Karoserii navrhl Flavio Manzoni, ředitel designu Ferrari. Základní verzi doplní paket Assetto Fiorano s větším zadním spoilerem, odstrojeným interiérem a karbonovými komponenty, které sníží hmotnost vozu o 30 kg.

Karoserii navrhl Flavio Manzoni, ředitel designu Ferrari. Základní verzi doplní paket Assetto Fiorano s větším zadním spoilerem, odstrojeným interiérem a karbonovými komponenty, které sníží hmotnost vozu o 30 kg.

S hybridním pohonem souvisí i nový ovladač eManettino se čtyřmi režimy. Hybrid je výchozí kombinace všech jednotek, eDrive je čistě elektrický režim, performance udržuje nabití baterií a Qualify poskytne maximum sílu ze všech motorů. 

S hybridním pohonem souvisí i nový ovladač eManettino se čtyřmi režimy. Hybrid je výchozí kombinace všech jednotek, eDrive je čistě elektrický režim, performance udržuje nabití baterií a Qualify poskytne maximum sílu ze všech motorů. 

Vnitřek  auta pojmenovaného s odkazem na letošní monopost Ferrari ve Formuli 1 je pak též nově pojatý, u maranellského výrobce vůbec poprvé nabídne head-up displej.

Vnitřek  auta pojmenovaného s odkazem na letošní monopost Ferrari ve Formuli 1 je pak též nově pojatý, u maranellského výrobce vůbec poprvé nabídne head-up displej.

Pomocí volantu s množstvím tlačítek lze ovládat 80 % funkcí vozu.

Pomocí volantu s množstvím tlačítek lze ovládat 80 % funkcí vozu.

Plug-in hybrid si vyžádal i nový brzdový systém, který kombinuje hydraulické brzdy a rekuperaci brzdné energie. Při extrémním brzdění hydraulické brzdy fungují pouze jako podpora rekuperace. 

Plug-in hybrid si vyžádal i nový brzdový systém, který kombinuje hydraulické brzdy a rekuperaci brzdné energie. Při extrémním brzdění hydraulické brzdy fungují pouze jako podpora rekuperace. 

Na odhalení bylo pozváno na 2 000 klientů značky a skoro všichni si prý jednu SF90 objednali. ...aniž by znali cenu. Divíte se?

Na odhalení bylo pozváno na 2 000 klientů značky a skoro všichni si prý jednu SF90 objednali. ...aniž by znali cenu. Divíte se?

Cena se odhaduje na 14,6 milionu korun. K prvním majitelům se novinka dostane na začátku roku 2020.

Cena se odhaduje na 14,6 milionu korun. K prvním majitelům se novinka dostane na začátku roku 2020.

Jeho srdcem je dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3990 cm3. Sám poskytuje 574 kW a 800 N.m. Když k tomu přidáme dva elektromotory vpředu a jeden vzadu (mezi osmiválcem a převodovkou), výsledkem je 735 kW, tedy 1 000 koní.

Jeho srdcem je dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3990 cm3. Sám poskytuje 574 kW a 800 N.m. Když k tomu přidáme dva elektromotory vpředu a jeden vzadu (mezi osmiválcem a převodovkou), výsledkem je 735 kW, tedy 1 000 koní.

Plug-in hybridní pohon se u civilních aut obvykle používá pro snížení spotřeby, ale tady je hlavně pro zlepšení jízdních schopností.

Plug-in hybridní pohon se u civilních aut obvykle používá pro snížení spotřeby, ale tady je hlavně pro zlepšení jízdních schopností.

Elektřina je uložená v relativně malé lithium-iontové baterie s kapacitou 7,9 kWh, sama stačí jen na dojezd 26 kilometrů.

Elektřina je uložená v relativně malé lithium-iontové baterie s kapacitou 7,9 kWh, sama stačí jen na dojezd 26 kilometrů.

Veškerá síla se skrze osmistupňový dvouspojkový automat dostává na všechna čtyři kola.

Veškerá síla se skrze osmistupňový dvouspojkový automat dostává na všechna čtyři kola.

Výsledkem je akcelerace z 0-100 km/h za 2,5 sekundy – žádné sériové Ferrari dosud nebylo rychlejší.

Výsledkem je akcelerace z 0-100 km/h za 2,5 sekundy – žádné sériové Ferrari dosud nebylo rychlejší.

Na dvoustovce je za 6,7 sekundy, maximální rychlost činí 341 km/h.

Na dvoustovce je za 6,7 sekundy, maximální rychlost činí 341 km/h.

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari 288 GTO

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F40

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari F50

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari Enzo

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

S hybridním pohonem souvisí i nový ovladač eManettino se čtyřmi režimy. Hybrid je výchozí kombinace všech jednotek, eDrive je čistě elektrický režim, performance udržuje nabití baterií a Qualify poskytne maximum sílu ze všech motorů. 
Vnitřek  auta pojmenovaného s odkazem na letošní monopost Ferrari ve Formuli 1 je pak též nově pojatý, u maranellského výrobce vůbec poprvé nabídne head-up displej.
Pomocí volantu s množstvím tlačítek lze ovládat 80 % funkcí vozu.
Plug-in hybrid si vyžádal i nový brzdový systém, který kombinuje hydraulické brzdy a rekuperaci brzdné energie. Při extrémním brzdění hydraulické brzdy fungují pouze jako podpora rekuperace. 
61
Fotogalerie

Už i Ferrari vyrábí gadgety. SF90 Stradale je nejrychlejší silniční Ferrari i díky třem elektromotorům

Kultovní sportovní značka dlouho vzdorovala trendu, ale konečně i ona přichází s elektromotory. Ferrari SF90 Stradale má rovnou tři a díky spolupráci se spalovacím V8 jde o nejvýkonnější, nejrychleji akcelerující a technicky nejvyspělejší silniční Ferrari historie (alespoň podle slov automobilky). Plug-in hybrid překonává LaFerrari a stává se novým vrcholem maranellské nabídky.

Jeho srdcem je dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3990 cm3. Sám poskytuje 574 kW a 800 N.m. Když k tomu přidáme dva elektromotory vpředu a jeden vzadu (mezi osmiválcem a převodovkou), výsledkem je 735 kW, tedy 1 000 koní. Elektřina je uložená v relativně malé lithium-iontové baterie s kapacitou 7,9 kWh, sama stačí jen na dojezd 26 kilometrů. Veškerá síla se skrze osmistupňový dvouspojkový automat dostává na všechna čtyři kola.

Plug-in hybridní pohon se u civilních aut obvykle používá pro snížení spotřeby, ale tady je hlavně pro zlepšení jízdních schopností. Výsledkem je akcelerace z 0-100 km/h za 2,5 sekundy – žádné sériové Ferrari dosud nebylo rychlejší. Na dvoustovce je za 6,7 sekundy, maximální rychlost činí 341 km/h. Kombinace hliníku a karbonového vlákna umožnila snížit hmotnost vozu na 1 570 kg (o 15 méně než LaFerrari s jednodušším hybridním pohonem).

Na rozdíl od předchozích vrcholných modelů nebude výroba omezená počtem kusů. Na odhalení bylo pozváno na 2 000 klientů značky a skoro všichni si prý jednu SF90 objednali. ...aniž by znali cenu. Odhaduje se na 14,6 milionu korun. K prvním majitelům se novinka dostane na začátku roku 2020.

Takhle Ferrari představuje novou SF90:

Určitě si přečtěte

Články odjinud