Vodafone: nové tarify (aktualizováno)

Diskuze čtenářů k článku

Mara  |  06. 08. 2007 09:58

Data jsou koukám také trochu levnější, ubrali tam pásmo do 70MB...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pilatus  |  02. 08. 2007 14:23

V článku se píše "Krom snížení cen tarifů došlo také ke snížení minutových sazeb v rozmezí od 0,36 do 0,56 Kč"
Já tedy nevím, ale přijde mi že změna ceny z 4,76 na 4,00 (nabito 600 respektive 700) je o 0,76 Kč (včetně daně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
on-B  |  02. 08. 2007 08:53

proč nedají na covynato.vodafone.cz otázku Co říkáte na náš současný převod kreditu? a k tomu ty odpovědi by se hodily stejné jako co říkáte na dvouletou smlouvu u O2. Hrůza! Děs! Ježí se mi vlasy! Chce se mi zvracet! Nefér! Jak kdy a jak pro koho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  02. 08. 2007 00:26

Tohle je blbost:
----------------
...Ne, zůstáváme u stávajícího schématu s možností převodu nevyužitého kreditu do jednoho dalšího měsíce. T-Mobile tuto možnost uvádí jako jeden ze svých benefitů, ale podle našich průzkumů by možnosti převodu nevyčerpaného kreditu dále než do jednoho měsíce využilo jen mizivé procento zákazníků....
----------------
Mám kreditní paušál od T-Mobilu a to převádění kreditů je fakt super! Bych rád věděl jak ten jejich průzkum dělali... Že bych byl to "mizivé procento"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  02. 08. 2007 07:47

delaji si z nas prdel !!! navrhuji at skusi na svoje stranky umistit dotaznik na prevoditelnost minut to tam ale radsi daji daji pruzkum jestli mobil nosis v levy nebo pravy kapse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  02. 08. 2007 16:22

Zajímavé, že T-Mobile vám nepřeváděl ani minutu do letošního roku a to vám nevadilo, že?? A navíc to okrádání účtování 60+30... Radši mlčte. Píšete jen to, co se vám hodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  02. 08. 2007 16:41

Tak mlčet, když dovolíte, nebudu, neb ctím svobodu slova. Nikdy sem netvrdil že T-Mobile je dokonalý operátor. Pouze sem napadnul tvrzení tiskového mluvčího Vodafone který tvrdí, že zákazníci Vodafone, až na mizivé procento z nich, nemají o "nekonečné" převádění minut zájem na základě jakéhosi interního průzkumu.
To se mi skutečně nezdá a dle mého názoru si pan tiskový mluvčí takovýto průzkum spíše kulantně řečeno vycucal z prstů a nebo zcela účelově intepretoval. Lze si jen těžko představit, že na otázku "Měli byste zájem o převádění kreditu nevyužitého v danném měsíci do dalších měsíců, nikoli pouze dalšího následujícího měsíce?" by většina zákazníků Vodafone odpověděla záporně. Ta otázka, pokud vůbec nějaký takový průzkum existoval, zněla pravděpododně zcela jinak a byla zavádějící a v tom bude ten problém.
Jinak si to prostě vysvětlit nedokáži.
Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller  |  03. 08. 2007 08:34

Žádný takový průzkum neproběhl, neb záporně by mohl odpovědět pouze retardovaný jedinec. VF si to prostě vycucal bůhví odkud..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x_pavel  |  03. 08. 2007 13:57

sorry ale u tebe bych si teda vyzkum delat nenechal takhle zavadejici otazky muzes pouzivat tak maximalne na veci typu "jste zenaty" ano/ne..tohle cos napsal je presne ta zavadejici... resp. navadejici otazka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  03. 08. 2007 14:16

Souhlasim, že moje otázka je položená tak, že lze předpokládat jaká bude nejčastější odpověď. A přesně o tom mluvim. Vodafone, za předpokladu že nějaký interní průzkum vůbec kdy existoval, položil otázku pravděpodobně stejně zavádějícím způsobem akorát s opačným vyzněním.
Já vůbec osobně všechny průzkumy beru s nadhledem. Hlavní pravidlo je, že pokud neznám otázku jak byla přesně položená, odpověď interpretovaná tiskovým oddělením danné firmy je zcela bezcenná.
Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  02. 08. 2007 20:34

Ale esquire, ty nám tady zakazuješ psát a svobodně se vyjadřovat.No ty jsi ale demokrat.Ty osobně máš problém s TMO a vždycky nám tady začneš stříkat.Ale no tak, vždyť je to jen pár stožárů zabetonovaných po celé republice, tak se nečil, buď v klidu a nad věcí...prostě pán má s převodem kreditu pravdu a ty sem taháš co bylo, věci co s tím nesouvisí... Proč každýmu neměříš stejným dílem ???Jsi zaslepený antitýmobajlák...no každej se musí něčemu věnovat a v něco věřit věřit.Hodně štěstí s bojem proti TMO, běž do toho naplno, nedej se a zvítězíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x_pavel  |  03. 08. 2007 14:12

hele proc ma pravdu? pravda je casto velmi subjektivni zalezitost, zejmena tady
nechci se zastavat zadneho z operatoru, ale kdyz si koupis rohlik tak das za nej korunu..snis ho ale jen pulku protoze uz nemas treba hlad.... tak ho dojdes do kramu vratit aby ti dali zpatky padesatnik? divny ne? to ze to dela TMo je jen a jen jeho plus, ale rozhodne bych to nenazyval tak jak tu nekdo pise okradanim v pripade zbylych operatu
co je horsi, ze kdyz uz se to prevadi, tak to neni jak s dovolenou - ze nejdriv cerpas ten prevedenej z minulyho obdobi a az pak ten novej (tim by ses dostal v podstatedo urcity urovne na "nekonecny prevadeni")

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guliver  |  02. 08. 2007 00:19

"Podle našich průzkumů by převod zbývajícího kreditu do dalších měsíců využil jen zlomek našich zákazníků"...
TAK PROČ JIM TO TEDY STÁLE ODPÍRÁTE? PROČ JIM TO TEDY NEPŘEVÁDÍTE? PROČ JIM TO NEUMOŽNÍTE? VZ ZATRACENÍ CHARAKTEŘI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  02. 08. 2007 10:11

DALŠÍ LEKCE REKLAMŠTINY JAK VYŠITÁ
Klasický příklad záměny důsledku za příčinu. Teď okrádají zlomek zákazníků, zatímco většina řeší problém s převodem, aby se přímo okrádat nemusela dát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  01. 08. 2007 22:17

že by je nevyužila většina zákazníků?? si dělaj srandu ne? Kdyby to tam dali a ještě vymysleli k tomu třeba i nějakej zajímavej balíček na menší množství dat (50 MB ?), myslím, že by se hodně divili, jak by lidi sosali! voskare, voskare!! :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zebas  |  01. 08. 2007 22:46

Přesně tak, naprostej souhlas. U mě nakonec zvítězila kombinace Nabito 119 + Připojení Na dlouho. Skoro nevolám a SMSkuju přes Oskarka, takže mi těch 100 kč celkem stačí. Jen těch 10, respektive 15 MB, by mohlo být nahrazeno třeba 50 MB, to by mi uplně vyhovovalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  01. 08. 2007 21:20

Na webu Vodafonu neni 20 minut za tarif Nabito 119, ale jen 19minut. To potom nestoji minuta 6 kc, ale 6.26 kc. Coz znamena, ze bohuzel VF klame zakazniky, protoze minuta nestoji v ramci i nad ramec tarifu 6kc, ale 6.26Kc. Taky mohli dat tech 20, at se to lepsi pocita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr4k  |  01. 08. 2007 21:51

Ono je to za tech 119 minut 19,833, protoze kdyby tam dali 20 minut tak by se ozvala banda tupcu, kteri by tvrdili, ze to je okradani, tak tam napsali 19 minut a maj to vyreseny. Cena hovoru je snad takova jaka tam je uvedena a ne vypoctem 119/19 ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 21:57

Vážený Pavle, jedná se o kreditní tarif. Přepočet na minuty a SMS je tedy přibližný a zaokrouhlený na celé minuty směrem dolů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OldMan  |  01. 08. 2007 16:57

porad tady skoro kazdy hazi na oskarka spinu,ale nikdo si neuvedomuje ze hlavne kvuli nemu platite za minutu to co platite...
kdo zjistil,ze i z minimem se da vydelat?
nebyt oskara,tak se doted vola za 10 kč/min v siti, 15 mimo a uctovani stylem 60+60...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  01. 08. 2007 18:14

On to neudělal z dobrého srdce. Pokud chtěl na trhu přežít musel přijít s něčím novým Ale byly to hezké časy, když nám Oskar rostl jako z vody, jeho geniální reklamy, jeho úsměv...
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Osral  |  01. 08. 2007 18:52

Dneska stejně pěkně roste U:Fon a jeho mobilní modem a FUP 1G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  01. 08. 2007 19:39

No, pokud se nepletu, tak Oskarův "výherní" desetikorunový tarif měl volání do vlastní sítě za 14,- + DPH a volání do cizích sítí za 28,- + DPH, účtování 60+30. No zase měl jiné výhody - v paušálu bylo zahrnuto 35 minut mimo špičku do Maďarska (ev. do českých pevných sítí).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marky  |  01. 08. 2007 20:10

To je fakt, ale opomíjíš schválně sms za 0,35 kaček??:)) kvůli tomu byl taky zřízen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KSDMG  |  01. 08. 2007 16:06

Pořád je to bouda, reklamština a tarify nevýhodné jak jen to jde. Nevím na kom se prováděly ony "průzkumy", ale já tedy chci od tarifu něco jiného. Jsem zákazníkem vodafone, vždycky jsem byl a vždycky budu, to pro pořádek. K příšernostem O2 nebo T-Mobile nikdy nepůjdu.
Jenže - Vodafone by se měl soustředit na to, aby konečně, tak jak vytrubuje už řadu let, odměnil stávající věrné zákazníky. Co je těžkého na tom zavést účtování po sekundách, to nejlogičtější a nejzákladnější, co v telefonii existuje. Zaplaťte jen to, co skutečně provoláte. Mám vodafone kartu, a za současných podmínek nemám žádný důvod přecházet na tarif. Chci účtování po sekundách, telefon zadarmo, volání na operátora též zadarmo - jsem přeci tarifním zákazníkem a přináším jim ARPU. KLidně se upíšu na rok (2 roky jsou přežitá hovadina, na kterou ještě lákají dušičky ostatní operátoři), když se se mnou bude jednat jako se zákazníkem.
Přiznám, trochu jsem si na zvykl u mateřského vodafonu a možná tu brečím na špatném hrobě, ale současná hra vodafone mě vůbec nemotivuje, spíš naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 15:28

Jsem zvědavý, kdy přijde O2 s tím, že také zlevnil tarify a SMSky u něj budou stát místo 1,79 jen 1,69.. udělají okolo toho velký humbuk, T-Mobile bude chtít být také "in" a přejmenuje tarify na čísla včetně DPH.. jo a ještě přidá čerpání kreditu na Navigátor nebo nějakou podobně stupidní službu aby mohl machrovat jak to má vymakané

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karvinier  |  01. 08. 2007 14:26

Jako zákazník VF jsem stejně znevýhodněný. Při zájmu o N95 musím zaplatit o dost vyšší částku než u O2 či TM. Protože při ceně dotovaného telefonu VF nebere v potaz útratu za data , která mi navýší mou měsíční útratu o 952 Kč / nově o 700 Kč /... Takže paradoxně mám útraty větší než zákazník s vyššími tarify, ale zaplatím za dotované telefony více než oni. Toto má lépe vyřešené jak O2 tak TM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 14:32

To je pravda. A ještě jedna nevýhoda, jelikož jsem si nevzal dotovaný telefon hned při pořízení tarifu, mám na něj nárok až za dva roky... nechápu, proč si ho nemůžu vzít už teď a pak na něj mít nárok po dvou letech, když jsem od VF při pořízení tarifu žádnou výhodu nedostal.... :o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marky  |  01. 08. 2007 20:07

Ale jděte.. buď dostáváte zvýhodněný telefon nebo dárkový koš (sms,mms zdarma atd.) Něco jste určitě dostal, ale oboje najednou opravdu nejde..:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  02. 08. 2007 14:19

Ne, nedostal jsem ani jedno. Nevím, zdali to bylo z toho důvodu, že jsem student a aktivoval jsem si student extra nabito, každopádně jsem ale nedostal nic....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  01. 08. 2007 14:00

Urcite je to zlepseni proti minulosti, ale:
Soucasny stav - doma mam VoIP, uctovani 1+1, pevna linka pod 1 Kc/min, mobil pod 4 Kc/min, telefon zadarmo (zaplatil jsem najednou vetsi kredit), kredit s neomezenou zivotnosti, volani do zahranici skoro zadarmo. K tomu mobil s predplacenkou, volani do vlastni site levnejsi nez u vetsiny tarifu. K tomu obcas nejaka vanocni SIM se 100% bonusem.
Nova nabidka - tarif s uctovanim 60+1, neprevoditelne volne minuty, pausal nevycerpatelny na data, minutove ceny proti VoIP vyssi.
Takze dekuji, ale na tarif jeste cas nedozral, rad si pockam na dalsi nabidky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 14:19

Srovnáváš nesrovnatelné. A propos z kreditu VoIP čerpáš data?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 14:21

No vy jste ale hlupák. Jak si zavolám s VoIP někde ve městě nebo v tramvaji?? To s sebou potáhnu notebook??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 14:31

Asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  01. 08. 2007 21:11

U nás se podle statistiky dělá skoro 90% hovorů z domu nebo z kanceláře. Takže když má VF dražší i volání do vlastní sítě než je volání z VoIP, tak se může stažit jak chce, ale přetahuje se o ostatními mobilními operátory to 10-20% z celkových peněz za volání. To je naprosto absurdní.
Jsou země, kde máte předplacenku s voláním za 1,20 kdykoli a kamkoli, a tam mobilní operátoři skutečně shrábnou veškerý provoz a peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  05. 08. 2007 16:52

Od toho patrně kolega "esquire" zmiňoval tu předplacenku. Kde VoIP nemá dostupné, tam volá z prepaidu. Jenže ono jde spíš o to, změnit své návyky. Údajně cca 2/3 hovorů je realizováno z domova či z pracoviště, tedy často z místa v dosahu pevné. Ale dost dlouhou dobu platilo, že volání z mobilu na mobil bylo levnější než například z pevné na mobil či v rámci pevné sítě (pro krátké hovory). A ač to při využití VoIP neplatí, saháme přesto ze zvyku po mobilu.... Jinak jen tak na okraj - pro VoIP nepotřebujete notebook. Vedle poměrně velkého množství "pevných" adaptérů a IP telefonů jsou k dostání již nějaký ten pátek WiFi VoIP telefony a dokonce i "hybridní" GSM mobily, které umí také VoIP, ať už přes WiFi, nebo přes UMTS, a to i v cenách kolem 5 tis. Kč (z těch levných např. TC300, Twintel, DP-L10). Nedá se ovšem počítat s tím, že takové mobily někomu budou GSM operátoři zrovna vnucovat, zájemce je musí zkrátka shánět . Jinak samozřejmě beru, že k vlastnímu či bezplatnému WiFi signálu se také nedostanete někde v lese na pařezu. Ale v lecjaké kavárně, obchodním domě, či fast foodu už ano a tam už ten notebook na VoIP nepotřebujete. Stačí kapesní zařízení, s nímž můžete volat i v GSM síti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 08. 2007 14:59

S tou predplacenkou souhlas. Stale jeste jsou v mnohem predplacenky vyhodnejsi nez pausal a to u vsech nasich operatoru. Nejvyraznejsi to je u ceny volani do vlastni site. Ta je u vsech predplacenek lepsi nez u pausalu. Pak je to moznost predplaceny kredit vyuzit opravdu uplne na cokoliv na rozdil od parodie zvane kreditni pausaly a dalsi velka vyhoda je, ze predplaceny kredit muzu vyuzit kdy chci a mam na to velmi dlouhou dobu (cca rok) na rozdil od omezene prevoditelnosti u pausalu (ze panove z Vodafonu).
Takove zvyhodneni predplacenek je asi odmena za to, ze operator s takovym zakaznikem nemuze nikdy pocitat najisto, nemuze nikdy predem pocitat s urcitym prijmem, o jeho pravidelnosti ani nemluve (napr. pro investice) atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red-devil  |  01. 08. 2007 18:16

aha.... a co dotovane telefony ci balicky na nake ty mesice zdarma, levnejsi volani obecne (takze do vsech siti) ...u tech nejvyssich tarifu uz je ta cena volani skoro stejne levna jako u ty predplacenky ale do VSECH SITI, jsou levnejsi SMS a mas dalsi vyhody s temi kr.tarify....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 08. 2007 22:53

Ja netvrdil, ze predplacenka je vyhodnejsi ve vsem ale ze je v mnohem vyhodnejsi. Samozrejme ze i u pausalu nejake vyhody jsou. A ted si to trochu probereme.
Dotovane telefony: Hmm. Za dvoulety upis (mimo Vodafon), urcite minimalni plneni a sleva zas neni tak obrovska, nekdy jde sehnat stejny telefon ve volnem prodeji levneji nez dotovany u operatora. U vodafonu pak jde koupit dotovany telefon i k predplacence.
Balicky: Ano balicky jsou vyhoda pausalu ale ne vzdy jsou tak vyhodne jak se jevi na prvni pohled.
Mesice zdarma: Ktery operator da stavajicim zakaznikum mesice zdarma? Je to jen lakadlo na nove zakazniky a casto je to pak trosku jinak nez v reklame.
Levnejsi volani obecne: Hmm. Pokud volate vice do jinych siti tak u vyssich tarifu ano. U tech nizkych je cena velmi podobna predplacence. Je to ale vykoupeno propadanim minut nebo kreditu pokud je bezezbytku nevyuzijete (nebo jich nevyuzijete nad pausal). Zpetnym prepoctem se pak dostaneme na cenu volani mnohem vyssi nez uvadenou. A ukazte mi cloveka, ktery provola vzdycky stejne. Kazdy normalni clovek vola podle potreby a ta se v case prubezne meni.
Levnejsi sms: Ano tady neni o cem diskutovat. U pausalu jsou sms levnejsi a to pomerne vyrazne.
Dalsi vyhody: Napr.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LV  |  01. 08. 2007 15:20

Co se vykašlat na VoIP a mít ještě lepší podmínky, ale v mobilu? Koukněte na www.levnevolani.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  01. 08. 2007 18:10

Běž už s tím dopryč Nechápu proč ti tu reklamu nesmažou...
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 08. 2007 13:32

Tak se taky pridam se svou troskou do mlyna.
Nove tarify vypadaji hezky, sumy jsou pekne zaokrouhlene a tim prehlednejsi. (Snad jen nabito 119 pusobi trosku jako pest na oko. Zaokrouhleni na 120 by opticky vypadalo lepe a to korunove zdrazeni by urcite nikomu nevadilo.) Chvalim i zlevneni ceny hovoru a taktez jejich zaokrouhleni na opticky lepsi sumu. Take chvalim snizeni ceny u dat.
Ovsem nastaveni limitu je takove, ze stejne naprosta vetsina uzivatelu spadne do nejvyssi sazby. Pokud to nebyl zamer, tak by to chtelo se nad timto zamyslet. Dnesni telefony umi bezne prohlizet primo internetove stranky a vyuzivat dalsi sluzby (web, e-mail, prenos pres ftp, streamovana media ...) a z toho take vyplyva datova narocnost. Osobne bych videl prvni hranici nekde kolem 100 MB, druhou 300-500 a nejvyssi nad 500. Ano takoveto mnozstvi dat neni vubec problem s dnesnimi telefony prenest a to primo z telefonu. Nebavim se o pripojeni telefonu k PC a jeho vyuziti jako modem.
S cenou MMS by to ale skutecne chtelo neco delat. Vodafon je v tomto smeru nejdrazsi a to o dost. Ta cena vyslovene odrazuje od pouzivani i treba jen nahodneho.
Co se tyce kreditnich tarifu, nejen ze by do nich mely patrit i MMS a datovy provoz ale uplne veskere placene sluzby. Proto se to jmenuje kreditni. A je prece uplne jedno za co zakaznik svuj kredit utrati. Kdyz ho utrati driv a za jine sluzby nez volani a sms tak zakonite pri dalsim pouzivani sluzeb bude platit nad ramec kreditu i za to volani. Dokonce si troufam tvrdit, ze by to zvedlo pouzivanost nekterych malo pouzivanych sluzeb.
A posledni vec je stale dokola omilany prevod volnych minut nebo volneho kreditu. Tak jak je to nastaveno ted to hranici s nepouzitelnosti a troufam si tvrdit, ze by nebylo ani prilis odvazne tvrzeni, ze se jedna primo o okradani zakaznika, ktery nedostane, co si zaplatil ale casto musi uz jednou zaplacene platit znovu (neprovolane minuty ci kredit propadnou a v nasledujicim mesici zakaznik zaplati za vse nad pausal vcetne toho, co mohl vyuzit kdyby mu to nepropadlo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Osral  |  01. 08. 2007 13:49

Pořád neprobírejte mms stejně stojí za Ho.... A buďte rádi co měte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  01. 08. 2007 13:50

Když Vodafone mění tarify tak brzo od jejich vzniku tak to jedině znamená,že ty jeho předchozí tarify byli naprosto nevyhovující a drahé,snad když něco změním tak si to předem rozmyslím a zjistím jestli to je použitelné,ne?Ne ve stylu zdražíme tarify a když to bude hodně lidem vadit tak to přeměníme,však o co jde..a vymlouvá se na to že jsou fér...lidi si na to asi začli stěžovat a Vodafone sklopil uši a šel předělávat..jak trapné.T-mobile mění tarify po dvou letech a neviděl jsem že by jeho předělané tarify znova musel měnit,to totiž svědčí o kvalitě práce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 13:52

"T-mobile mění tarify po dvou letech a neviděl jsem že by jeho předělané tarify znova musel měnit,to totiž svědčí o kvalitě práce..."
Nejlepší příspěvek dne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 14:16

Ach bože, to snad ani nemyslíš vážně. T-Mobile přišel s tarify jako poslední a jen okopíroval co ostatní vymysleli... Vodafone byl první a doplatil na to, protože T-Mobile nasadil ceny o kousíček níž.. Proto to teď Vodafone dohnal a ceny snížil.. Když už si na někoho dokážeš stěžovat i za to, že snižuje ceny, tak tě opravdu nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
endrjuu  |  01. 08. 2007 14:20

Dovolil bych si nesouhlasit. Podle mě to spíše znamená, že Vodafone reaguje na to, že konkurence víceméně okopírovala jeho kreditní tarify a proto přišel s jejich upgradem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marf  |  01. 08. 2007 13:22

Tak já zase nevylučuju, že si to někdy v budoucnu pořídim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 12:46

Jen odpověď ohledně převoditelnosti kreditu mě pobavila. Že by to nikdo nevyužil? Dovolte abych se zasmál. Ale jinak VF jen chválu, tarify jsou super :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 08. 2007 12:52

Ne nikdo, ale mizivé procento. Proč teda to mizivé procento o ty už jednou zaplacené služby neokrást, že? Jak prosté, Watsone. (Ale furt lepší než 60+30...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 13:02

Já bych uvítal 30+30, to by pro mě byla alternativa. Netvrdím že bych potřeboval nekonečnou převoditelnost jako má TM ale alespoň tu původní, kterou měl VF dřív.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 13:21

Ale u Simplu nebo minutového tarifu T-Mobilu by vám žádná nepřevoditelnost nevadila, že?? Ani nemohla. Nehledě na zlodějské účtování 60+30 u kreditních tarifů O2 a T-Mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 08. 2007 13:47

Že okrádá O2 (teď se s plnou vervou přidal i druhý vepř), to už v podstatě patří ke zdejšímu folklóru, to nikoho nepřekvapí. Ovšem ani jeden z těch zlodějů se necachá, že jsou k zákazníkům féroví (to už by bylo dost silné kafe asi i na jejich marketingové). Takto se prezentuje pouze Voda, ale zatím se podle toho chová jen částečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 15:39

Ty chytráku , seš už s tím nazývaním zlodějů +- 7 let trapnej a hlavně mimo.Tolik stejných příspěvků ale na jiný téma tady má jen xxteens, ale ten si na rozdíl od tebe dělá srandu.Víš ty co je to zloděj??Prostě maj takovy´podmínky a nikdo není nucenej toho opa používat.Chápeš??Máš možnost si vybrat.Tak tady nemel už o zlodějích....to pak je zloděj každej podnikatel, protože prodává dráž než nakoupil....ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 15:51

A ty už jsi taky trapnej. Řeší se tu nové ceny tarifů, které jsou jednoznačně a nevyvratitelně nejlevnější na trhu a ty tady furt řešíš kolik má kdo zákazníků a podobné zhovadilosti. VF je nejlevnější a zkrátka se pokouší ty zákazníky dohnat. Je logické, že jich má málo. Lidi jsou blbí a proto ještě někteří používají o2 podle logiky když je něco dražší, musí to být kvalitnější... Většina lidí s vyšším intelektem už je dávno u VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 16:33

s vyšším intelektem, perlíš jak dobrá voda....každej používá to, co je pro něj nejvýhodnější.Je jasné , že ne každej využije neustálych změn a nových nabídek opů.Plošně ale nelze říci, že např VF je nejlevnější.Jsou i lepší nabídky,ale záleží kdo kam volá a kdy atd. (bavíme se o standartních tarifech)Je jasné, že nova nabídka VF je výhodná a tarify jsou většinou výhodnější než konkurence,jenže kolikrát jde to o tak malé peníze že řešit to a měnit opa se nevyplatí.Každej to vidí jinak, někdo to řeší, někdo ne.Jinak opakuji, že nabídka VF je opravdu slušná a jsem zvědav jak konkurence zareaguje.Uvidíme...
PS - nabidky služeb TMO a O2 jsou širší a v tom má VF kapku problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abraxas  |  02. 08. 2007 15:23

Chceš říct, že většina lidí (co používají O2, nebo T-Mobile) jsou dementi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  01. 08. 2007 13:18

nekonecna prevoditelnost me prijde jako velka vyhoda i pro operatora - proc? velke casti zakazniku se zacne hromadit kredit ( kazdy ma rad kdyz ma neco nasporeno) a s nasporenym kreditem se uz tak dobre neutika ke konkurenci . jen muj nazor. u vodafone se spousta lidi chova tak ze nez nechat kredit propadnout tak ho radsi skoro nesmyslne provola ( muj pripad a vybiram si kamarady na cizi siti jako bezmocny pokus vzdoru proti uctovani) a pristi mesic kdy potrebuje volat vic musi platit to co pred tim nesmyslne utratil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 08. 2007 14:30

Delam to uplne stejne a taky naschval do cizi site. Nekdy proste provolam trojnasobek nebo ctyrnasobek volnych minut (kreditu) a nekdy mi treba polovina (nebo i cely) zbyde a jak na potvoru nejde prevest treba proto ze jsem delsi dobu v cizine a nemuzu to tim padem vyuzit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
on-B  |  01. 08. 2007 16:01

přesně tak, klidně si z vodafonu zavolam na svuj pausal u O2 a necham si ty telefony povidat mezi sebou. Když to má propadnout, at to aspon nemaji zadarmo, když jsem to musel zaplatit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 12:22

tak VF prej zatápí konkurenci.Dobrej blábol. Kdyby to tak bylo, jak je léta propagováno, tak VF potažmo Oskar nemá polovičku zákazníků jak konkurence.Zkuste si spočítat, kolik zákazníků získali jednotlivý opové od vstupu Oskara na trh.Hádejte kdo jich získal celkově nejméně....a budu pokračovat....podivejme se na výberová řízení pro velké firmy, VF se jich většinou ani neúčastní...nemá totiž co nabídnout, tedá má, ale na ceny konkurence není ochotný a možná ani schopný jít.Je v tomto nejhorší, tak to prostě je.Takže nedělejme z VF tím čím není, on totiž nemá jinou možnost než se tvařit že je nejlevnější, čimž nepopírám že nejsou případy že to tak je.Plošně je to však zásadně jinak.Firemní klientela je jeho velkou slabinou( i tam se získavají nefiremní zákazníci že) a pokud se v tomto nezlepší, tak nemá šanci zásadně zvednout počty klientů potažmo zisky.Jen podotýkám že proti VF nic nemám, dokonce s ním founuju :), ale je potřeba nazívat věci pravými slovy... což jsem právě pochopitelně zjednodušeně udělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 12:27

No tak promiň, že jsou případy, kdy to tak je? V současnosti je naprosto nejlevnější a jeho volání v rámci firmy zdarma taky nemá konkurenci. Dělám pro TM a naše tarify se s těmihle nemohou měřit. A to už vůbec nemluvím o předraženém O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 12:33

To tam ale zvedaš závoru vjezdu...protože o tom nic nevíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 12:43

No tak sorry, ale porovnej si ceny Kreditních tarifů a Nabitými a máš to... Nabito 119 má stejné ceny jako Kredit 250 ale máš menší paušál. Nabito 350 má volání levnější o 0,36 Kč než Kredit 450 a paušál o 185 Kč. Nabito 700 má volání levnější o 0,17 Kč a paušál o 133 Kč. Nabito 1150 má volání o 0,17 Kč levnější než Kredit 1200 a paušál o 278 levnější. Nabito má sice o 0,02 dražší volání než Kredit 2000 ale paušál o 280 Kč dražší.
Připojení na dlouho je o 81 Kč levnější než Internet+ od T-M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 08. 2007 12:49

T-M navíc brutálně znevýhodňuje (= zdražuje) jeho zlodějské účtování 60+30... K minutovým cenám z ceníku je třeba připočítat minimálně 10 %, ale klidně i 15 %.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 12:51

No, to částečně kompenzuje svojí výbornou převoditelností kreditu, ale zkrátka jeho tarify nemají proti tomuhle šanci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokiasman  |  01. 08. 2007 16:03

Soumar jsi debil jakého tady na netu není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 08. 2007 16:26

ještě XTeens

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackie  |  02. 08. 2007 07:27

No pro T-M bych pracovat nikdy nechtěl. Zkus se znova podívat co prodáváš za drahoty oproti O2. Vodafone je opravdu druhá cenová a kvalitativní kategorie, takže o tomto operátorovi škoda mluvit VF trapááááááááááááááááááááááás

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 12:31

Už to nehul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 12:33

Něco k věci bys napsat nemohl??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  01. 08. 2007 12:47

Je velká škoda pro Vodafone, že jeho marketing nedisponuje tak erudovaným odborníkem jako je SOUMAR, to by konkurence hleděla s pokleslou dolní čelistí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 12:49

SOUMAR by měl jít dělat pro konkurenci Vodafonu... to by totiž teprve potom VF přibývali zákazníci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The_Pretender  |  01. 08. 2007 12:54

Ano, je to strašné. Dejte mu Nobellovu cenu za ekonomii a do pusy něco velkého, ať už mlčí. - Ještě ho někdo začné brát vážně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 14:52

Zdravím Vás klucí, něco k věci a vyvratit mnou napsané by bylo lepší, než plky o ničem.No nic třeba se dočkám...
PS - konkrétně co je strašné..??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 15:17

Já tebou napsané vyvrátil, tak nepruď..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The_Pretender  |  01. 08. 2007 18:36

Rozdíl mezi vyvracením by šel u TM charakterizovat dávícím reflexem, tedy vy(z)vracením. Úsměv prosím - ten dávící efekty potlačuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 08. 2007 12:40

Vykládat něco o specializaci firmy na určitý segment trhu u Tebe asi nemá smysl.. Proč sem proboha taháš firmy, když představené tarify jsou pro fyzické osoby.
..k počtu zákazníků.. Když někdo vyběhne na maraton o 2 hodiny později, těžko vyhraje.. když se ale poběží delší trať a on bude lepší, dožene i ty 2 hodiny.. (doufám, že je to pochopitelná analogie..)
Jinak nazývat věcí pravými jmeny se píše tvrdé Y..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  01. 08. 2007 13:15

No jo, ale náskok O2 a TMO před VDF se pořád zvětšuje, to je ten problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 13:17

Ano náskok T-Mobilu v počtu rozdaných SIM karet před školami a v nákupních centrech se zvětšuje. V tom je T-Mobile skutečně nedostižný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  01. 08. 2007 17:41

Hh, dobrá poznámka. Máš ale pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 08. 2007 13:46

...a prodaných go karet na benzinách a supremarketech (95Kč za 50kč kreditu)... když se to válí v regálu mezi tyčinkama.. řekl bych, že to má stejný smysl - zavolat si a zahodit.. a O2 má na xx měsíců klienta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 15:31

Podívejte se na obraty a na zisky ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  02. 08. 2007 08:23

jasně, z drahého volání se lépe generují zisky.. ale mě se otvírá nůž v kapse, když slyším třeba o bance, že dosáhla zisku 5Mld Kč a já platím stupidní poplatky jak kokot. .. podobný je to u O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
on-B  |  01. 08. 2007 16:01

no tak koupí si ji kdo ji potřebuje, kdežto ty rozdane od t-mobile si vezme každý a pak zahodí a pěkně dlouho visí zákazník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 15:47

Rozhodně je lež, že to je jen pro fyzické osoby, je to i pro podnikatele....že má VF i tarify pro podnikatele vím, ale ty jsou o proti konkurenci těžce ale těžce o ničem.( mám na mysli spec podmínky)O2 a TMO nabízejí velkým firmám volné minuty, která jsou pod 1 kč bez DPH do všech sítí.Dále nabízejí další sim pro rodinné příslušníků zaměstnaců s různými výhodami atd.Proto jim také zákazníci přibívají ...to VF bohužel nedělá a když tak o hodně méně než O2 a TMO.Pouze to kritizuji ale moc dobře vím, že VF se snaží a hlavně díky němu se aspoň něco hýbe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller  |  02. 08. 2007 12:14

Souhlasím se soumarem. Onehdy jsme dělali výběrové řízení - O2 nabídl skoro 75% slevu ve srovnání s běžnými tarify, čísla pro rodinné příslušníky, volání v VPN za 40 halířů. Vodafoun se ani neobtěžoval s nabídkou a když konečně dorazila, bylo to 30% z paušálů... Neměli šanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  01. 08. 2007 15:57

Za posledni pulrok neziskal VF nikdy vic zakazniku nez TMO a to i pres nekolikanasobne vyssi reklamni rozpocet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 16:02

Milý příteli, počet zákazníků a púočet aktivních SIM karet je trochu rozdíl. Vodafone nešel cestou umělého navyšování počtu zákazníků rozdáváním SIM karet před školami a v nákupních centrech. Vodafone se k takovým praktikám nikdy nesnížil. Tím pádem je ale počet zákazníků zdaleka nejpřesnější ze všech operátorů a nemá miliony mrtvých duší jako T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  01. 08. 2007 16:24

To jsou tvé oblibené kecy, vím že TMO simky rozdává, ale ARPU neklesá , takže je holt asi spousta lidí i používá.Důležité je že TMO dohaní O2 v obratu a o tom si může VF nechat jen zdát a to je podstatné.Píšeš že se VF k takovým praktikám nikdy nesnížil....Ono něco dávat zadarmo je špatné???Napsat že TMO má miliony mrtvých duší...běž fandit na stadion.Tohle je diskuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  02. 08. 2007 10:51

No ARPU neklesá, protože rozdává SIMky permanentně už několik let Kdyby však ARPU rostlo, tak to by byla jiná. Možná, že až jednou SIMKy rozdávat přestane a mrtvé duše mu zmizí z počtu zákazníků, tak mu najednou sice počet zákazníků klesne, ale ARPU zázračně vzroste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  02. 08. 2007 12:31

Seš těžce natvrdlej....rozdaním simkaret mu přece nemůže ARPU jít nahoru.Tím že dá něco zadarmo, tak snad jde ARPU automaticky dolů, to snad je jasný každýmu.Pokud si dotyčny simku nabije, tak ji používá a vaše teorie mrtvých simek je poněkud mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleeer  |  02. 08. 2007 12:37

A ono jim ARPU jde nahoru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
on-B  |  02. 08. 2007 13:07

bohužel jsi mimo ty, T-Mobilem rozdané simkarty jsou aktivní a mají platnost 1 rok i pokud je nikdo nenabije. Je na nich přednabito 20Kč. Které když někdo vyčerpá a zahodí stejně drží jako aktivní zákazník po dobu 12 měsíců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  02. 08. 2007 20:24

20 Kč správně a ARPU je kolik na jednu simku?? Nebudu to hledat ale odhadnu cca 500 kč.Takže TMO přibude 1 simka a 20 kč, což mi vychází že tento způsob rozhodně ARPU zcela jistě snižuje....takže holt si to asi musej nabít kreditem(netvrdím že všechny), jinak by šlo ARPU dolů.
PS - je mi jasné že ARPU se zlepšuje i díky tomu, že se všobecně více telefonuje....na druhou tranu, ceny zas jdou dolů...je složitější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  03. 08. 2007 11:42

Pokud budou udržovat konstantí poměr takovýchto karet - expiraci starých karet dorovnávat rozdáváním nových, potom se ARPU měnit nebude, průměr zůstane zachován.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
atomik  |  01. 08. 2007 12:41

Možná máš pravdu , ale co z toho vyplývá ? Z toho tvého příspěvku ? Že nezlevnili ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 08. 2007 13:49

Obavam se, ze dokud bude u vsech operatoru pravidlo, ze neco dobreho (nebo lepsiho nez u konkurence) je kompenzovano necim naprosto zhovadilym, nezatopi konkurenci nikdo.
Ono to nejspis bude tim, ze skutecna konkurence u nas neexistuje a spis se jedna o jakesi rozdeleni trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 08. 2007 14:13

Bingo! Chytrý kluk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  01. 08. 2007 11:56

Vodafone asi zjistil, že mu ujíždí vlak, a že se svou sítí 2. jakosti již není schopen konkurovat ostatním operátorům. Tak se o padesátník sníží hovorné a hned je na co udělat reklamu ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 11:58

Možná sis nevšiml, že ty jeho tarify jsou naprosto nejlevnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LV  |  01. 08. 2007 15:18

Tak tomu určitě není, nejlevnější volání z mobilu pro koncové zákazníky je jinde! www.levnevolani.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  01. 08. 2007 17:37

Přečti si smlouvu s Avoxem a přestaň ji porušovat jantare
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  01. 08. 2007 15:51

Noooo, to zalezi co porovnavate - zkuste porovnat minutove tarify TMO a tyhle kretidove a zjistite, ze VF vubec neni nejlevnejsi (a odpovidajici minutove tarify nema). Ano, VF ma nejlevnejsi kreditni tarify pokud tedy chcete jen kreditove tarify. Pokud vam nezalezi na nazvu, ale na penezich, tak je to jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 15:53

Minutové tarify??? To si děláš srandu? Vypočítej si cenu té takzvané volné minuty.. 7,50 u T30; 6,70 u T80; 4,80 T160 atd... jsou nekřesťansky drahé... přetahuju v práci lidi z minutových na kreditní a jsou vděční, protože na minutové si všichni stěžují..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 15:58

Minutové tarify mají nehorázně drahou volnou minutu, to snad nemůžete myslet ani vážně. Zřejmě jste myslel levnější volání nad rámec volných minut. To je ale vykoupeno předraženými volnými minutami, takže o minutových tarifech snad nemá cenu ani mluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 08. 2007 11:59

no ty abys tady nechyběl ... už jsem se bál (radoval), že Ti nejde net..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  01. 08. 2007 12:41

to víš s jeho rychlostí modemu (9,6 kilobitu) mu trvalo celou věčnost než se mu načetla tahle stránka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 12:03

No pokud má Vodafone síť 2. jakosti, tak T-Mobile má v tom případě síť 3. jakosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  01. 08. 2007 15:49

Tohle me bavi... lide co o tom nic nevedi, tak maji nejlepsi kecy... TMO a VF mají téměř totožnou síť a za pár měsíců budou mít úplně stejnou - budou totiž velmi rozumně používat BTSky pro oba operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  01. 08. 2007 12:54

V té síti "druhé jakosti" mi již dva roky (ano 24 měsíců) nespadnul jediný hovor a nezaznamenal jsem jediný výpadek. Pokud jsem někde neměl signál, tak tam většinou nebyl signál žádný (výjimkou jsou některé malé obce na Kokořínsku, kde výrazně dominuje TMO - ten je zase válcován Vodafonem v některých malých obcích na Šumavě). Data přes EDGE dosahují poměrně slušné rychlosti (koukal jsem se i na streamovanou televizi - ta se občas cukala, rádio bylo naprosto v pohodě), dokonce i ping patří k tomu lepšímu co se dá v mobilních datech vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  01. 08. 2007 13:02

Mně taky ne, protože u nás nemá pokrytí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  01. 08. 2007 13:08

V prázdné síti se není co divit. Stačí se podívat na traffic grafy NIXu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 13:10

A teď tu o Smolíčkovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  01. 08. 2007 19:25

Já neříkám, že nepadají hovory. Nejspíš občas nějaký spadne (v každé síti). Jen jsem říkal, že mi žádný hovor za posledních 24 měsíců nespadnul a že s rychlostí dat i s odezvou jsem spokojen. Pokud bych nebyl, utrácel bych svých cca. 30.000,- ročně u jiného operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Humpy  |  01. 08. 2007 11:29

Bav se je proste Bav se.... Nevim proc Vodafon neudela neco podobneho, podle me tim prichazeji o slusne penize a zakazniky... viz. ja...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleeer  |  01. 08. 2007 11:38

Tak schválně - kolik jsi měl na posledním vyúčtování celkem kč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 11:42

Takhle, pokud nevoláš často na jedno až čtyři čísla, tak se Bav se vyplatí, má výborný poměr cena/výkon. Jinak ale vyhrává schéma:
Nabito 119 +Student extra + Inkaso bonus
=> tj 202 Kč na provolání za 119 Kč....
+VF kamarádi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 08. 2007 11:44

plus Balíček EXTRA NABITO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 11:45

Ke Student extra nabito již nelze aktivovat Balíček extra nabito.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 08. 2007 11:48

Aha,.. to jsem nevěděl,.. už delší čas nestuduju. Diky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario  |  01. 08. 2007 20:16

Tak já s Bav se provolal průměrně 830Kč nebo tak nějak... Když jsem chtěl k VF, nabídli mi za 226Kč 150min a 100SMS, tak ikdyž mám Vodafone rád, musel jsem zůstat... Tohle kdyby mi nabídli u VF, tak se asi radostí počůrám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 21:18

Rušil jsem paušál u T-Mobilu a ani se neobtěžobvali mi něco nabídnout, abych zůstal. Takže klídek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  01. 08. 2007 11:18

mi prijde jakoby vdf mms nerad,cenou je topi do nepouzitelnosti a verim tomu ze kdyby sedla na 4-6kc jako u TM,lide by je vice vyuzivali,takhle je to spise velice vzacne ze nekdo posle mmsku,drtiva vetsina meho okoli je nepouziva protoze jsou ne drahe,ale predrazene
u VDF by se meli zamyslet...
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 11:21

Obávám se, že MMS jsou natolik zbytečná služby, že by je nikdo nepoužíval ani kdyby stály 1 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 11:34

Tak to je vidět, jak nelogicky lidé uvažují... Do MMS se dá vtěsnat mnohem víc znaků (1000), takže kupříkladu poslat MMS je lepší než dlouhou zprávu složenou z několika částí. Nemluvě o dalších funkcích... Ale za 12 Kč je opravdu posílat nehodlám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  01. 08. 2007 12:14

pouzitelnost v MMS vidim dnes v jedinem pripade a to v Roamingu.Cena za mms se mele okolo 15-25kc,nacpu do ni az 6 sms,pohoda.Za beznych 6 sms bych zaplatil nejmin 45-60kc,ne li vic.Problem vznika kdyz chces poslat zpravu na old foun napr .NK 3310 apod.
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 08. 2007 12:19

Takhle, když máš MMS za 5,95 (T-M) tak se to vyplatí i místo 5 SMS v ČR (popřípadě místo 3 SMS se starými neHITovými tarify)... Taky u T-M běžně stojí MMS v zahraničí cca 9-16 Kč, pokaždé míň než SMS, takže ještě míň než říkáš... máš pravdu, že v zahraničí není co řešit, MMS jsou lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepan  |  01. 08. 2007 23:30

Toho kdo dokaze napsat vice nez 160 znaku na klasickem mobilu uprimne obdivuji :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 08. 2007 13:42

Souhlas. Az na jednu drobnost. Pokud nejste zrovna na signalu, mate hovor nebo z jinych pricin se vam nepodari sms dorucit hned, sms centrum to zkousi dal porad dokola. U mms pokud se nepodari dorucit napoprve (napr. zrovna s nekym mluvite), musite si ji najit na netu. To jejich pouzitelnost dost snizuje, zvysuje to naklady tomu, komu jste mms poslal (pokud neni zrovna u pc ale bude ji na netu hledat pres mobil, zaplati za data) a spolehlivost je tim padem mnohem nizsi nez u sms. A to vse za nehoraznou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
on-B  |  01. 08. 2007 16:00

nevím jak VF, ale všimnul jsem si, že u O2 už to není jednorázové, ale snaží se to posílat častěji, třeba přijde i za 8 hodin, když zapnu mobil. A po 24 hodinách to vzdá a umístí na web

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OldMan  |  01. 08. 2007 16:17

vy napisete denne tolik dlouhych sms???
podle me je to taky nesmysl...
mms posilam max na vanoce nebo svatek a spol,takze me tech 12 korun nevytrhne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepan  |  01. 08. 2007 23:26

Vubec nevim kolik u Vodafone MMS stoji, skoro je nepouzivam (tak 1 x za pul roku a to kdovi jestli). MMS jsou asi jaksi mimo... nevim za tech x let co existuji jsem jim nejak neprivykl. To uz radsi poslu tu forku mailem v mnohem vetsim rozliseni. Prohlizet fotky na mobilu je opravdu krize... a komu se to pak chce nahravat do PC aby se koukl na nejakej obrazek, ktery navic pro MMS podstatne zmenseny :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  01. 08. 2007 11:16

Hovor pak stojí 35,70 ne 33,70!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  01. 08. 2007 10:42

Všechny ty úpravy jdou vcelku správným směrem, ale dokud nevrátí zpátky způsob převodu volný minut, aby nepropadávaly, tak pro mě nemá vyšší tarif cenu. Opticky vypadají některé ceny i nižší než VoIP, ale rozdíl v účtování 1+1 místo 60+1 to spolehlivě dorovná.
Takže ještě signál, a bude to skoro použitelný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  01. 08. 2007 14:56

S tím převodem souhlasím. Mám Řekni mi, minuty skoro neprovolám, ale když už, pak do Vodafone mám minutu levnější, takže přechod se mi nijak moc nevyplácí.
Nemohla by redakce udělat vlastní průzkum, zda by náhodou zákazníci neuvítali delší převádění minut? Tedy pokud se Vodafonu nebojí? Třeba by se ukázalo, že to není mizivé procento zákazníků jak tvrdí Vodafone. No, nemusí to být z jejich strany hned reklamština, třeba se jenom mýlí a v rámci fér jednání by pak delší převoditelnost ihned zavedli ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  01. 08. 2007 17:11

no snad právě proto že je to mizivé % tak by to mohli bez problému zavést, protože by by jim to z jejich pohledu finančně neublížilo a měli by další plus u klientů, skutečnost je myslím přesně opačná, takže to bude na nás pěkná reklamština

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  02. 08. 2007 07:25

Samozřejmě že je to jen další reklamština a podvod na zákaznících. To mizivé procento je ve skutečnosti 99 %...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodafonak  |  02. 08. 2007 13:53

To by me zajimalo, jaka je zo reklamstina, kdyz se to NIKDY v reklame neukazalo... A vodafone se tim ani nikdy netajil, ze to prevadi jen do dalsiho mesice. Takze klidek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  02. 08. 2007 14:04

No a PR představení služby s odpovídáním na otázky novinářů není forma reklamy? Součástí PR aktivit to je, takže to za reklamštinu považuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EX-EX  |  02. 08. 2007 14:59

a s timto, ty nejsi foxtrot ale foxtrotl :) myslis, že tiskova konference je reklamstina? ted uz delaj tiskovky i pitomy realitky, kdyz rozjizdej prodej projektu, tak nemluv bludy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  02. 08. 2007 17:22

Neřekl jsem, že nepřevádění volných minut je reklamština a neřekl jsem, že reklamština je tisková konference, takže trotlové tu budou jiní Jen jsem naznačil, že reklamština může být tvrzení, že by volné převádění minut využilo jen velmi malé procento zákazníků a proto ho nezavedou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EX-EX  |  02. 08. 2007 14:57

ale prd reklamština...zkus si projit podminky tarifu u konkurence a u vodafonu a pochopis, ze oni se opravdu drzi sveho interniho hesla, "že delame veci jinak". dost veci spousti jako prvni( neberu v potaz technologicke, jako treba 3G nebo MMS) myslim spis marketingove.
ale neprevadeni volnych jednotek vic jak mesic mi taky vadi..v dobe, kdy vodafone tohle prevadeni minut rusil jsem u nich na prodejnim pracovala a ver ze vim, ze na nas lidi rvali a to tak ze hodne, ale neudelas nic...neoficialni cestou tam slo po kuloarech, ze se na tom provarovali desny penize oproti konkurenci - mimo jine ve spojeni s tim, ze si lidi muzou sve ucty hlidat na internetu a samoobsluze..
ale i pres toto cenove uzasna nabidka a smekam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 08. 2007 15:37

Oni vědí, jak je na tom v tomto ohledu konkurence? Jak to zjistili?
A teď na tom netratí, když si lidi dali nižší tarify anebo volají úplně přes jiného operátora anebo ty volné minuty schválně provolají zbůhdarma do cizí sítě? Nevím nevím, jestli je ten finanční výsledek pozitivní. A jak mohlo jít o děsný peníze, když se to týká jen mizivého procenta zákazníků?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McLaren  |  02. 08. 2007 17:38

Proč převádět volné minuty stále do dalších měsíců, když nedokážete provolat několikrát po sobě volné minuty, tak uvažujte o změně tarifu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeffrik  |  01. 08. 2007 21:09

Když někomu pořád zbejvaj volný minuty tak by se měl zamyslet jestli neni potřeba změnit tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  01. 08. 2007 21:15

A když 2 měsíce přebývaj a 2 chyběj, tak to je důvod nechat se okrádat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 08. 2007 22:31

Moc hezke. Poradi mi pan jaky zvolit tarif, kdyz treba dva mesice mi neco zbyde a dalsi tri provolam ctyrnasobek tarifu? A poradi mi pan jaky zvolit tarif, kdyz jezdim casto do zahranici a tam se volne minuty jaksi vycerpat nedaji?
Mozna spatne koukam ale nepodarilo se mi najit tarif, ktery by kazdy mesic nabizel jiny pocet volnych minut a jeste dopredu odhadl kolik to ten mesic zrovna bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepan  |  01. 08. 2007 23:21

Pokud jsi firemni zakaznik tak ano .. viz. sluzba bez obav ... myslim ze tak se to jmenuje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  02. 08. 2007 10:47

Jenže tam se počítá, který paušál by byl pro mne nejvýhodnější za poslední tři měsíce, neliší se to pro každý měsíc. Takže to není přesně to, co by člověk využil s neomezenou přenositelností minut, ta by byla praktičtější. Ale operátor by holt více tratil.
Chápu, že přenositelnost nepotřebuje každý pro každý měsíc, hlavně když se mu minuty pravidelně mažou, že Ale jednou za čas - třeba o prázdninách - by převoditelnost využila většina zákazníků. Fakt by redakce měla udělat průzkum, aby operátoři nemohli tvrdit, že to zákazníci nechtějí. Byl by chválihodný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  02. 08. 2007 11:06

Já myslím, že už z logiky věci je jasné, že neomezená převoditelnost by se více či méně hodila každému. Od VF to byl takový blábol, který měl zmírnil slova "neplánujeme zavedení neomezené převoditelnosti". ...ale opravdu hodně trapný a ubohý blábol, hned bych autorovi seškrtal prémie..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  02. 08. 2007 11:43

Operátor by tratil? To jako tím, že přestane otevřeně okrádat zákazníky? Jsem přesvědčen, že ani ne.
Dneska když zákazník vidí, že ho párkrát okradnou o už zaplacené minuty, tak si zákonitě sníží tarif. Tam má zase dražší volání, takže volá míň nebo se snaží dělat většinu hovorů třeba přes VoIP, ale operátor tím určitě víc peněz nezíská. (U nás ve firmě proběhl tento koloběh několikrát, takže teď máme místo 1000korunových tarifů 100korunové a všechny hovory se dělají přes VoIP, kromě toho, když je člověk v terénu, což moc nebývá. Předtím se volalo skoro jen z mobilů na mobily. Hlavně že nepropadávají minuty.)
Kdyby se to převádělo, tak bude člověk víc volat a s nějakými nastřádanýma minutama těžko uteče k jinýmu operátorovi. Ale v tomhle zatím snaha VF okrást zákazníky vyhrává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller  |  02. 08. 2007 12:07

Přesně tak - já jsem kvůli způsobu převodu neprovolaných minut přešel na Oskartu (a s ní volám jen v rámci Oskara) a zbytek řeším O2. jejich chyba (Vodafonu). Kdyby nědělali voloviny, mohli mít o jednoho tarifního zákazníka více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  02. 08. 2007 13:59

To je dobře trefná úvaha, přesně tak se také plánuji zachovat - přejdu na 119 tarif, teď po mírném zlevnění se mi to již plus minus vyplatí. A ARPU Vodafonu fakt klesne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 08. 2007 19:13

Kombinace Odepiš + Go Quatro s vánočním 100% bonusem také není k zahození
(volám málo, jsem spíš na data).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klara  |  03. 08. 2007 09:19

Tak co treba prejit opet zpet na nekterou predplacenku. Tam o to neprijdes. Jeden si zavolas hodne, dalsi vubec. Co ty na to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McLaren  |  02. 08. 2007 17:39

Přesně, toto je kvalitní názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  01. 08. 2007 10:34

11.30 je hnus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 10:43

MMS někdo používá??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  01. 08. 2007 11:46

ja je pouzivam z go txt- 6.9 kc uz jde prekousnout jde tam nacpat par fotecek text a + treba i minutovy hlasovy komentar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  01. 08. 2007 13:03

KOLIK TĚ STOJÍ MMS TŘEBA ZE ZAHRANIČÍ ... MÍSTO POHLEDU, KDE MÁ MMS OPRAVDU SMYSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan Kája  |  01. 08. 2007 13:17

Velmi dobrá připomínka..pokud to dobře chápu, tak alespoň u o2 je ze zahraničí mms levnější jak sms. To se docela vyplatí, ale není v tom háček? Třeba že se k tomu připočítávají tučné datové přenosy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
on-B  |  01. 08. 2007 13:23

O2 není jako T-Mobile a v zahraničí MMS nezdražuje, tedy i v zahraničí ho ta MMS stojí 6,90!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  01. 08. 2007 13:37

z go v zahranici 9.50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  01. 08. 2007 13:23

MMS posílají stejně jenom teenageři, a lidem kteří pošlou vyjimečně ta cena zase tolik neublíží jsem spokojený, jsou i možnosti Balíčků MMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
on-B  |  01. 08. 2007 13:27

nejsem teenager a posílám MMSky z důvodu úspor. s go txt mám mmsku za 6,90 v zahraničí, smska stojí dvojnásobek, s paušálem jsou MMS už od 5,95

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
on-B  |  01. 08. 2007 13:29

samozřejmě s balíčkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 08. 2007 02:43

V zahranici je MMS u O2 GO o 2,60Kc drazsi! Stoji jen 9,50Kc. U T-Mobile ve stejnych mistech stejna MMS stoji klidne i 45Kc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 08. 2007 13:28

Asi bych taky ostatní zaškrtil, kdyby mi začli posílat MMS místo SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 08. 2007 13:36

Proc? Vzdyt do toho nemusi cpat blbosti. Pokud vam nekdo chce napsat neco delsiho, musi poslat dve az tri sms, ktere navic casto prijdou v uplne jinem poradi a casto je mezi nimi velmi dlouha doba. Jedna mms s delsi textem by vyresila vse. Ovsem ne za tuhle cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  02. 08. 2007 23:42

Pokud chce někdo vyřídit něco delšího, ať si zavolá. A rozhodně to vyjde levněji než 2-3 SMS a nebo 1 MMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 08. 2007 02:49

Mily esquire, jste totalni idi*ot! Co vic Vam na to mam rict! Predstavte si, ze napr. u O2 GO stoji MMS ze zahranici dokonce min, nez SMS u jinych operatoru! Vite, ono se do MMS nemusi cpat vsechno mozne, nemusi se vyuzit celych 300kB!!! Klidne tam muze byt napsano jen 160 znaku a pak ta MMS vypada uplne stejne, jako SMS. Ale bl*bcovi, kterej nevi, o cem pise, protoze mu v zivote nikdo zadnou MMS nikdy neposlal (ono to take na Nokii 3310 moc nejde ) tohle asi nevysvetlim. No nic. Dobrou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  04. 08. 2007 02:40

Ano, pouzivam! U GO me stoji 6,90Kc, kdyz odectu bonus, tak me cena MMS u O2 prijde asi na 3,50Kc. Navic tato cena plati i ze zahranici v roamingu a do jedne MMS se mi vejde 300kB libovolnych dat (obrazky, texty, videa, java soft, zvuky, atd).
Navic, kdyz mi pritelkyne posle na dobrou noc sve velmi eroticke videjko, prave v MMS, take to neni k zahozeni
P.S. Jeste jedna, vec: Prijemce me MMS samozrejme nic neplati (vyhoda, oproti mobilnimu emailu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor