Útok na konkurenci. Samsung v reklamě srovnává S21 Ultra a iPhone 12 Pro Max

Americká pobočka Samsungu po letech opět přistoupila na srovnávací televizní reklamu, které se účastní Galaxy S21 Ultra a iPhone 12 Pro Max. Dva doposud zveřejněné americké televizní spoty se opírají o fotoaparát, zejména o 108MPx fotočip a 100× Space Zoom použitý u nejnovějšího topmodelu řady Galaxy. Reklama se opírá o slogan „Upgrade vašeho telefonu by neměl být downgradem“.

V první reklamě jsou srovnávány stejné fotografie hamburgeru, který je pořízený 108MPx fotočipem Samsungu a 12MPx foťákem iPhonu. U Samsungu je detailů při přiblížení fotky více, a reklama nabádá k „upgradu na epické detaily“. Druhá reklama si bere na paškál přiblížení fotoaparátu. Zatímco maximem iPhonu je 12× digitální zoom, u Samsungu je hybridní přiblížení až stonásobné. Není tedy divu, že fotka měsíce vypadá lépe u Galaxy S21 Ultra. Reklama končí dovětkem „Upgradujte na epický zoom“.

Reklama Samsung vs. iPhone - 108 MPx:

Samsung se u reklam nemotá okolo horké kaše, ale jde pěkně rychle k jádru věci. Dosud byla zveřejněna dvě reklamní videa, a je zřejmé, že další budou brzy následovat. Ovšem ne v Evropě, protože tato forma srovnávací reklamy by dle stávajících zákonů rozhodně „neprošla“. 

Reklama Samsung vs. iPhone - Space Zoom:

Diskuze (160) Další článek: Nokia změnila značení, zbytek zůstává při starém. X20 je ambiciózní, hlavně s cenou

Témata článku: Apple, Samsung, , , , , , , , , Apple iPhone 12 Pro Max, Apple iPhone 12 Pro Max 256GB, Apple iPhone 12 Pro Max 512GB, Samsung Galaxy S21 Ultra 5G, Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB, Zoom, Samsun, Konkurence, Pro +, Přiblížení, Evropa, Hamburger,