Ubiquam U-400: se mnou si zavolají U:foni (test)

Diskuze čtenářů k článku

Tom  |  16. 11. 2008 10:00

Nevíte prosím někdo jaké handsfree lze použít - konektor odpovídá některým nokiím.
Jedno jsem zkoušel asi minutu v DatArtu, ale připadalo mi, že vypíná hovor - možná je tam nějaká nekompatibilita v kontaktech tlačítka pro příjem a ukončení hovoru.
Byl jste někdo úspěšnější?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  11. 10. 2008 12:12

Přišel jste už někdo na to, jak do telefonu nasoukat jiné zvonění, než tam je od výroby? Mam nějaké midy (ještě z dob kdy GSM telefony též neuměly nic jiného) a alespoň bych chtěl tyto zvonění do telefonu dát. Je to už nějak možné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 09. 2008 23:53

Je logické,že Ufouni budou šetřit,co to dá,takže sáhli po mobilu a výrobci, který jim nabídl co nejnižší ceny za jakž takž výrobek.Proto nelze čekat kdovíjakou kvalitu hovoru a citlivost na signál, kdy ještě při několika čárkách už přístroj nefachčí.Jen doufejme,že se manažeři proberou a vrhnou na trh něco, co funguje i při slabším signálu,aby uživatelé nemuseli běhat jen kolem BTSek.Mně je Ufon zatím ukradený, v mnou požadovaných lokalitách není žádné pokrytí a údajně ještě minimálně rok nebude.Ano,pokrytí stagnuje nebo se rozrůstá jen velmi velmi liknavě,přičemž místo pokrývání ještě prázdných míst spíše staví Ufon další BTSky už ve vykrytých lokalitách na zlepšení signálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  21. 09. 2008 15:31

U:fon je službama i nabízenými telefony jasně jen pro loukosty, normální člověk si to přece nemůže koupit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peky  |  21. 09. 2008 21:01

jo taky mame mobily pomalu mesic a volani nymburk hradec česka lipa v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s  |  21. 09. 2008 13:01

kdy bude v katalogu mobilu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  21. 09. 2008 11:00

Tenhle telefon je názorná ukázka, jak může drobnost zmršit každý dobrý záměr. V tomhle případě klávesnice. Takže pak může operátor nabízet x Kč za příchozí hovory, levný volání a smsky, ale placenýho provozu se nedočká prostě proto, že na tomhle telefonu se prakticky nedá vyťukat telefonní číslo (o smsce nemluvím), o "advanced" funkcích jako práce a telefonování se seznamem nemluvě. Na tomhle krumplu jsem schopnej tak maximálně napodruhý-napotřetí správně zmáčknout rychlou volbu.
Takže na bezplatný volání v rámci nějaký skupiny jako vysílačka dobrý, ale na tom to taky končí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  21. 09. 2008 11:12

Kdyby jen to. Ten telefon ale asi i spatne chyta signal, takze se stava, ze hovor uprostred spadne, na displeji se objevi hlaska Chyba! atd. Obavam se, ze pokud s tim ufon nezacne neco delat, tak spatne dopadne. Takove mobilni sluzby jsou totiz i zadarmo drahe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  21. 09. 2008 13:42

Hošani mám Ubiquam už asi měsíc, naládoval jsem do něj čísla a volám ze seznamu. Nevidím v tom žádný problém. V mojí lokalitě je pokrytí velmi dobré.
Jediné co lze vytknout je ukazatel síly signálu. Většinou mám plný signál -> vše bez problému. Jakmile ovšem telefon zobrazuje jen 3 a méně čárek, tak problém s výpadky hovoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 09. 2008 12:19

Ano máte pravdu, přístroje jsou totální šitky. Ufone chtělo byto skutečně něco lepšího v nabídce, protože s tímto na českoém mobilním trhu neprozazíš a můžeš mít třeba všechyn služby zadarmo. Dokonce ani moje sestra by si žádný z tvých telefonů nekoupila a to mi věř, že nepatří k náročným zákazníkům (používá volání, SMS a MMS a vyhledávání dopravníhos pojení na Wapu). Bohužel nemáš véčko s foťákem .....
Netvrdím,že by jsi měl nabízet zrovinka nejmodernější smartphony na WM, ale trochu širší portfolium s mobily, které umí alespoň udělat nějaký mizerý obrázek a ten poslat přes MMS nebo email, by to hned vypadalo lepší. Sakra to je takový problém nechat is upravit telefon u ZTE, Huawei nebo třeba Kyocery ? Ono totiž už schopné telefony jsou v zahraničí k mání (připouštím, že ne ve stejném rozsahu jako u GSM přístrojů).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagrik  |  21. 09. 2008 10:57

dal by se například na ebay koupit telefon, který by byl kompatibilní s cdma od ufona? ve spoustě zemí cdma mají (a tím pádem telefony), jen jestli je to stejná frekvence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  21. 09. 2008 13:37

Tisíckrát opakováno - ne nejedná se o standardní frekvenci. Pro provoz v pásmu 410-430 musí být telefon speciálně upraven výrobcem.
Takže telefon z ebaye ti fungovat nebude.
Musíš použít jeden z telefonů co nabízí U:fon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 09. 2008 00:33

Ufon provozuje sit na frekvenci 410-430 MHz a ne 450 MHz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  20. 09. 2008 23:20

Nejvtipnější mi přijde hláška "Pokrok se nedá zastavit!" DD EuroTel nabízel už v roce 2000 jako jediný operátor v ČR technologii SuperSound, kterou má jako jediný operátor dodnes... A můžete si opravdu vyzkoušet, že hovory (dnes už je to O2) O2 >> O2 jsou čistější s lepším zvukem než jiné... Stejně jak nabízí jako jediný opravdovou 3G síť a v ní přenosy dat až 1Mbit (3Mbit/s negarantovaně), videohovory, televizi v mobilu atd.
Proto mi přijde divné, když Ufon kecá o pokroku, hovory mu skoro nejdou slyšet, s SMSkami má problém, MMS nezná a podporuje dva typy mobilů DDD
Jestli tím myslí neomezené volání, tak zase jediný operátor, který nabízí opravdu neomezené volání KAMKOLI V ČR (nejen u sebe), je O2 DD No evidentně je vidět, že manageři Ufona jsou bývalí EuroTeláci, ale nějak si asi neuvědomili, že když se "osamostatní", tak už nebudou jedničky a o nejnovějších technologiích si můžou leda tak zdát... DDD Jinak si nedokážu slogan s pokrokem vysvětlit... Protože technologický pokrok přináší do ČR dlouhodobě výhradně ET a nebo teď O2, ostatní jsou v závěsu za ním... a Ufon je někde tisícekilometrů daleko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FMMB  |  21. 09. 2008 00:12

A ty jsi s tím pokrokem u o2 taky zaspal dobu, co? Než začneš příště kázat bludy tak si prostuduj více odborné literatury Nebo tě o2 tak dobře platí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  21. 09. 2008 00:16

Technologii kódování hlasu EFR mají dnes všichni tři operátoři. SuperSound je pouze marketingovím pojmenováním EFR u EuroTelu, aby se to dalo využít v reklamě.
http://www.youtube.com/watch?v=E58aXF3NcVA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  21. 09. 2008 00:22

Hláška o pokroku zde byla uvedena v úplně jiné souvislosti. Chtělo by to příště trochu sledovat vlákno diskuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  21. 09. 2008 18:11

Technologický pokrok přínášel výhradně Eurotel. O nějakém pokroku od doby převzení pod křídla O2 se nedá vůbec mluvit. Jediný pokrok nebo spíše úkrok je snad to, že celé O2 má přístup k zákazníkovi a rozvoj asi tak jako dřívější Český Telecom. Tekže současnou bídu a utrpení bych neviděl jako pokrok, ale stagnaci, která je společným jmenovatelem všech operátorů, díky O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lwq  |  24. 09. 2008 08:56

... pokrok ? v pripade Ufona to je spis krok a nebo pad, nekolik let zpatky ... boha jeho ... k cemu je ufon ? jen jako chytak na lidi - tecka.
Kdyz se spoji tak ruzne (a velke) firmy jako byvaly Eurotel a CT, tak nelze ocekavat ze ze dne na den tu bude "nova hvezda" mezi operatory - za dva roky vyvoj videt je, ale jeste to nejakou chvilku da ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
caid  |  28. 09. 2008 18:52

omfg STFU kolik ti O2 plati?? asi dost co?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  20. 09. 2008 23:09

co se tyce mapy pokryti tak souhlasim s autorem prvniho prispevku a to ze ac se divam jak se divam to pokryti nejak se moc nerozrusta chapu ze nasim trem operatorum to taky trvalo ale ufon sam sliboval to rychle rozsirovani pokryti jejich signalem jinak bych mlcel. co se tyce mobila tak je to prvni sveho druhu takze proto co ma delat svuj ucel splnuje. jinak musim si pockat na jejich signal a az se ufon trochu usadi v ceskych vodach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  20. 09. 2008 17:06

kvalita zvuku v Praza - otřesná, není slišet, vypadava to, jsem zvědavy jak to bude fungovat mimo Prahu - spíš jenom sms. Koupil jsem 4x, po týdně, po pořádnou ostudu, že šetřím na tchána,tchyně a rodiče jsem to vrátil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  20. 09. 2008 18:19

ach ta čeština ... ještě že jsi napsal jenom tři řádky, protože více bych asi přečíst nezvládl :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  20. 09. 2008 18:20

No jestli tvoje práce je bezvadná stejně jako tvoje čeština ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  20. 09. 2008 20:20

Pokrok se nedá zastavit, k internetu mají už přístup i pologramotní lidé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  20. 09. 2008 20:37

nejspíš taky ze sociaálních dávek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 09. 2008 13:54

aneb za málo peněz málo muziky, ale zákazníka si Ufon najde. Předplacenky v době svého vzniku neumožňovaly odesílat SMS a také si zákazníky našly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scorpios007  |  20. 09. 2008 13:27

Je opravdu škoda, že prakticky není možný výběr telefonu u ufona, myslím, že pokud by nabídl lepší telefony za rozumné ceny, mohl by mít mnohem více zákazníků a pustit se do rozšířování pokrytí a zlepšení stávajícího pokrytí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  20. 09. 2008 14:01

Vždyť už je v prodeji další ufonův mobil Aiji AM110 taktéž ve dvou barevných provedeních. Předpokládám že funkčně na tom bude podobně. Mohla by redakce provést srovnání těchto dvou přístrojů? Jelikož je Ufon nabízí za stejné ceny mohlo by to lidem pomoci s výběrem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor SamsungMania.cz | 20. 09. 2008 17:15

Přístroj Aiji AM110 dorazil do redakce, takže začínáme intenzivně testovat, zaměříme se také na službu Ufon internet, o které přineseme samostatný článek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  20. 09. 2008 17:35

450 MHz CDMA síť u nás provozuje O2
TX: 452.5~457.5MHz
RX: 462.5~467.5MHz
U:fon má síť CDMA na 410-430 MHz (přesně je to myslím na krabici od telefonu)
Taktéž použitý hovorový kodek není GSM 13 kbits/s, ale pravděpodobně EVRC (Enhanced Variable Rate Coder) 8 kbits/s nebo Q-CELP (Qualcomm PureVoice) 13 kbits/s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  20. 09. 2008 17:51

Oba dva využívají stejný chipset Qualcomm MSM 6025 chipset.
http://www.qctconnect.com/products/msm_6025.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matouš Střemcha  |  21. 09. 2008 03:43

A protože je u nás použita nestandardní frekvence 450 Hz, ///A ještě tam není MHz ale Hz. Na extrémě dlouhých vlnách se jim musí pěkně vykrejvat.
I mistr tesař se někdy utně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Hořínek  |  20. 09. 2008 12:15

Taky nechci rýpat, ale dle popisu se spíše jedná o arkanoid než o tetris

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor SamsungMania.cz | 20. 09. 2008 17:22

Omlouvám se, to víte, studijní únava teď už je to opraveno, díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  20. 09. 2008 18:34

Není(druhá stránka recenze, zhruba uprostřed)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaplis  |  20. 09. 2008 11:40

Nechci moc rypat ale obcas se na mapku U:founa podivam a nezda se mi ze by nejak zvysoval sve pokryti. Spis se mi zda ze stagnuje. Jinak uvital bych nejaky dlouhodobejsi test jeho datovych sluzeb a to i mimo Prahu kde samozrejme je pokryti dobre ale jak to vypada v jinych castech rep.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  20. 09. 2008 13:15

Já bych se toho testu klidně z´častnil mám fofr internet, tak bych mohl dělat testy rychlosti. Zatím si je dělám pro sebe a jsem docela mile překvapen, občas to hodně kolísá ale to jen málokdy jinak mi to jede dobře stabulně přes mega down a kolem 600 upload

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaplis  |  20. 09. 2008 14:13

No zajima me tvoje zkusenost.... ses v Praze nebo obcas aj nejak vyjedes mimo ? A jak se meni ryclost s intenzitou signalu? Zkousel si treba skype atd.... Nechces treba napsat par radku o tom jak si spokojen? Jeste ktery z modemu pouzivas ? ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  22. 09. 2008 07:44

No v Praze jsem byl ale už nejsem (dočasně) teď jsem v královéhradeckém kraji města Jaroměř a Hradec králové. Modem používám Axess-tel ten je nejlepší pokud nechcete router. Skype jsem nezkoušel, nemám komu zavolat Jinak darový limit překročen několikanásobně a bez snížení rychlosti.
Test teď z rána nádraží Hradec králové bez externí antény
http://rychlost.cz/rh/20083797385-367f247f7f.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WISAStar  |  20. 09. 2008 16:26

mel sem i 1900 kbps ale stabilne mam 1200-1400 coz je skveli na to ze garance je 400 :) sem z melnika nad prahou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor