Vodafone zavede dvoufázové ověření pro přihlašování do webové samoobsluhy i aplikace Můj Vodafone

Vodafone chce lépe chránit údaje svých zákazníků a k přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone proto zavede povinné dvoufázové ověření. V těchto dnech se vyšší úroveň zabezpečení dostává do webové verze samoobsluhy, v budoucnu se bude týkat i mobilní aplikace Můj Vodafone. Zákazníci jsou o novince informováni prostřednictvím SMS a e-mailu.

Při dvoufázovém ověření podobně jako u jiných služeb jako přihlašovací údaje použijete svůj e-mail a klasické alfanumerické heslo jako doposud, navíc ale k ověření pro vyšší bezpečnost proběhne ještě potvrzení pomocí ověřovacího kódu. Ten přijde vždy v SMS zprávě na telefon přiřazený k ověření. V aplikaci Můj Vodafone u telefonů s biometrickým ověřením (otisk prstu, sken obličeje) bude možné přihlášení pouze biometrikou bez nutnosti zadávat heslo a přihlašovací kód.

Dvoufázové ověření se bude týkat všech zákazníků bez rozdílu, operátor pro ně připravil i instruktážní video:

Výhody přihlašování s dvoufázovým ověřením:

  • Vyšší zabezpečení – díky dvoufázovému ověření pomocí jednorázového kódu.
  • Snadná obnova hesla – když své heslo zapomenete, jednoduše si ho on-line cestou obnovíte.
  • Správa více účtů – pod jedním přihlášením můžete pohodlně spravovat všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých (pokud od nich získáte přístup).
  • Možnost správy účtu pro ostatní – sami můžete udělit přístup pro přihlášení k vybrané službě nebo zákaznickému účtu někomu ze svých blízkých nebo třeba kolegovi z firmy. Každý se přihlašuje vlastním e-mailem.
  • Nemusíte si pamatovat číselné heslo (operátor jeho části může poptávat kvůli ověření) – číselné heslo kdykoliv zjistíte v samoobsluze Můj Vodafone. Využijete ho pro hlasovou a SMS samoobsluhu a pro kontakt s Vodafonem v prodejně nebo na Lince péče o zákazníky.

Zdroj: Vodafone

Diskuze (24) Další článek: Jak v mobilu smazat poslední napsaný text. Zatřepte jím, použijte dva prsty nebo přepněte na japonštinu

Témata článku: , , , , , Zákazníci, Kód, Aplikace, Přihlašování, Ověření, Samoobsluha,