Ve svém sídle na Vinohradské ulici v Praze otvírá Vodafone zákaznické centrum pro firmy. Říká mu OneNet Centrum a byznys klientela v něm dle slov operátora najde ta nejmodernější technologická řešení. Zákazníci si zde mohou služby „osahat“ a nechat si zpracovat firemní řešení na míru. To vše na jednom místě a za přítomnosti kvalifikovaného průvodce.
Řešení OneNet spoluje mobily, pevné linky a internet
Vodafone se pro vybudování moderního centra pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a posílil také v segmentu státní správy. S Vodafonem volá například Národní památkový ústav, Hasičský záchranný sbor ČR, investiční skupina KKCG a Madeta.
Fotografie z OneNet centra
Vodafone nyní obsluhuje 205 tisíc firem, dva a půl tisíce z nich využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet. V centru jsou k vidění nejnovější telefony Apple, BlackBerry či Nokia, zařízení se SIM (kamery, dohled nad vozovým parkem) i vlastní 3G zóna (femtobuňka). Krom toho samozřejmě stěžejní služba OneNet a Microsoft Office 365.