Pořád je to bouda, reklamština a tarify nevýhodné jak jen to jde. Nevím na kom se prováděly ony "průzkumy", ale já tedy chci od tarifu něco jiného. Jsem zákazníkem vodafone, vždycky jsem byl a vždycky budu, to pro pořádek. K příšernostem O2 nebo T-Mobile nikdy nepůjdu.
Jenže - Vodafone by se měl soustředit na to, aby konečně, tak jak vytrubuje už řadu let, odměnil stávající věrné zákazníky. Co je těžkého na tom zavést účtování po sekundách, to nejlogičtější a nejzákladnější, co v telefonii existuje. Zaplaťte jen to, co skutečně provoláte. Mám vodafone kartu, a za současných podmínek nemám žádný důvod přecházet na tarif. Chci účtování po sekundách, telefon zadarmo, volání na operátora též zadarmo - jsem přeci tarifním zákazníkem a přináším jim ARPU. KLidně se upíšu na rok (2 roky jsou přežitá hovadina, na kterou ještě lákají dušičky ostatní operátoři), když se se mnou bude jednat jako se zákazníkem.
Přiznám, trochu jsem si na zvykl u mateřského vodafonu a možná tu brečím na špatném hrobě, ale současná hra vodafone mě vůbec nemotivuje, spíš naopak.