Už vím, jak funguje laserová klávesnice

Diskuze čtenářů k článku

tworr  |  24. 09. 2010 16:25

podívejte ... všichni soudí co by to mohlo přinést právě JIM ... ale původně se tato technologie vyvíjela kvůli operačním sálům do nemocnic ... podívejte se na svoje klávesy jak jsou čisté ... a kolik v nich je zřejmě bordelu ... na té laserové ... no řekněme si narovinu ... kolik mají operační sály nečistot na pracovní ploše na které svítí infra ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Čermák  |  12. 12. 2007 15:28

Zdravím, kdo by měl chuť si pořídit tuto klávesnici a nekupovat ji za 5000KČ ale za dejme tomu tak za 2700, tak ať se mi ozve. klavesnici mám doma, používal jsem jí tak měsíc a teď mi leží v šuplíku...pořídil jsem si subnotebook

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Čermák  |  12. 12. 2007 15:27

Zdravím, kdo by měl chuť si pořídit tuto klávesnici a nekupovat ji za 5000KČ ale za dejme tomu tak za 2700, tak ať se mi ozve. klavesnici mám doma, používal jsem jí tak měsíc a teď mi leží v šuplíku...pořídil jsem si subnotebook

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LadTy  |  19. 05. 2010 22:04

Zdravim, vim, ze uz to je pres 2 roky, ale i tak bych se chtel zeptat, jestli ji nahodou jeste nenabizite, jestli se za tu dobu treba nikdo nenasel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackbird  |  13. 11. 2004 17:00

nahodou, co treba hodinky s displejem dnesnich mobilu, klavesnice promitana na zapesti...

jeste lepsi by mi prisel senzor detekujici pohyb slach ruky. Takove hodinky by pak fungovaly jako virtualni klavesnice treba i za chuze.

Mno a nej je samozrejme bezdotykovy myslenkovy interface... 100let+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tvůj lékař  |  21. 11. 2004 16:48

>klavesnice promitana na zapesti

Nevýhoda: Aby byla čitelná, musel bys si holit chlupy na pazouře a tím pádem s sebou tahat holící strojek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spony  |  22. 12. 2004 07:54

koukni na tohle : http://www.pcsvet.cz/art/article.php?id=1064

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan.smart  |  11. 11. 2004 17:19

 Mohli jste se apoň zmínit o SX1 s vestavěnou laserovou klavesnicí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Predseda (novy)  |  11. 11. 2004 14:03

Mě by zajímalo jak ten šmejd pozná že sem trřeba stisknul treba X zdyž si roku budu stinit-resp prsty.Je to fakt postavený na hlavu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VD  |  10. 11. 2004 20:46

Pro vsechny co se ptaji na co to je?

A na co budeme mit LCDcka, vzdyt je tam velka odezva, uhlopricky sou male a je to strasne drahe.

A na co budeme mit vlaky rychlejsi nez 30 km/h, vzdyt je prokazane ze pri vyssi rychlosti vsichni uvnitr vlaku zesili.

Na co atom, vzdyt mame uhli.

Na co tranzistor, kdyz mame elektronku.

Na co televizi, kdyz mame radio.

Na co Internet, kdyz mame teletext.

...
...
...

Na co malou laserovou klavesnici, kdyz sebou muzu tahat svou uprostred zlomenou, ergonomickou klavesnici s podlozkou pro ruce a 50 pridavnymi multimedialnimi tlacitky a koleckem na rolovani stranek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VD  |  10. 11. 2004 20:45

Pro vsechny co se ptaji na co to je?

A na co budeme mit LCDcka, vzdyt je tam velka odezva, uhlopricky sou male a je to strasne drahe.

A na co budeme mit vlaky rychlejsi nez 30 km/h, vzdyt je prokazane ze pri vyssi rychlosti vsichni uvnitr vlaku zesili.

Na co atom, vzdyt mame uhli.

Na co tranzistor, kdyz mame elektronku.

Na co televizi, kdyz mame radio.

Na co Internet, kdyz mame teletext.

...
...
...

Na co malou laserovou klavesnici, kdyz sebou muzu tahat svou uprostred zlomenou, ergonomickou klavesnici s podlozkou pro ruce a 50 pridavnymi multimedialnimi tlacitky a koleckem na rolovani stranek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VD  |  10. 11. 2004 20:44

Pro vsechny co se ptaji na co to je?

A na co budeme mit LCDcka, vzdyt je tam velka odezva, uhlopricky sou male a je to strasne drahe.

A na co budeme mit vlaky rychlejsi nez 30 km/h, vzdyt je prokazane ze pri vyssi rychlosti vsichni uvnitr vlaku zesili.

Na co atom, vzdyt mame uhli.

Na co tranzistor, kdyz mame elektronku.

Na co televizi, kdyz mame radio.

Na co Internet, kdyz mame teletext.

...
...
...

Na co malou laserovou klavesnici, kdyz sebou muzu tahat svou uprostred zlomenou, ergonomickou klavesnici s podlozkou pro ruce a 50 pridavnymi multimedialnimi tlacitky a koleckem na rolovani stranek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onan  |  10. 11. 2004 18:46

hlavnim neduhem bude pomerne vysoka spotreba energie. Coz se projevi, pokud si nekdo veme tuto laser.klavesnici nekam,kde nebude mit pristup k el.siti. Jinak by musel tento laserovy aparat mit akumulatory, coz zvysi jeho vahu ale i objem celeho pristroje. Mozna se klavesnice pri necinosti sama prepne do usporneho modu,kdy bude treba svitit jen jedno tlacitko.... :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira  |  10. 11. 2004 16:01

Jednak z toho musejí bolet prsty a jak to pozná, co mačkám? Když zmáčknu N (ukazovák) a hned mezerník (palec), tak jak to pozná (při psaní všemi deseti)?

Jak velkou chybovost (překlepovost - čeština je krásná) to má?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  10. 11. 2004 14:12

Myslíte, že by šlo před to dát nějaká čočka, či ten obraz rovnou vysílat "křivý", aby vefinále klávesnice byla obdélníkovitého tvaru?, Nikoliv tahle zkosenám hrůza...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sax  |  10. 11. 2004 13:04

Ani v článku, ani na odkazovaných stránkách jsem nevyčetl, přes co se to připojuje... USB, PS/2...? Jak u PDA? Dík za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grind Crusher  |  10. 11. 2004 19:22

Electrical: Power source - Integrated, rechargeable lithium-ion battery (~450 mAH); Voltage - 3.6 Volts; Battery capacity - > 120 minutes continuous typing; Interface - RS232 serial interface; Connector - 4 pin for serial interface + battery charge

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sax  |  10. 11. 2004 13:02

ani v článku, ani na odkazovaných stránkách jsem nevyčetl, přes co se to připojuje... USB, PS/2...? Jak u PDA? Dík za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Substance242  |  10. 11. 2004 10:51

Neskusal som, ale mne to pripada nepouzitelne. Pisem rychlo a vsetkymi desiatimi a samozrejme ze z velkej casti sa spolieham na dotyk s klavesnicou, nepozeram sa na nu. Napriklad zvyraznene F a J... Takze pochybujem, ze by sa takato inak technicky zaujimava vec dala rozumne pouzit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me2d  |  10. 11. 2004 12:00

to si musis pockat az vynaleznou holograf.klavesnici z tvrdeho skla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me2d  |  10. 11. 2004 12:00

to si musis pockat az vynaleznou holograf.klavesnici z tvrdeho svetla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  10. 11. 2004 17:31

POzději se zjistí, že bude třeba pro rychlé psaní nějaká podložka, aby se člověk po hmatu mohl dobře orientovat, potom na pobložce přibydou tlačítka, později se ta tlačítka popíšou, zruší se snímač a laser a máme tu klávesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  08. 07. 2008 17:15

Pochybuju ze na slovensku mate vubec nejake klavesnice!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  10. 11. 2004 09:58

Myslíte, že se dá nějak upravit firmware přístroje, aby se promítala klávesnice s rozložením, na které je uživatel zvyklý třeba z desktopu? Co české znaky? Ale nápad je to dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Soukup  |  10. 11. 2004 09:12

Takový modul si můžete koupit, ale kde??? O tomtu modulu ctu na internetu pres dva roky a jediny prodejce, ktereho jsem nase, ma na webu informaci, ze momentalne neni mozne zbozi objednat - maji problem s vyrobou...
Ukazte mi prosim alespon jednoho prodejce, ktery je schopen modul dodat.
PS: Mam o nej velky zajem!

Dekuji,
Ladislav Soukup

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 10. 11. 2004 09:28

Modul si můžete objednat na adrese, na kterou se v článku odkazujeme - je to hned nad obrázkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jose  |  10. 11. 2004 10:25

Tady by mohli prodávat i ten dieselagregát na rychlodobíjení mobilu ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS..., JS...  |  10. 11. 2004 00:50

Zajimave to bude, az se bude prodavat virtualni LCD. Pak nebudeme nosit nic, nez infravysilac velikosti zapalkove krabcky, ktery zobrazi klavesnici, LCD a nejlepe cely mobil. A uplne idealni to bude, az zobrazi sam sebe, aby se ani on nemusel tahat sebou. [:][:]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  10. 11. 2004 07:25

To není nic tak převratného. Existují displeje, které promítají obraz přímo na sítnici oka. Piloti stíhaček a bitevních vrtulníků to běžně používají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  10. 11. 2004 17:29

Můj monitor mi taky promítá už pár let obraz přímo na sítnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multimotyl  |  10. 11. 2004 10:14

Směju se až se za břicho popadám. Miluju takovéhle absurditky. Všem komu se tylhle líbí doporučuju poslechnout si pořádně text od kapely Buty písničky Olina z alba Kapradí. Kdo ho pochopí, tak má u mě + :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor