Pokud má někdo předplacenku, víc nepotřebuje a motá se kolem Prahy, tak věřím že je spokojený. Ale jakmile jde o nějaké změny, nastavení tarifu a kombinace různých služeb, tak je to katastrofa.Změna způsobu platby (ze SIPO na inkaso) = problém (samoobsluha hlásila chybu); inkasní platba před rokem v létě = problém (volali mi, ať fakturu uhradím manuálně); vygenerování OKU kódů = problém (samoobsluha opět hlásila chybu); předčasná úhrada - doplatek zařízení = problém (samoobsluha opět hlásila chybu a na pobočce neberou hotovost); Vodafone TV = problém (zpočátku nutili pouze set-top box a kvalita obrazu nic moc); pevný internet na doma skrze 4G (anténa na střeše) = problém (cca 4x měsíčně jsme museli restartovat modem); roaming a internet v zahraničí = problém (buď to škrtí aby ušetřili nebo mají na SK smlouvu s dost mizerným operátorem). A když už jsem přenesl čísla k jinému operátorovi a už týden jsem byl u něj, tak mi od Vodafone přišla SMS, že mé číslo bude přeneseno následující pracovní den. Celé to podtrhuje stále chybějící podpora pro Apple Watch eSIM / LTE. Vodafone zbyl jako jediný, kdo tuto možnost stále nemá a neumí. Už to měl být podzim, pak zima, jaro .. a dnes se mluví už o létě. Trapně se v tom plácají a jen to podtrhuje má slova.Tohle jsou mé reálné zkušenosti za poslední 3 roky. Chaos, b*rdel a naprosto tragické technické zázemí. Za to všechno si ještě drze vyfakturovali 1000,-Kč pokutu za nedodržení smluvních podmínek. Žebráci.
Já jsem na mobilu už 23 let a mám bohaté zkušenosti se všemi 3 operátory. Ačkoliv jsem se velmi těšil, že britský Vodafone posune tu mizérii zvanou Oskar výrazně kupředu, tak se tak bohužel nestalo. Mizérie pokračuje, vyměnilo se tucet ředitelů a ještě sebevědomě dorovnali ceny se silnější a mnohem schopnější konkurencí.
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 05. 2023 08:40