Vodafone Business e-mail plus: co v počítači, to v telefonu

Diskuze čtenářů k článku

Brenos  |  09. 09. 2006 12:43

Vlastnim E61 a zadny jiny mobil uz nechci. Neni jenom na praci,ale i na zabavu. Fotak? Stoji za prt,nemusim mit PC ani notebook. Na vse staci E61.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  11. 08. 2006 19:43

...když mám vyplej comp, něco předělám na serveru, co když někdo předělá něco na compu a pak ho teprve píchne na net? Co má prioritu? Nepopere se mi to potom v telefonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  11. 08. 2006 17:32

Už nevědí s jakým nesmyslem by přišli. Platit za tohle peníze měsíční paušál + za data, když v síti zastavili budování 3G a EDGE je jen na pár místech? Když chtějí poskytovat datové služby, ať si na to nejdřív postaví síť, jestli ne, tak ať neotravují.
 
Představa, že když jsem mimo kancelář, tak si tam nechám zapnutý počítač kvůli synchronizaci nevím s čím, je naprostý nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machy  |  11. 08. 2006 12:02

Ze by do ceska konecne dorazil Blackberry connect?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  11. 08. 2006 14:07

taky by me zajimalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
air23  |  11. 08. 2006 15:24

podle me je tato sluzba zalozena na tomto http://www.visto.com/ (doporucuji nahore vpravo Supported Devices)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  11. 08. 2006 11:12

Ja tedy nevim ale me do pocitace taky nechodi maily samy a okamzite. Pocitac resp. mailovy klient si je stahuje v nastavenem intervalu. Totez jde udelat na telefonu (a to i na obycejnem bez OS) takze opravdu nevidim jediny rozdil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liberecak  |  11. 08. 2006 10:21

Ještě bych rád napadl mýtus o manažerském telefonu - tyto E61 a jiné hi-tech hračky si kupují spíš technoidi a cesťáci, co s nimi oslňují zákazníky, opravdoví manažeři mívají většinou jednoduchý, byť drahý telefon s velkou výdrží, s jehož pomocí vše vytelefonují, na maily mají sekretářku a rozhodně nepotřebují synchronizovat celý den poštu  naopak ráno v kanceláři zjistí co a jak a pak telefon kolikrát i vypnou a jednou na smluvená jednání...top manažeři jsou taky jenom lidi, co se chtějí bavit, fotit. Představa, že celý den stráví "synchronizováním" čehokoliv v telefonu je absurdní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elf  |  11. 08. 2006 11:06

Přesně tak to dělám já 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rce., Rce.  |  11. 08. 2006 11:15

Svatá pravda . V lese na houbách je mi srdečně jedno, co dorazilo do firmy na majly a rozhodně si nemumlám znova a znova všechnu korespondenci, co za celý den přišla. Když zákazník něco potřebuje, ví dobře, kdy je pracovní doba a seriózní zákazník si ani nedovolí vyrušovat mimo ní. Na jednání také telefon vypínám, protože není nic horšího, než před zákazníkem vyřizovat jeden dlouhý hovor za druhým, který ho nezajímá a okrádá o čas. A neustálým pokračováním v jednání větou "Kde jsem to (sakra) přestal?" ze sebe dělá člověk akorát šaška.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liberecak  |  11. 08. 2006 10:07

Jste si jisti? Pokud me pamet neklame, je ActiveSync prg na synchronizaci PocketPC (nebo WinMobile) s PC, ale rozhodne ne on-line synchronizátor uprostřed lesa....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny_Bravo  |  11. 08. 2006 10:21

ActiveSync si holt musis spustit rucne a pak se ti to sesynchronizuje i v lese, pokud tam mas net.
Pouzival jsem tuto free vec pro ActiveSync, synchronizuje to emaily, kontakty, diar ... a je to free. kdo umi anglicky a umi i cist, muze se mu to hodit.
http://www.mail2web.com/
 
Johnny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matezz  |  11. 08. 2006 07:18

Tak zrovna u Vodafonu je i jine reseni pro "nechytre" telefony. Staci si zridit Mobilni email, a na ten si preposilavat bud upozorneni nebo kopii mailu ze sve schranky. Prijata zprava z mobilniho emailu prijde na mobil jako max. 2 sms zpravy, takze muzete hned zareagovat. Vetsina prodavanych telefonu (i ne smartphone) maji emailoveho klienta, ten si staci nastavit, po prijmuti sms s prijatym mailem uz staci jen napsat odpoved, nebo si muzete prijaty email rucne stahnout.
Da se to provozovat i bez datoveho tarifu (samozdrejme zajezi na objemu vasi posty).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milennium (novy)  |  11. 08. 2006 05:43

Chci vas jenom upozornit,ze pro M600i nejde stahnout klient pro sluzbu busines e-mail. Kdyby jste tutot sluzbu o ktere pisete opravdu vyzkouseli,tak by jste na to prisli... Toto je psani o necem co neni pravda... Nevim proc to Vodafone nikde nepise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halogan  |  11. 08. 2006 05:17

M600i AFAIK (podle recenze) nepodporuje EDGE, bohuzel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vico  |  11. 08. 2006 08:14

Vodafone na svých stránkách u M600i uvádí EDGE 4+2 timesloty... Já vím, je to blbost, leda že by SE udělali nějakou speciální verzi, která bude EDGE nabízet, ale to se mi nezdá. Víte o tom něco?? M600i s EDGE bych bral hned ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  12. 08. 2006 12:44

něco o tom vím: maj tam chybu! :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brenos  |  11. 08. 2006 05:00

Co se Ti na ni nelibi,je to nejlepe vybaveny mobil. A ze nema foto? To je to nejmensi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  11. 08. 2006 02:19

jestli ma N61 "příjemné kompaktní rozměry" tak ja jsem asi reditel zemekoule :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ThomasBlue  |  11. 08. 2006 11:33

A videl jsi ji vubec ve skutecnosti nebo jen tak placas podle obrazku? Vcera jsem s ni telefonoval a neni o moc vetsi nez standardni telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  12. 08. 2006 00:35

Blahopřeju k funkci ředitele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor