Vodafone nekontrolovaně rozesílá SIM karty

Diskuze čtenářů k článku

stovka  |  18. 10. 2007 07:21

V červenci jsem si chtěl aktivovvat rooming, ale v samoobsluze jsem skončil s chybou. Další den to samé a proto jsem se vydal do obchodu Voodafone, kde mě ujistili, že jim to končí také chybou a určitě to někdo v Praze spraví. Třeí den to samé, volám na infolinku, po tvrdém rozhovoru přiznávají, že systém vykazuje chybu a trvá to delší dobu. kdy to opraví nevědí. Tak to zkouším do odjezdu na dovolenou každý den, ale neúspěšně. Poslední den před odjezdem v prodejně Voodafonu jsem naletěl na prodavače, kterého Voodafone sral, ale který byl ochoten si s tím pohrát. Když zjistil, že systému trochu rozumím, nechal si radit, co má dělat, potom ho cosi napadlo a vykázal mě za pult, abych neviděl co dělá. Řekl mi, že snad do 18 hodiny to bude OK. Skutečně, večer přišla potvrzovací SMS o aktivaci roomingu. Za Oskara takové problémy nebyly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jafa  |  16. 10. 2007 20:48

To je dárek na zimu. Skvěle se s tím škrábe námraza z auta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 10. 2007 00:06

Pokud používáš dětské autíčko na hraní, tak souhlas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  17. 10. 2007 07:24

ted sem to chtel napsat :D
auticko voskrabes leda primo tou simkou, velky auto celou kartou (nebo kreditkou - muj multifunkcni pritel :D )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tramvajar  |  16. 10. 2007 19:51

Je to tak, jak jest psáno, slevu nemáš, ale SIM PLUS zdarma ano, o žádném podrobném vyúčtování nevím, mimo toho na netu, ale to je tam vždycky, né?Já mám ještě NABITO 300, tam většinou volám a řeším problémy, ale u ODEPIS toho operátora moc nepotřebuji, tam není co řešit. SIMku si tam nechám vyměnit na SIM PLUS, ale pro jistotu so zajedu do prodejny, i když to mám asi 2O km.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  17. 10. 2007 00:04

Samozřejmě jde o podrobné vyúčtování jen na netu. Nakonec celé vyučtování jen na netu je jedna z podmínek služby Po svém - operátor ušetří za tisk a zasílání papírové faktury.
A vždy podrobné vyúčtování na netu není - jen pokud má někdo aktivovanou službu Po svém, nebo má placené podrobné vyúčtování (v rámci různých akcí nabízel v minulosti Oskar podrobné vyúčtování zdarma a jestli se nepletu, tak ti, kdo to tehdy využili, to mají zdarma dodnes).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
old.a  |  16. 10. 2007 12:02

anebo nechapu, proc si provadel zvyhodneni Po svem, kdyz se toto zvyhodneni na nekolik tarifu (vcetne tarifu Odepis) nevztahuje.
Nebo se mylim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0174  |  16. 10. 2007 13:58

Nemáš slevu, ale máš podrobné vyúčtování a SIM plus zdarma. Taky mám Po Svém na Odepiš a dokonce i na Slyším vás!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 10. 2007 14:50

A placenou infolinku. Ja ji sice prakticky nepotrebuju ale jsou veci, ktere v samoobsluze proste udelat nejdou a infolinka je v takovem pripade potreba.
Chapu, ze je neco za neco ale zrovna u Odepis neni sleva, nemela by byt ani placena linka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  16. 10. 2007 23:57

Věci, které nejdou udělat v samoobsluze, ale pouze s operátorem, by také neměly být zpoplatněny. Každopádně je třeba se na začátku hovoru zeptat operátora, jestli hovor zpoplatněn bude nebo ne a pokud ano, tak je možno hovor ukončit a neplatit.
Navíc pokud není požadavek urgentní a je možno počkat do konce fakt.období, tak je možno službu Po svém deaktivovat (deaktivace proběhne na konci fakt.období) a po vyřízení s operátorem ji zase aktivovat (aktivace proběhne hned). Takže člověk vlastně přijde pouze o 1 podrobné vyúčtování. Každý si musí zvážit, jaká je jeho priorita.
Zrovna jsem teď přecházel z Nabito 119 na Odepiš. Pro jistotu jsem si před přechodem deaktivoval službu Po svém a hodilo se to - po přechodu na Odepiš nedošlo ke změně počtu jednotek u služby Informace o ceně hovoru neboli AoC (Nabito 119 - 55 jednotek/min, Odepiš 60 jednotek/min). Tak jsem to s operátorem pořešil - operátor vypnul a znovu zapnul AoC a v pohodě. A teď si zase můžu zapnout službu Po svém. Je fakt, že toto se nedá vyřešit jinak než s operátorem a hovor by tedy neměl být zpoplatněn v žádném případě, ale už jsem se jednou setkal s tím, že v obdoné situaci mi operátor tvrdil, že hovor být zpoplatněn musí a že na to mají svá pravidla a bla bla bla... neměl jsem chuť se s ním dohadovat, zlášť když deaktivace a aktivace Po svém nic nestojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 10. 2007 09:56

To má zas někdo po prémiích, výroba a distribuce těch karet asi nejsou zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  16. 10. 2007 01:41

Stalo se mi to (skoro) samé jako autorovi článku. Mám čtyři Sim plus karty se stejným číslem. Po potvrzení výměny běžné Sim za Sim plus v Samoobsluze Vodafone, už další Sim plus karty objednat nejdou, do té doby to ale jde pořád dokola a za 0 Kč - no nekupte to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  16. 10. 2007 09:04

tak jich naklikej aspon 200, at se postacka a vodnici prohnou :D
rofl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z  |  15. 10. 2007 21:35

kdyz je neco ojedineleho, znamena to, ze je to jen jednou? tak jak je mozne, ze se to stalo vice krat? ze by chyba v poctech
pripomina mi to dr. chocholouska....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  15. 10. 2007 20:37

rovnaka patalia bola v januari 07 na slovensku ked sa registrovali uzivatelia noveho operatora O2 ako Jednotky........ ja som ich dostal 10 :)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
colorado  |  15. 10. 2007 20:49

je to případ od případu, při zdarma vyměně Divokě karty mi stará zvadla a nová naskočila již po 1 hodině. To je rekord Vodafonu,když si de jure rezervuji 24 hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2007 17:29

Co mi to jen pripomina? Ach ano, psani prispevku tady na mobilmanii (a zive a dalsich pribuznych webech). Clovek neco napise - chybova hlaska, zkusi to znovu, porad nic... a najednou je v diskusich pet stejnych prispevku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  15. 10. 2007 15:55

Zaslanim nove SIM karty to nekonci. Aktivni nebude zadna z nich. Je treba se prihlasit do samoobsluhy, najit si kolonku vymena SIM a tam zadat cislo stare a nove SIM karty. Ne telefonni cislo ale seriove cislo karty. Az pote dojde k deaktivaci puvodni karty a aktivaci nove.
Dokonce takova sim karta ani nemusi byt poslana. Podari se to i v pripade, ze mate nejakou neaktivni sim kartu napr. ze zruseneho tarifu. Aspon driv to slo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vencos  |  15. 10. 2007 15:25

Tak něják koukám, ře to s VF není zas tak špatný... vtipnost oskárka mu přecijen zůstala
Nebral bych to negativně... možná spíš pozitivně... Mě by se to stát nemohlo, já mám vodafouna kousek, ale kdyby se mi to stalo, měl bych 5 trsátek a jednu prázdou sim aby šla zapnout p990 ve flight módu... mě by to rozesmálo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tramvajar  |  15. 10. 2007 12:00

To by mne zajímalo, jak to autor vyřešil finannčně, vždyt u té každé SIM musel při převzetí zaplatit 1000 Kč VOLACI JISTINU, nebo když se to bědnává přes internet, je to jinak??? Pokud ano, jsem zvědav, jak bude nárokovat vrácení peněz za neaktivní SIM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 15. 10. 2007 12:04

Kdepak, přečtěte si znovu článek.. Se službou Po svém je SIM plus zdarma, systém mi při objednávce vždy ukazoval cenu 0 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lou-r  |  15. 10. 2007 13:32

prosím, nejdříve čtěte - jedná se o Výměnu sim, neplést s objednávkou tarifu a volací jistinou 1000Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lou-r  |  15. 10. 2007 09:12

mimochodem - to máte Odepiš s touto novou předvolbou? Je na trhu poměrně krátce a už jste o něm psal dříve ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peeetr  |  15. 10. 2007 07:59

Prostě se sekl systém, to se stává, taky si myslím, že se nechytne ani jedna a na poště bude ta pravá (to kdyby VF zjistil, co se stalo).
Řekl bych, že příště by se to mělo udělat buď naopak, tedy nejprve si objednat SIM a pak nastavovat další parametry v samoobsluze... Ten systém má nějakou prodlevu a nejspíše nestačil vyhodnotit nastavení a objednávka ho rozhodila...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 10. 2007 04:59

To se mi stalo take,pri prechodu na tarif se stavajucim cislem. Vodafon poslal jeste jedno, zaplatil na poste 500 .Precetl na obalce ze to neni moje cislo- odnesl do prodejny, tam to vzaly a slibily ze 500 mi prijde. Cekam uz pul roku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  15. 10. 2007 02:52

Jestlize funguje stale _stara_ SIM, pak ta "prava" nebude zadna z tech >6. Pri aktivaci nove by totiz melo dojit k zablokovani te stare, tudiz by nemela fungovat. Muzu nekde vyhrabat svoji starou SIM a vyzkouset ji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lou-r  |  15. 10. 2007 09:10

vy vubec nevite jak to funguje v tomto pripade u Vodafone, nikoliv pri ztrate ale pri vymene za lepsi simplus... zdrzte se proto radsi komentaru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  15. 10. 2007 16:28

Hlavne klidek jo... Radsi se naucte psat spravne interpunkci a slovosled, at je vam aspon trochu rozumet! A kdyz uz machrujete, tak aspon napiste, jak to tedy funguje u VF...
Ze stara karta prestane fungovat po (uspesne) aktivaci, podle me stale plati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  15. 10. 2007 01:06

Aktivovat na webu nepůjde žádná; objednání přece skončilo s chybou, systém si myslí, že objednano ještě není, proto je možné dál objednávat. A bez korektně uskutečněné objednávky není co aktivovat. Že karty fyzicky existují, na věci nic nemění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lou-r  |  15. 10. 2007 09:10

ta prvni by mela jit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  15. 10. 2007 00:56

Pan Pospíšil chce, aby mu čtenáři telefonovali?
Každpoádně hezkej bug

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p@p@ t.  |  15. 10. 2007 09:44

Tak tohle zřejmě Aleš P. neuřídil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 15. 10. 2007 12:02

Snímky jsem pořizoval osobně, ukázat stejné číslo na všech SIM byl záměr. Jak jinak byste mi mohli věřit? Je to prostě důkaz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lou-r  |  15. 10. 2007 00:41

system se zjevne sekl :) sparovat by vam mela jit prvni objednana simkarta - tedy ta s nejnizsim vyrobnim cislem. pokud tato neprobehne, je treba sparovani provest pres operatora s posledni (nejvyssi) simkartou, hovor samozrejme platit nebudete..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokiasman  |  15. 10. 2007 20:06

... mě minulý měsíc přišli 3 ks SIM+, ale hned první, kterou jsem si náhodně vybral, šla aktivovat... ...a jede dodnes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor