Vodafone bude mít od ledna novou generální ředitelku. Violeta Luca přichází z Microsoftu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 7

Názory k článku

05. 12. 2023 18:11

Vodafone bude mít od ledna novou generální ředitelku.
Violeta Luca přichází z Microsoftu .
-----------------------------------------------------------------------Ale služby rozhodně nezlevní !
Takže nová generální ředitelka v podstatě k hounu !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 12. 2023 15:47

Nemohu říci pro VF nic špatného. Funguje jak mobilní tak pevná služba k nasi spokojenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 12. 2023 15:32

Paní Violeta může být sebevíce schopná či oceněná manažerka, ale s touhle tragickou sítí (kde je technický problém či výpadek na denním pořádku) nenadělá žádné velké zázraky.
Zárodek je už v původní síti Oskar, který vybudoval síť "horkou + levnou jehlou" a dobře v té době věděl, proč se orientoval spíše na studenty a proč byly tarify levnější než u zbývajících operátorů.Se svou rodinou máme velmi bohaté 3-leté zkušenosti s Vodafonem (2019-2022). Pevný internet na doma cca 4-5x měsíčně "zamrzal", pomohl až restart modemu - což při takové četnosti nebylo úplně komfortní. Roaming mají buď přiškrcený nebo nasmlouvaný se špatnými partnery, na Slovensku jsem měl často pocit, že tam mají pouze 2G a nepoužitelný 3G. Kvůli letnímu technickému problému s inkasem, jsem musel vyúčtování uhradit manuálně bankovním převodem. Když jsem chtěl doplatit zařízení, tak jsem musel jít na pobočku - nešlo to vyřídit ani v samoobsluze (kdy se v rozevíracím seznamu nezobrazovalo to co mělo) a podobný problém měl i operátor na infolince (kde je zázrak se dovolat). A problémy se nám nevyhnuly ani když jsme chtěli přejít k jinému operátorovi. Opět problém se samoobsluhou - která nám nebyla schopna vygenerovat či zobrazit OKU kódy. 🤦‍♂️Takže my jsme si užili své - a to nepřidávám ani neubírám, rád si zakládám na upřímnosti a pravdivosti. Nová paní ředitelka bude mít proto spoustu práce, pokud se bude chtít alespoň částečně vyrovnat zbývajícím mobilním operátorům. Tak snad nebude aplikovat tak zoufalé a jednoduché kroky, jako Balesh Sharma - za jehož působení se vymýšlely "indické obchodní modely", kdy se ve výchozím stavu automaticky aktivovaly placené datové balíčky. Osobně spíše doporučuji celou síť zbourat a postavit znovu = pořádně, kvalitně a bez levných nespolehlivých technologií typu Huawei.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor