Takové "ukončování tarifů" i stávajícím zákazníkům je pěkný podraz! Člověk s operátorem uzavře smlouvu, tarif není nijak časově omezen, přitom telekomunikace a technologie se neustále zlevňují, nikoliv zdražují, takže co bylo výhodné před 15 lety, určitě může fungovat i dnes.Pak operátor najednou přijde a řekne: "Sorry, končíme..." A to jenom proto, aby si víc narýžoval. Chtěl bych apelovat na každého člověka, kterému operátor něco "ukončí", aby nebyl ovce a "ukončil" své služby u tohoto operátora a z principu odešel jinam. Pak se operátoři naučí, že buď mohou minimálně pro stávající zákazníky tarify držet nebo je "ukončí", ale tím o tyto zákazníky zcela přijdou.Například já to tak dělám i v práci a vyplácí se mi to a líbí se mi ty ksichty personalistů, při nástupu a pak i při odchodu:
- V životopise máte opravdu hodně zkušeností a máte zajímavý profil, ale nestřídáte nějak často zaměstnání? Jak dlouho byste chtěl u nás pracovat?
- Když budou stále stejné podmínky spolupráce, jaké jste uvedli za stále stejnou odměnu, která bude v budoucnu i kompenzovat inflaci, tak tady budu pracovat klidně až do důchodu... Pokud jednostranně změníte podmínky nebo odměňování pro mě k horšímu, tak pak samozřejmě, je možné, že kvůli tomu ihned odejdu, což byl případ i těch minulých prací.
- Haha!! Tak to se nemusíte bát!!! U nás nikdy nic horšího nebude!!
- Dobře, to jsem rád, tak to tady chci pracovat až do důchodu.O rok později:
- Velký špatný... Trh... Mezinárodní situace... Investice... Bla bla... Musíme snížit odměny o 20 %!
- OK, takže přesně jak jsme se domluvili při nástupu - odcházím!
- Ale vždyť jste říkal, že...
- Ano, když budou podmínky stejné, budu tady až do důchodu, teď je měníte, takže jsem řekl, co se stane.
- Eeeee... Ale kdo to bude dělat???