Vodafone dá slevu 200 Kč na neomezené tarify. Ale znovu chce, abyste používali i jeho pevný internet

Názory k článku

adam.jacques  |  02. 05. 2022 19:35

Pevný internet od Vodafone se bohužel používat nedá! Není týden, aby vše fungovalo, tak jak má...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Majk  |  02. 05. 2022 19:53

Jakože tu parodii na pevný gigabit s uploadem 50Mbps?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tomik2012  |  02. 05. 2022 20:15

Tomu řikaji sleva pro ty co maji pevný internet u nich, sice máme doma od nich internet na doma,ale ta sleva na mobilni internet je směšná teda nízka dát tomu tak celkově -400kč to už by se asi dalo .Měli by natom zapracovat ještě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  02. 05. 2022 20:31

lakadlo na 5G proc... abych mohl frcet 10Mbit., ktere vypumpuju i z ne na krev pretizene LTE800 ? No parádáááá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
nickaname1  |  02. 05. 2022 21:08

Sorry, ale pevný internet od Vodafone (měl jsem exUPC) už NIKDY!!!!Stěžoval jsem si, že si platím pronájem jejich zařízení s WiFi, ale WiFi mi neustále padá:
- Tak si kupte vlastní WiFi router a přepněte si modem do bridge...
- OK. A zrušíte nebo snížíte mi pak poplatek za pronájem zařízení, když kvůli jeho vadě jej nemůžu používat?
- Ne. Protože máte možnost na něm využívat WiFi.
- Ta ale nefunguje v pořádku!
- To je Vaše rozhodnutí, že Vám to nestačí, ale možnost máte, tak musíte platit...Stěžoval jsem si, že mi ohlásili výpadek v řádu jednotek minut, který ale trval několik dnů po sobě HODINY a jednou téměř celou pracovní dobu a že nemůžu pracovat:
- Když máte internet na práci, tak si máte pořídit ještě jiné připojení, abyste měl jistotu, že vždycky budu fungovat.
- Můžete mi alespoň po dobu výpadku dát LTE připojení?
- Ale samozřejmě, stačí jít do prodejny a můžete si ho KOUPIT!
- Já Vám mám platit další peníze za to, že jste mi vypnuli pevné připojení??!! Jiní operátoři (např. T-mobile), jej poskytují zákazníkům automaticky a zdarma a třeba O2 jej dává na vyžádání v případě jím zaviněného výpadku, zdarma.
- Ano, víme o tom, že jiní operátoři poskytují záložní mobilní připojení, ale my takovou službu nenabízíme. Můžete si ho ale koupit a pro práci doporučujeme mít ještě nějaké jiné připojení.(A to jsem si mimochodem platit firemní, dražší tarif s "vysokou stabilitou"!!!)
WTF??!!!!!!!!!!!! Po tomhle rozhovoru jsem s Vodafonem totálně skončil. Neskutečný!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 05. 2022 21:12

Teď jsem od Vodafonu utekl pryč a totéž doporučuji i ostatním. Ačkoliv je Vodafone celosvětově největším mobilním operátorem a v Británii suverénní jedničkou, tak u nás je to katastrofa a jeden velký technický problém.Před rokem v létě technický problém -> volali mi, ať fakturu uhradím manuálně, že s inkasem mají nějaký problém. Vyúčtování je jednou 10., podruhé 13., tentokrát jsem jej obdržel až 16. den v měsíci - po telefonické urgenci. Chtěl jsem zrušit inkaso -> technický problém, služba není dostupná. Chtěl jsem doplatit zařízení, otevřel se formulář s vyplněním tel.čísla a na nic to nereagovalo -> technický problém. Přesvědčil jsem švagra ať přejde k jinému operátorovi, v samoobsluze klikal za "zobrazit kódy pro přenos" (OKU) a místo toho vyskakovala nesmyslná hláška o dobití kreditu (přitom má paušál). Pevný internet (s anténou na střeše skrze LTE) jakž takž fungoval, ale musel jsem cca 3-4x měsíčně restartovat modem (Huawei). Občas se to hryzlo a internet byl buď extrémně pomalý, nebo stál úplně. Internet v mobilu mi blbnul pouze v rámci roamingu - překročil jsem hranice a navigace Waze hlásila, že je offline. Teď se mi to u O2 nestalo zatím ani jednou..
Když to čtu, tak málem až sám sobě nevěřím, ale toto jsou mé reálné zkušenosti s Vodafonem za poslední rok a vydržel jsem to celé 2 roky. Jakmile jsem před 2-3 týdny přenesl veškerá čísla, tak se do samoobsluhy nepřihlásím vůbec - vidím jen bílé okno (technický problém?), tak snad to poslední vyúčtování bude OK a nenastane technický problém i v konečné částce.Jediné co se mi u Vodafonu líbí, je tempo pokrývání 5G. I když .. jakmile to člověk změří, tak vyskočí hodnoty na úrovni LTE (200 Mb/s, odezva cca 20 ms). Je to vůbec 5G? V případě O2 skáčou hodnoty troj až čtyřnásobné.
Když jsem to celé vyhodnotil - kvalita, stabilita, technické problémy a cena (kde jsou všichni 3 operátoři na zcela stejných podpultových cenách), tak útěk pryč byl pro mě nejlepší volbou a zatím jsem spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
marky.mark  |  03. 05. 2022 09:13

Stejně by mě zajímalo, kam markeťáci z Vodafonu chodí na ty názvy.Tarif "Neomezený Super", který běží jen 10 Mbit/s je celkem slušná napalovačka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jenik3  |  03. 05. 2022 13:05

S VF to neni az tak hrozny. Ex upc melo obcas vypadek, ale nabidli vic mobilnich dat jako kompenzaci.
Vf pres sit cetin bez problemu. Nerikam, ze jsou u VF lidumilove, mohlo by to byt levnejsi, ale v dnesni inflacni dobe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 05. 2022 14:01

Koukám, že mě by na doma nestačil ani ten jejich nejvyšší tarif. Prý "gigabit" s mizerným uploadem 50Mbps (reálně tak 30-40Mbps) za cenu lidových 899 Kč... Jsem rád, že mám na vesnici symetrickou optickou linku 400/400 za 699. Při uploadu "až" 50 Mbps by se skoro nedalo fungovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dahlik  |  04. 05. 2022 11:58

Vodafon je naprosta tragedie. Znicili sluzby UPC. Mobilni sluzby, kdy v Praze je v budovach problem se signalem a data i s plnym signalem tecou jako ze netecou. Rok 2020. Nastesti staci udelat jedinou vec, aby vse fungovalo v poradku. Prejit k T-Mobilu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzatrx  |  06. 05. 2022 09:18

Za mne jsem ZATÍM !!! s Vodafonem relativně spokojen, používám ještě od UPC převedený net po kabelu, za 200 / 35 platím 350 s daní a modem jsem si tenkrát koupil, takže jeho pronájem naplatím. Ovšem až modem zdechne, bohužel nový koupit nelze, jen pronajmout a to ať si trhnou, pak jdu jinam, v domě máme čerstvě optiku CETINU až k bytu, takže budu vybírat mezi poskytovateli těchto služeb, kterých je nyní k dispozici připojitelných přes cetiňáckou síť asi 15 a výběr s časem dál poroste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor