Operátoři upouští od poplatku za vrácení nespotřebovaného kreditu na předplacenkách

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 36

Názory k článku

15. 06. 2020 09:25

A jaký je tedy postup? Zobrazím si v samoobsluze o přenos čísla k jinému operátorovi a co dál?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 06. 2020 21:56

... a Vodafone nebudou mít co žrát ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 06. 2020 20:59

To mi hlava nebere, tak předplacenky jsou z principu anonymní služba, tak komu vracet kredit, leda v rámci uzavřeného smluvního vztahu, ale z principu předplacenky jsou bez smluv. Dále v dnešní době považuji předplacenky za stejně zastaralé obchodní schéma jako provozování telefonních budek. V době neomezených paušálů, už dneska skoro málokdo využívá předplacenky. Navíc paušální tarify nabídnou mnohem více kromě nemezených tarifů nabízejí i neomezená data. A hlavně žijeme v době, která bojuje proti terorismu, proti praní špinavých peněz, tak se ještě divím, že něco jako předplacenky existují a ještě zcela anonymně. A pokud chceme do budoucna využívat chytrou karanténu a větší online sledovanost před pácháním trestných činů, považuji za nutné ukončit služby předplacených služeb na anonymním portfoliu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 06. 2020 18:24

Mohli to vzít za opačný konec - chovat se k zákazníkům tak, aby neměli potřebu odcházet. Vím, je to opravdu laciný argument, ale je to bohužel tak. VF se za posledních 6 let ubral špatným směrem a otočil o 180°. V roce 2012 sem k nim přešel a všechno super, tarif sem si dohodl jaký mě napadl, telefon za super cenu pod - dneska nereálnou - podmínkou, že tarif budu využívat alespoň půl roku. Pak sem chtěl po dvou letech odejít, ale nabídli mi tarif, který sem si řekl, tak sem zůstal. Ale záhy zavedli nějaký ojeb s daty (už si ani nevzpomenu o co se jednalo) a tak sem odstoupil od smlouvy s důvodem, že nesouhlasím se změnou obchodních podmínek. Od té doby se z VF stala stoka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 06. 2020 16:51

Pokud za 2 měsíce požádalo o vrácení kreditu 17 zákazníků... pak ten poplatek za vrácení kreditu nemohl ani pokrýt administrativní náklady spojené se zavedením výběru toho poplatku (náklady na výběr poplatku za vrácení - ne náklady na vrácení kreditu samotného). V takovém případě zrušení poplatku dává smysl. Vodafone ušetří a ještě bude za dobráka. Tedy - ušetřil by víc, kdyby se ten poplatek ani nepokoušel zavést. Největší náklady byly jistě na zavedení tohoto postupu na výběr poplatku do systémů VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 06. 2020 05:21

Vodafone hlavne pote co pohltil UPC, tak potaji vypina sluzbu Wi-Free a to k 31.8.2020 !!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 06. 2020 22:54

On si to slavný Vodafone nahradí nemravným účtováním hovorů po celých minutách ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 06. 2020 21:48

"Operátor nicméně upozorňuje, že převod kreditu pro něj určitou zátěž představuje....."
No chudáček malej, snad se nedostane do mínusu a nekrachne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 06. 2020 21:20

Tomu říkám vstřícné gesto. Klobouček smekám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor