Hm, no já bych to tak skvěle neviděl. To, že mi příjde balík nepovažuju za pořádnou službu. Naše firma je u Eurotelu (nedávno jsme změnili z T-Mobile) a jsme významným zákazníke. Když si zavolám nejpozději druhý den nakluše obchodník Eurotelu a přinese mi všechno co jsem chtěl. Můžu s ním vyřídit i milion dalších věcí, které by po telefonu šly pomalu a zdlouhavě, nehledě na to, že když přinese něco co jsem nechtěl, tak to jede okamžitě vyměnit. Takže pošťák, který mi jen vrazí do ruky balík a o víc se nestará pro mě není argument. Stejně tak moje zkušenosti s infolinkou (jakéhokoliv mobilního operátora) jsou tragické, většinou než vysvětlím co jsem chtěl, strávím na telefonu dost času a protože můj čas je opravdu hodně drahý, je pro mě osobní kontakt, kdy jde všechno několikanásobně rychleji, "k nezaplacení".
Nehledě na to, co bylo v předchozím příspěvku, Oskar je vnímaný jako mobilní operátor pro "chudší" (všichni prominou to slovo, nemyslím to nijak špatně). Když jsme kdysi uvažovali o přechodu právě k Oskarovi (cca 3 roky, a nebylo to kvůli ceně), tak se nás někteří naši zákazníci (významné české firmy) ptali, jestli nemáme finanční potíže, jestli jsme na tom opravdu tak špatně. I když bych pominul kvalitu služeb a cokoliv jiného, Oskar promine ale tuhle "nálepku" si prostě nemůžu u své firmy dovolit. Nicméně pokud nic jiného, tohle se podle mě příchodem Vodafone radikálně změní.