Týden mobilně: Konflikt Facebook vs. Apple. V jeho centru je soukromí uživatelů Jan Láska, Martin Miksa 8. května 2021 Diskuze (2) Konflikt mezi Applem a Facebookem se stupňuje. Apple v nejnovější aktualizaci iOS 14.5 dává uživateli na výběr, zda povolí aplikacím, aby o něm sbíraly při používání nejrůznější data a ta potom využily při nabízení personalizované reklamy. Z provizí z kliknutí na reklamu přitom získávají většinu příjmů prakticky všechny bezplatné sociálních sítí, včetně Facebooku a Instagramu.Facebook teď uživatelům nepřímo „hrozí“, že když sledování zakážou, nemusely by být jeho aplikace zdarma, což dosud všichni považují za samozřejmost. Apple se v tomto směru postavil jednoznačně za své uživatele. Jenže co je pro ně vlastně lepší – nechat se sledovat a mít „reklamy na míru“, nebo sledování zakázat a mít stejný objem reklam, ale úplně náhodných a tedy naprosto nerelevantních?O čem byla řeč: Facebook nasadil těžký kalibr. Žádá o povolení sledovat uživatele, aby „mohl být stále zdarma“ Dočkáme se Apple Storu v Praze? Spekulace ukazují na Masarykovo nádraží Huawei už má téměř hotový Harmony OS 2.0. Od stávajícího EMUI 11 se tolik neliší Zajímavý koncept. 5G sítě v budoucnu poslouží i k nabíjení IoT zařízení Qualcomm chystá Snapdragon 888+. Jako první jej zřejmě dostane Honor 50 Pro+ Vstoupit do diskuze (2) AppleVideoIOSReklamaFacebookTýden mobilněInstagramSoukromíFaceT MobilSoukromí uživatelůF +KonfliktUživateléAplikaceTelefony s iOS na Heureka.cz