Vodafone Bez obav: firmy během recese více optimalizují výdaje na volání

Zájem firemních zákazníků Vodafonu o službu Bez obav, díky níž jim operátor pravidelně zjišťuje a vyplácí rozdíl mezi jejich zvoleným a optimálním tarifem, roste. V době probíhající krize ji využívá 83 % firemních zákazníků s písemnou smlouvou, tedy zhruba dvakrát větší podíl než loni. Za poslední rok vrátil Vodafone firemním zákazníkům přes 100 milionů korun.

„S námi se firmy nemusí obávat, zda si vybraly ten nejlepší tarif - uděláme to za ně. Automaticky provádíme firemním zákazníkům jednou za tři měsíce analýzu útrat a vracíme peníze při neoptimálním užívání služeb. Jako jediný operátor na trhu vrátíme rozdíl zpět zákazníkovi ve formě kreditu na další období,“ říká Pavel Kusý, marketingový ředitel pro firemní zákazníky Vodafonu a dodává: „Celkově jsme od spuštění služby Bez obav v březnu 2005 vrátili firemním zákazníkům téměř 250 milionů korun.“

Službu Bez obav si mohou zdarma aktivovat firemní zákazníci s písemnou smlouvou, kteří používají alespoň jeden z Tarifů Naplno nebo Nabitých tarifů. Vodafone díky Bez obav firemním zákazníkům po uplynutí tří celých účtovacích období automaticky spočítá ideální rozložení tarifů a zjistí tak, zda zákazník využívá ty, které jsou pro něho nejvýhodnější. Když zjistí rozdíl mezi zvoleným tarifem a optimálním tarifem v neprospěch zákazníka, kompenzuje mu tento rozdíl v plné výši finančním bonusem, který zákazník najde v následujícím Vyúčtování.

Všechny služby Vodafonu, které umožňují mít své výdaje pod kontrolou, tedy Volací jistinu, Volací limit, FlexiLimit a FlexiStrop, využívají stovky tisíc zákazníků.

Diskuze (6) Další článek: V případě nouze volejte mého ICE

Témata článku: , , Voda, Vice, F +, Zvolený tarif, Volání, Výdaje, FlexiStrop, Běh, Recese, Finanční bonus,