Vložit hotovost do bankomatu bez karty umí už tři banky. I Monetě stačí jen mobil či hodinky.----------------------------------------------------------------------------------------To je toho .A umí někdo vložit do Bankomatu hotovost, bez hotovosti ? 😀
To chci taky umět.
😀😀😀
No četl jsem ty komentáře tady... Od mlada mám komerční banku a jsem s ní spokojený. Takových let už co tam jsem. Na půjčku mi volali snad jen jednou, ale to protože jsem v mobilní aplikaci klikl že se na ni podívám. Ne že chci. 🤣Monetu a takovéhle banky upřímně neznám. V čem jsou tak dobré? Vyplatí se měnit KB za Monetu?
Tak já od KB odešel, protože mi nedávalo smysl platit poplatky za platby. Za každou si strhli 6Kč. Nevím, jestli to ještě mají.
Aha, jsem to u AirBank povazoval za standard a myslel jsem, ze to umi vsechny banky 😁 Fyzickou kartu jsem nepouzil leta…
Já ani fyzické nemám. Taky AirBank.
No teď už to jde, ale dříve jsem musel fyzicky vložit kartu do bankomatu. Přes NFC se nezobrazila nabídka pro vklad, pouze výběr.
no airbank zase nemá standard vkladové bankomaty, když mezi nimi jsou vzdálenosti 100km je taková síť docela nepoužitelná, ale uznávám, že nutnost fyzické karty u jiných bank je docela handicap
A nestacil by papier s napisanym cislom uctu? To fakt vyzaduju kartu, mobil alebo hodinky k vlozeniu penazi na ucet?
Teoreticky by mohlo stačit zadání čísla účtu bez karty a vložení hotovosti. Případně ověření třeba občankou, pokud je nutné evidovat, kdo hotovost vložil.
platby v hotovosti su snad dovolene do 10tis EUR ci ekvivalent a u platieb v hotovosti po vas tiez nikto nechce obciansky preukaz, ked nieco platite, takze by som cakal ze takyto ekvivalent by malo byt mozne vlozit bez problemov len s cislom uctu cez vkladomat
Při osobním kontaktu můžu druhá strana ihned ověřit pravost bankovem, vkladomat to neumí, proto požaduje ověření osoby, která peníze vkládá, pro následné ztotožnění v případě, že ta osoba vloží padělky.
Čili by mohla stačit ta občanka.
Bankomaty neumí načíst občanku. Musely by načíst identitu z čipu, čtecí zónu nestačí. No a to se vůbec neujalo, taková zařízení se nepoužívají. Kdežto kartu umí načíst a ověřit každý bankomat.
... a kdo by platil případný poplatek? Papírna? 😀
to je problem strhnut poplatok z vkladanej sumy?
Pořád Moneta smart banking lustruje ostatní aplikace v mobilu a když máte Anydesk tak odmítne přístup k bankovnictví?Nebo už ten nesmysl zrušili?
Ono je to prostě bezpečnostní opatření, protože nejen v ČR je to jeden z nejčastějších způsobů realizace podvodu.
o tom co mám na svém mobilu nainstalováno chci rozhodovat sám, nikoliv banka
hahahah, to mi pripomenulo ako som cez vikend skusal booknut letenky u Ryanair cez TeamViewer na otcovom pocitaci (nefunguju im platby uz asi mesiac, odmieta to karty, skusal som 3 karty, lubovolne prehliace, aj ich aplikaciu, aj nove ucty atd.) a vysledok bol ten, ze ucet som mu sice vytvoril, ale ked som chcel najst letenku tak po napisani mesta mi ich web nezobrazil ani len nazvy krajin a miest, aby som mohol vybrat mesto, skusal som rozne browsery (Firefox, Edge, Chrome), vsetky rovnake spravanie, vsetko zacalo u neho fungovat normalne po tom ako som sa odpojil cez teamviewer a navigoval ho cez whatsapp videocall
Ne, mám TV a také řve, ale jen občas. Podpora poradila odebrat aplikaci 🙉
Airbank taky porad upozornuje na skodlivou aplikaci anydesk, ale jen upozornuje.... teamviewer ignoruje
Bohužel ano, musel jsem to obejít Druhým prostorem v Muiu. Ale taky me to štve. Hlavně že ve Windows jim to nevadí 🤔
A když jsme u těch vkladomatů... Budou někdy fungovat vkladomaty pro eura? Pro vklady na eurový účet je nyní nutné spoléhat pouze na kamennou pobočku a navíc jen tu, kde ještě zachovali hotovostní platby.
Bude, nejpozději jak ČR přijme EURO :)
U článku chybí text "Reklamní sdělení". Jinak, Monetu rozhodně nedoporučuji - mám s nimi špatné zkušenosti. Pořád volají, pořád něco vnucují, jsou neodbytní a vše se točí hlavně kolem půjček.
Já mám třeba Monetu a Raiffeisen a z těch dvou je Moneta tisíckrát lepší. Když někdo volá s půjčkou (což se mi tedy dlouho nestalo), řeknu jim že nejsem socka co potřebuje půjčovat a je vyřízeno.
V com je tisickrat lepsia ako RB?
RB rádo blokuje účty. Pokud tam má člověk 100K a podobně, tak asi ne, ale při vyšších vkladech se musíte připravit na prověřování. Nejhorší situace je pro klienty co chtějí investovat do krypta. Prostě vám neodešlou platbu. Příchozí platby z kryptoburzy jsou také problém. Takže, pokud jste běžný klient kterému tam přijde výplata a tu pak postupně utratíte jejich kartou, tak to jste vítán a žádné problémy nehrozí.
no ja tam mam radovo vyssie sumy uz roky a zatial mi nic nezablokovaliale vdaka za varovanie, problemy s prijmom z cudziny som mal snad v kazdej jednej banke (FIO, Air i Equa/RB), ale zvacsa sposobene tym ze ti trotli zmenia korespondencnu banku bez toho, aby citili potrebu o tom informovat klientovaka banka je teda rozumnejsia?
To je těžká otázka, záleží na mnoha faktorech. Je potřeba si dát dohromady, na co vlastně tu banku budu chtít využívat. Budu chtít kreditku, hypotéku, bezúčelovou půjčku, posílat peníze často mimo EU, posílat peníze na různé burzy po světě, kde budu nakupovat akcie, CFD nebo krypto apod., jezdím často do zahraničí a vybírám z bankomatu? Je toho moc. Prostě pak vybírat, jako když kupuji auto. Vyberu to co mi přinese co nejvíce užitku za rozumné peníze. Za mě je dobrá volba banka s českým vlastníkem. https://www.penize.cz/osobni-ucty/429689-kdo-vl... ...
Určitě můžete marketingová volání omezit tím, že jim řeknete jasný nesouhlas.
Marketingové volání můžete odmítnout, mi za posledních 10 let volali snad jen jednou a to bylo kvůli toho, že propadla občanka, tak chtěli abych přinesl novou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.