Americká pobočka Samsungu po letech opět přistoupila na srovnávací televizní reklamu, které se účastní Galaxy S21 Ultra a iPhone 12 Pro Max. Dva doposud zveřejněné americké televizní spoty se opírají o fotoaparát, zejména o 108MPx fotočip a 100× Space Zoom použitý u nejnovějšího topmodelu řady Galaxy. Reklama se opírá o slogan „Upgrade vašeho telefonu by neměl být downgradem“.
V první reklamě jsou srovnávány stejné fotografie hamburgeru, který je pořízený 108MPx fotočipem Samsungu a 12MPx foťákem iPhonu. U Samsungu je detailů při přiblížení fotky více, a reklama nabádá k „upgradu na epické detaily“. Druhá reklama si bere na paškál přiblížení fotoaparátu. Zatímco maximem iPhonu je 12× digitální zoom, u Samsungu je hybridní přiblížení až stonásobné. Není tedy divu, že fotka měsíce vypadá lépe u Galaxy S21 Ultra. Reklama končí dovětkem „Upgradujte na epický zoom“.
Reklama Samsung vs. iPhone - 108 MPx:
Samsung se u reklam nemotá okolo horké kaše, ale jde pěkně rychle k jádru věci. Dosud byla zveřejněna dvě reklamní videa, a je zřejmé, že další budou brzy následovat. Ovšem ne v Evropě, protože tato forma srovnávací reklamy by dle stávajících zákonů rozhodně „neprošla“.
Reklama Samsung vs. iPhone - Space Zoom: