Vodafone po 10 letech ukončil program ČD Bonus a s ním i výhodné tarify Nabito

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 29

Názory k článku

avatar
28. 02. 2021 13:46

Jsou to 10let staré tarify. Dnes je trh úplně někde jinde. Velká konkurence. Nabidek mnoho. Atd. Co místo toho? Za cca 90kc měsíčně tarif..... . V ceně cca 70min do všech sítí.
Poradíte... 😉 Aby to byl tarif.
Dekuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 02. 2021 03:21

Pro toho, kdo málo volá je ideální kaktus s registrací někam, kde upozorní na dobíječku dopředu a ne, že si o půl druhé v noci, kdy mi dojde mobilmania do mailu přečtu, že včera od 18 do 20 byla dobíječka. Pokud dobíječka je, vím o ní aspoň hodinu předem - začal jsem registrací na messengeru, pak je ještě něco a teď je i něco na telegramu, pokud vím. Já mobilmanii nemám nastavenu jako domovskou stránku a o dobíječce se z ní dozvím vždycky tak 5,5 hodiny poté, co skončila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 02. 2021 18:28

Já tyhle neskutečný PR žvásty fakt miluju ....((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 02. 2021 16:01

myslím že holt dohoda ČD - Vodafone padla - dle mého ukončil nenapapaný vodafone, jediný co doporučit se změnou tarifu změnu i operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 02. 2021 14:36

Také mě to naštvalo, před 9,5 roky jsem tento tarif zařídil technologicky zaostalejším rodičům, pro které i do dnes je naprosto perfektní: 87,50,-kč se jim automaticky každý měsíc inkasuje z účtu, volné minuty tak akorát dostačovaly po celé ty roky a data do teď neví co jsou,...pro takové lidi opravdu ideál. Nyní už z principu požádám o OKU na přenos jejich čísla, aby Vodafone viděl, že to byla chyba rušení takových tarifů převážně pro starší generaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 02. 2021 14:14

Opravte si rok:
"Od března 2020 už o nich ale budeme mluvit jen v minulém čase."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  27. 02. 2021 13:48

Takové "ukončování tarifů" i stávajícím zákazníkům je pěkný podraz! Člověk s operátorem uzavře smlouvu, tarif není nijak časově omezen, přitom telekomunikace a technologie se neustále zlevňují, nikoliv zdražují, takže co bylo výhodné před 15 lety, určitě může fungovat i dnes.Pak operátor najednou přijde a řekne: "Sorry, končíme..." A to jenom proto, aby si víc narýžoval. Chtěl bych apelovat na každého člověka, kterému operátor něco "ukončí", aby nebyl ovce a "ukončil" své služby u tohoto operátora a z principu odešel jinam. Pak se operátoři naučí, že buď mohou minimálně pro stávající zákazníky tarify držet nebo je "ukončí", ale tím o tyto zákazníky zcela přijdou.Například já to tak dělám i v práci a vyplácí se mi to a líbí se mi ty ksichty personalistů, při nástupu a pak i při odchodu:
- V životopise máte opravdu hodně zkušeností a máte zajímavý profil, ale nestřídáte nějak často zaměstnání? Jak dlouho byste chtěl u nás pracovat?
- Když budou stále stejné podmínky spolupráce, jaké jste uvedli za stále stejnou odměnu, která bude v budoucnu i kompenzovat inflaci, tak tady budu pracovat klidně až do důchodu... Pokud jednostranně změníte podmínky nebo odměňování pro mě k horšímu, tak pak samozřejmě, je možné, že kvůli tomu ihned odejdu, což byl případ i těch minulých prací.
- Haha!! Tak to se nemusíte bát!!! U nás nikdy nic horšího nebude!!
- Dobře, to jsem rád, tak to tady chci pracovat až do důchodu.O rok později:
- Velký špatný... Trh... Mezinárodní situace... Investice... Bla bla... Musíme snížit odměny o 20 %!
- OK, takže přesně jak jsme se domluvili při nástupu - odcházím!
- Ale vždyť jste říkal, že...
- Ano, když budou podmínky stejné, budu tady až do důchodu, teď je měníte, takže jsem řekl, co se stane.
- Eeeee... Ale kdo to bude dělat???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 02. 2021 12:45

Když si pořídím ten balíček Klasik tak platí sleva stále nebo končí na konci dubna ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor