Vědí Twistaři o změně účtování?

Od středy prvního května změnil T-Mobile způsob účtování na Twist kartách. Velká spousta jeho zákazníků však o této změně doposud neví. Je to tak správně? Kde nastala chyba?

Již v dubnu jsme na MobilManii informovali čtenáře o chystané změně účtování volání u předplacených karet Twist mobilního operátora T-Mobile - od středy prvního května totiž zaplatíte T-Mobilu první započatou minutu celou a u hovorů delších než jedna minuta se hovor účtuje po vteřinách. Jen pro pořádek dodávám, že až doposud bylo v možno z karet Twist volat s účtováním po třiceti vteřinách.

Spousta zákazníků T-Mobilu se však o této významné změně nedozvědělo a netuší, proč jsou den ze dne jejich obvyklé půlminutové hovory dražší. Kde je tedy problém? Zdánlivě nikoli, protože T-Mobile podle svých slov zákazníky informoval jednak reklamní kampaní a jednak prostřednictvím letáků či pracovníků infolinky.

Přesto však se tato informace k uším spousty zákazníků vůbec nedostala. Na mysli nám tedy vyvstává jedna otázka: nebylo by jednodušší, levnější i nesrovnatelně efektivnější informovat všechny Twistaře textovou zprávou? Tento způsob upozorňování na změny služeb používají pravidelně oba konkurenční operátoři a skutečně bude patřit mezi nejefektivnější.

Na obranu T-Mobilu však musíme uvést dvě skutečnosti. Tou první z nich je fakt, že ve svých všeobecných podmínkách - se kterými zákazníci při zakoupení karty souhlasí - je uvedeno, že T-Mobile by zákazníky měl informovat - což vlastně učinil. Dále lze také chápat strach z nedůvěry - někteří lidé totiž nemusí takové zprávě věřit a mohou ji právem považovat za žert. Vzpomeňme si, kolikrát jsme již na displeji svých mobilů četli rádoby žertovnou textovku "Z vašeho kreditu bude odečteno XX korun z důvodu YY. Váš operátor". No uznejte sami, věřili byste?

Článek tedy ukončím otázkou do pranice, protože mne zajímá váš názor. Řekněme nám i všem ostatním čtenářům, zda jak jste se o změně účtování dozvěděli právě vy. Zastihla vás reklama včas, nebo jste byli ve středu překvapeni? Jakým způsobem by měl T-Mobile Twistaře informovat? Neváhejte a využijte naší diskuse.

Poznámka na závěr: je druhého května a hodiny ukazují devatenáct hodin a padesát šest minut a já jsem poprvé viděl reklamu T-Mobilu informující o změně účtování.

Diskuze (177) Další článek: Delší zkušenosti s FM handsfree sadou Ericsson

Témata článku: , , , , Spousta zákazníků