Vodafone Na míru: nové tarify jsou na světě

Diskuze čtenářů k článku

Jana  |  15. 08. 2013 14:42

Dobrý den,před rokem můj syn doplatil dluh u Vodafonu a odešel od něj.Po roce mu na tu samou částku přišel dopis,že dluh není uhrazen a je tam dost velké navýšení!!!!!Ptám se jak je to možné,neboť jsem byla u toho,když složenku platil!!!!Před 3mi lety mi zemřel bratr a měli jsme něco podobného.Jak je to možné????Nejsem absolutně spokojena s takovými službami a navíc se podle mého jedná o krádež.Prosím o kontakt na nějakého správce této společnosti a žádám tímto vysvětlení dané situace.
Jana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  27. 07. 2013 15:15

Tak Vodafon nezklamal,po 12 letech jsem se nechal přemluvit,že přejdu k Vodafonu ,na podzim jsme si s přáteli vzali dotované telefony a když jsme se rohodli pro nové neomezené volání tak podle podmínek byl nárok za 901,- ale jak se ukázalo tak si to dělaj jak chtěj, protože z 6 osob dostali čtyři nižší tarif i když májí dotovaný telefon a na otázku jak je to možné že to u někoho jde -to je naše věc co komu dáváme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas jurny  |  28. 08. 2010 21:06

Kolik stoji datovy tarif pripojeni na stalo s 3GB FUP ? Dle jejich konfiguracni tabulky 262.50 respektive 236,50 z aktivovanym po svem -10%. To mi prijde super nebo je to nejaka chyba ?
Dale by me zajimalo jestli pujde tarich prekonfigurovat pomoci webove samoobsluhy nebo budu muset volat na infolikku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harryk  |  22. 03. 2010 21:25

Je to všechno nááááádherný podvod. Já blbec!!!!!jsem tyto tarify nabídl své kolegyni.Už před tím měla nějaké kamarády v rámci "Nabito" Zavolala na infolinku Vodafone-samozřejmě za 30 Kč, a tam jí řekli,že samozřejmě může změnit tarif na tarif "Na míru",akorát neplatí ty ceny uvedené na internetu,ale mnohem vyšší.Takže Vodafone si udělal nové tarify pro nové ovečky,zatímco staré tarify Nabito už nejde uzavřít.je to nááádherná vějička pro nové zákazníky, což si myslím,že za 450 Kč lze volat 115 minut je dobrá volba,ale bohužel, stávající zákazníci utřou nos!!!!! Proč se Vodafone nikde nezminuje,že je to pouze!!!! pro nové zákazníky a néty původní,kteří tuto firmu podporují tolik let\?????? Znamená to jedno, když jste bez závazku, přejít ke konkurenci a pak se vrátit k Vodafone a v ten moment získat výhody nových tarifů. Nějak se mi z toho motá hlava a zjišťuji, že Vodafone věří v to, že český národ se skláda spíše z bláznů,kteří se o nic nezajímají, než z lidí, kteří dokáží něco posoudit a do něčeho jít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harryk  |  24. 03. 2010 21:08

Stále čekám od Vodafone na odpověď na tento dotaz.22.3.mi okamžitě přišla automatická odpověď, že mi bude odpovězeno nejdéle do 2 pracovních dnů.......doteď...bohužel nic.Je to opravdu zvláštní přístup od Vodafone, kdy chci měsíčně platit o 100 Kč více samozřejmě za více minut a přesto operátor nereaguje.Asi momentálně nemá nouzi.Při sčítání a porovnávání počtu uživatelů u jednotlivých operátorů už jsem stejně jejich ovečka-kus...takže opravdu není důvod nabídnout nějakou výhodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kopec  |  01. 05. 2010 14:20

staci pohrozit VF odchodem, tzn prenesenim jejich (Vaseho) cisla ke konkurenci a ihned se mohou pretrhnout, abyste u nich zustal. Nyni nabizeji tarify Nabito za polovicni cenu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olie  |  08. 03. 2010 22:03

Kouknete se poradne na ty ceny jinych operatoru, kdyz rikate jake tam maji ceny. Viz. tarify uplne dole v prispevku a jestli se Vam ceny jinde zdaji vyhodne, tak hlavne pochopte to, ze nejste nicim vazany. Jinde jsou smlouvy, tady Vam neco nebude vyhovovat tak si to zmenite. Nechapu ze nekdo muze napsat, ze to je jeste drazsi a podobne :D a kritizujete i nulovy tarif. Nulovy tarif asi take neni navrhnuty na to abyste s nim hodne volali a posilali sms co myslite od toho tam jsou ty balicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DiaJee  |  06. 03. 2010 13:37

Jde vám stránka s tarifama? mě to furt od rána hlási "404 - Stránka nebyla nalezena / Page not found" jedno se mi obějevili ale pak už nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AGT  |  06. 03. 2010 13:54

Tak tak - nejdou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ronaldok  |  07. 03. 2010 09:51

Stranky jedou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Foun  |  07. 03. 2010 21:10

nejedou, je to hrůůůůza! Vodafoun zřejmě nezvládl ostrý start

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ronaldok  |  06. 03. 2010 09:08

Je mozne ze u firemnich zakazniku stoji 2500sms jen 200kc??? http://www.vodafone.cz/firemni/tarify_ceny/na_mi... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  05. 03. 2010 22:59

Nezlobte se na mě, ale já mám pocit, že jste asi všichni (hlavně kritici) upadli na hlavu. Pořád tady někdo srovnává, jak se volá v UK a já nevím kde ještě. Taky si uvedomte, že třeba Vodafone v UK má daleko více zákazníků, mají smlouvy, takže jsou pevně vázáni a tak je to po celém světě. Český Vodafone vám nabízí služby bez písemné smlouvy, které jsou jen přežitek a nenazranost ostatních operátorů. V dnešní době, kdy nevíte, co bude za rok je dost směšné jít třeba k O2 a uvázat se smlouvou třeba na 3 roky s vidinou telefonu za 1,- Kč. Vodafone vám nabízí služby přesně podle toho, jaké jsou vaše možnosti. Pak se není čemu divit, že ten kdo se uvázal smlouvou a díky krizi neměl na utratu, skončil v databázi dlužníků Solus a dneska mu nikde nedají ani úvěr na pračku. A protože vím, že v tomto malém státě je penetrace obrovská, není se čemu divit. Navíc si prosím uvedomte, že Vodafone musí zaplatit zaměstnance, sítě, atd, atd, atd... Tak konec srovnávání, je to business a ne charita!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harryk  |  24. 03. 2010 21:31

Tak ať aspoň nemlžeji a nelžou!!!!!!!Jejich klamavá reklama opravdu zavání podvodem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reclip  |  05. 03. 2010 14:50

Vidim, ze uroven diskuzi ohledne novych sluzeb operatoru se nezmenila.
Vzdy, kdy s necim prijdou, hned se objevi komenty, jak to maji v zahranici levnejsi a jak nas tim zlevnovanim vlastne okradaji. A kdy uz se to zmeni a kdo nam tu zmenu prinese, uz aby jsme meli vsichni sikmy oci a zili si tu jak v Japonsku a vsichni meli plno penez a hlavne to levny volani, pokud mozno nejlevnejsi v Evrope.
Do toho si jeste mezi sebou nadavaji do tupcu a debilu, kdyz je nekdo nahodou opacneho nazoru.
Pokud jsou ty tarify opravdu tak nevyhodne, jdete ke konkurenci a volejte jeste draz - o co jde. nikdo Vam tadynic nevnucuje.
Spis se mi zda, ze si sem spousta lidi chodi pohonit ego.

P.S.
Prave na jejich reakce cekam,a bych se trochu pobavil, jak jsem tupej, trapnej a vubec tomu nerozumim a jak to v tom Nemecku a Japonsku vlastne je =oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  05. 03. 2010 23:06

Díky, díky, díky... Přesně to tady měl už někdo napsat, jsem z oboru, dělám na shopu a dost mě tady tato diskuze zarazila. Nejraději by byli, kdyby bylo všechno zadarmo... Ano, udělejme to tak, ale pak nebude žádná péče na prodejnách, zrušmě Chili Chili, které si tajně kradou zákazníci konkurence, protože jen tiše závidí, jak ten Vodafone má super péči na prodejnách, mimochodem, excelentní...a tak bych mohl pokračovat.
Pánové a možná i dámy, konečně se probuďte a myslete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
¨Blzen  |  05. 03. 2010 09:41

HTC má soutěž o telefony HTC TATOO!
Hlasujte a máte šanci vyhrát jeden z 10ti telefonů nebo se můžete zapojit do
designové soutěže. Hlasovnání je během tří kliknutí na tomto odkaze:
http://www.tattoomyhtc.cz/detail/801...
Kliknutím nic neztratíte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FantomaSS  |  04. 03. 2010 15:54

Mám nápad pro všechny co pořád křičí, jak je to okolo! Nakupte karty do telefoních budek a vykašlete se na mobil! Jinak okolní státy EU mají sice levnější volání ale dražší bydlení atd. Nebo myslím že pošta má dobré logo, dnes podáte zítra dodáme - tak vlastně ještě posílat dopisy!
Myslím zcela vážně kupte si všichni předplacenky a není si proč stěžovat! Jinak VF má dobré ceny!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  04. 03. 2010 16:29

Co říkáte na německé tarify? SuperFlat FestNetz; SuperFlat Mobile; SuperFlat; SuperFlat AllNet
SuperFlat FestNetz
- měsíční poplatek : první tři měsíce 4,95€ (123,75Kč) a pak 9,95€ (248,74Kč)
- neomezené volání na všechny pevné linky v německu /zdarma
- cena za minutu do všech mobilních sítí v německu 0,29€ (7,25 Kč) (Ůčtování 60+1)
- cena za SMS do všech mobilních sítí v německu 0,19€ (4,75 Kč)
SuperFlat Mobile
- měsíční poplatek : první tři měsíce 4,95€ (123,75Kč) a pak 9,95€ (248,74Kč)
- neomezené volání do sítě Vodafone / zdarma
- volání na ostatní mobilní čísla a pevné linky v německu 0,29€ (7,25 Kč) (Ůčtování 60+1)
- cena za SMS do všech mobilní sítí v německu 0,19€ (4,75 Kč)
SuperFlat
- měsíční poplatek : první tři měsíce 14,95€ (373,75 Kč) a pak 19,90€ (497,50Kč)
- volání do mobilní sítě Vodafone a všech pevných linek v německu /zdarma
- volání do ostatnmích mobilních sítí v německu za 0,29€ (7,25 Kč) (Ůčtování 60+1)
- cena za SMS do všech mobilní sítí v německu 0,19€ (4,75 Kč)
SuperFlat AllNet
- měsíční poplatek : první tři měsíce 54,95€ (1373,75Kč) a pak 59,95€ (1498,75 Kč)
- volání do všech mobilních sítí v německu /zdarma
- videovolání v sítí vodafone zdarma
- volání do všech pevných sítí v německu zdarma
- cena za SMS do všech mobilních sítí v německu 0,19€ (4,75Kč)
U těchto všech tarifů se musíte uvázat na 24 měsíců
Přinesu další tarify které má Vodafone.de

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FantomaSS  |  04. 03. 2010 16:47

Samozřejmě jsou to skvělé tarify, ale tady nikdy nebo dlouho nebudou! Musíme vycházet z ostatních operátorů! Bohužel ať se to líbí nebo ne jsme jiný trh! A nelze přeci pořád kopat kolem sebe co mají jinde. Je to můj názor a nikomu ho nenutím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 03. 2010 22:28

Ano podobné žvásty zlodějští monopolníci, či oligopolníci, kteří devastují tržní systém ekonomiky používají často a rádi. Jsme přeci jiný trh, platy x-krát nižší, než v EU, ceny za stejné služby ale x-krát vyšší! Operátoři tu mají díky nefungující konkurenci neuvěřitelné, až hanebné čisté zisky v řádech desítek miliard Kč ročně (pro každého), které okamžitě odtékají do domovských centrálen v cizích zemích - tedy bez náznaků, jakékoliv větší investice v Česku. Ostatně, jak tu vypadají služby a nové technologie si každá ruzumný člověk může udělat sám (tedy krom Fantomase, to je zřejmě idiot).
Jinak pro příklady bych nechodil daleko. Stačí Slovenské O2 (Slovensko = podobný trh i platy, jako u nás), či T-Mobile AT nebo DE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 03. 2010 01:24

Prave ze naopak. Jsme v jedne EU (casto prezentovane jako jeden velky superstat) tak proc si mame hrat na nejaky specificky trh? Co prijde priste? Ruzne ceny v ruznych mestech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  04. 03. 2010 16:47

Předplacená karta v německu:
CallYa-Tarife - ohne Vertragsbindung
Cena za minutu do sítě Vodafone 0,05€ (1,25 Kč)
Cena za minutu do ostatních mobilních sítí v německu 0,15€ (3,75 Kč)
Cena za SMS do všech mobilních sítí v německu 0,19€ 4,75Kč)
Nebo:
CallYa OpenEnd - Für Endlostelefonierer
Měsíční poplatek 0,99€ (24,75Kč)
Cena za první minutu do sítě Vodafone a pevných linek v německu 0,29€ (7,25Kč) a pak po druhé minutě úplně zdarma
Volání do ostatních mobilních sítí v německu za 0,29€ (7,25Kč)
Cena za SMS do všech mobilních sítí v německu 0,19€ (4,75Kč)
Cena za videohovor do sítě vodafone 0,29€ (7,25Kč) / minutu
Cena za videohovor do ostatních mobilních sítí v německu 0,69€ (17,25Kč) / minutu
Cena za MMS do všech mobilních sítí v německu za 0,39€ (9,75Kč)
Cena za MMS do zahraničí 0,79€ (19,75 Kč)

Ale mají toho více, pak stačí zajít na prodejnu v německu k Vodafone, a udělají vám jak novému tak stávajícímu zákazníkovy tarif podle vašich představ. tyto jsou základní ale pak mají mnoho dalších které mohou nabídnout pouze v prodejně.
A tam má sestra tento:
Měsíčně platí: 30€ (750Kč)
Cena za minutu hovoru do sítě vodafone a všech pevných linek v německu za 0€
Cena za minutu do ostatních mobilní sítí v německu 0,15€ (3,75Kč) / minutu
Cena za SMS do sítě Vodafone 0€
Cena za SMS do ostatních mobilních sítí v německu za 0,09€ (2,25Kč)
Cena za Videohovor v sítí Vodafone za 0€
Cena za Videohovor do ostatních sítí v německu 1€ (25Kč) / minutu
Cena za MMS do sítě Vodafone 0,19€ (4,75Kč)
Cena za MMS do ostatních mobilních sítí v německu za 0,79€ (19,75Kč)
K tomuto tarifu má Internet v mobilu už v ceně měsíčního poplatku 30€ a má 1GB FUP a pak nadále jede rychlostí 129kbps
Což tento tarif nenajdete na stránkách vodafone ale udělají to pouze stávajícímu zákazníkovy který tam je minimálně unich 1rok, sestra už tento tarif má 9 let. A je velmi spokojená a každý rok dostane telefon za 1€ dle vlastního výběru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  04. 03. 2010 21:12

To je pěkně drahý a pak že je to na západě levnější. Díky za to info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 03. 2010 22:30

Drahý??? A vy máte nějak poškozený mozek a nebo jen špatný zrak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  05. 03. 2010 08:16

Já mám lepší ceny u českého O2, takže se těm zahraničním trošku divím ve světle toho, jak se české ceny démonizují a jak se tu vychvaluje to zahraničí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mali  |  05. 03. 2010 11:04

fakt drahy v nemecku! taky mam nizsi ceny tady u nas. spatny priklad "vyhodneho" tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 03. 2010 01:32

Predplacena karta Blau.
Cena za minutu do vsech nemeckych siti (pevnych i mobilnich) 0.09 €. Tarifikace 60+60
Cena sms 0.09 €.
Mobilni internet 1 GB 9.90 €/mesic.
Mobilni internet bez omezeni 19.90 €/mesic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demonicus  |  04. 03. 2010 14:23

Doufám, že to dostatečně rozvlní klidní operátorské vody v ČR. Předpokládám, že T-Mobile bude vyčkávat až, jak zareaguje O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2010 12:57

Jsme v Evropské Unii ? Jsme,tak se tak Vodafone chovej.Chceme ceny,výhody jako má sesterská síť Vodafone UK.Chci tarif,výhody jako má U:fon s tarifem Datafon 600 za 605,04 Kč tzv. 3v1 volání+videovolaní+internet.Když to můžou mít jinde,tak to chci mít taky.Když to umí jinde,tak tady to jde taky.Jinak jak dopadla spolupráce s U:fonem ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 03. 2010 11:28

Nic moc nabídka. Ani žádný tarif pro rodinu jako má T-Mobile a O2. Zas jen kamarádi jedním směrem.... Jediné co je snad zajímavé tak jsou neomezené SMSky za paušál. Zlaté O2. Mám v rodine NEON L s 50% slevou a 3x ZERO a k tomu O2 navzájem a platím za vše při ADSL 525 Kč. SMS moc neposíláme. Vodafone díky nechci tě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DiaJee  |  04. 03. 2010 11:12

Chci se zeptat, kterej českej operátor má učtování 60+30 popřípadně 60+60? na stránkách VF čtu u férového učtování, že to maj ostatní operátoři. A je už možnost přesně omrknout nové tarify na strankách? nikde to tam nemůžu najít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoVym  |  04. 03. 2010 12:16

No pokud vim, tak u T-Mobile je uctovani 60+30 a v nekterych pripadech 60+60, stare TWIST tarify, ktere mely 60+1 ted TM natvrdo prevadi na novejsi, kde uz zadne 60+1 neni, kde vetsinou uz neni vyhodne volani do vlastni site a nedeli to na spicku a mimo spicku...
A jak jsem koukal i na nynejsi nabidku O2, tak tam se na 60+1 taky uz nejede...
Na strankach VF to asi zatim neni, jak je psano v tomto clanku, tak VF to zverejni asi az 6.3....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  04. 03. 2010 08:46

Rád bych se zeptal nejlépe (TO Vodafone) - „Internetový tarif“ Připojení na dlouho již taky nebude nabízen? Za případnou odpověď děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uživatel T-Mobile  |  04. 03. 2010 07:50

Mno. Jakožto napul nespokojeny zakaznik TM jsem čekal co VF přinese, že bych popřípadě přešel, ale tohle mi teda vyrazilo dech. Takový ktok zpátky jsem tedy nečekal. Sorry Vodafone, ale tohle se ti opravdu nepovedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  03. 03. 2010 23:04

Nové tarify Vodafone bohužel ani mě nikterak nezaujaly - snad vyjma neomezeného tarifu. Ceny jsou vysoké, při nulovém paušálu vyjde volání snad ještě dráž, než s předplacenkou, otřesná tarifikace... Čekal jsem něco na způsob tarifů O2 Fér, jako na Slovensku.
Jediná šance je tedy příchod 4. operátora, který tu nefungující konkurenci snad konečně nastartuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  03. 03. 2010 22:08

Toto nemohli vymyslet normální uživatelé, těch 1500 zákazníků bylo asi z těch co maj úhrady 1500.- Kč měsíčně a víc. Po tomhle zveřejnění pro mě Vodafon přestává být zajímavým operátorem. Čekal jsem něco v obdobném stylu Ufona, ale ono hold se pořád budou dělat rozdíly. Mít Ufon lepší pokrytí a telefony, tak si myslím že trhne rekordy v počtu zákazníků za rok, ale o tom není téma. Pro mě jsou nové tarify zklamáním. Mám nový paušál (operátorovi nebudu dělat reklamu) za 480,- v něm 310 volných minut a 100 volných SMS, účtování 60+1, na smlouvu na dobu neurčitou bez sankcí za případnou výpověď, tohle mi vodafone nabízí za cca 890,-. Tak to díky .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 03. 2010 01:19

Nemohli. Uz proto, ze uzivatele volali po tom, aby se jim z ceny nabitych tarifu odecitalo vse (tedy i mms, data a roaming), protoze nikdo v dnesni dobe nedokaze dopredu odhadnout, co zrovna bude vic potrebovat. Tohle vymyslel Vodafone aby co nejvic vydelal na vykyvech ve spotrebe a propadani diky temer neprevoditelnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  03. 03. 2010 21:39

A prý se nechali inspirovat zákazníky To by mě vážně zajímalo kdo se toho účastnil, něco mi říká, že to byli lidé co se poprvé dozvěděli že existuje mobil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audiobullys  |  03. 03. 2010 22:23

to byla smesice joudu na idnes.cz kde meli dotaznik pro zakazniky a presne takovydle nabidky tam meli ve volbach - kolik provolate mesicne, kolik smsesek, na kolik cisel volate hodne. holt pruzkum na 2 veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mis mas  |  03. 03. 2010 21:15

Opravdu,uz aby sem vstoupil Orange a byl tak cenove agresivni jako O2 na slovensku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stallone  |  03. 03. 2010 21:13

...aneb přemalujeme starý ceny do novýho kabátku. Já ale říkám:
jasně, když zlevníte, tak vám vyšší provoz vygeneruje stejný výnosy. Proč to dělat, že? Já ale řikam, myslete strategicky, nebo dopadnete jako bejvalej Telekom. Tak dlouho byl na kopci a takhle uvažoval, až si lidi našli cestu. Proto teď má O2 v každý vesnici zavedený dráty, ale lidi na ně se***, pač maj místní wifi. Lidi si vždycky najdou cestu a nenechají se okrádat donekonečna.
S timhle přístupem budete do 5 let jenom poskytovatélé konektivity pro VOIP volání !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls  |  03. 03. 2010 23:40

takhle nějak to bude. U mně ve firmě i v rodině jde prakticky veškerý provoz přes VoIP, není důvod někoho omezovat, klidně jsou i půlhodinový hovory do zahraničí.
No a zbývající pár simek si tarify 10-100 Kč/kus mně dneska už nezajímá, tím míň podobně nesmyslný tanečky VF jak zákazníky ještě víc natáhnout.
Kdyby Telekom nebyl nenažranej, mohl mít dneska pevnou v každý rodině vč. připojení k internetu přes ni a dalších služeb a topit se v penězích. Místo toho se stal spíš raritou. Mobilní operátoři skončí stejně, terminace se dřív nebo později přiblíží nákladům na úrovni desítek haléřů a půjdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 03. 2010 23:57

Uz se tak deje. Kdo ma internet, zpravidla pouziva VoIP (ne vzdycky ale je to caste). Hodne velkych firem prechazi na VoIP i s vlastnimi ustrednami. A podobnym smerem se ubira i mobilni telefonie. Roste pocet mobilu s vestavenym SIP klientem a pocet aplikaci s timtez. Zaroven se konecne dockavame site 3G, pres kterou uz je VoIP pouzitelne. Pruchodne to je i pravne. Mame predvolbu 910, ktera se da zjednodusene charakterizovat jako mobilni cislo.
Ja osobne uz to pouzivam jak doma tak na mobilu a mobilnim operatorum platim ten nejnizsi mozny pausal (prakticky jen za internet v mobilu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  03. 03. 2010 21:11

1) Je to složité, nepřehledné a snad poprvé to nepřináší žádnou revoluci. Není to snad ani evoluce, ale spíše adaptace zapřičíněna pudem sebezáchovy. Já se v tom sice jakž takž vyznám, ale mladší/starší/pohodlní lidé by s tím mohli mít problémy. Snad se na webu objeví pohodlný a jednoduchý "generátor" tarifů..
2) Když už je zpoplatněn hovor s živým operátorem, tak doufám, že si operátoři KONEČNĚ zajdou na pořádné školení a začnou poskytovat přesnější a kvalitnější informace. Často jsem ztrácel nervy i důvěru, když mi na jednu otázku odpověděli 2 operátoři naprosto rozdílně či neúplně a na internetu (v diskuzi apod.) jsem našel dokonce úplně jinou informaci..
3) Jak chce tohle Vodafone zvládat technicky, když jsou již dnes časté (!) problémy se samoobsluhou atd.? Nevznikne v tom pořádný chaos a nebude to mít spíše negativní důsledky?
4) Kdy se konečně Vodafone zbaví těch trapných (směšných?!) hlášek a nahradí je něčím "profesionálnějším"? Už na to mám silnou averzi a po tolika letech STEREOTYPU to už musí lézt na nervy snad každému.. (Ať děláme co děláme, volaný účastník....). Opakovaný vtip není vtipem a když se teda míním opakovat, tak stručně, jasně a vážně.
5) Podle mého názoru moc profesionální není ani aktivní účast v této diskuzi. Tohle bych pochopil v případě nějakého kongresu apod., nebo u "garážové firmy" - ale u největšího světového operátora..? hm..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mis mas  |  03. 03. 2010 20:38

Tenhle ten mis mas si opravdu prali zakaznici?Nemuzu tomu uverit!Jedinou vyhodu vidim u secitani doplnkovych sluzeb do min.plneni.FUP u dat stejny,zalostne malo a UMTS nikde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charlie  |  03. 03. 2010 20:29

Také jsem řešil taryfy a jejich výhodnost .... bohužel v okamžiku, kdy (ne)funguje operátorovi síť jako v tomto týdnu T-Mobile a operátor (ne)komunikuje se zákazníkem tak jako včera a dnes T-Mobile tak je úplně jedno jaký tarif máte, stejně si nezavoláte a zákazníci se nedovolají Vám. lokalita - Modřanská ulice, Praha 4, řešení v nedohlednu, operátor komunikuje formou zaseklé gramodesky .... T-Mobile = Telekom rok 1985

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  03. 03. 2010 19:04

Na Slovensku sú tieto skladačky dlhšie s tarifikáciou 1+1 má ich Orange aj T-Mobile, ale našťastie sú aj iné produkty a aj O2 Fér, ja skladačky nemusím a keby som sa narodil v CZ asi by som mal nabitú kartu.... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 03. 2010 19:01

Když tyto nové tarify shrnu, tak se žádná revoluce nekoná.
- již se musí opět kalkulovat s voláním a sms zvlášť (a to já čekal, že konečně se MMS budou započítávat do tarifu)
- ceny jednotek u nižších balíčků jsou dost nadsazené a méně výhodné než u konkurence
- zlepšené účtování hovorů (alespoň 30+1), které by aspoň trochu ospravedlnilo zvýšení cen se také nekoná - v tomhle světle si VF zaslouží pochvalu aspoň za zachování 60+1
- zrušeny výhody pro studenty
- bonus za platbu inkasem nevidím také
- s internetem v mobilu se nic nestalo také - stále stejně nízké FUP, vč. stejné rychlosti po překročení; minimálně v síti UMTS mohlo být FUP zvýšeno - a cena by měla dotáhnout O2
- naopak pochvalu zaslouží sleva na všechny balíčky při využití "Po svém" + možnost si vzít mobil podle výše celkové útraty za všechny balíčky
- jestli se vyplatí snížení o 10% služby Po svém při možnosti aplikace na celkovou útratu je dost diskutabilní. záleží na výši útraty...
Když spočítám svou současnou spotřebu s Nabito 119 + 24 za inkaso (provolám 15 minut, propíšu 45 SMS; někdy víc) na nové balíčky, tak mi to nějak nevychází výhodněji
- musím si vzít 20 minut za 99 Kč a k tomu 50 SMS za 54 Kč ---> = 153 Kč a ještě ke všemu pevně vázané na hovory/SMS
- kdyby aspoň z nakumulovaných nevyužitých jednotek šel zaplatit ten balíček
- a k tomu Vodafon on-line za 89,- bych musel nahradit IvM za 177 Kč
--> místo současných 209 bych platil 330 Kč
Jaká svobodná tvorba? Vždyť kvůli zaslání návrhu se člověk musel registrovat na Technetu od MF...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 03. 2010 23:08

Ono by to smysl i melo ale pouze tehdy pokud by Vodafon zavedl neomezenou (nebo alespon rocni) prevoditelnost. Neznam nikoho, kdo by provola kazdy mesic stejny pocet minut, poslal stejny pocet sms atd. Naopak valna vetsina lidi, ktere znam, vola jak potrebuje a pise take jak potrebuje. Takze treba 3 mesice vola malo a pak dalsi mesic provola vic nez za predchozi 3 dohromady.
Logicky z toho tedy vyplyva, ze dopredu si naplanovat pocet minut, sms, mms ... je nemozne.
Bohuzel prevoditelnost prakticky neexistuje (ta parodie, kterou za prevoditelnost vydava Vodafone se tak nazvat neda).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  04. 03. 2010 17:32

Hoši, hoši, ale vy jste krapánek nepochopili ten základ.... Jednak si člověk může navolit každý měsíc jiné balíčky do kupy, tak jak průměrně volá.... Kdo je trošku rozumný, tak si udělá nějaký průměr svého dlouhodobého volání např. 100 minut a 100 SMS. Pokud to někdo neprovolá, tak se mu to převede do dalšího měsíce, ale znova opakuji, že si každý musí udělat svůj dlouhodobý průměr.... V případě velkého výkyvu volání, kdy bude dotyčný potřebovat hodně volat z nějakého důvodu, tak prostě provolá celý ten balíček a dál volá za cenu jedné minuty jako by jí právě měl v tom balíčku, takže o nic nejde a volá za stejnou cenu dál.... Pokud to někomu nevyhovuje a nebo si nemůže spočítat svý průměr volání a SMS, tak může využít ještě Nabité karty, která je také velmi výhodná....
!!! Přeci Vás nikdo nenutí využívat tarify Na Míru !!!
Máte zde ještě stále platné Nabité tarify na předplacené Nabité kartě !!!
Přejdete na Nabitou kartu, hodíte tam např. jednou měsíčně těch svých např. 350 Kč a zase jakoby máte tarif Nabito 350.
Já nevím o co Vám jde a proč tu pořád házíte na Vodafone nějakou kritiku.... Já jsem s novými tarify spokojen, protože mám určitou inteligenci a dokážu si spočítat svojí potřebu a pro ty kteří to nedokážou máte právě záměrně plánovanou Nabitou kartu !!!!!
Navíc velmi chválím Vodafone za Neomezené volání za velmi slušnou cenu a za tarif za 0 Kč.
U mě vládne naprostá spokojenost....
Vodafone, chválím tě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 03. 2010 01:11

Navolit kazdy mesic si je sice muze ale pouze dopredu. Zpetne to jaksi nejde. Umite snad cestovat casem abyste vedel, kolik provolate behem mesice, ktery teprve nastane?
Verte, ze vykyvy jsou nejen velke ale jsou primo obrovske. Co asi udelate, kdyz se v den zacatku noveho zuctovaciho obdobi dozvite, ze musite na mesic do ciziny. V cizine se jaksi balicky neuplatni a vse je nad ramec. Takze co jste si naplanoval, vam propadne. Jako na potvoru jste si na zaklade predchoziho volani vybral jeden z nejvyssich balicku. Po navratu se ale potreby zmeni a najednou mate uplne jinou skladbu takze ani to prevedene nevyuzijete a dal uz prevest nelze. Opet tedy zmenite vyber a jako na potvoru volate v dalsim obdobi hodne ale draho.
Zamyslete se nad planovanim tohoto:
1 mesic 800 sms a 40 minut
2 mesic 2 sms a 1000 minut
3 mesic cizina
4 mesic 20 sms a 90 minut
5 mesic 120 sms a 800 minut
Neomezena prevoditelnost by i takove vykyvy dokazala srovnat ale takhle se jen obohati operator za neco, co vam vubec neposkytne.
Ano muzu si nechat stary tarif ale jak si to maji naplanovat novi zakaznici nebo ti, kteri potrebuji tarif zmenit (zmenily se potreby a stary uz nevyhovuje) kdyz uz maji na vyber jen tyhle nove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 03. 2010 18:48

Bude možné po 6.3., když mám Nabitý tarif, stále ještě aktivovat Student extra? Teď moc nevolám, ale nevím, jak to bude do budoucna. Tyto nové "tarify" vycházejí tak o 50% dráž...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej, Tadeáš a Martin  |  03. 03. 2010 18:35

Začal jsem využívat ještě služby Oskara to bylo v červnu 2005, ale pak jsem -nechtěně- přešel k Vodafonu jasně stejnej operátor jen jiné jméno . Mám 50 Naplno za 297,50 Kč a měnit to neplánuju . Škoda, že tarif Odepiš jde do finiše, určitě neváhejte a aktivujte ! No jsem docela zvědavej jak bude vypadat další ČILICHILI protože tohle zní dost zajímavě , ale i složitě a ten kdo to vymýšlel asi ví jak na to . T-Mobile mě už jejich smlouvy jsou šílený to U:fon je zajímavej jen ceníkem jinak si dost stěžuju . Nechápu ty co nadávaj ještě na internet od Vodafonu ten je lepší než od U:fona jenže těžko říci jestli už to není ta přebarvená věcička Vodafone totiž testuje službu od U:fona . Tyhle 2 operátoři by tak měli táhnout za jeden provaz společně a pomáhat si . A třeba se dočkáme, že U:fon překvapí . Od Eurotelu jsem odešel , ale asi je to lepší operátor než T-Mobile , ale vybírejme toho správného . To bych snad musel mít v kapse pár miliónů na vyhození a mít vlastní síť, abych byl na 98% spokojen . Jo třeba i toho se dočkám, že si pořídím virtuální síť do své firmy . Jo můj sen je nebýt jen dealerem, ale i poskytovatelem služeb . Nebojte se aktivu jsem se zbavil . S kamarády jen paříme hry javy a tak trochu konkurujeme MobilManii . Ale ta si vede úspěšně tak jen tak dál děláme to jen pro zábavu, jak málo kdo . Tak ahoj a přidejte se jestli chcete support@stream.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad Remcal  |  03. 03. 2010 18:05

Dejte mě neomezené volání a internetem v mobilu za 1.000,- a nebudu remcat. Tohle co nabízíte je opět k ničemu. Mé představě se nejvíc přiblížila retenční nabídka O2 s XL za litr + IVM za 150,-, kde neuplatňují FUP a roste pokrytí 3G.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  03. 03. 2010 20:05

veris tomu ze ti daji za 150,- to co maj v ceniku za 1000,- ? neboj FUP se uz zapina,na vsechny dojde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  04. 03. 2010 17:53

A to máš co za ceník
FUP se zapíná? No když myslíš Holt změním tarif a furt je to za 150, akorát s 10 GB FuP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  04. 03. 2010 21:13

O zapínajícím se FUP tu slyšíme už 2 roky a stále nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr V.  |  03. 03. 2010 17:54

Tak když na to koukám, myslím si, že je to super, ale co mi vadí je to, že se cena SMS zvýší o 30 haléřů na 1.50,-Kč a to už je dost velkej rozdíl, když Vodafone měl jedny z nejlevnějších SMS. Doufám, že to někdo ještě upraví. Jinak je to bez řečí super nabídka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoVym  |  04. 03. 2010 11:06

Ano zvysi Ti cenu sms na 1,50, ale jestlize napises vic nez 50 sms, tak si aktivuj prvni balicek sms (50) a mas je zpet za 1,20, pokud jsi jeste vetsi psavec, tak balicek 100sms a mas to za 1kc (pokud si das "po svem" tak jeste levneji). Jedinou "nevyhodu" vidim v tom, ze musis mit dobry odhad na to kolik posilas sms....
Jinak me se tahle nabidka docela libi, po tom co T-Mobile prevadi stary TWIST tarify, tak asi moji mamu prevedu do VF, dam ji balicek na 20minut volani a 50sms a rozhodne usetri, nez u noveho TWIST tarifu, bude mit lepsi tarifikaci, zadnej dlouhodobej uvazek (proti TWIST Combi)a po case mozna prejde na "po svem". Otce prevedu na VF Divoku kartu, vola minimalne, sms nepise vubec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 03. 2010 15:01

Tak to je pravda. Twist je drahej a to šíleně nemluvě o O2. To co teď dal Vodafone je bezkonkurenční a myslim si, že ti druzí tuto nabídku jen tak neudělají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mix  |  03. 03. 2010 16:52

Hele Vodafone vzal tarif individual od o2 a lehce ho upravil.
Jaký rok se píše?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  04. 03. 2010 12:30

Presne to me naky napadlo. Trosku ho upravil a malicko riznul neonem.
Jenze individual se nikdy nejak vyrazne neuchytil. Je totiz opravdu minimum lidi, kteri provolaji kazdy mesic stejny pocet minut, poslou stejny pocet sms ... Vetsina vola a pise podle potreby. Tedy nekdy hodne, nekdy malo. Prevoditelnost, ktera by tyto vykyvy dokazala eliminovat u Vodafonu prakticky neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Randyz  |  03. 03. 2010 16:13

Za přibližně 500 korun dostanete například: 50 minut + 100 SMS + internet v mobilu... Cili pokud k tomu neudelaji jeste nejakou nabidku pro studenty jako byla u nabitych tarifu, tak me to vyjde zhruba stejne jako Bav se u T-mobile s internetem, jen s tim rozdilem, ze nebudu na pevno vazan smlouvou a ze se nebudu muset bat pouzivat vsechny internetove aplikace, coz me moc nepotesili... S puvodnim Nabitym tarifem 119 a studentskymi bonusy bych i s internetem platil zhruba 350 Kc, takze premyslim, jestli u toho T-mobile jeste nezustanu Cekal jsem spise navyseni FUP anebo snizeni ceny internetu v mobilu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  03. 03. 2010 16:24

Tak sjem si skusil zahrát na managera, a navrhnul jsem pro O2 návrh a poslal. Co na něj říkate?
http://www.ulozto.cz/4160399/o2-na-prani.pdf...
Když tak mi pište návrhy na zlepšení na e-mail: suedoo11@gmail.com a já byhc třeba poupravil něco v tom souboru a poslal nový návrh do O2. A ještě jedna věc popřípadě mi napište jak by jste si tarif sestavily podle tohoto ceníku? Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 03. 2010 18:02

Myslenka je to dobra ale ...
Napr. u cen volani je stejna cena minuty u vsech balicku. Spravne by mela s vyssim objemem minut klesat cena za minutu. Nechal bych 3.30 Kc u balicku 100 minut a postupne cenu snizoval az k 2.20 Kc (nebo i radikalneji) u balicku s 1000 minutami.
S tim souvisi i cena volani do site O2. neni 3.90 Kc/min trochu moc? Zvlast kdyz u balicku minut do vsech siti je cena nizsi. U volani do vlastni site bych spis sel cestou velkeho mnozstvi volnych minut (nakladova cena je velmi mala). Treba za 150 Kc mesicne 300 minut zdarma, za 300 mesicne 1000 minut zdarma a za 500 Kc neomezene volani v ramci site.
Snizeni ceny do vsech siti na 3.90 Kc/min za 300 mesicne je blbost kdyz mate u balicku cenu 3.30 Kc/min. Takovy balicek by mel smysl jedine tehdy, kdyz by se onech 300 Kc (400 u druheho) dalo provolat a tedy by slo o urcitou formu kreditu na volani.
Presne totez plati o sms. Dejte vyssi zakladni cenu a pak snizujte podle balicku az k tem 60 hal./kus nebo i nize.
MMS totez. Cena by mela klesat s mnozstvim. Klidne bych zacal na 4.50 Kc za kus u nejmensiho balicku a koncil na onech 2.94 u nejvyssiho.
Videovolani totez. Klidne vyssi cena u nejmensiho balicku a naopak nizsi u nejvyssiho. U nejvyssiho bych ji asi srovnal s cenou normalniho volani (tedy mnou navrhovanych 2.20 Kc).
Co se tyce cen neomezenych sms a volani, nemam namitek.
Velmi chvalim odstupnovani u datovych balicku. Limity i ceny stanovujete velmi rozumne.
Celkove velmi dobre zpracovane i vzhledove podobne cenikum O2. Jen se zkuste zamyslet nad temi cenami v baliccich. Stejne ceny za jednotku u vsech opravdu nedavaji smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  03. 03. 2010 20:11

Prosím tě děkuju za tvou reakci, snažil jsem se aby ty tarify co by nabídla O2 byly lepší jak Vodafone. Ale tak to odstupňování ceny je rozumné. Trošičku vylepším. A pokud by jsi mi mohl pomoct tak mi napiš na e-mailovou adresu: suedoo11@gmail.com a pak az to budu mít ve finální podobě tak bych ti to poslal a pak bych od tebe dostal další kritiku, a pak byhc to odevzdal O2 CZ jak by to bylo vychytané až do nehtíku. A děkuju! Mám právě možnost odesílat O2 návrhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  03. 03. 2010 22:33

Trošičku sjem předělal tedy výrazně předělal minulý návrh pište své náměty a kritiky na můj mel: suedoo11@gmail.com
O2 NA!Přání + Výkendy
- a k tomuto tarifu bych si dal tyto balíčky:
- O2 100 SMS za 60,00 Kč měsíčně
- O2 Internet v mobilu za 119,00 Kč měsíčně s 1 GB FUPem
Čily celý tarif by mě měsíčně vyšel: 179,00 Kč s 20% DPH
(Což je nádherné!!!) Napište též svůj názor. Myslím že tímto by O2 CZ získal hodně nových zákazníků.
Zde je návrh: http://ulozto.cz/4163927/o2-na-prani.pdf...
Myslím že je výhodnější než ten minulý a ten od Vodafone. A pokuď by ho O2 CZ přijal bylo by to super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-Mobile Combi II.  |  03. 03. 2010 15:42

T-Mobile čekal s čím přijde U:fon z vesmíru a co zajímavého připravý Vodafone. Toho všeho se dočkal a už nechce zopakovat chybu kterou udělal když se raději podíval na nabídku O2. T-Mobile sice mezi ty levné operátory patřit nebude, ale už asi změnil marketingové oddělení a popřemýšel na vymazaní všech tarifů a mít úplně nové jako má U:fon a nyní i Vodafone. T-Mobile se začně proměňovat už v dubnu kdy začne většinu svých tarifů Combinovat např. tarif Za 300 a Za 500 sloučí do jednoho tak, aby zdražil i zlevnil takže vznikne tarif Za 400 a ceny budou stejné 4,50 Kč a 3,50 Kč bude jasná cena 3,90 Kč tady se operátor chce držet o 10 haléřů méně. Nejhorší na tom je, že operátor zruší účtování a začne účtovat po minutách, ale v síti a na 5 čísel si budete moci volat od 0 Kč/min., pokud to budou ostatní sítě bude volání od 2,50 Kč/min., mimo VIP čísla budete volat od 2,90 Kč/min. do 4,50 Kč/min., SMS bude operátor poskytovat od 0 Kč ve své síti, do ostatní sítí pak od 0,90 Kč operátor chce s voláním končit na ceně 4,50 Kč a SMS na 2,50 Kč, MMS 6,90 Kč.
Twist tarify chce operátor úplně zrušit a mít podobnou verzi jako Vodafone Nabitá karta. T-Mobile chce také Twist prodej rozšířit do supermarketů, hypermarketů, infocenter, trafik, čerpacích stanic atd. Cena SIM bude nově 199,- Kč s kreditem 100 Kč při 1. dobití +100% dobité částky max. 2000 Kč (4000 Kč) bonus bude možné využít pouze v síti! Operátor pozavírá většinu svých prodejen, externích callcenter a prodejen a přejde spíše na své callcentrum a reklamu. Operátor navíc zruší smlouvu na 36 měsíců získat telefon a HIT bude nyní nově možné na závazek 26 měsíců s tím, že když vytočíte 4603 platíte nad rámec paušálu 29 Kč za přepojení na operátora! Existovat bude také závazek na 16 měsíců, operátor tak chce mít jistotu minimálně ročního placení faktur a aktivního čísla! Zapomeňte na levné telefony paušál a telefon za 1,- Kč operátor začne prodávat telefony od 99,- Kč s paušálem od 500 Kč a jistinou od 500 Kč kterou bude vracen v 6 měsíci řádného placení. Operátor chce poskytovat také pevnou síť s funkčností přenositelnosti jako U:fon obrátí se tak na MobilKom? Víme, že vybrané telefonní budky vymění modrou čepičku za růžovou první taková budka se objeví na Praze 4 v ul. Tomíčkova 2144/1 tato budka se umístí přímo u budovy Pražské centrály T-Mobile pro začátek bude mít tato budka telefonní číslo začínající 60373xxxx. Další budky by měli být nejdříve v Hradci Králové a Lounech, uvažuje se pak o OC Letňany a umístění do značkových prodejen jako to má Vodafone. Operátor chce mít prodejnu jako Eurotel a Český Telecom sloučenou a nabízet služby U:fon. Jestli, ale spolupráce klapne a bude úspěšná se uvidí budoucností, T-Mobile v tomto případě trvá na svém jméně a novém T-Com je možné, že se dočkáme dalších třeba T-Home atd. Je to nahlížení do budoucnosti takže brány zavíráme a zamykáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  03. 03. 2010 15:56

A to co tom má být mega teda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2010 16:03

A na tomhle jsi byl kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2010 16:05

Moc se mi nechce věřit, že zruší tarif za 3 stovky. 400 peněz za telefon moc lidí nedá, to mi věř

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  03. 03. 2010 16:22

To je nějaká haluz, ne?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanz  |  03. 03. 2010 15:34

To co jsem měl na Vodafone rád je pryč, evidentně se poučili u konkurence a vytvořili guláš, ve kterém se nikdo nevyzná a o to přece jde, když se někdo v něčem nevyzná dá se to dobře využít pro zvýšení zisků. Čím více zákazníka oblbneme, tím více vyděláme, toto heslo doposud razili pouze naši dva nejmenovaní operátoři. Nu, máme tu třetího....škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanz  |  03. 03. 2010 15:38

PS: jediné co chválím je zavedení neomezeného tarifu i když tuto službu využije pouze menšina zákazníků VF vzhledem k ceně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 15:50

To je naprostý nesmysl. Těch balíčků tam není zase tolik a navíc ti lidé na prodejně rádi a ochotně poradí jak ušetřit (ne jak zbankrotovat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanz  |  03. 03. 2010 15:54

Mají až 2 625 kombinací, to opravdu není moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 14:51

osobne mi chybi SMS zdarma na jedno cislo kamkoliv (stacilo by bez volani, ale treba za pulku ceny kamaradu).
Jinak mi to neprijde jako zadna zmena a pro studenty to je jeste horsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  03. 03. 2010 14:44

Takže pokud si koupím jen minuty, tak každá sms za 1,50?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  03. 03. 2010 14:26

Marketingové hemzy stranou, je to v podstatě další obrátka a přitažení šroubu v napínavém experimentu, co ještě snese český telekomunikační "trh". Celé je to celkem chytře postavené na tom, že člověk těžko odhadne dopředu svou měsíční spotřebu s dostatečnou přesností. Takže buď bude přeplácet paušální platby, nebo bude platit na tarif dost krvavých (nyní nový ještě lepší bez slevy Po Svém, která se počítá pouze na vrub jeho sázky do loterie) 6,50Kč/min. Předpokládám, že až na pár "šťastlivců", co se dokáží trefit relativně velmi přesně k hranici minut/SMS z nabídky, představuje tuto "zlepšení" zvýšení cen oproti současné nabídce.
Data žádné zlepšení, roamingová data pořád mimo, roaming Passport předpokládám (odpovídalo by to duchu nových nastavení) nebude počítat ceny předplacené, ale základní. Je mi jasné, že nějaký čas mě nechají žít s tím, co mám, ale stejně se mi to nelíbí. Myslím, že po dvou letech nazrál čas se porozhlédnout. Jenom je otázka kde... není už pomalu výhodnější pořídit si tarif v zahraničí a používat ho v ČR? Případně šílený tah, zkusit U:fona, možná přece jenom nechat číslo červeným a platit nulu, aby se mi lidi dovolali? Terminace padá, tak se o operátorovo dobrobytí start nemusím... zjevně se na holičkách nenechá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  03. 03. 2010 14:32

jaj, terminace samozřejmě zlevňuje náklady na mnou provedené odchozí hovory.... to mi ujelo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 03. 2010 14:46

To je ono. Kde se porozhlednout jinde? Zahranicni tarify by byly jednoznacne lepsi ale u nas nepouzitelne, protoze by tu byly v roamingu.
Ja vidim jen jedinou moznost, ktera je bohuzel dostupna jen pro obyvatele krajskych mest. A to poridit si tarif na internet (3G od jedineho nejmenovaneho operatora) s nulovym hlasovym pausalem a telefon s VoIP klientem a telefonovat pres VoIP. Stavajici mobilni cislo nechat jen jako prichozi s nulovym pausalem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 03. 2010 15:09

Vyzkoušel jsem Ufona a zatím spokojenost. Kdo nic nedělá, nic nezkazí, ale skákat jim na špek nebudu. Jinak než podporou konkurence se ledy nepohnou. Přestože většinu volání stále uskutečňuju z Vodafonu, brzo se to asi změní, protože nemají nic pro ty, co volají převážně do vlastní sítě. Jenže kdyby dali za pětikilo neomezené do vlastní sítě, nemohli by tak osolit Kamarády. Atd. atd. Stará písnička. Takže – podpořte konkurenci, pořiďte si Ufona, VoIP nebo zahraniční simku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 03. 2010 14:21

Neni to spatne ale neco tomu chybi.
Neni zadny tarif s neomezenym volanim ve vlastni siti a minutami do ostatnich siti.
Neni zadny tarif s minutami a sms do zahranici.
Data jsou nepouzitelna nebo draha (100 MB je malo a 525 Kc za 3 GB zase moc). Zvlast pri prakticke neexistenci 3G site. Coz takhle to trosku vic odstupnovat. 100 MB za 77 Kc, 1 GB za 260 Kc a bez omezeni za 525 Kc.
Chybi zcela moznost odstupnovaneho vyberu balicku MMS (je pouze jeden se 77 MMS).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  03. 03. 2010 14:08
slavica  |  03. 03. 2010 15:05

Jj, kéž by udělal vodafone něco takového tady.. To je normálně výsměch takové tarify, stejně jako telefony za dotované ceny.. Dyt oni to tam při našich tarifech mají téměř zadarmo (viz Iphone).. Chtělo by to nového operátora, který by trochu rozvířil vody:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  03. 03. 2010 15:36

No vždyť CZ Vodafone poslal prachy do UK, tak to maj dotovaný z Čech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mamlas  |  03. 03. 2010 21:27

Tak to bychom jim do UK měli pogratulovat k takovému velkorysému daru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoDa  |  07. 03. 2010 23:53

Hm, smutné... treba 75 minut + 250 SMS mesicne za nasich 300Kc nebo 300 minut + neomezene textovky mesicne za nasich 450Kc. A k tomu automaticky uz pomerne slusny telefon v hodnote nekolika litru uplne zadarmo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  03. 03. 2010 14:07

Úžasné. 20. jsem chtěl přejít od TM na Dobito 119 a teď nemám tak nějak důvod, protože jen oznámí, že si budu moct něco složit. Hezký, ale z hraní si jsem už asi nějak vyrostl. Takže jaká bude alternativa k Dobito 119?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirecekp  |  03. 03. 2010 13:50

Tak jsem hodil na papír poslední mé 3 faktury, a přepočetl si kolik bych platil při využívání Tarifu na míru. poslední fakturu bych měl o 50Kč dražší, předposlední o 68Kč dražší a ještě starší faktura o 59Kč dražší, to mě utvrdilo v mé zbrklosti a počáteční slávě.
Nyní mohu s klidem říci, že Tarify na míru jsou horší! Minimálně pro mě, ale troufnu si tvrdit, že i pro všechny, který se drží při zemi s voláním jako já a jejich faktury se hýbou okolo od 300 do 500Kč. Neomezené volání je jistě fajn pro ty co to potřebují bral bych ho také, ale ne za tuto cenu.
Jaký používám tarif nyní:
Nabito 119 + Student Extra nabito za 150 + po svém
jedna z faktur na ukázku:
73minut+65sms+data za 18Kč = fa na 375
nyní bych to kombinoval z dvou "balíčků" 50min za 225 + 50sms za 54 + minuty nad ramec za 103 a sms nad ramec 15 -> celkova cena 425Kč to jest o 68Kč více než jsem platil nyní...
A takovýchto důkazů a faktů, že Vodafone s novou nabídkou neslevil by mohl udělat každý desátý zákazník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 03. 2010 14:01

Zrušením EXTRA nabito a Bonusem za INKASO to nebude každý 10 zákazník, ale každá 5 zákazník ce se drží při zemi s voláním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffee  |  03. 03. 2010 22:54

A nenapadlo tě, že tarif student není pro všechny? Zkus to samý nakombinovat bez Studentských slev...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 13:43

http://www.vodafone.cz/namiru...
404 - Stránka nebyla nalezena / Page not found
Tomu rikam aspon super promo nabidka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  03. 03. 2010 13:44

píše se, že bude ta stránka fungovat až 6.3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Foun  |  07. 03. 2010 21:46

Ověřeno! Nefunguje ještě ani dnes (viz čas tohoto příspěvku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  03. 03. 2010 13:15

Čekal jsem teda víc, ale lepší jak drátem do oka.. Na co sem čekal a doufal, byl tarif s neomezeným voláním ve vlastní síti a tak 100minut do ostatních cca tak ta 500.
Vodafonku, zklamal jsi.. Je to jen přepočítání stávajících tarifů, zůstal převod minut jen do následujícího měsíce, provolávání těch minut až po provolání nově zaplacených.
Jinak to že po svém 10% se týká jak tarifu, tak volání je fajn.
Sleva na telefon? Jaká bude už někdo ví? Myslím že to bude tak nějak nastejno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 13:22

A zadarmo bys volat a psát nechtěl?
Pořád má Vodafone nejlepší ceny na trhu (když nepočítám vysomrované slevy u konkurence).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  03. 03. 2010 13:43

Heh, no chtěl, ale o to tu teď nejde. Jde mi o to že se to nejdůležitější nezměnilo a to je převod minut do dalších měsíců. Vždyť když už si něco zaplatím, tak mám pak snad právo to využít a ne že mi to bude odcizeno nebo znesnadněn přístup (provolávání až po provolání nově zaplacených minut).
Jinak u VF docela spokojenost, určitě lepší než konkurence ( i když počítám vysomrované slevy u konkurence). Sám jednu vysomrovanou slevu u VF mám. Měsíční tarif platím asi 700,- , v tom už mám internet, volání za 3,2kč, kredit nějakých 840,-, volání mladé v kamarádech "zdarma" a Samsung Star za 7kaček. Já se nebiji za sebe, ale za ostatní..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mady  |  03. 03. 2010 19:09

Pokud vím, málokdo somroval, ale spíš naopak operátoři se sami předhánějí a tomu kdo by raději platil víc se slušně říká hlupák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c12  |  03. 03. 2010 13:07

Ceny jsou s DPH nebo bez DPH?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  03. 03. 2010 13:36

s DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tRest  |  03. 03. 2010 12:48

Zajímavá nabídka, ale já nyní platím 1000 Kč (u Vodafone bych za to měl 400 volných minut) a já za to mám 600 volných minut a hovory do sítě O2 a na pevné telefony úplně zdarma. Volné minuty mám tedy jen pro volání do sítě TM a Voda. Takže?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marketér  |  03. 03. 2010 12:19

Je to všechno jenom marketingová omáčka. Managenemt si pronajal kongresovou halu v Kempinskim, nažrali se popili, a řekli:
Přetřesem tarify, bude to nové, lidi budou zvědaví, a budou je chtít zkusit.
Můžem si za to sami, jsme technoidi, nadšenci, chceme být "IN". Však to Eben zpívá dobře v písni "je to takové".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 03. 2010 12:17

Pokud bude zrušen BENEFIT za platbu inkasem, tak moc nechápu úsporu na tarifech do 50 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tramvajar  |  03. 03. 2010 12:15

používal jsme tarif NABITO 119-nyní jsme kvuli koupi telefonu používám tarif NABITO 700. budu moci po uplynutí lhůty 6 měsíců přejít zpět na NABITO 119, nebo si již budu muset aktivovat naký nový tarif???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  03. 03. 2010 13:48

Budete muset na nový tarif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  03. 03. 2010 12:14

Mě zaráží, že datové tarify jsou napevno vázány na tarif. Pokud mám chytrý telefon a potřebuji víc "datovat" jak volat, tak si musím pořídit tarif za 250,- a možná i to je málo (pro množství dat.) Současné internetové služby - Na dlouho a Na skok byly vyhovující a bylo jedno, jaký tarif člověk má. VIM svým omezením na 100 MB/měsíc už tak výhodný není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  03. 03. 2010 12:33

Aha, tak tabulka na jiném webu mi to objasnila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qual  |  03. 03. 2010 12:35

Datové tarify nejsou vázány na konkretní tarify. Jen to tak z té tabulky vypadá, ale není to tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WarCZ  |  03. 03. 2010 11:47

Mam vodafone odepiš s internetem v mobilu a nevidím důvod přecházet. Měl jsem i po svém ale po tom co mi operatorka řekla že budu platit za aktivaci baličku který nešel aktivovat po internetu tak jsem to zase zrušil a papírové vyučtování ani neotevírám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  03. 03. 2010 11:44

Takže k tarifu za 750 si budu ještě platit každou SMS kterou pošlu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaplis  |  03. 03. 2010 11:42

Dobry den,
jak to bude s balickem neomezene volani na pevnou?
Neuvazuje VF nabidnout konecne take pevne linky myslim tim hlavne internet ? Rad bych se uz zbavil O2 a mel vse "pod jednou strechou"
A co mobilni internet? Planujete nejake zlepseni? Hlavne co se tyce rychlosti ale alespon nejaky plan pokryti 3G a ne jen testovaci rezim v Praze.Nebo nejakou spolupraci s napr U:fonem.I kdyz to take neni uplna vyhra ale porat lepsi jak EDGE/GPRS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaP  |  03. 03. 2010 11:47

Je otázkou, když budeš mít net pod Vodafone co by Ti to přineslo... O2 se nezbavíš - pouze Vodafone bude přeposílat peníze O2, protože to bude přes jejich kabeláž. Technická podpora se shorší. Budeš muset volat na Vodafone a Vodafone by teprv jednal s O2 ohledně nějakého výpadku - to znamená prodloužení řešení minimálně o pár hodin atd. To by Voda musel jedině vybudovat svoji síť, aby to mělo ve finále pro Tebe +...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 03. 2010 18:45

Taky jsem student, jen moc nevolám, tak mám Nabito 119 + 24 za platbu inkasem a naprosto mě vyhovuje, že můžu čerpat hovory a SMS jak chci. Tyto balíčky mě vychází o mnoho dráž... K tomu mám Vodafone on-line a jsem spokojený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SBDer  |  03. 03. 2010 11:36

No nejsem z toho moc nadšený. Kreditní systém mi umožňoval čerpat peníze jen na to, co právě potřebuji, tohle je pro mě jednoznačně krok (nebo spíš několik kroků) zpět, opět mě omezuje. Díky studentským slevám teď platím měsíčně 360Kč, za které dostavám 400Kč pro čerpání volání/SMS a 100MB dat na měsíc, lepší nabídky jsem se jinde nedočkal a koukám, že už ani nedočkám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirecekp  |  03. 03. 2010 11:55

Jednoznačně souhlasím, také mám aktivovaný balíček student extra za 150 k paušálu a tato kombinace je pro mě super.
A jak padlo v komentářích výše, je to ne krok, ale několik kroků zpět, nabité tarify měli tu výhodu různorodosti každý měsíc, jeden měsíc pošlu 100 sms a provolám 30 minut další měsíc 30sms a 100 minut... a tak to v reálu prostě je nejen u mě, ale myslím že i u většiny a tak nasazovat pevné volné minuty a pevný počet sms je BLBOST ! a ne hit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herm  |  03. 03. 2010 11:34

Teda přehlednost té tabulky je dosti strašná. Na mobil.cz jsem si to musel trochu uspořádat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TheOlli70  |  03. 03. 2010 11:33

a sleva 10% ?? vždyt je 20% pokud se nemýlim,tarifikace a internet katastrofa jsem zklamán a pokud mi seberou výhody a slevy co jsem obdržel na rok jdu sem
http://www.osmb.cz/cz/t-mobile/orientacni-po... ...
je to TM s 50% slevou a volání za 0.15h za minutu v rámci sdružení. čekal jsem tarifikaci 1+1,jsem zklamán.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2010 11:22

Sms za 1,5Kč. To moc výhodné tedy není. Plno zákazníků (včetně mě) nepoužívá paušály a Vodafone to ví. Takže si prostě zdraží SMS o 30 haléřů. To máme několik vydělaných milionů za chvilinku. Děláte humbuk s tím jak je to výhodné a přitom skutek utek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoVym  |  04. 03. 2010 12:08

pokud nepouzivas pausal, tak mas asi Nabitou kartu (sms za 1,20), tak se Te sms za 1,50 v tarifu vubec netyka... a tvrdit ze VF vydela na tom, ze zdrazi sms v pausalu u lidi bez pausalu mi prijde ponekud podivne...
Nevyhodne to bude u lidi, kteri prejdou na novy pausal a posilaji mesicne hodne malo sms, ale je otazka kolik lidi si to takhle aktivuje, podle me si radeji nechaji Nabitou kartu a nebo si ji poridi...
Dale to vidim jako nevyhodu v pripade, ze jeden mesic nekdo napise treba 70 sms a jinej mesic zase jen cca 30 sms, to pak balicek s 50 sms, moc vyhodnej neni, zvlaste pokud by byli "slabsi" mesice na sms za sebou... protoze tezko bude nekdo odhadovat dopredu kolik sms posle a podle toho si upravovat skladbu tarifu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faxe  |  03. 03. 2010 11:19

Dotace na mobily k tarifům:
Podle stávajících podmínek si mohl zákazník zakoupit telefon po dvou letech podle nastaveného základního tarifu (nabito 120, 350, 700, 1150 nebo 2100). Nyní to má být jinak (viz článek), takže mě by zajímalo, jestli i po 5.březnu bude existovat dosavadní systém (u dlouhodobých zákazníků), nebo se to už bude jen odvíjet od výše faktury, něco jako MMP (minimální měsíční platby) u konkurence?
Proč se ptám? Mám tarif 1150, ale s dlouhodobě přiznanou a poskytnutou slevou, čili celkově za všechny služby neplatím ani těch 1150,-Kč ale telefon jsem si doposud k tarifu nepořídil.
Bude vhodnější si telefon k tarifu pořídit raději nyní, do 5.března, nebo mám vyčkat a případně si ho pořídit později za současných podmínek, které doposud platily pro nabité tarify?
Děkuji za případné ověřené informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  03. 03. 2010 11:18

Chtěl bych se zaptat:
1. Jak bude zohledněn u nových tarifů bonus za inkaso?
2. Jak to bude s převáděním volných jednotek
3. Bude převod na nové tarify povinné (můžu si nechat Nabito)?
4.Dotkne se změna nějak předplacených služeb?
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Haba  |  03. 03. 2010 11:22

1. nevim
2. ano prevadi se (nejdriv cerpes nove jednotky pote prevedene) - standart
3. muzes zustat
4. nedotkne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
plichtousek  |  03. 03. 2010 11:23

1. bonus nebude
2. stejne jako doposud
3. samozrejme muzete
4. ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SlezY  |  03. 03. 2010 11:17

Ceny NAD BALÍČEK:
Zajímalo by mě, kolik budu platit za minutu hovoru, pokud si za 1000 Kč koupím 400 minut a provolám 500?... Doufám, že za těch 100 minut nad balíček nebudu platit těch strašných 6,5 Kč?!?!?!?!?!?!
Ta samá situace je u SMS. Pokud si koupím, např. 100 volných SMS, tak když napíšu 101, tak to už bude za 1,5 Kč?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2010 11:22

U konkurence píší: 6,50 Kč/5,50 Kč/5 Kč/4 Kč/3 Kč/2,50 Kč/neomezený tarif, takže asi budou ceny podle: cena balíčku / počet volných minut a to bude platit i po jejich provolání. Alespoň tak to chápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  03. 03. 2010 11:16

Dobrý den, zajímala by mně možnost využití BlackBerry Internet service, případně Blackbery Enterprise k uváděným tarifům, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2010 12:33

Asi ne, když zástupce VF ani neví, co to znamená

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik88  |  03. 03. 2010 12:57

To snad není pravda toto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel2010  |  03. 03. 2010 22:41

Petriku, prestante uz ve vsech diskuzich machrovat s tim, ze jste se v zivote naucil dve blbe zkratky a jestli chcete Blackberry, zavolejte si normálně na operátorskou linku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adidas  |  03. 03. 2010 11:14

Asi se v tabulce nějak pomíchaly či chybí údaje "Volání na ostatní čísla (Kč/min.)" a "Měsíční paušál"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajDee  |  03. 03. 2010 11:12

Základní námitky:
+ neomezené SMS jsou pro lidi, co hodně píšou, bomba!
? jaké jsou ceny SMS a minut PO vyčerpání balíčků? stejné jako při přepočtu (cena balíčku/počet jednotek)? Tzn. např. u 125 volných minut + po svém (450/125)=3,60 Kč za minutu?
- tarif na den by měl mít FUP alespoň 200 MB
- tarif IVM by měl mít FUP alespoŇ 1 GB
- "plně datový tarif" by měl mít fup alespoŇ 10 GB
- o 3G nepadlo na tiskovce ani slovo? bude rozvoj?
- neomezený tarif měl zůstat za původní cenu a měl mít navíc neomezené sms (při ceně toho balíčku). Zdražení a odebrání datového tarifu je pro Vodafone mínus.
Celkově: nejde o žádnou revoluci. V některých případech (neomezené SMS) je to krok správným směrem, v ostatních přešlapování na místě, v pár případech (neomezený tarif) jde o krok zpět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 03. 03. 2010 11:13

Co se týče mě, tak netvrdím, že jde o revoluci, nýbrž evoluci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 12:16

Ceny za minutu jsou stejné i po provolání volných minut. U 125 volných minut je konkrétně cena za minutu 4 Kč. Po svém 3,60. I po vyčerpání volných minut. 3G stavíme v Praze i Brně. Rozvoj tedy bude. Brzy oznámíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  03. 03. 2010 19:00

stavite ale jakym tempem...TM zacal setsakra pozdeji a ac nema prahu hotovou,uz zacal v Brne...nedivil bych se kdyby pokryl vice uzemi rychleji nez VDF apropo,mirne mi unika smysl 3G site s takovym mikromini FUPem to pokrocilejsi surfar projede za par dnu a do konce obdobi bude susit rypak na necem podobnem dial up-u,tak to je revoluje jakxvine skutecne jen dokazujete,ze mobilni internet ma smysl a vazne mysli jen a jen O2,snad se TM chytne za nos a nabidne neco konecne pouzitelneho...fakticky at O2 zavede neco jako u TM T-zones + Muj T-Mobile a jiste se najde par dusi,ktere prejdou...
Jinak hlasove tarify se prece jen zmenily rekneme i k lepsimu,no aspon dalsi argumetn jak ze sveho OPa vydrit slevac pri dalsim upisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myšpulín  |  06. 03. 2010 10:07

No a dnes už je skutečnost jiná, po provolání minut z balíčku platí cena nesnížená o 10%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2010 11:10

Z té tabulky mi vychází, že volání nad rámec volných minut stojí 6,5 Kč. Je to tak? Jinak ty datové tarify jsou tragédie. Ceny bych ještě bral, ale jejich parametry jsou zoufalé. FUP by měl být u tarifu za 525 Kč tak 15 GB, u 177 Kč alespoň 1 GB a u 17 Kč 100 MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 03. 03. 2010 11:12

To mi taky vychází a jakmile dojde na dotazy, tak se to zjistím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2010 11:20

U konkurence píší: 6,50 Kč/5,50 Kč/5 Kč/4 Kč/3 Kč/2,50 Kč/neomezený tarif, takže asi budou ceny podle cena balíčku / počet volných minut a to bude platit i po jejich provolání. Alespoň tak to chápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 12:13

Ceny za minutu v rámci volných minut i nad jejich rámec jsou vždy stejné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tak to se neodmita.....  |  03. 03. 2010 11:09

Jsem zvedavy, az se opet ozve nejaky prudic od Vodafonu a lanarit me k nim a ja mu reknu-
v unoru jsem provolal cca 2200minut, poslal cca 160 SMS, pouzival internet v mobilu a poslal 4 DMS na Haity a za cely mesic zaplatil asi 750Kc.... Nejsem v zadne skupine ani u pre-prodavace, mam jedno cislo...Poskladej si to jak chces, stejne mi nic lepsiho nemuzes nabidnout..... O2 forever....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 13:16

Úplně nesnáším tyto vysomrované výhodnější tarify, které nejsou v žádném ceníku a mají omezenou platnost.
Považuji to za sprosté chování vůči obyčejným zákazníkům, kteří platí za standardní tarify.
Naštěstí tyto praktiky Vodafone neprovozuje a doufám, že provozovat ani nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  03. 03. 2010 15:39

Jak Vodafone nebude? Neoficialne i u Vodafonu dostanes slevu 25-50% na tarif, kredit navic, balicky zadarmo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  03. 03. 2010 22:10

Tak si slušňáku přestaň zoufat a podej si žádost o přechod k jinému operátorovi - a "oddělení retence zákazníků" se ti taky ozve ... protože z nikdo jiný než stádo poslušných paušálních ovcí jako seš ty operátorům jejich nadstandardní příjmy nepřináší!
PS: Nebyl to předloni právě Vodafone s novozélandským bačou v čele, který se svému stádu tupých ovcí před vánocema tak rozkošně a vesele vysmíval?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  03. 03. 2010 17:12

Ty jsi provolal 2200 minut, (tj. více než 36 hodin!!!) a k tomu sms, internet v mobilu a DMS a to všechno za 750,--???? A nejsi v žádné skupině??? Tak v tom případě se v životě na takovou cenu nemůžeš dostat!!! Předpokládám, že ses p počtu minut uklepl a je tam tak o jednu 0 víc... ) 6 roků se pohybuji v oboru, vím jaké operátoři nabízí nabídky pro velké zákazníky a státní správu, ale to co jsi napsal, je NESMYSL..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  03. 03. 2010 18:21

Jestli opravdu děláš tak dlouho v oboru, tak bys už měl umět takovéhle řeči prokouknout a přeložit si je do srozumitelného jazyka.. Není "ve skupině" s největší pravděpodobností znamená, že to není žádná VPNka, tarif ČD ani nic podobného.. Jinými slovy má některý z NEONů a využívá tu svoji výhodu na maximum.. Takže těch 2200 minut (není problém provolat, taky jsem měl období, kdy jsem volal cca 90 minut denně v VF Kamarády) provolá třeba o víkendech a mimo špičku na O2 Navíc může mít klidně tarif z doby, kdy nabízeli všechny NEONy za polovinu Osobně bych to viděl tak na NEON L nebo NEON L+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  05. 03. 2010 07:54

Tomu, co jsi napsal, rozumím velice dobře a takto jsem si to i přeložil. Není na tom nic složitého. K tomu nepotřebuješ dělat vůbec v oboru. Jen mně by nenapadlo se chválit tím, jak moc provolám za málo peněz, když je to v drtivé většině o víkendu nebo mimo špičku anebo když je to do vlastní sítě, kde to mám třeba zdarma... Toť vše. Pokud však dotyčný volá opravdu jen o víkendech, tak proč ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mady  |  03. 03. 2010 18:54

To se klidně pohybuj třeba ještě 100 let, ale je to tak, já za to samé platím 300,- Kč měsíčně při stejných podmínkách a proč? Přešel jsem od VF k O2 vzal neona za 300,- s 50% slevou, tedy 150,- měsíčně+150 měsíčně za net v mobilu a voláním o víkendu zdarma v O2. Už chápeš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KatyC  |  03. 03. 2010 11:05

Tak moment, co teda bude s mým Odepiš???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 03. 03. 2010 11:06

Současné zůstanou, nové aktivace půjdou jen firem. zákazníkům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vodafone  |  03. 03. 2010 11:10

zrušíme ti číslo...a bez náhrady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 12:12

Odepiš vám samozřejmě zůstane. Jen už ho nebude možné nově aktivovat. Pouze firemní zákazníci s písemnou smlouvou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daniel.pirkl  |  03. 03. 2010 15:52

Jesli jsem to správně pochopil, pokud bych chtěl, tak do 6.3. si ještě můžu nový tarif Odepiš aktivovat. Je to tak?
A jak by to bylo v případě, že bych si dnes požádal o změnu z Nabitého tarifu na Odepiš. Pokud vím, operátor tyto změny provádí ke konci účtovacího období, a to mi končí po 6.3. Bylo by mi v takovém případě vyhověno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  03. 03. 2010 11:01

Takže tarif bez paušálu bude mít dražší volání a sms než předplacena karta. Tak to je gól.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  03. 03. 2010 11:07

Pokud ta karta s nulovym pausalem bude moct lezet 2 roky v supliku (pripadne v bezp. zarizeni) a Vodafone ti ji pri nepouzivani nezrusi, tak do toho dost lidi pujde :) Predplacenou kartu musis nabijenim "udrzovat".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Haba  |  03. 03. 2010 11:13

predpokladam ze tam bude muset byt do urcity doby nejaky pohyb na danem cisle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 12:07

Předplacená karta má samozřejmě své výhody a VF podle ČTÚ poskytuje nejvýhodnější předplacené služby na českém trhu. Nulový paušál, který jsme právě představili skýtá výhody v tom, že vám prostě nemůže dojít kredit. Když potřebujete, voláte. Nemusíte se starat, kde a jak si dobít kredit. Nebo je to dobrá volba pro ty, kteří na určitý čas potřebují "ztlumit" svůj tarif na minimum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ses  |  03. 03. 2010 10:56

Proč nemůže Vodafone něco udělat s Internetem v mobilu na měsíc? Když jejich nabídku porovnám s nejmenovaným konkurentem, tak Vdf je dražší, má menší datový limit a nesrovnatelně menší pokrytí 3G. Kdyby se aspoň FUP tak tvrdě neuplatňovalo, 100MB je v 21. století i na mobil málo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sidik  |  03. 03. 2010 11:03

A co máme říkat my u druhého nejmenovaného konkurenta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qual  |  03. 03. 2010 11:04

100MB je opravdu málo, sám protáhnu kolem 150MB někdy třeba i za 14 dní a to jen při prohlížení webu... takže alespoň 200, lépe 300MB minimálně, ale 500MB by určitě neurazilo a věřím, že bych to klidně překročil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  03. 03. 2010 11:06

Tak tedy nic moc to není příjde mi to drahší. I SMS zdražila z 1,20Kč na 1,50Kč a myslím že to změní i na předplacence. Nejsou hloupý. A Internet v mobilu s tím nehíbaly, zůstávám u O2. M8m tam O2 ZERO volání levnější Vodafone má 6,50Kč a já mám 6Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Haba  |  03. 03. 2010 11:09

1.50Kc/SMS pouze u nuloveho tarifu, kdyz budes pocitat dal, takze jedna SMS vyjde opet na 1.20kc, v dalsim balicku na 1Kc a v dalsim na 0,80Kc za SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  03. 03. 2010 11:13

Takze levnejsi SMS muzes mit, pokud mesicne napises vic nez 83 SMS a nastavis si volbu 100 SMS mesicne (pripadne vic SMS a vyssi volbu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Haba  |  03. 03. 2010 11:19

presne tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  03. 03. 2010 11:43

V případě, že posíláš více SMS. Takhle se člověk musí hlídat, aby SMS využil, neb není neomezený převod jednotek jako u konkurence. Kdo posílá SMS občas, tak tomu pro toho je to samozřejmě zdražení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 03. 2010 15:12

Bingo.
Kdo posílá SMS občas, tak pro toho je to samozřejmě zdražení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  04. 03. 2010 17:14

A to ti nevadí že za hovor u O2 ZERO v délce 61 sekund zaplatíš 12Kč? A u Vodafone cca 6,6 Kč. Lidi podívejte se na vaší tarifikaci. Občas se budete divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 12:04

Dobrý den, pokud využíváte data v mobilu, právě jsme zlevnili Připojení na stálo s 3GB na 525 Kč. Se slevou 10 % Po svém 472,50.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ses  |  03. 03. 2010 12:31

Dobrý den, otázka směřovala na Internet v mobilu na měsíc, nikoli Připojení na stálo. 3GB je pro používání pouze v mobil zase moc. Mezi 100 MB a 3 GB je docela velká mezera, která by chtěla zaplnit. Nejlépe tak, že se 100 MB hranice posune výše. Momentálně jste za konkurencí jak cenou, tak limitem (3G momentálně vynechávám), proto jsem naivně čekal nějaký "útok"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ifco  |  03. 03. 2010 14:01

100MB je u internetu do mobilu malo. Sam mam mesacne cca 150MB a to sa naozaj hodne krotim.
Navyse ak ma clovek smartphone tak kopec veci stahuje z netu data a nema to moc sanci ovplyvnit ( napr. zistovanie updatov u niektorych programov)
100MB je malo aj na bezne surfovanie. Priklad s m.idnes.cz precitanie napriklad jednej spravy:
hl. strana: 28211 bytes
kategoria zpravy: 24499 bytes
otvorenie jednej spravy: 55554 bytes
SUMA: 105.726562 kilobytes
A to je len jedna sprava vyhladana na mobilnom idnes cez kategoriu zpravy. V pripade citania nejakej spravy zasitej hlbsie to je este viac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  03. 03. 2010 16:43

Pridavam se k nestastnikum, kterym se sta 100 MB fakt malo...pak je surfovani na mobilu jen o nervech a clovek premysli, co jeste zobrazit, co ne...i kdyby se to jen zvedlo na 200 MB, pomohlo by to dost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  03. 03. 2010 22:15

A kde vy nenažranci berete tu drzost chtít v roce 2010 za negarantované, nestabilní a pomalé připojení (v řádu desítek kilobitů za sekundu) chtít po zákaznících přes 500 kč - a za tyhle prachy si ještě drze vymiňujete "FUP pro ty šťastnější" ve formě omezení prenosu na 3GB?
Rychlejší WiFi je dnes v každé druhé vesnici za 2 stovky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  03. 03. 2010 10:55

Nevím co Vám všem připadá tak úžasné ? Mě to vychazí oproti jejich normálně nabízené retence na tarify nabito neskutečně drahé ! A pokud budu chtít tarif bez toho aniž bych platil něco měsíčně tak sms i volání vyjde dráž než teď na předplacence.
Myslel jsem že Vodafone přijde ze sekundovou tarifikací a s SMS do vlastní sítě zdarma. Podle mého je to porpadák...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
piErcE  |  03. 03. 2010 10:57

taky to nemuzes porovnavat s retenci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 12:02

Toto je standardní oficiální nabídka pro všechny zákazníky. Nové i stávající a s nejvýhodnější tarifikací na současném českém trhu - 60+1. SMS zdarma do naší sítě můžete posílat z Vodafone parku. Až 500 denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  03. 03. 2010 12:22

To ale nic nemění na tom, že tarif za 0 je méně výhodný než Nabitá karta! Snad jen s možností dotovaného telefonu, pokud bude někdo rád volat (ovšem to už nedává logiku, protože potom si vezme balíček na volání).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 23:27

Nulový tarif má své opodstatnění i s vyššími cenami za minutu má své opodstatnění - poslouží jako základ pro datový tarif nebo do průmyslových aplikací se SIM. Svým způsobem je k tomu účelu vhodnější než Odepiš, ale ten byl se svými 40 minutami navrch za 12 Kč opravdu kouzelný, je ho škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  03. 03. 2010 14:01

uzasne tupa argumentacia...
takze tarifikacia 1+1 sa nekona....
.
chce to Orange na cesky trh.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 15:41

"chce to Orange na cesky trh....."
Obávám se, že je to stejně naivní doufání ve změnu, jako bylo před lety při příchodu Vodafone. Další operátor se prostě jen přidá do spolku se stávajícími, pošle nějakého kapříka do ČTÚ, aby mu dal pokoj, a zase se nic nezmění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  03. 03. 2010 16:08

Tohle tvrzení vídám v diskuzích tak často a vždycky mě rozladí.. Copak nikomu nedochází, že bez zajímavých cen atp se nový operátor neuchytí - neuzme svůj tržní podíl? Věřím, že s příchodem nového operátora bychom se mohli dočkat klidně podobného tarifu jako je tarif Fér u O2 SK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LooKpiK  |  03. 03. 2010 19:13

Ja bych Orange veril, na Slovensku to vali.. Staci aby jeden operator zacal a ostatni se musi pridat... Snad se to stane i v CR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  03. 03. 2010 22:55

Orange NIKOLIV, z toho teď bude T-Mobile . Já bych se vůbec nebál silného operátora z východu (Asie). Těžko půjde do současného kartelu se stávajícími třemi oligopolníky. Věřím zkrátka v situaci, jako s O2 na Slovensku! Tam se konkurence díky O2 neuvěřitelným způsobem pohnula. Tarifikace po sekundách, levné volání i bez balíčků, levé SMS i data... Ostatně, Slováci k nám ze Slovenska volají do všech našich sítí (klidně i s tamníma předplacenkama) levněji, než my tady mezi sebou. A to už o něčem svědčí!
Jinak souhlasím, že nová nabídka Vodafonu mě nikterak nezaujala (s vyjímkou neomezeného taifu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubo  |  03. 03. 2010 10:51

2625 kombinací. To jsem zvědavej, kdo si vezme neomezený volání a k tomu kamarády.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LooKpiK  |  03. 03. 2010 10:50

Vypada to paradne, sice je skoda, ze neni tarifikace 1+1, ovsem posilam do Vodafone pochvalu! :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reborn  |  03. 03. 2010 10:50

Hodně dobré tarify! Ještě musím zjistit, zda stále platí sleva do 26 let, když jsem student. Kam se hrabou O2 A TM s cenami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 11:53

Tarif Student, pokud ho máte aktivovaný, zůstavá beze změn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
free.tommy  |  03. 03. 2010 10:45

Mě by zajímalo, jak se to skloubí se studentskými slevami? Tam kreditový systém zůstane?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Haba  |  03. 03. 2010 10:50

o studentovi nikde zadna informace, takze jsou dve moznosti, bud zadnej nebude nebo se na programu pracuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qual  |  03. 03. 2010 11:33

Doufám, že představí něco konkurenceschopného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23axel  |  03. 03. 2010 18:45

Zkuste si přečíst i další články. Student v této podobě končí, ale pracuje se na nové variantě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 11:36

Dobrý den, pro zákazníky, kteří mají aktivovány tarify Nabito, nebo související zvýhodnění Student se nic nemění. Samozřejmě ale můžete přejít na nové Tarify na míru pokud se vám budou zdát výhodnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
student  |  03. 03. 2010 15:38

žádné úlevy studentum, není důvod......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  03. 03. 2010 10:40

Chtěl bych se zeptat jak to bude s datovým paušálem u neomezeného tarifu? Někde jsem četl že zákazník, který si tarif objednal v testovacím režimu, měli by mu tyto výhody zůstat i po oficiálním uvedením na trh? Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 03. 03. 2010 11:12

Dobrý den, zákazníkům, kteří si aktivovali Neomezený tarif v testovacím režimu, tento tarif zůstává v podobě, v jaké si ho aktivovali, zcela nezměněn. Bez ohledu na právě uvedenou novou nabídku. Nové aktivace tohoto tarifu jsou ale dneškem ukončeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  03. 03. 2010 11:14

Dneskem? Takze 3 dny se nebudou nabizet zadne tarify a az 6.3. nove? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  03. 03. 2010 11:16

Sorry, blbe ctu, tyka se to jen neomezeneho tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  03. 03. 2010 11:20

A pokud mám podanou žádost o aktivaci již 14dní která ale kvůli zúčtovacímu období proběhne až dnes o půlnoci? Budu mít tedy neomezený tarif v podobě v jaké byl nabízen při žádosti o aktivaci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  03. 03. 2010 11:22

Dobrý den, docela jste mě zklamaly s těmi novými tarifama. Žádné zlepšení spíše jste to zdražily. A žádné tarify které by byly výhodné jako v německu nebo v británii. Nechápu vás. Sestra žije v německu a má strašně výhodný tarif. A když se ptala v německu proč to neudělají unás taky, tak jí německý vodafone řekl že to by nebyl problém udělat to i v ČR že prý to jak říkáte že každý trh je individuální je jen sprostá výmluva. Protože všechno jde. A když jsou dobře udělány tarify tak se i dost vydělá a zákazníků nabide. A co Internet v mobilu? Žádné změný stále drahší než konkurence O2. Prosím proč se zhoršujete jen samé chyby a slyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 11:46

dle "levopisu" tě tipuji na 7.-9. třídu :))) zkus si to prosím tě před odesláním přečíst nebo projet nějakým programem na gramatiku. SLYBY - jěště teď se válím smíchy na zemi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  03. 03. 2010 11:51

Nehledal bych mouchy na tom jak kdo píše, ale zajímal bych se jaký je obsah jeho příspěvku. A v tom má podle mého názoru ten člověk pravdu. Jsme našimi operátory okrádáni a Vodafone v tom není vyjímkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Südoo  |  03. 03. 2010 11:59

Konečně tu má někdo rozum. Chci tarif jako má sestra v německu, Vodafone dokážeš to zařídit?? Asi ne a nikdy to tu nebude, to spíš by jste se měli bát co O2 na to podnikne protože ten jediný nic zatím nepředělal. A taky počítají s předěláním. Jsou u vás stále sliby a nic více. Myslím že nikdy nebude na vrcholu.
Já tu vám napíšu co vám chybý: Pokrytí 3G, Výhodné tarify, studentské tarify, DSL 100Mbps (to mají v německu), telefon za euro (sestra má v německu každý rok jakýkoliv mobilní telefon za euro) unás tak leda tak ve snu, a jiné datové tarify, vyšší FUP a lepší a vyšší rychlost po vyčerpání FUP. Takhle nevypadá revoluce ale zklamání co jste dneska předvedly.
Sestra má takový tarif:
Nevím název ale má tento
30euro měsíčně
Volání/Videohovory a SMS do sítě Vodafone.de zdarma
Volání/Videohovory do E-Plus, T-Mobile, O2, Blau, RTL Mobile za 0,10euro
SMS do ostatních sítí viz. výšše 0,05euro
a internet v mobilu v rámci tarifu zdarma
A ještě jí daly zdarma volání na mé číslo do čech (mám české číslo).
Takže ta vaše revoluce není revoluce..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  03. 03. 2010 12:17

Bez výhrad souhlasím. Jak jsem už psal výše, naši nadnárodní operátoři nás bez skrupulí okrádají a náš prodejný ČTÚ s nimi v tom klidně drží basu. Holt jsme Balkán.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herm  |  03. 03. 2010 12:18

Docela souhlasím, ale doporučoval bych něco dělat s tou shodou podmětu s přísudkem. Myslím to "daly", "předvedly". V tomto případě se píše "i" ve smyslu oni. "y" by bylo v případě ženského rodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 03. 2010 23:54

Bez nekam stou gramatikou... res podstatne veci ne jestli napsal I nabo Y. "Ydiote"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shogun  |  04. 03. 2010 08:42

není pravdou, pokud svůj psaný názor prezentuji veřejnosti, prezentuji tím i sám sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  04. 03. 2010 22:26

třeba je to cizinec a to pak klobouk dolů před jeho češtinou. Pokud ne, tak jediné co by ho mohlo trochu omlouvat je věk <= 10 let. Ale to pořád neznamená že nemůže být v životě úspěšnější (víc za vodou) než prudce inteligentní vysokoškolák co píše bezchybně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 03. 2010 14:29

Ja porad nechapu proc tu resite zahranici...Zijte v CR tak se s tim smirte nebo se odstehujte do Nemecka kdyz vam tam ty ceny tak vyhovujou. Se divim proc neresite kolik v Nemecku plati za elektriku a za plyn a nepisete na stranky CEZu jak strasne vam to nevyhovuje a ze v Nemecku to maji tak a tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 03. 2010 14:58

naprostý souhlas. prostě jsem v ČR a i kdybych se postavil na hlav, tak nic nezměním. Tak ať si jde žít a pracovat do Německa, nikdo ho nedrží. Aspoň nebude mít problémy s tvrdým a měkkým y/i :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  03. 03. 2010 22:05

Jasně - a před 25 rokama bys proto taky nadšeně volil národní frontu, jezdil trabantem a kupoval bony za 5, protože přece žijeme v Č(SS)R a i kdyby ses postavil na hlavu tak nic nezměníš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdena  |  04. 03. 2010 04:33

V Německu sice nejsme, ale pokud mě paměť neklame, tak jsme v EU!!! A proto by podmínky měly být podobné, proč bychom my jako členové jednoho ze států Unie měli být biti???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
votomtoje  |  04. 03. 2010 09:14

Přesně! Mnoho firem se stále odvolává na ceny na západ od nás, ale tady to najednou nejde posuzovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Detik  |  03. 03. 2010 15:43

Jednoduchá odpověď, tady nejsme v Německu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
treperenda  |  15. 05. 2013 18:49

Tak to vidíme na každém kroku že nejsme v Německu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2010 16:33

Když chceš tarif, jako má sestra v Německu, přestěhuj se tam!
Když se dívám na stránky Vodafone, žádný takový tam nevidím
Potom DSL nemají, jsou to jiné technologie, klasické telefonní linky by 100mbit DSL přenosu nezvládly ani omylem (mají za nějakých 30E 16mbit, což odpovídá ceně linek i u nás).
Ještě k rýpání do revoluce: revoluce by bylo volání zdarma za 500 / měsíčně, protože to nikdo nenabídne. Jakákoliv jiná změna je jen pouhou evolucí, případně její částí.
Prosím fakta, fakta, fakta, odkazy, důkazy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  03. 03. 2010 17:36

zrejme jste nikdy neslysel o VDSL2:
http://en.wikipedia.org/wiki/Very_high_speed_digi... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2010 18:15

Máte pravdu, neslyšel. Díky za opravu
Ale nevěřím, že běží komerčně vzhledem k tomu, že VF nabízí tarif s 16mbity (který má snad i naše O2)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 03. 2010 22:52

Bezi. Kamos v Japonsku mel pres VDSL 26 Mbit linku uz pred 5 lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  04. 03. 2010 00:34

VDSL2 ... nooo super A přečetl sis to celé, jelimánku? Tu 100 Mbit/s linku to zvládne MAXIMALNE do 500 metrů od ústředny a navíc na tu ústřednu pak může být připojených jenom cca 50% lidí oproti současné technologii ADSL2+ DDDDD
A s tím, že ve vzdálenosti větší jak 1,6km od ústředny už z technologie VDSL2 nedostaneš ani kilobit!! V praxi to klidně může být už ve vzdálenostech od 1km...
Proto je to technologie naprosto nepoužitelná, protože by se muselo stavět tolik ústředen, že bys mezi nimi ani neprošel - buď by ústředna byla moc daleko a nebo i kdyby stála přímo uprostřed sídliště, tak už by zase neměla kapacitu...
Než budovat VDSL2 síť, tak je pro každého operátora lepší a i levnější už normální FTTx (optika)!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brd  |  04. 03. 2010 09:04

No to by mě zajímalo proč svůj příspěvek tak hrotíte a čemu se za svým prvním odstavcem řehcete. Ta vzdálenost je k DSLAMu a ten nemusí být nutně na telefonní ústředně. Například.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wëstoo  |  04. 03. 2010 03:05

Mylý vodafone,
já bich teda chtěl taky jeden tarif.
30 korun měsíčně, víc ne!!
volání do sítě vodafone zadarmo
volání mimo síť za 10 korun pro mě, míň ani náhodou
jednou za týden, nejlépe v sobotu, jednu hezkou slečnu ke mě domů, abych se s ní mohl podívat na televizy a popovídat u matonky. ale vážně v sobotu, v pátek jsem unavený z práce!
blondínu, prsa trojky, zadek jedničku, nohy středně dlouhý, né blbou, né ynteligentňý
postavte novou síť, chci aspoň 200GBit!
telefon chci měnit 4x za rok, podle nálady
nejlepší by bylo, abyste za mnou poslaly poslíčka s 10ti typi mobilů, já si jeden vyberu
smsky za 0,05 euro.. teda pardon, korun
internet samozdřejmně zadarmo!!!
a chci ještě audi, v létě dovolenou u moře (klidně španělsko nebo francie - jsem nenáročný) a v zimě alpy, lyže si koupim
takže ta vaše revoluce sou jenom žvásty!!
zlatý komunysti, za těch se žilo..

zdravý vás jeden nespokojený klyent z MARZU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  06. 03. 2010 11:48

Tak vis co, ja Ti ho zaridim, kdyz si ho tak prejes ;)
Jinak ten pravopis, mazec :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mekanik  |  25. 09. 2013 22:18

westoo je dusevne nahaty a zaostaly jedinec radoby inteligent ale neni to tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Černík  |  04. 03. 2010 11:42

Je vodafone levnější než ostatní operátoři v ČR? - jednoduchá odpověď - ano je.
Proč by snižovali ceny na polovinu? to by byli sami proti sobě. už takhle jsou výhodnější pro naprostou většinu obyvatel, a jen čekají, kdy O2/T-mobile zareagují, sníží ceny, a vodafone je může vesele snížit dál.
Samotřejmě že by to technicky šlo jak údajně řekl operátor v německu. technicky by šlo i neomezené volání za 200kč/měsíc. Ale není k tomu jediný důvod. Smiř se s tím že každý operátor je jen soukromá firma, jejímž účel je vydělávat peníze. Ne dávat služby téměř zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harryk  |  24. 03. 2010 21:19

A pro koho ji snižuje? Pro své stávající zákazníky??? Néééééé....Pro nové ovce,aby je hezky nalákal.Jako stávající zákazník si zavolej na infolinku a tam se dozvíš, kolik tě měsíčně bude stát ,jako pro stávajícího zákazníka přechod na nový tarif "Na míru" měsíční paušál...nenech se mýlit!!! Není to ta cena,která se všude prezentuje! pak pokecáme. Tomu říkáš výhodná nabídka a že je nejlevnější??? Hmmmmm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  06. 03. 2010 11:45

A ty jsi snad v Nemecku? Z jakeho jsi prosim mesta??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuckeer  |  06. 03. 2010 12:03

Samozřejmě, že jde především o obsah sdělení, nicméně je to ostuda, napsat takovou slátaninu. A čte se to strašně! Jedna chyba, dvě, tři (to jsou zpravidla překlepy). Dobrá, to se dá přejít. Ale napsat 7 zásadních gramatických chyb (a to jsem profrčel jen letmo a nepočítám vůbec čárky ve větě)? To je úroveň. Teď k tomu obsahu. Ono to jde i u nás, ale lidi to musí operátora naučit. Mám tarif Nabito 350, platím 353 Kč a mám 854 Kč kredit na volání a sms. Pravda, jen na 12 měsíců, ale potom s tím snad taky půjde něco udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  31. 07. 2010 00:22

Já ano. Buď je dislektik nebo blb+ec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23axel  |  03. 03. 2010 18:45

Český člověk je hrozný. Chtěl by co nejlepší kvalitu pokud možno zdarma. A že na zisku celé společnost taky závisí platy zaměstnanců, ceny akcií a spousta dalších aktiv už nikoho nezajímá. Když je to v Německu tak super, tak se tam odstěhujte. Tady jsme v ČR a tak to berme. A konečně si přestaňte stěžovat a raději se naučte myslet ekonomicky. Na telefonování se dá ušetřit, takže ani nevadí, že máme takové ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  03. 03. 2010 19:42

"A že na zisku celé společnost taky závisí platy zaměstnanců, ceny akcií a spousta dalších aktiv už nikoho nezajímá. "
A v jinych statech snad na zisku spolecnosti nezalezi platy, ceny akcii ci spousta dalsich aktiv? Proc se ztrapnujes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  03. 03. 2010 19:42

"A že na zisku celé společnost taky závisí platy zaměstnanců, ceny akcií a spousta dalších aktiv už nikoho nezajímá. "
A v jinych statech snad na zisku spolecnosti nezalezi platy, ceny akcii ci spousta dalsich aktiv? Proc se ztrapnujes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  03. 03. 2010 22:43

Milý příteli, Tvůj příspěvek mě tedy nadzvedl. Pokud nejsi úplně tupý člověk, tak musíš být snad zaměstnancem některého z našich operátorů, jinak si Tvůj naprosto stupidní příspěvek nedokážu vysvětlit. Čeští mobilní operátoři mají jedny z nejvyšších cen jak v Evropě, tak na světě (jak na východ, tak na západ). Naši operátoři si vzájemně téměř nekonkurují, neb mají téměř stejné ceny, maximálně maskované v nepřehledných balíčcích. O službách, které jsou v naší zemi snad 100 let za opicemi ani nemluvě. Tarifikace, kdy já provolám např. 15 sekund, ale operátor si odečte celou minutu, je pro mě také zcela nepochopitelná a hraničí to dle mého názoru s okrádáním.
Na závěr Ti napíšu malé tajemství: Čeští operátoři u nás mají dlouhodobě tak nehorázné zisky (čisté zisky = již odečtené náklady na energie, zaměstnance, investice, atd... se pohybují v řádech desítek miliard Kč u každého ročně), že je to až hanebné - zkrátka, něco, jako ČEZ. A to pěkně prosím i v době "ekonomické krize". Kdyby alespoň tyto zisky investovali... Bohužel, drtivá většina okamžitě odtéká do domovských centrál v cizích zemích.
Český člověk nemá na výběr. Konkurence v podstatě nefunguje, telefonovat potřebuji a kvůli mobilnímu operátorovi rozhodně emigrovat nehodlám. Ale věř, že kdyby si např. T-Mobile dovolil v Německu, nebo Rakousku to, co tady u nás, velmi brzy by tam skončil.
Jediná spása snad bude až 4. operátor!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reclip  |  05. 03. 2010 14:27

Ty ses taky chytrolin...
Ono je podstatny rozdil, zda ma firma 3mil nebo 30mil zakazniku.
Abys dosahl stejne hodnoty spolecnosti, musely by tve 3 mil utracet 10x tolik, co tech 30mil.
BTW, nevim, kde jsi prisel na ciste zisky v DESITKACH miliard...
Dal tady placas o krizi, ja je nehorazny, ze vydelali =oD To snad ani nemuzes myslet vazne. To bys taky mohl rict, ze zamestnanci v dobe krize dostali svuj plny plat - nehoraznost.
A investovani? Prave v dobe krize si nemuzes byt jisty, kdy co krachne, nebo ci akcie pujdou dolu.
Takze proc by nekdo, kdo vydelava vlastni cinnosti riskoval penize na burze...
V kazde zemi je neco levnejsiho, nez jinde. Nekdo ma levnejsi volani, ale ma zase podstatne vyssi najem. Mluvis tady o Evrope, kde je ale kapitalismus vyspelejsi, nez u nas, jelikoz ho nebrzdil komunismus.
Nelibi se ti ceny operatoru?
Stavkuj!
Nevolej!
Schvalne, kolik lidi sezenes - vsichni tuto moznost mame. Pak budes nadavat na nehorazne ceny znamek na poste...
Pokud nejsi uplne tupy clovek, tak si to preber...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuckeer  |  06. 03. 2010 12:07

Se obávám, že přátelé nikdy nebudete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 03. 2010 22:49

Tak tohle je hodne hloupy prispevek. Nikdo nechce nic zadarmo. Jen nechceme pri mnohem nizsich platech mnohem vyssi ceny.
V jinych zemich snad na zisku spolecnosti nezavisi platy, cena akcii atd.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FantomaSS  |  04. 03. 2010 15:52

Mám nápad pro všechny co pořád křičí, jak je to okolo! Nakupte karty do telefoních budek a vykašlete se na mobil! Jinak okolní státy EU mají sice levnější volání ale dražší bydlení atd. Nebo myslím že pošta má dobré logo, dnes podáte zítra dodáme - tak vlastně ještě posílat dopisy!
Myslím zcela vážně kupte si všichni předplacenky a není si proč stěžovat! Jinak VF má dobré ceny!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 03. 2010 22:18

A když už teda klesnu na úroveň Tvojí tuposti, tak co kdybych Ti napsal, že např. v Německu mají asi tak 4x vyšší průměrný plat, než v ČR? Hele, vem si svoje ruzumy a prezentuj si je na poradě vedení Vašeho operátora. Já, jako zákazník Tě můžu ubezpečit, že jen, co sem příjde operátor s normálními cenami a bude se snažit konkurovat, tak já k němu přecházím... a něco mi říká, že nebudu sám. Ty si pak můžeš zalést do té budky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reclip  |  05. 03. 2010 14:31

To, ze lidem nadavas do tupcu, jenom dokazuje, ze neumis obhajit svuj nazor a vyjadrovat se jako clovek. Kdyz jsi takovy vseved, ty antitupce, tak uz ti asi doslo, ze novy operator rad prijme model dnesniho trhu a zlevni naoko nektere sluzby. A jestli jeste nadavas na dnesni pokryti, tak Buh s tebou...
Dobra zprava je, ze budes brblat v uplne jinych diskuzich...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  06. 03. 2010 03:54

Ale fantomasi... Tak si to tak neber, no... :D
P.S.Jsi opravdu tupej!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuckeer  |  06. 03. 2010 12:09

Pobavils! Dobrá a teď přijdi z něčím, co nebude naznačovat Tvoji absolutní neomezenou a nekonečnou tupost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reclip  |  09. 03. 2010 14:58

Nebudes mi to asi verit(coz nemohu rict o statnich), ale takovou odpoved jsem od tebe opravdu cekal. Takze diky, ze jsi nezklamal.
jenom to potvrzuje muj prispevek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 03. 2010 00:51

Drazsi bydleni? Oni mobilni operatori uz delaji do nemovitosti? Tak to pak jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Devastátor  |  05. 03. 2010 08:37

Nikdo nechce nic zadarmo. Ale pokud píšeš že se dá telefonovat ekonomicky, tak proč se nedívat jak ekonomicky to umí jinde. Nemusím se dívat co je v Německu, stačí se podívat do bývalé součásti naší republiky na východ a sledovat televizní reklamu tamních mobilních operátorů co a za kolik nabízejí. Taky je s podivem, že když chce člověk odejít od jednoho operátora k jinému tak najednou ten opouštěný začíná vytahovat trumfy z rukávu. Najednou vydělají i na tarifu s 50% slevy. Jen aby nepřišli o zákazníka. Tak pro koho je toto pak ekonomické. Trošku podivná politika. A co se týká revoluce u Vodafonu tak jedinou revolucí, a to v jejich prospěch, je to, že přestanou od 6.3. nabízet tarif Odepiš. Zlatý(červený) Oskar, zlatý(červený) Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  10. 03. 2010 15:41

Dobrý den, také si myslím že nové tarify mohly být lepší, podle mne jde také o mírné zdražení, viz třeba aby jsem mohl mít levné smsky musím si jich koupit celý balík jinak je dražší než v dřívějších tarifech. Také je škoda,že je zrušený tarif rodina, čekal jsem jeho vylepšení, něco jako má TMO kde se zaplatí paušál a volání a smsky a mmsky mezi účastníky jsou zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maruska29  |  24. 03. 2010 20:47

V tomto případě doporučuji si pozjištovat ceny konkurenčních operátorů, protože jinak by jste jednoznačně uznala, že Vodafone je nejlevnější operátor v ČR, jako jediný operátor neváže paušální zákazníky nesmyslnou smlouvou, hovory učtuje systémem 60\1 a např. datové připojení s FUP 3G poskytuje za cenu 525Kč s 20% daní, což u konkurence nenajdete. Z vašeho příspěvku jako bych pochopila, že by jste nejraději užívala služeb za 0Kč, ale to je velice scestná představa. Sytí vás někdo za darmo? Za všechno platíte, tak nevím proč by měl být Vodafone výjimkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  29. 06. 2010 16:58

těmi novými tarifama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor