Vodafone podpoří každou povodňovou DMS

V rámci programu Blesková pomoc pošle Nadace Vodafone na aktuální povodňová konta českých humanitárních organizací 3 Kč za každou DMS, kterou na tato konta zašlou zákazníci Vodafonu. Dotace třemi korunami se vztahuje na DMS, které zákazníci Vodafonu zašlou na tato konta:

  • Člověk v tísni: DMS SOSPOVODNE na 87 777
  • Diakonie ČCE: DMS POMOCPOVODNE na 87 777
  • Diecézní charita ostravsko-opavská: DMS POVODNE2010 na 87 777
  • Český červený kříž: DMS CCK na 87 777
  • Armáda spásy: DMS ARMADASPASY na 87 777
  • Nadace Adra: DMS ADRA na 87 777
  • Nadace Euronisa: DMS EURONISA na 87 777

Program Blesková pomoc chce obecně stimulovat aktivitu českých dárců v rámci vybraných lokálních i globálních humanitárních katastrof.

„V dlouhodobé perspektivě bychom rádi spolu s ostatními mobilními operátory na českém trhu dospěli k takové podobě systému dárcovských SMS, který sníží stávající provozní náklady operátorů v tomto systému a zvýší počet dárců,“ říká Miroslav Čepický, mluvčí Vodafonu ČR.

„Bleskovou pomoc chceme využívat několikrát za rok pouze u závažných humanitárních katastrof. Záměrně jsme zvolili jednoduchou fundraisingovou techniku pro aktivizaci dárců z řad zákazníků Vodafonu,“ říká Inga Kaškelyte, ředitelka Nadace Vodafone ČR a dodává: „Nadace zároveň darovala 500 000 Kč na povodňové konto Člověka v tísni, který je partnerem programu Blesková pomoc.“

Diskuze (14) Další článek: Sharp: stojíme na začátku éry dualLCD komunikátorů?

Témata článku: , , , ADRA, Člověk v tísni, Nadace Vodafone, Podpor, Český červený kříž, ČČK, Voda,