, že ano? 11.12.2010 end sub

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hellwet  |  11. 12. 2010 18:47

čaute na HTC Desire bude tiež dostupný android 2.3 oficiálnou cestou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  11. 12. 2010 19:08

Ak vobec bude (co je vo hviezdach), tak sa poriadne nacakas. Ak chces najnovsie aktualizacie oficialnou cestou bez niekolko-mesacneho cakania, tak si musis kupit Nexus One/S. Inak je to ako macka vo vreci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hellwet  |  11. 12. 2010 20:44

ja nemsusim cakat zato sa pytam bo brat ma Desire tak ma to zaujima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazoomer  |  11. 12. 2010 14:01

Ja by som ten ohrievac skusil zapojit do Nokie n8 ako normalne USB .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 11. 12. 2010 16:28

To by dozajista vyhodilo hlášku - "Ohřívač není podporován"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bender  |  11. 12. 2010 13:03

M2li jste vzít ještě jednu stejnou skleničku se sněhem, a postavit jí vedle, aby bylo vidět, o kolik rychleji se rozehral ten snih pod tim prdítkem od Nokie. Ale jinak to byla sranda jako vždy :) Už se těším na další díl :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phoyar  |  11. 12. 2010 12:30

Filipe prosim Tě, jaký kodový označení má ta ptákovinka od Nokie? Zvažuju, že bych to sám otestoval, ale nevim, kde a pod jakým názvem to hledat díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 11. 12. 2010 14:10

označení na tom nevidím žádný a obávám se, že nebude jednoduchý to sehnat ;)
zkus ale gadget shopy, tohle musel někdo vyrobit a pochybuju, že to dělal jen pro nokii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MW-201  |  11. 12. 2010 14:45

Vždyť tohle prodává většina e-shopů s PC komponentama, akorát na tom není napsané Nokia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rEk  |  11. 12. 2010 12:17

no s tou ptakovinou od Nokie jste me pobavili... Ja zmerim kolik ma snih... -7 ... to je naka blbost asi...a jak ted bude ten test probihat? To jsme nedomysleli... (BUDEME MUSET ČEKAT!!!) no to je moc :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  11. 12. 2010 20:21

Je známo, že sklo odjakživa není zrovna nejlepší vodič tepla, co takhle keramický, pokud možno kovový hrnek?? To by dopadlo lépe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panmoni  |  11. 12. 2010 12:16

Chtěl jsem se jen zeptat jestli nevíte kdy bude dostupná aktualizace androidu 2.2 na SGS předem díky za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2010 17:47

Někteří máme nainstalováno už od léta ;) Zvláště Darky's ROM v5.2 Gingerbread Edition XXJPU stojí sakra za to!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  11. 12. 2010 11:39

Asi to bude stylem
nepřítel(Samsung) mého nepřítele (apple) je muj přítel(Google)
Jelikož Samsung vytvořil Galaxy S tzv. zabijáka iPhon,ů google mu chtěl asi pomoct.
Podle mě má Galaxy S přesně to co iPhonu 4 chybí- lehkost, Android, SD kartu, standardní konektory, lepší tvar...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Masorad  |  11. 12. 2010 19:48

Az mi mraz po chrbte presiel pri tej vete: "Podle mě má Galaxy S přesně to co iPhonu 4 chybí- lehkost, Android, SD kartu, standardní konektory, lepší tvar"
Sorry, ale iPhonu 4 v ziadnom pripade (ani v tom najkrajsom sne Android fans) nechyba Android! To, ze niekto potrebuje SD kartu, standardne konektory, alebo sa mu zda zle tvarovany, to beriem, ale normalnemu uzivatelovi na 100% nechyba ten nedorobeny system, za to by som dal ruku do ohna. Mam dost dobre skusenosti s obomi platformami, ale Android uz nikdy viac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  11. 12. 2010 10:38

Samsung si pekne zavaril tim, ze vyrobi nexus. Predstava toho, jak do nej google dela treba 2.4 a samsung ne. To budou protesty, stiznosti a nastvanych lidi!
Zase to ma jednu velkou vyhodu. mozna maji dohodu a jako protisluzbu za dobrou cenu, bude google davat samsungu naprosto odladeny fw do sgs se zablokovanym nfc. Pripadny port z nexusu na sgs pomoci xda bude naprosto jednoduchy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2010 11:37

Wake up, tohle je telefon googlu a v podstate ne sasungu. Na nexusu S a 1 bude vzdy nabizena aktualizace jako prvni (oproti klasickym vyrobcum).
A co se tyce update fw pro SGS, ja uz chytre telefony beru jako pocitace. Koupil jsem si pouze kus HW a software je ciste na me a jsem maximalne spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reno  |  11. 12. 2010 06:58

Ono je sice hezke ze ukazujete lidem ktere telefony trpi hur na uchyt telefonu v dolni casti kvuli ztrate signalu, ALE
srovnani s iphone 4 neni vubec na miste. Je prece markantni rozdil kdyz telefon ztrati signal jen po dotknuti dvema prsty a nebo musite zakryt celou dolni cast aby jste dosahli toho sameho vysledku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 11. 12. 2010 10:33

to jsme přece řekli
každopádně u HD7 je to tak hloupé, že anténu zakryjete při běžném úchopu při telefonování...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  11. 12. 2010 16:52

A ake je to v porovnani s iPhonom 4 pri beznom pouzivani? Je ten "death grip" poznat viac, alebo menej ako na HD7?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reno  |  11. 12. 2010 17:26

To jste me nepochopil a vidim ze i dalsich sest lidi tady...
Nerikam ze jste to nerekli. Jde o to ze zase pri tom vzpominate iphone a jeho antennagate.
A ikdyz jde o ztratu signalu,jde o ten markantni rozdil. Proste mi prijde jako byste hledali jakoukoliv podobnou chybu s iphonem (ted hlavne nejvic probiranou antenu u iphonu) u jinych telefonu a hned vzpominate iphone aby bylo videt ze ten iphone zase neni na tom tak spatne kdyz ma podobnou vadu i konkurence.
Nerikam ze to tak delate umyslne,ale proste to tak vypada.
To se pak cela diskuse diky tomu a diky urcitym lidem vede zase o tom jak je v podstate iphone bezchybny... a pak se to neda ani cist...
pekny den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 11. 12. 2010 19:20

do věčných pro a protiiphonovských diskuzí se nehodlám míchat, ale aféra s útlumem signálu se roztočila kolem iphonu, tezko se tedy iphonu vyhnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reno  |  12. 12. 2010 12:43

A prave necim takovym prave vyvolavate hadky okolo iphonu..
To je tezko potom...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reno  |  12. 12. 2010 12:50

Jo a dekuji za veskere odpovedi a komunikaci.
Puvodne jsem je vubec necekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Jeník  |  11. 12. 2010 03:25

Nevím, mohly jste změřit tu nabiječku, jestli náhodou není teplejší než ten ohřívač kafe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-man  |  11. 12. 2010 00:45

Teda s tím ohřívačem jsem se chechtal. Dospěláci, a jak si umí hezky hrát. Těšil jsem se na povídání o Googlu, ale přišlo mě to takové zmatené. V čase 05.55 jsem si všiml, že se za Honzou pohybují chlápci z té stavby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 11. 12. 2010 10:32

sorry, chlapíkům ze stavby nešéfujeme a pohybují se naprosto nezávisle na naší vůli ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štětináč  |  12. 12. 2010 12:37

..... a zase tam někdo chodí ..... aha to byla uvaděčka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.No  |  11. 12. 2010 00:42

tak a ted mi reknete, jakym zpusobem dostanu do Nexuse One tento novy droid, resp kdy zhruba vyjde upgrade ?
dale mi doslo misto na aplikace - muzu nejak telefon vyresetovat do ,,tovarniho nastaveni" ?
(pred chvili jsem jej zakoupil na Ebayi, uvnitr je spoustu dat po puvodnim majiteli)
nemuzete udelat nejaky test Widgetu, resp nadstavem pro androidy ? jak se jmenuji takove ty hodiny, resp nejaky podobny widget na froyo, co maji v nadstavbach HTC komunikatory ?
(takove ty prekladaci bile hodiny s cernymi cisly - jako to bylo drive v prazskem metru B)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velky marvin  |  11. 12. 2010 05:47

Zkus si precist navod lamo, nebo si kup blbej telefon na ten snad stacis, buheheeeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erteple  |  11. 12. 2010 17:34

Ty si dobry hlupak. Je mi te lito. Kdybys mu aspon hodil link co?? Ale to by bylo pro takoveho skilla moc co? Beztak mas nejakou 3310 a sere te to tak si lecis komplexy..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.No  |  11. 12. 2010 18:17

Diky moc, vul nejsem, akorat uz nemam tolik casu jako driv, tak jsem to nechtel hledat
telefon mam druhy den u sebe, staciilo na drtivou vetsinu veci 5' tohle je snadny jen to resetovani jsem to nechtel hledat, tak jsem se zeptal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erteple  |  11. 12. 2010 18:36

Dr.NO a povedlo se? Je ten system o tolik lepsi nez Froyo?? Jinak to ode me nebylo na tebe ale na toho predemnou.. Zebych od iphonu zdrhnul zase na droid?? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masorad  |  11. 12. 2010 19:38

"Zebych od iphonu zdrhnul zase na droid??" Taku chybu by som znova nespravil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.No  |  11. 12. 2010 23:33

zatim se nepovedlo, ale droid 2.2 je hodne dobry
zkusim ten upgrade OTA asi zitra ci pristi tyden, jinak mohu potvrdit, ze to je skvely, oba systemy - tj Droid + iOS jsou skvele, zalezi jak na co, jak jsem napsal - telefon prisel, nikdy jsem nemel droid v ruce a hned jsem nekam musel jet a clovek to okamzite ovladal, 90% veci okamzite vedel kde jsou, jakoby to mel furt v ruce, libi se mi to, ze na tom Nexusovi neni zadna nadstavba (resp si to resite az pak)
ale zatim jsem neprisle na to, jak tam dat vice nez 5 oken (uz mi doslo misto na plose, chtelo by to tak 7)
pokud nekdo vite jak upgradovat prec pc (na 2.3) tak sem s tim
jinak ten Nexus to je skvely telefon, podle toho co ma kamarad, je android 1,6 a 2,2 uplne jiny system, neda se to srovnat - ale jako obvykle - pak rozhoduji aplikace (jestli NE-Existuji pro danou platformu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 11. 12. 2010 16:25

1) OTA
2) ano
3)HTC Sense
:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.No  |  11. 12. 2010 18:19

jenom OTA ? nejakou aplikaci do win 7 (do PC by to neslo) ? - mam totiz strasne pomaly bezdratovy net, to se bude stahovat dlouho
HTC Sense - no to prave nechci, jen se mi libi ty hodiny, 99% nevyuziju (a podle me navic pekne zere, ale zbytek nepotrebuzju) diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hodiny  |  11. 12. 2010 22:38

Uplne stejny hodiny se jmenuje Fancy Widget, ale musis si nekde pohledat starsi verzi, protoze ta nova uz tenhle skin nema, jelikoz jim to HTC asi zakazalo. Ale starsi verze je totiz presne zkopirovala :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  11. 12. 2010 18:05
avatar
11. 12. 2010 00:32

Co se tyce vaseho teplomeru, tak si myslim, ze nedokaze merit teplotu na lesklem povrchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 11. 12. 2010 10:31

hm, choval se nejak podivne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  11. 12. 2010 16:34

No aby ne kdyz meri na zaklade IR spektra a tento povrch je dobry zrcadlo a dalsi vec je ze to ma rozptyl z jake plochy to meri dle vzdalenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shepii  |  11. 12. 2010 20:50

S těmito teploměry pracuji docela často a pro správné fungování musí být teplota předmětu měřena přes tmavou izolační samolepící pásku. Jinak se výsledků nedočkáte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  12. 12. 2010 02:31

Neměl ten infračervený teploměr nějaké tlačítko na nastavení emisivity?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  13. 12. 2010 21:25

tyhle teplomery se kalibruji na mereny material, a snih mohl roztat sam od sebe. stacil by i nejaky pokojovy teplomer do kontaktu, ale takhle nevime nic: takze test ani ne tak recese jako spis lamatest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vizionář  |  18. 12. 2010 15:49

Samozřejmě, že na stříbrných plochách vám to ukáže akorát naměřené nesmysly. Pokud to chcete přesněji, musíte tu stříbrnou plochu natřít nebo přestříknout černou barvou. Pak naměříte reálnou teplotou. Takže celý pokus si můžete v dalším dílu zopakovat. Očistíte to pak acetonem. Po celé ploše to natírat nemusíte. Stačí jen kousek a na ten musíte svítit teploměrem.
Amatérům přeji hodně zdaru. Docela jste mě pobavili. Hlavně to au

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor