Vodafone a Raiffeisen: partnerství a předzvěst NFC?

Diskuze čtenářů k článku

MM  |  15. 04. 2011 14:08

nemyslím, že jde přímo o spolupráci na NFC. Spíš jde o úsporu na marketingových nákladech. Jak Raifka, tak i Vodafone mají téměř stejnou zákaznickou bázi. Pokud budou společně oslovovat svoje zákazníky, pak oba uspoří. Nic zásadního směrem k NFC bych v tom neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  17. 04. 2011 09:27

Přesně tak.
Na rozumné zavedení NFC je potřeba, aby to nebylo fixováno na jednu konkrétní banku. Ale aby to bylo na bance a operátorovi nezávislé. Aby si uživatel operátora zvolil, s jakou (rozuměj svojí) bankou to chce používat.
A od toho by tu měla být společná asociace operátorů, bank a karetních společností. Která to sdružuje a kde se domlouvají obecné podmínky a pravidla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A  |  14. 04. 2011 18:43

RF nebrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tony  |  15. 04. 2011 00:06

Znám horší banky - KB, ČSOB, spořka, oberbanka, unicredit atd, není to jen o ceně služeb, ale někdo chce i kvalitu. Chodit podepisovat 2x smlouvu do KB, že to nejsou schopni připravit, to se mně již nechce, v RB jsem tyto problémy neměl, vše fungovalo na první pokus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 04. 2011 08:27

To není ale problém banky, nýbrž lidí. Nevěřím tomu, že by za takovou chybou stál systém, jako třeba teď u Vodafonu. Takže hodnotit kvalitu celé banky po tom, co nějaká pipina někde něco zapomene, je trochu zcestné. Byl jsem klientem RB, KB, ČSOB a ČS a nevšiml jsem si jediného rozdílu, všude stejně pozlacené ho.no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buffalo007  |  14. 04. 2011 14:33

Z vyjmenovaného se mi zamlouvá snad pouze to propojení poboček. U nás ve městě totiž Vodafone pobočku nemá. Později by samozřejmě byla zajímavá spolupráce s NFC. Na to se těším nejvíc. Musel by ale Vodafone začít spolupracovat i s jinými bankami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blátotlač  |  14. 04. 2011 13:56

To by bylo docela fajn :) Chystám se koupit Galaxy S II která NFC má a rodiče maj u Rajfky účet takže by to nemuselo být špatný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  14. 04. 2011 13:37

nechá banka vysadit strom na některém z území chráněných krajinných oblastí ....
...
tomu hovorim logika...namiesto toho aby sadili stromy v betonovych dzungliach... simply drevo do lesa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 04. 2011 12:04

Tak tato kreditka je tedy dost peklo, jak z hlediska nutne minimalni utraty, tak i z hlediska urokove sazby po bezurocnem obdobi. Zajemcum radeji doporucuji si vzit od RB kreditku VISA s Exclusive programem, kde probiha refundace ze zaplacenych castek.
Jinak kazdy sikovnejsi clovek ma stejne volani mezi svymi kamarady, rodinou ci znamymi stejne zdarma, takze ta vyhoda je nulova.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 04. 2011 08:35

Exclusive od RB jsem měl, City Shopping je pro mé potřeby lepší. Vrací více a navíc hotové peníze bez komplikací, u Exclusive jen dostaneš body a máš omezený výběr, za co je utratíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2011 09:33

LOL, ano, evidentne si ji mel a neznal si jeji moznosti, protoze vraci REALNE penize:
https://www.exclusiveprogram.cz/katalog-odmen?page=1&sort=1&sortby=1&detail=-1®ion=0&partner=17&field=all&points=all

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 04. 2011 09:58

Ale vypadá to, že to lze jen na účet u RB, což nemám a ani jsem neměl. Takže vlastně co ti dají na kartě, si vezmou na poplatcích za BÚ. LOL. Se City Shopping vydělám víc, marná sláva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2011 13:05

Nejlepsi jsou experti, co tomu evidentne v praxi "rozumi". Za nekolik poslednich let jsem u RB nezaplatil ani korunu za vedeni uctu, naopak kazdy mesic mi RB posila 20 Kc do plusu (kdyz uvazim, ze prevod penez ven me stoji 4 Kc, tak dobre, vydelam pouze 16 Kc). City neznam, znam pouze Citi a ta mi moc vyhodna neprijde. Ale odbornik jste tu zrejme vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 04. 2011 16:40

No jo, tak to ale musíte mít ještě druhý účet, na který posíláte peníze z RB. Zas komplikace a čas navíc. To vím taky, že má RB účet, kde se neplatí za vedení, ale za každé další uprdnutí ano. Mám měsíčně na účtě kolem 30 položek (odchozí + příchozí), to by mě u RB stálo tak 150 Kč měsíčně, přestože vedení účtu je "zdarma". Poplatky za účet nejsou jen vedení účtu. Vám vyhovuje Exclusive, mi Citi Shopping, já to vidím naprosto v pořádku. Ať je nabídka pestrá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2011 21:16

Vzhledem k tomu, ze tech uctu mam celkove pres 20, tak mi to opravdu necini zadne problemy. Navic finance jsou opravdu mym konickem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 04. 2011 08:10

Aha, tak to jo. Já mám jeden a občas se mi to už zdá i trochu moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  15. 04. 2011 10:03

Tak úroková sazba po bezúročném období je peklo na každé kreditce, to snad chápe a vidí každý svéprávný člověk. Je to daň za tu jednoduchost toho úvěru kdykoli na cokoli. Kdo si vezme kreditku, aby pak vyčerpané peníze splácel s úrokem dvacet až třicet procent, je šílenec nebo masochista. Nebo voboje. Normální člověk splatí vše v bezúročném období. Takových je ale pouze kolem 15 % majitelů kreditek, jinak by kreditky jako produkt zanikly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2011 13:06

Netusim jak vy, ale ja mam na obou kreditkach 1,5% p.m., ,tzn. 18% p.a., ale i tak je pro pujcovani nevyuzivam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 04. 2011 08:09

Mi přijde šílený každý dvouciferný úrok. Co jsem četl, za 1. republiky bylo 7 % už lichva a bylo to trestné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
to.tak  |  28. 05. 2011 08:30

Navíc je ve smluvních podmínkách RB. parádní habaďůra. Banka a klient se dohodli že vůči sobě neuplatní paragraf 116 zákona o platebním styku...... Ten paragraf upravuje odpovědnost za škodu při ztrátě a zneužití karty. banka se snaží zákazníka přesvědčit, že odpovídá za veškeré ztráty do plné výše, zatímco zákon stanoví maximum 150eur. Vyšší škoda jde na úkor banky.
Zajímalo by mě, jestli je legální aby se zákazník žřekl svých zákonných práv. A pokud ne jak předpokládám, tak by mě zajímalo na co tam ten článek je.
Může li se banka takhle zříct svých zákonem daných povinností příště by mohla třeba vydat prohlášení že se zříká povinnost platit daně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  14. 04. 2011 11:59

Jednak bych uvital vice instituci jako je KB nebo UnicRedit, specialne si ucet pro toto zakladat nebudu a kdyz tak premyslim, kdyz utratim 8k pres platebni kartu tak pro me je lepsi abych mel platebku ze ktere jde nejake to procento na muj sporici ucet zpet nebo penzijni pripojisteni. Vikend volani zadarmo mi za to nestoji. BOhuzel neni to pro me...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 04. 2011 12:07

Osobne preferuji kreditku, ktera vraci penize na ucet. Nejake veci typu zivotni ci penzijni pojisteni bohuzel zabiji nakladovost takoveho produktu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  14. 04. 2011 20:28

KB-čko má teď docela zajímavý nový typy kreditek od 1.4. Mrkni na jejich web. A-karta i s vracením plateb a kreditka pro baby. Tam je pojistka včetně hodinovýho manžela např. na domácí práce. Docela mazec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2011 09:32

Je to nutno posuzovat komplexne a ta od KB je pro mne nezajimava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 04. 2011 15:20

V článku čtu o kreditce, k té žádný nový účet nepotřebuješ.
Ale jinak taky preferuji kreditku, která vrací peníze (City Shopping, Premia, ...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor