Teď jsem od Vodafonu utekl pryč a totéž doporučuji i ostatním. Ačkoliv je Vodafone celosvětově největším mobilním operátorem a v Británii suverénní jedničkou, tak u nás je to katastrofa a jeden velký technický problém.Před rokem v létě technický problém -> volali mi, ať fakturu uhradím manuálně, že s inkasem mají nějaký problém. Vyúčtování je jednou 10., podruhé 13., tentokrát jsem jej obdržel až 16. den v měsíci - po telefonické urgenci. Chtěl jsem zrušit inkaso -> technický problém, služba není dostupná. Chtěl jsem doplatit zařízení, otevřel se formulář s vyplněním tel.čísla a na nic to nereagovalo -> technický problém. Přesvědčil jsem švagra ať přejde k jinému operátorovi, v samoobsluze klikal za "zobrazit kódy pro přenos" (OKU) a místo toho vyskakovala nesmyslná hláška o dobití kreditu (přitom má paušál). Pevný internet (s anténou na střeše skrze LTE) jakž takž fungoval, ale musel jsem cca 3-4x měsíčně restartovat modem (Huawei). Občas se to hryzlo a internet byl buď extrémně pomalý, nebo stál úplně. Internet v mobilu mi blbnul pouze v rámci roamingu - překročil jsem hranice a navigace Waze hlásila, že je offline. Teď se mi to u O2 nestalo zatím ani jednou..
Když to čtu, tak málem až sám sobě nevěřím, ale toto jsou mé reálné zkušenosti s Vodafonem za poslední rok a vydržel jsem to celé 2 roky. Jakmile jsem před 2-3 týdny přenesl veškerá čísla, tak se do samoobsluhy nepřihlásím vůbec - vidím jen bílé okno (technický problém?), tak snad to poslední vyúčtování bude OK a nenastane technický problém i v konečné částce.Jediné co se mi u Vodafonu líbí, je tempo pokrývání 5G. I když .. jakmile to člověk změří, tak vyskočí hodnoty na úrovni LTE (200 Mb/s, odezva cca 20 ms). Je to vůbec 5G? V případě O2 skáčou hodnoty troj až čtyřnásobné.
Když jsem to celé vyhodnotil - kvalita, stabilita, technické problémy a cena (kde jsou všichni 3 operátoři na zcela stejných podpultových cenách), tak útěk pryč byl pro mě nejlepší volbou a zatím jsem spokojený.
Názor byl 1× upraven, naposled 02. 05. 2022 21:23