Vodafone koupil Oskara: co bylo a co bude?

Diskuze čtenářů k článku

finlandia  |  06. 06. 2005 13:56

Konečně nebude třeba jezdit pro pořádné telefony do zahraničí. Nic lepšího než vstup Vodafonu nás (nemyslím jen Oskarovy zákazníky) nemohlo potkat.
Dosavadním zákazníkům Eurotelu a T-mobilu přeji ještě silnější nervy  a nepochybuji, že už teď mají ve vztahu ke svým původním operátorům zaječí úmysly.
Není to myšleno jako posměch, jen jako realita.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fellow  |  06. 06. 2005 13:05

Ja se bojim, ze zrusi Moje vikendove volani Dohodu s Oskarem. Co myslite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frq  |  05. 06. 2005 20:01

takze, mel sem eurotel, ten uz nikdy = snad nejdrazsi operator (sice tedka s tim tarifem stundent zavalel ale tot vse)
mel sem i t-debile dalsi krasne drahej operator :) hlavne s prenosem GPRS min. 5kB tj. misto 0,06 0,35,- ani vyhody do sve blbe site... Paegas byl dobrej ale t-DEBILE je opravu na nic..

ted mam mesic Oskara.. Odepis a sem s nim nadmiru spokojenej.. oskar ma uplne jinej pristup k zakaznikum, nekomu sice muzou vadit kecy na infolince ale me nevadi.. jsou 100x lepsi nez debi*ni automat :) a ti co srovnavaji kecy na automatech to asi nemate v hlave poradku ;)(btw.. dostani se k operatorovi je u oskara lehky, jen nesmite mit v hlave nas..no :).. dnes sem tam volal a byl sem tam hned .. dalsi je.. na co Nonstop linka? to tam chcete nekdo volat ve 3 rano? sem spokojenej s dobou kterou maji) hlavni je srovnavat ceny jak za sluzby tak za telefony a Oskar je ma/mel NEJLEPSI!

tot muj nazor :)


Frq Osobne :) (nic proti Já Osobně)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko  |  05. 06. 2005 23:12

Vzdyt se da na oskara dovolat i v noci. +420271171939 Jo,jo je to placeny,ale kdyz je potreba zablokovat SIM,a neni pristup na net,tak se to hodi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frq  |  05. 06. 2005 23:51

vzdyt bloknout SIM jde i z telefoni budky ci jinyho mobilu ne? (800 77 77 77 ci 800 77 00 77) ;)

Frq Osobne :) (nic proti Já Osobně)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
......  |  02. 06. 2005 22:34

Pro tu firmu dělám a vím jak to tam chodí - až budu v důchodu tak asi sepíšu dějiny
Každej at si myslí co chce - je to po každý věc názoru a jedince

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  02. 06. 2005 16:50

uz se tesite na vyuzivani vyhod mezinarodni site?
btw VF ma sice celosvetove z mob-opu nejvic zakazniku, ale tmobile je pred nim co se tyka zisku, takze se rozlucte s Odepisem, Dohodou a jinyma dotakama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koks  |  02. 06. 2005 17:23

ale ale ale, ty tarify ti nemuzo zrusit! maximalne se nebudou moct aktivovat, ale ti co je maji se nemusi bat, ze o ne prijdou! Podle CTU operator nemuze zrusit zakaznikovi tarif. jedine mu dat nabidku na jiny. Vsak se podivejte par dni zpatky jaky byl humbuk s telekomem ze zrusil volne minuty! Tez hodne lidi se odvolavalo na to, ze je zakon ktery nepovoluje zmenu aktivovaneho tarifu uzivatele! Jenze toto byla vyjimka nebod to naridilo same CTU!!! takze tvuj aktivovany Odepiš muze zrusit akurat CTU!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 06. 2005 17:52

Tím bych si nebyl tak jistý... Přímo zrušit ho sice nemůže, ale může zvednout cenu, a je to. Ty můžeš Oskarovi rozhořčeně vypovědět smlouvu, ale to je asi tak všechno  IMHO, ale VF na likvidaci nepřistoupí, on nebude chtít zákazníky odpuzovat, ale přitahovat

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  02. 06. 2005 18:15

Podle mě je bude chtít přetáhnout na jinej, pro Vodníka výhodnější, tarif. Takže spíš Odepiš/Slyším vás tak cenově zmrví, že budou naprosto nevýhodný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 06. 2005 20:41

No, a když ho cenově zmrví, tak ty zákazníky odpudí  IMHO pořád lepší zákazník na Odepiši, než žádný zákazník

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koks  |  03. 06. 2005 11:31

Ale i tak necekam ze se s nim bude neco dit. Asi neni zase tak prodelecny kdyz de odepiš koupit jeste ted a furt ho davaji. V oskarove eShopu se da jeste objednat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kukuk  |  02. 06. 2005 14:29

www.vodafone.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
repec  |  02. 06. 2005 14:21

Musím se zastat autora. Na mobilmanii si většinou čtu jen bleskovky,ale tenhle článek se mi fakt líbí. Myslím, že osobní pohled a evidentní zaujetí pro Oskar bez blbých narážek na ostatní to jen oživilo. Fakt sem si ho s chutí přečetl.
Sám mám "dohodu s Oskarem" a trochu se o ní s příchodem Vodafonu bojím. Pro mne zatím nemá Oskar co zlepšovat - snad jen to nonstop připojení k netu chybělo - ,takže mi nízké ceny maximálně vzhovují. Myslím, že přijdem o docela pohodovou tvář operátora. Přiblblé zdržující kecy na infolince vystřídá strohý přístup automatu. Prostě něco za něco. Ale zdražení? Při tomhle podílu na trhu? Mobil má dnes úplně každý od 3 let a přesvědčit někoho,aby změnil operátora pomocí vyšších cen určitě nepůjde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  02. 06. 2005 17:22

A zas nekdo naletel na cisla operatoru - ve skutecnosti je to tak 75% - oni totiz povazuji automatcky kazdeho drzitele SIM karty za jednoho jedinecenho zakaznika - ve skutecnosti jich ma dost lidi hned nekolik - je proste logicke volat do site z karty te site - z duvodu uspory !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 06. 2005 17:54

To jistě, ale ti, kteří ho potřebují ho mají. A nabalují ty ostatní na operátora, kterého mají oni sami...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
simi  |  02. 06. 2005 12:49

Myslíte, že Vodafone zavede prodej i do menších prodejen, nebo že nechá pouze své značkové obchody?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ETemplo  |  02. 06. 2005 21:23

VF se jistě nespokojí jen s 1,8 mil zákazníků, takže určitě rozjede dealerskou síť. V UK mu výborně funguje spolupráce se společností Carphonewarehouse, což byla "mateřinka" společnosti The Phone House, kterou Oskar v ČR zcela "náhodou" koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  03. 06. 2005 10:44

Hm, ale The Phone House taky moc rozšířené nebylo

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helmutNiederman  |  02. 06. 2005 12:43

Myslím si,že VF bude určitě zkvalitňovat některé služby, ale bude to něco stát, tak jako TMO začal některé služby zdražovat, tak to samé bude i u VF.Například Oskar nyní nabízí zdarma hlasovou schránku a VF může udělat to samé gesto jako TMO a začne zpoplatňovat výběr zpráv z hlasové schránky, nebo může třeba zpoplatnit infolinku Oskara.
V každém případě bude diferenciovat volání. Pamatuji si, jak před 4 lety doma ve VB začal VF diferenciovat volání do pevných sítí a hovory byly drahé ve špičce tam se to pohybovalo kolem 24,- Kč/min a ve večerních hodinách dokonce kolem 10,- Kč/min.
Vodafone potřebuje především generovat zisk a určitě bude některé služby zdražovat, pokud chce se rozšířovat na Východ Evropy a pokud chce budovat své filiálky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 06. 2005 14:24

Jezisi... proc se tu porad prepocitavaji ceny na koruny za volani v zahranicich operatorech? To se takhle jednodse proste neda!
Taky bych mohl prepocitat, ze treba v Nemecku vyjde 15dk bramborovyho salatu se trema houskama na 65Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe  |  02. 06. 2005 17:06

Hmm, jenze v Britanii bere treba zdravotni sestra v prepoctu 120 000,- takze tyhle cisla vazne nemaji vypovidajici hodnotu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  05. 06. 2005 15:58

cOZE???Zdrav.sestra v anglii bere v prepoctu 120.000 kc??? Neupad jsi na hlavu???  Jsem tady uz v osmy nemocnici po celem ostrove-kde jsi na tohle prisel clivicku  ???
Mel bys nejakou se3hnat aby ti srazila teplotu vole.A nedelej okolo sebe iluze jak je v anglii dobre sestram(myslim rodilym anglankam),vole.
SERES SICE DOBRE ALE MIMO MISU   a zrejme si pletes sestru s vrchni sestrou,spi sledce 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  05. 06. 2005 15:53

B O B I K A              

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  06. 06. 2005 08:37

to je uplne presny, kdyz sem to docet az sem, sem se malem pochcal smichy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buri  |  02. 06. 2005 11:47

No takže už aby to bylo,protože ty jeho přiblblý hlášky jsou akorát na to,tomu volovy co to namluvil dát přes tlamu!! Nelze se jednoduše dovolat na operátora,a když ještě slyšíte tyhle kokotiny co tam tem blb žvaní,tak to je fakt na pecku,nota bene když jsem před asi dvěma lety rušil smlouvu,tak mi DO DNEŠKA nedošla záloha 1000 korun,kterou slíbily poslat po půl roce používání,já to rušil po 7 měsících a peníze ještě nemám,ale na peníze srat,ty budou a my nebudem !! Ale doufám že až tu plně zavládne Vodafone,tak se to zlepší,jak nabídka služeb tak i těch founů !! Takže Vodafone,vzhůru do toho !!! Go,go,go

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 06. 2005 14:16

Tak tebe bych teda nechtěl poslouchat v reálu, natož na infolince. Ta tvoje přezdívka je od slova buran?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buri  |  02. 06. 2005 14:49

a co jesš teda ty ?? To jsi akorát ty,protože přezdívka JÁ OSOBNĚ zní akorát zamolibě a narcisticky !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koks  |  02. 06. 2005 17:17

Tolik zloby v jednom cloveku................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 06. 2005 17:28

Hm, Já Osobně jsem si myslel, že narcisticky a zamolibě () zní něco ve smyslu "Největší borec" nebo tak nějak  S tím buranem jsem do tebe rejpnul z důvodu tvého velmi kultivovaného projevu, což ti asi nedocvaklo... A s tou nevracenou zálohou? Okamžitě poslat písemnou reklamaci

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buri  |  02. 06. 2005 20:58

To JÁ OSOBNĚ - pravda kultivovaná moc nebyla,leč pravdivá !! A jestli se někomu líbí hlášky typu:Rád bych vám nabídnul kafíčko,a podobný zmaty,když jseš nas..... , že se nedovoláš na operátora,ale až po dlouhým hledání na faktuře kde je nějaká pevná linka na recepci k Oskarovy,a od nich pak ještě s probléma se ztuha dovoláš na někoho kompetentního kdo ti je ochoten alespoň trochu poradit,tak to mi teda moc profesionální nepřipadá,a takový keci si mají nechat na Matějskoou pouť,a mají udělat přímou linku na nějakýho operátora,se kterým se dá mluvit,než zdlouhavě poslouchat takový zmaty !!! S tím tvým nickem,jestli se považuješ za borce,prosím to ti nikdo nebere,ale zní to bohužel samolibě !!!V prvním příspěvku jsem se přehmátl,beru,ale urážlivý rejpání taky moc rád nemám,tak bacha ,a tu zálohu ať si nechají,já nebudu stále chodit do obchodu k Oskarovy kde mi řekli že to u nich stačí,a že to z Prahy pošlou,hned jak jim to dojde,takže stále čekám že to je někde na cestě,a že to tam někdy snad dojde !!! Bay

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  03. 06. 2005 10:41

Bohužel, dnes se člověk musí obrnit asertivitou. Tedy pokud se nechce zbláznit při komunikace s různými firmami  Ale jo, chápu, že tě to naštvalo... S tou samolibostí ti to asi nevymluvím  A s tou zálohou nikam chodit nemusíš(kromě pošty), prostě pošli písemnou reklamaci do Prahy, a oni už s tím něco udělají

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ETemplo  |  02. 06. 2005 21:11

"Já Osobně " je zaměstnanec oskara?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  03. 06. 2005 10:42

Ne

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azaseja  |  02. 06. 2005 09:47

Co bude s lologem? Na telefonu se take změní logo stejně jako u Pegasu na T-Mobile ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koks  |  02. 06. 2005 10:52

Asi jiste. Ja si pro pripad dam simku do stareho Alcatelu kde vim ze se drive Paegas na Teplouse nedal prepsat
Vodafone CZ kazdopadne na displeji nechci!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YAMATO  |  02. 06. 2005 11:46

Kdyby jen logo na displayi, ale i popsané telefony a upravené pro operátora . Služby Oskara nejsou zázračné, ale v tomhle jsem ho měl rád...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koks  |  02. 06. 2005 14:24

Ja sem mel tlf od erotelu a preflesoval sem si ho a bylo po vsem :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus (novy)  |  02. 06. 2005 16:09

bylo po všem, včetně záruky, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koks  |  02. 06. 2005 17:14

kdyz si udelas zalohu flese tak se nic nedeje. Ono tez zalezi co chces reklamovat. jestli ti bude blbnout tlf tak hodne lidi napoji tlf na kabel daji flesovat a asi v polovine procesu ho odpoji z kabliku. pak staci jit na prodejnu ze najednou zacal blbnout a pak prestal jit. oni ti ho pak sami naflesuji, opravi a nic ti nereknou. nebot problem se softem je nejcastejsi problem u mobilu pri reklamaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  02. 06. 2005 19:33

Jenze ET necpal na tlf loga... T-M a Vodafone to u customizovanejch kousku cast delaj...
takze krom flashovani bych si pripravil jeste smirgl (((:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  03. 06. 2005 10:35

ET tam plácá ten svůj Lajf!

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  05. 06. 2005 15:51

No na tema mobil od OSKARA musim napsat ze v tomhle jsou jednicky.Vemte si; JAKEJKOLIV  operator na svete vam poskytne bloklej mobil-at se jdou ....  Tim padem mate v ruce  velice omezene a navic jednoucelove zarizeni-ktere ma jedine poslani -syp nam penizky do nasi kasicky ty jeden hloupej zaaaaakzaniiiiku
 
OSKARE-KLOBOUK DOLU I KDYZ ZE ZACATKU NA TEBE PLIVALI,NIKDO NEVERIL,A HELE-JSES JEDEN Z NEJLEPSICH OPERATORU.   TEDA BYLS.....CEST JE NA TVE STRANE     OPRAVDU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  02. 06. 2005 16:45

jiste idealni je CZ3 (oskar) :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  06. 06. 2005 08:36

co mas proti CZ3 ? moje stara N2210 to ukazuje porad a vite co ma misto ET A T-M?

hadejte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jim M  |  02. 06. 2005 09:43

Polesnemu se zas vydaril clanek o nicem. Ale co, jde prece o kliky na odkaz, za to sou penizky, ne za informacni hodnotu v tomto pripade limitne se blizici nule.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vxx  |  02. 06. 2005 08:56

Měl jsem možnost vyzkoušet vodafone ve španělsku před dvěma týdny. Potřeboval jsem na email a icq z mobilu k tomu sem si koupil místní předplacenku a potřeboval jsem zjistit parametry pro gprs jako APN pro internet a DNS servery. Přes přímé otázky jsem ani po 6 marných pokusech a půlhodině na infolince (pravda chtěl jsem anglicky mluvícího operátora) tyto konkrétní nastavení nezjistil. Nakonec mi pomohl kamarád v čechách, který mi potřebné našel rychle přes google na internetu. Infolinka vodafonu ve španělsku je naprostá tragedie i podle místních. Něco takového bych od největšího operátora na světě nečekal. Připomenu že vě španělsku jsou tři sítě Vodafone ES, Telefonica Movistar a Amena. Vodafone ve španělsku převzal operátora Airtel. Movistar, který patří Telefonice je ve španělsku jedničkou ale vodafone mu silně šlape na paty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  02. 06. 2005 10:37

A nevíš, jaká je tam customer care u Movistaru? Jelikož to bude náš Eurotel, tak by mě (no, asi nejen mě) to docela zajímalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  02. 06. 2005 11:17

Jestli to nebude nahodou tim Spanelskem... Oni na vsechno docela serou. Manana...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 06. 2005 14:18

Trosku oftopic, ale souhlas. Spanelsko... ani jim tam temer po cele zemi netece pitna voda z kohoutku (ani v nekterych "lepsich" hotelech). A to by jim mela fungovat infolinka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  05. 06. 2005 15:43

Mas pravdu clovece,ziju tady uz sesty rok a od te doby co vodafone skoupil predchoziho operatora airtel se tady dejou veci..Kazdej rika "zlatej airtel",protoze tenhleten vodafone zije tady ve spanelsku hlavne z cizincu,ne z mistnich-vim dobre o cem mluvim,hodne lidi preslo k operatorovi amena protoze ac je movistar tezce za vodou a ma kvalitni sluzby-je porad zatim ze vsech tri nejdrazsi
Sam pouzivam pausal amena a nemuzu rict jediny slovicko proti.Mam program 6€ mesicne plus co provolam,muzu vsechny ujistit ze jsou ceny stejne jako u nas,coz je ale pro cechy nefer,vyplaty v cr se s vydekkem tady naorosto nedaji porovnat...
Apropo;jsem opravdu zvedav na ceny tarifu noveho vodafone,zrejme budou docasne nizke,a asi zacne pomalej ale jistej vzestup... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  02. 06. 2005 08:28

Oskar na český trh vstoupil v roce 1999, kdy také 8. října získal licenci pro provozování sítě GSM 900/1800 MHz.
 mozno ma pamat klame, ale Cesky mobil ziskal spociatku licenciu len na 1800ku, nie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petyo  |  02. 06. 2005 08:44

Oskar rozhodně získal licenci i na pásmo 900MHz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
core  |  02. 06. 2005 08:57

Ne ne. Mel prvni licenci i na pasmo 1800. V te dobe mel ET a Paegas jen 900Mhz. Ale i on hned ze zacatku dostal kousek 900Mhz pasma. Vyhodu mel mit v tom, ze ET a Paegas dostali 1800Mhz pasmo asi o rok (nebo kolik) pozdeji nez on.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  02. 06. 2005 15:04

Dostal i 20 kanalu v pasmu 900 MHz (cislo 1 az 20). V posledni dobe zacal pouzivat dalsi kanaly v pasmu 900 MHZ (cislo 21 a 115 az 124), ale to netusim na zaklade jake licence.

http://www.gsmweb.cz/clanky/freq2.htm

ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  02. 06. 2005 08:58

kdyz uz, tak by to melo byz 1800/900 ne? Kdyz mel mit vetsinu site na 1800 a jako doplnek 900. ET a T-M to maji obracene... ale stejne resime, zda bylo driv vejce nebo slepice... jinak nechapu, k cemu takovyhle clanky jsou, nejaky domnenky nejakyho redaktora jsou opravdu prinosny... no, tak zase nekdo koupil nekoho - a co jako? kdyz to v budoucnu nebude k tomu, taxi preci muzu vybrat nekoho jineho, ale podle prispevku mam pocit, ze by nekteri potrebovali 4. opa, kdyz vsichni jsou tak spatni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  02. 06. 2005 09:39

"ale podle prispevku mam pocit, ze by nekteri potrebovali 4. opa, kdyz vsichni jsou tak spatni"
nejsou vždyť sám autor píše "A co náš milovaný Oskar?"
pro upřesnění: článek je pro funklub Oskara... chybí mi tam trochu objektivnosti a nějaká reálná vize

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxx  |  02. 06. 2005 08:16

sand jen tolik, ze Vodafone se nemuze stat v CR jednickou jak se pise v clanku, za cenu lepsich sluzeb a vyssich cen. Pro takove zdrazovani a zlepsovani tu neni misto. Zakaznici nezaplati ani o korunu navic a ani to neni mozne nebot maji platne tarify a tezko nekdo prejde na viditelne mene vyhodny. Takze VF bude muset svou strategii v CR prehodnotit, jinak o vsechny zakazniky prijde. Myslim ze uz TM se tu spalil, v domeni ze ze jmena TM se posadi kazdy na zadek. Neposadi, lidem je to uplne ukradeny, chteji lacino volat a potrebuji pouze to volani a smskovani, zbytek sluzeb vyuzivat mali podil zakazniku. BYt treba setrvavani mnohych u karet Go a podobnych silenych predrazenosti nechapu, ekteri jsou holt snobove nebo si to neumi snadno spocitat, to spis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  02. 06. 2005 09:22

a není to právě TM, přes koho jste připojen na net?
to jste se prohlásil mluvčím uživatelů mobilních telefonů v Čechách? naštěstí Vás za něj nepovažuje cca 9 mil. uživatelů SIM konkurence Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller (novy)  |  02. 06. 2005 07:46

Se změnou image se zřejmě budeme muset rozloučit s vtipnými průpovídkami na infolince, kde už s námi nebude hovořit neustále veselý Oskar, ale pouze „nudná“ operátorka.
Tak tohle mi rozhodně chybět nebude!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petyo  |  02. 06. 2005 08:42

Mě taky ne. Ty hlášky jen otravují a zdržují. Nejlepší stohý, jednoduchý a rychlý systém. To co tam má Oskar je děs a běs.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chen  |  02. 06. 2005 20:16

oskara sem kdysy měl ... byl to shit - v té době(asi před 4 roky, teď nevim) a utek jsem mj. kvůli trapné vlezlosti celé značky. Myslel jsem, že můj dodavatel telekomunikačních služeb má oplývat jinými kvalitami, než rádobypřátelstvím.
no a teď mě nasral hláškou, když sem volal někomu, kdo má oskara, že se ta tlačítka furt zmenšujou ... NO HNUS!!!
 
přiteplenej oskare ... zhebni!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mijo  |  02. 06. 2005 09:13

Hlášky jsou v pododě, ale jak Oskar šetří na provozu operátor. centra, to strašně moc lidí vytáčí. To se snad změní, třeba se dočkáme i nonstop operátora na infolince (od 8h do 20h je zkrátka nedostatečné). Navíc ta složitost se k němu dostat až odráží. V tomhle mám výbornou zkušenost s Eurotelem, i odbornost je mnohem lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  02. 06. 2005 10:34

Hmm, s odborností bych polemizoval, tam mi to přijde nastejno, záleží, na koho natrefíš.
Nonstop - to snad taky není nutné, ale aspoň od 6 do 24 h by tam být mohli.
Možnost "vytočit" operátora z hlavní nabídky aspoň u paušálů by taky prospěla. Šetřílci mají Po svém (není myšleno negativně ), ti tam za prachy kvůli kravinám volat nebudou a ostatní by je snad tolik nezatěžovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DaveT  |  02. 06. 2005 17:20

"V tomhle mám výbornou zkušenost s Eurotelem, i odbornost je mnohem lepší."  hahaha. Jen ze svého okolí znám nejméně desítku případů nebývalé arogance a přehlížení právě na lince EuroHellu.A co se týče odbornosti, operátory linek u ET strčí do kapsy každý druhý školák druhého stupně s N5110.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Endy  |  02. 06. 2005 22:11

Jr vidět, že nevíš, o čem mluvíš!!!! Ale jinak jsi drsňák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  06. 06. 2005 08:18

je videt ze TY nevis o cem mluvis !!! prispevek nad tebou je pravda pravdouci, vcetne tech skolaku s 5110

kdyz si vzpomenu, ze sem u nich chtel i delat, beha mi mraz po zadech (a to ty operatory osobne znam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OtO  |  05. 06. 2005 11:11

ty ses jasnej dukaz toho, jaky jsi lempl - Oskar byl tak laskavy, ze Ti jemne oznamuje "nauc se pouzivat telefon" - ne jako Eurotel soudruhu Tlustemu z ODSS, pri jeho zname kause "odposlechu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapo  |  09. 06. 2005 08:52

Odbornost infolinky Eurotelu? Povedeny vtip, opak je pravdou. Uvita vas unaveny hlas byv. soudruzky po prechodu, celkem strnuly a pomaly postup. Kde je Oskarova pruznost a jiskrivost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buzz  |  02. 06. 2005 06:14

Tenhle článek je k ničemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brepta  |  02. 06. 2005 02:32

Zajímalo by mě, kde jako zákazník mohu vyjádřit svůj názor na Vodafone a věci s tím související. Např. na přejmenování, změnu image, SMS z netu, blokování telefonů a podobně.
Nedivte se, ale jsem k Oskarovi velmi loajální (opravdu si to zasloužil) a mám obavy, že se z kamarádského a osobitého Oskara stane jen "něco dalšího nudného šedého v davu"...
Achjo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arakain  |  02. 06. 2005 06:24

já jsem k němu nejloajálnější, poslední 2 SIM mám někde na stole a fungují jen proto, že jsem na každé nechal 100 Kč, což při tarifu 12,5 Kč/měsíc ještě nějakou dobu žít budou...
Vedle 140 SIM Eurotelu a 60 SIM T-Mobile je to rozdíl, ovšem s tímto množstvím nejsem u operátorů substrát z ulice, ale trošku tarifně někdo jiný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  02. 06. 2005 07:10

Super diskuzní příspěvek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 06. 2005 17:58

No, u mne substrát z ulice jsi. Možná ještě o něco míň  BTW co my s tím jako?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludva  |  02. 06. 2005 00:25

...je to f pyci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludva  |  02. 06. 2005 00:25

...je to f pyci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor