Týden mobilně 82: čínská invaze

Diskuze čtenářů k článku

Zandera  |  31. 05. 2011 14:57

Vazeni, vzhledem k tomu, že ZTE i HUAWEI patri mezi nejvetsi vyrobce SMARTPHONU, nepredpokladam, ze by nevydavali aktualizace FW, to by s nimi ORANGE, Verizon i 3 pekne vybehli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
8850  |  30. 05. 2011 12:49

Chlapi, to este neboli EMSky, ale Nokia Smart Messaging ... ale velka vec je tento telefon! Aj ked mne sa vzdy viac pacila 8210!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  30. 05. 2011 22:38

Těšim se na více informací o tom 3G wifi od ZTE a mimochodem nevíte někdo o něčem podobném, co by se prodávalo v ČR?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zandera  |  31. 05. 2011 14:58
Luke_F  |  29. 05. 2011 19:34

Ad SGS II a NFC
Pokud je pravda co napsal lahvon o par prispevku vys, (ale i pokud neni, je to celkem jedno) tak z dilema jestli pockat na SGS II s NFC, co prijde na podzim nebo ho koupit ted bez NFC jednoznacne, alespon pro me, vypliva: Koupit ted. Jakysi testovaci provoz v Plzni, par dalsich beta testu po CR a radoby ostry launch nejdrive v USA znamena, ze pro cechy bude mit realny vyznam telefon s NFC asi tak za rok a pul az dva. A to kdyz to dobre pujde. Na prenaseni souboru je to imho zbytecnost a co se tyka placeni, tak jakmile se toho maji ucastnit operatori, tak je to v CR na hoooooodne dlouho. Kdyz si predstavim co vsechno funguje kolem nas a nasi operatori jako kdyby byli slepy ( poradne 3G, LTE...) tak proste nema cenu cekat. Samsung na to jde dobre. Pokud toto cte nekdo, kdo vaha jako ja tak myslim, ze opravdu neni nad cim, spis nez absence NFC by me pred koupi SGS II zajimaly problemy - bud na XDA nebo na Androidforu (fleky na Samoledu, bug v Androidu, citlivost Wifi a GPS apod) Absence NFC je ale naprosto nepodstatna. Tot muj nazor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnie  |  29. 05. 2011 16:19

K tomu "3G- wi-fi hotspotu" jestli se nemýlím tak to už nabízel vodafone za 2377 kč a vyraběl ho huawei, jinak se nazývá mobile wi-fi nebo mi-fi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maTTew  |  29. 05. 2011 13:49

To 3D zalomeni ikon..to je standartni app drawer tusim od 2.1, ale vyrobce to muze vypnout a mit klasicky 2D. Proto tam mate 2x Froyo s oficialnim launcherem, a ZTE to ma 2D a X5 to ma 3D. Launcher Pro to akorat okopiroval od Googlu.
Jinak k telefonum, sam mam San Francisco OLED, dovezene z britanie a parada, displej uzasny, hry jedou v pohode, ted hraju NOVA od gameloftu a parada. Kdyby to nekomu neslo spustit, nebo mu chybely textury a podobne, je treba provest malou sw upravu, hledejte na modacu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 05. 2011 10:17

Musim se pridat na stranu kritiku, o co lepsi uroven ma vas porad proti tydnu zive, ktery kdysi byval parfektni diskusni porad na ruzna temata, tak poseldni dobou cim dal vice pouzivate slova mozna, asi, ted si nejsem jisty, filipe/honzo oprav me... myslim ze kdyz uz o tech zarizenich hovorite tak je tam mejte podrobne popsane na tech papirech a ctete to z toho alespon. Nenabite zarizeni se taky spatne ukazuje, urcite se nechalo nabijet i po dobu prvnich zaberu, nebo jste ho mohli ukazat primo v nabijecce, ve ktere bude pravdepodobne casteji pouzivane v praxi. Krom toho kolem 8. minuty ty zabery na prazdny stul jsou luxusni :)
Jinak jste o google wallet rekli ze byla uvedena a NIC vic, coz je docela smutne, na to kolik casu jste tomu tematu NFC venovali, tak o NFC uz jste mluvili tolikrat a ted to vse znovu zopakovali ale o google wallet nic:/
Jinak jsem ale zvedavy na ten ZTE 3G modem (o kterem neni zminka co je zac), zrovna ted resim porizeni podobneho zarizeni pro distribuci 3G signalu pres wifi a mnoho jich neni a neni to buhvi co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carloasc  |  29. 05. 2011 00:45

Přibližně,možná,skoro,hádám,není nabité a to teď přesně nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  28. 05. 2011 20:22

Ad NFC a počet zúčastněných stran. Je jich ještě víc.
- banka, kde má uživatel účet / od které má vydanou kartu (KB, Citi, ..)
- karetní společnost (VISA, MasteCard, ..)
- výrobce telefonu (pokud je RFID/NFC přímo v telefonu)
- výrobce SIM karet (pokud je RFID/NFC na SIM kartě)
- operátor (pokud má distribuovat SIM karty s podporou a pokud má zajistit komunikaci mezi uživatelem a bankou z telefonu)
- obchodník, který musí mít od banky vhodný platební terminál
- autor aplikace v telefonu (to může být tvůrce OS, nebo tvůrce samostatní aplikace, což může být klidně i operátor. Jako třeba Telefonica)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  28. 05. 2011 16:19

A kdy uz neco konecne uslysime o asusu transformer?Velice rychle bylo udelano video unboxing a kratke predstaveni v jednom dile a pak uz nic. Vzdyt jde o tolik zajimavy pristroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dada  |  28. 05. 2011 15:05

3g wifi router mame ve vodafone uz asi 3 mesice ;) takze novinka to neni :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnošt  |  28. 05. 2011 16:30

No hlavně to není novinka pro majitele Samsungu Wave,který má wifi router v sobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Superduck  |  28. 05. 2011 17:11

To je trochu z cesty...ten ZTE Blade to umí taky ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  28. 05. 2011 18:20

Tethering by měl Android 2.2 i 2.3 umět standartně ne? Nebo se pletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DevCageR  |  28. 05. 2011 13:19

Zdá se mi to nebo má ten Honzovo Samsung nějaké jiné sklo? Čekal bych, že všechny tyto přístroje mají Gorilla Glass, ale možná je nějak upravené. Jde o to, že se to sklo vůbec neleskne a nebo jen opravdu minimálně. Čím to je? Neříkejte, že sem ten Samsung pokaždý viděl jen v dobrém úhlu, tomus se mi nechce věřit!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ganimoth  |  28. 05. 2011 13:36

Treba tam ma nejakou antireflexivni folii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spell  |  28. 05. 2011 12:04

Bohužel i u WP7 nebyly informace moc přesné. České prezentace asi nebyla povedená, ale už když se člověk podíval na přenos z US prezentace (a následná videa a články od novinářů i samotného MS), viděl těch novinek mnohem více.
Update Mango skutečně přinese přes 500 vylepšení a oprav pro uživatele. Vylepšení pro vývojáře už bylo oznámeno na MIXu a těch by mělo být dokonce 1500. Tedy přesněji 1500 nových API, což měl zřejmě Filip na mysli...
U hardwaru jste zapoměli na Fujitsu, který byl také oznámen jako nový partner MS a měl by mít před koncem roku telefon s Mangem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  28. 05. 2011 10:26

Mimochodem, ta nástavba u toho Huawei vypadala jako čistý Launcher Pro (včetně domovské obrazovky, myslím, že v čistém Androidu není takový efekt zaseknutí při přecházení mezi obrazovkami).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ganimoth  |  28. 05. 2011 11:18

Ja ti nevim, ja tu jejich "Emotion UI" nadstavbu mel na Huawei U8100 (kterej se u nas taky prodava) a jako Launcher Pro mi to teda neprislo. Ta stejna nadstavba je i na Vodafone 845.
U8500 tu nadstavbu driv taky melo (podle videi), ale tahle k nam dodavana verze ji zjevne nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  28. 05. 2011 12:44

Nevím. Já znám jen svý Galaxy S-ko, na kterým jsem zkoušel snad všechny launchery a skončil jsem právě u Launcher Pro.
Zmíněný "efekt kostky" v menu je přesně stejný jako 3D App Drawer u Launcher Pro (jinde jsem nic podobného neviděl). A pak jsem se podíval na Home Screen a došlo mi, že takhle by opět Launcher Pro šel nastavit - když si nastavíš na okrajový ikonky dole zástupce "Homescreens" (jen já tam mám radši aplikace). A přechodový efekt je stejný jako základní efekt u Launcher Pro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuca1982  |  28. 05. 2011 10:20

Koooonečně! Jsem rád, že se i na mobilmanii diváci dozvěděli o "konkurenci z Číny".
Na druhou stranu, mám z dnešního dílu, tak jako mnozí výše, smíšené pocity.
Nemůžu se zbavit dojmu, že kluci tyhle číňany dost podceňují. Jistě že srovnávat Blade s SGS2 je mimo, ale zrovna ten Blade má určitě co nabídnout. To, že ofiko zůstane na Froyu, je celkem jedno, protože má velkou podporu vývojářů (XDA ale hlavně Modaco) a nějaký ten pátek se na něm prohání GingerBread 2.3.4 .
Jinak CPU celkem překvapí. Taktnutý na 700Mhz na něm plynule hraju PES2011...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  28. 05. 2011 11:21

Vzdyt tam o nich mluvi naopak velmi dobre, zejmena ten Blade chvali.
A pokud je to holt ocividna kopie, tak o tom mluvi jako o ocividne kopii - to je vcelku pochopitelny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  28. 05. 2011 13:13

Ano, Blade chválí, ale řekl bych, že trochu sarkasticky...
Jako o kopii mluví o tom dvousimkovym za pár kaček. Ten bych nechal být

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  28. 05. 2011 15:01

Mne to prislo vcelku normalni, bez nejakyho podtextu. Ale to je fuk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  28. 05. 2011 18:11

Tak tak. Je to fuk. Důležitý je, že tu jsou a my máme zase větší výběr. Kdo nechce vysolit za vybavený smartfoun desítku, může se trochu uskromnit a koupit za šest a nebo se ještě více uskromnit a koupit za čtyři .
No a třeba to donutí ostatní výrobce něco slevit. To je ovšem asi jen zbožné přání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jana  |  31. 05. 2011 10:00

"No a třeba to donutí ostatní výrobce něco slevit." Tak tenhle se ti fakt povedl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Superduck  |  28. 05. 2011 17:08

Souhlasím, je to parádní telefon. O Gingerbreadu jsem nevěděl, co nejdřív to aktualizuju :) Já mám procesor teda "původní" a v pohodě spustím NFS Shift, které by teoreticky vůbec nemělo fungovat. Je sice patrné pomalejší vykreslování, ale trhání není žádné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  28. 05. 2011 18:16

Díky za typ. Vyzkoušim Shifta . Jinak hry na Gingerbreadu by měly jít o poznání rychleji než na Froyu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  28. 05. 2011 10:13

Však Češi by si mali kúpiť dvojsimkový mobil, ktorý si necháva výrabať Emgeton v Číne u výrobcov, ktorí vyrábajú lacné kópie. Aspoň nápis je český, keď celý mobil je čínska kópia. Buďte patrioti. Čínsky mobil s českou nálepkou. :)

http://obchod.bell-technology.cz/index.php/cs/mobilni-tele... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  28. 05. 2011 10:08

No toto Nepoznat 8850 a pak mluvit o EMS ve spojení s Nokií...teda pánové nestačím se divit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  29. 05. 2011 18:15

Profesionálové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  28. 05. 2011 09:26

Špatná výslovnost.
Mylím si, že ty čínské názvy zněly až moc česky a ne čínsky. Možná měla být výslovnost i anglická.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  28. 05. 2011 10:02

vole :) ... paradni dil jako vzdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sarevok  |  28. 05. 2011 13:17

souhlas, jako člověku, který se čínštinou živí mi to tak trochu trhalo uši...
To ZTE ještě budiž, je to jejich anglický název a to počeštění zas tak špatně nezní (čínsky je to "zhongxing", v českém přepisu pak "čung-sing"). Ale [huavej] je děs, v českém přepisu je to "chua-wej" a podle něj to i člověk neznalý věci dokáže vyslovit aspoň přibližně správně - ono by stačilo to H vyslovovat jako české CH a hned to bude znít lépe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  28. 05. 2011 14:27

Uprimne - i kdyby to vyslovovali jak se to pise, tak je mi to uplne jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erkil1452  |  28. 05. 2011 09:06

Nevim, komu by mohlo vadit, ze rozhrani telefonu je v anglictine. Ja treba jsem spise rad. Uz ted mam WM6 s lokalizaci od Sunnysoftu a po resetu jsem ji uz neinstaloval. Libi se mi, ze pujdou aktualizovat vsechny telefony. To je jedna opravdu velka vyhoda oproti Androidu. Tedy za predpokladu, ze to bude pravda; jista opatrnost je vzdy na miste.
Co by me ale zajimalo (jen tak ze zvedavosti), budou na Slovensku prodavat dal anglickou, nebo radeji ceskou verzi? Jak se to tam bere?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  29. 05. 2011 18:14

Mně by rozhraní v angličtině vadilo. Anglicky sice umím (dokonce jsem jednu dobu používal Android v angličtině a problém mi to vůbec nedělalo), ale čeština je čeština.
Oni by vám před časem iPhonisti taky vysvětlili, že multitasking je naprostá hloupost a lepší nemít...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  28. 05. 2011 09:04

tak už mi to potřetí v čase videa 4:51 spadlo. je problém jen u mě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vendelýn  |  28. 05. 2011 07:19

V tom půllitru Černé hory bych to tipnul na jahodový sirup To má jako být nějaká skrytá reklama nebo co ? Doufám, že tam není nějaké pivo, páč to bych teda nechtěl dopíjet po těch 14 minutách nebo kolik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-man52  |  28. 05. 2011 06:07

Dnešní díl:no,nevím;takový..,takový..,já nevím jak to napsat,abych neurazil. Nebylo tam to potěšení,přitom ta Nokia je krásný kousek. Mohl se Honza trošku víc rozplývat nadšením a Filipovi ji pochválit. A jak píše Jindra:možná,asi,není to nabité.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velky Marvin  |  28. 05. 2011 05:46

A je to tady, porad to rikam, Android=nahrada firmware, lowendy bez podpory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  29. 05. 2011 18:12

Podpora od výrobců ve většině případů za starou Belu. Pokud chcete opravdovou podporu, musíte mít model dobrou oblibou na XDA fórech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  30. 05. 2011 11:36

No a právě z toho důvodu je třeba ZTE Blade docela faln volba. Díky Orange SF má jednu z těch širších komunit. A Cyanogen Mod 7 má aktuálně Android ve verzi 2.3.4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2011 04:24

Tak prvni dil, ktery jsem skouknul v terenu na mobilu přes 3G.
Jinak gratuluji k pěknemu kousku v super stavu, sam mam doma 8310
A PLAYBOYe se lze zbavit zadanim kodu *#opr0logo#

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  28. 05. 2011 02:23

Mango verze pro starsi mobil ala "ENG+CZ klavesnice vypada lakavejsi nez CZ full verze"
Stale CZ v mobilu nemuzu citit, nevim proc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  28. 05. 2011 10:30

A co je na tom jako lákavějšího? Není snad lepší aby tam ta čeština byla a ty si to můžeš přepnout na angličtinu. Ať si každý vybere, ale jestli chce microsoft takhle šnečím tempem postupovat dál ať se nediví, že prodeje jsou v desítkách kusů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  28. 05. 2011 12:49

Cestina v mobilu je paskvil
Sneci tempem?
Na to, ze je to 10mesice stare OS, tak uz ma za sebou toho hodne.
S vyberem se toho obavam, ze vyberu lokaci a prepne se mi to samo do plne cestine.
Coz ja jsem totalni proti, aby tam nejaka cestina byla krome klavesnici Muj nazor, tot vse...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  28. 05. 2011 15:52

Tak to řekni rovnou , že máš potíže s češtinou a neříkej , že je to paskvil, opravdu jsem nepochopil v čem. Jinak říkáš nesmysly, normálně si nastavíš jazyk , jaký chceš používat a můžeš jezdit po světě a pořád tam budeš mít ten nastavený jazyk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  28. 05. 2011 20:04

Reknu ti rovnou, ze cestinu neni moje rodne jazyk
Hlavne CZ nemam kvuli prozaicke duvod a to, ze aplikace drive pro WinMob nejsou az tak vyladene. Hadalo se to mezi OS a aplikaci. Je mnohem vyhodnejsi zustat u ENG.
Jinak treba proti CZ v iOS nebo Android nemam. Tam je to v pohode.
Bohuzel ale MS s lokalizace je tim docela zname, ze se radi hadaji mezi sebou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr1n4  |  28. 05. 2011 15:20

Asi protoze si american

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  28. 05. 2011 02:22

Tak dnes nevím. Ukázka čtyř nových telefonů, kde jeden z nich má "SNAD" 3,5" diplej. Druhý má "ASI" 3Mpx foťák, atd. Sakra chlapi, vždyť tam máte od nich před sebou krabice. To vážně jen tak střílíte od pasu nebo si to neumíte přečíst, když už o tom mluvíte. Připravenost na takovou letmou prezentaci má dítě v základní škole za 3 minuty.
Ale co, je to vaše vizitka. Jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MuVo  |  28. 05. 2011 08:52

tiez som pozeral ze sa tvaria ako keby to videli prvy krat v zivote.
To si nemozu zistit tych par tech. informacii 10min pred natacanim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 05. 2011 09:15

A taky by jste si mohli natáhnout na stůl kabel na nabíjení. A nebo si před prezentací produktu nabijte baterky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnošt  |  28. 05. 2011 10:53

Doufám že budou nějaké kvalitní recenze když ZTE a Huawei vstupují na náš trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hojer  |  28. 05. 2011 11:39

a jako o co ti jde? vzdyt to rekli spravne, ne kazdej ma nabiflovany vsechny funkce jak uhrovitej pubertak, kterej jen sedi nad katalogem a zadnej ten telefon nemel nikdy v ruce.. nejaky rozmery a fotak jsou opravdu naprosto podruzny parametry a nedivim se, ze se tim nezabyvaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  28. 05. 2011 00:02

První! :D Jdu sledovat, tak zatím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crack  |  28. 05. 2011 00:04

Potvoro, ja nemel cas, tak jsem aspon druhej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2011 00:30

Hlavně, že jsme nemuseli čekat někde do 10 rano, jako v minulých týdnech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  28. 05. 2011 00:33

Takže dokoukáno. San Francisco se mi opravdu líbí, za tu cenu podle mě velmi dobrá volba. Ten display, foťák, slušný 600mhz procesor. Rozhodně stojí za to.
Měl bych ale dotaz k tomu Ideos 5. Nevíte, co má v sobě za HW? RAM, procesor. Zdál se mi poměrně rychlý a podle mě za tu cenu to také nebude špatná volba (ikdyž teď bych asi pořád raději vzal bazarový Galaxy S).
Jinak jako obvykle super díl, těším se na další.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  28. 05. 2011 01:10

on ten 600 mhz procesor moc slusny ni je, ale na zoznamenie s androidom za maly peniaz sa hodi. osobna skusenost s lg optimus one...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tina  |  28. 05. 2011 01:27

800 MHz Scorpion processor, Adreno 205 GPU, Qualcomm MSM 7230 chipset..512 MB RAM :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majcoo  |  28. 05. 2011 09:33

San Francisco mal na zaciatku OLED displej (predavany v UK). Momentalne je na stiahnutie aj Android 2.3.3, samozrejme nie original ZTE. Pre porovnanie verzia predavana v SK, ma uz len LED displej a leskly povrch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matrix  |  28. 05. 2011 10:38

ZTE Blade není určitě špatná koupě. Sám už asi půl roku ke spokojenosti používám a vzhledem k tomu, že telefon na hry nemám, tak mě ani netrápí slabší procesor. Provedení v bílé, displej na cenu telefonu pěkný a celkem příjemně mě překvapilo dílenské zpracování, i když nějaký ten detail by se také našel. Číňany nepodceňovat !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Superduck  |  28. 05. 2011 16:59

Taky jej mám již půl roku (jako Orange SF z UK a s krásným OLED displejem). Ale poslední týdny se mi zdá, že nějak slábne baterie. Máte podobnou zkušenost nebo je to jen subjektivní pocit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matrix  |  28. 05. 2011 20:56

U mě pokles výdrže nepozoruji, i když mám TFT. Spíše sms, maily, volání vyjímečně. Jedu na poslední Japanese Jellyfish (na nějakou novou ROMku teď nemám nervy) podpořenou o SetCPU a Timeriffic (na noční provoz) a dva plné dny vydrží vždy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  28. 05. 2011 11:01
senky  |  28. 05. 2011 12:43

určite SGS. Teraz ich bude spousta po začiatku predaja SII.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor