Už žádné dotazníky a matoucí obrazovky. Rušení předplatného má být stejně snadné jako jeho přihlášení

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

01. 04. 2023 10:11

Už žádné dotazníky a matoucí obrazovky.
Rušení předplatného má být stejně snadné jako jeho přihlášení.
---------------------------------------------------------------------------Pokud je to Předplatné, tak to má být jako u SIM karet - Dobiju a jedu !
Nedobiju - Nejedu .Žádné Nucené Registrování Platebních Karet a Automatické Strhávání Peněz,
Bez Možnosti výběru Jednorázové Platby !!!
TO JE TAKY DŮVODEM, PROČ BYCH DO TAKOVÝCH ZÁLUDNÝCH APLIKACÍ NIKDY NEŠEL !Nemám Zájem si tímto způsobovat jakékoli problémy !
A Není Kšeft páni ajťáci !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 03. 2023 22:59

Mě vytáčí už to tlačítko "Ne, děkuji". Proč bych měl Googlu a Applu děkovat. To je jak v Mc´Donadls při placení v automatu: "Chcete přispět dětem?" a odpověď "Ne, možná příště". Proč tam není odpověd "Ne, Sakra a už se neptej!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2023 21:40

Jedine spravne.
Vsechny podobne objeby ve vsech oblastech zivota by mely byt co nejvice potirany.. i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor