Krutá_krůta
3. 4. 2022 • 11:07

Sice jsem za 14 let pouzivani iphonu nepotreboval vymenit, nebo opravit nejakej dil (krome jednoho tyden stareho iphonu, kterej proste umrel, takze mi dali novej kus), ale konecne se s tim zacina neco delat. Snad zacnou prizpusobovat i samotnej design vyrobku at to jde opravovat snadneji

acrux
18. 11. 2021 • 21:21

Před tím, než začali díly digitálně podepisovat, Apple věci byli opravitelné velice dobře. Docela dobrá konstrukce, snadná dostupnost náhradních dílů (i repasovaných, LCD na Ip6 jsem měnil snad 20x a vždy stál kolem 300,-, špatný byl jsen jednou...) a k většině věcí se dá dohledat i schéma (což je zvláště u notebooků užitečné).

Dashiell
18. 11. 2021 • 21:17

To bude asi trochu mrzení, až nadšenci zjistí, že cena originálních dílů a dopravy bude skoro stejná jako značkový servis.Ono to není o tom, že ti výrobce milostivě prodá display za maloobchodní cenu se svou obvyklou marží. Je to spíš v tom nezalívat všechno do lepidla a pod kryty, které vydrží právě jedno zacvaknutí. Za chvíli by byli výrobci schopni to hliníkové šasi po montáži svařovat.

miandys
18. 11. 2021 • 17:15

Skvělá reklama prakticky zadarmo. Apple umí.

Ellen Louise (E.L.Ripley)
Ellen Louise (E.L.Ripley)
18. 11. 2021 • 16:07

A pak že to nepůjde B-] 👍

KosKarel
18. 11. 2021 • 13:26

"Ovšem jak už bylo zmíněno, bude nejdříve určen pouze pro americké zákazníky"
Pro průměrného Američana, který si neumí ani smontovat 5ti dílný stůl z Ikei by to stejně byl nepřekonatelný problém. Měli to nejdřív spustit v Evropě.

Net.Xtreme
18. 11. 2021 • 9:33

Že by se Apple zalekl chystané legislativy “práva na opravu”?

Určitě si přečtěte

Články odjinud