Vodafone zruší Kamarády ze všech sítí. Prodělávají

Diskuze čtenářů k článku

Tichá dohoda  |  13. 12. 2010 08:36

Pěkně se nám chlapci domluvili, jak zrušit výhodné tarify

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skeptik  |  13. 12. 2010 01:10

To majk:je vidět,že platby za el.,plyn,vodu a jiné zatím neplatíš.Pod paušální platbou se skrývá to že každý měsíc zaplatíš ať odebíráš nebo ne. K účtování 1+1.Propojovací poplatky s tím nemají co dočinění,jinak by tato tarifikace nebyla u žádného operátora! Jen pro zajímavost a pobavení:T Mobile Austria-iPhone 4 nabízí za 1 euro.T Mobile Česko s tarifem od 2300kč měsíčně-10 000kč.Beze slov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  13. 12. 2010 15:44

Ale smozřejmě že platím, ale mícháme jablka s hruškama, u plateb za el.,plyn,vodu mi udělají roční zúčtování a když spotřebuju 0 tam mi paušál (zálohy) vrátí. Např. když natočím 0 kubíků studené vody, kolik zaplatím v ročním zúčtování, když se vodné a stočné počítá od kubíku? 0,- že? Záměrně se nebavím o teple a teplé vodě, tam je to zákonem upraveno jinak.
Možná je zakopaný pes v tom, že jsem měl napsat zálohy na služby a ne paušál.
Každopádně VDF má ten dokonalý způsob, jak s tím vydrbat, tedy jejich úžasný systém čerpání nejdříve tarifních a pak převedených jednotek/minut/kreditu. Neprovoloáš zaručeně o to přijdeš.
Jak tu někdo psal, můžeme si tu plácat v diskuzi, ae dokud nedáme operátorúm jasně najevo, že se nám to nelíbí, tak se nic nezmění. Jenže opové radši ubijou člověka retencí, jak je známo, pořád lepší něco než nic. A tak je to se vším....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skeptik  |  14. 12. 2010 02:09

Proto jsem psal,že asi tyto služby neplatíš.Zálohy ti po roce sice vrátí,ale právě po odečtení 12 paušálů,i když neodebereš za celý rok ani ň.Proto jsem to zde uvedl jako příklad,že jsou i jiní nepoctiví podnikatelé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 12. 2010 22:08

U vodafone, jsem už pár let. Teď mě ale, začínají pěkně s*át. Před cca. 3 měsíci, jsem si kvůli koupi Android telefonu nechal aktivovat Tarif na míru s Připojením internetu naplno. Jenže jsem si ho aktivoval ve výhodnějším balíčku za 450,- Kč/měsíc ( ta jejich akce sleva 28% tuším, natrvalo), kde bylo 50 volných minut, 50 volných sms, Internet v mobilu naplno a Po svém. Jenže už od aktivace je s tím pořád nějaký problém, furt volám jejich operátorům, a volání to díky službe "Po svém" není levné. Prostě samoobsluha mi vypisuje nesmysly, platím jiné částky, než paušální 450,- Kč + nad rámec tarifu. Teď to bylo třeba 410,- Kč. No ale teď mi mile poslali sms, kde mi oznámili konec výhodné ceny za "Internet v mobilu naplno" a od nového měsíce už za plnoou cenu - myslel jsem, že to je jen chyba, jenže teď mi samoobsluha zobrazuje dlužnou částku 670,- v "Chytrém přehledu" jako základní platbu. Zas jsem volal na infolinku, po přepojení na dalšího člověka, který mi řekl "že neví kam ty peníze tečou a mám si počkat až mi příjde faktura" toho začínám mít plné zuby. To fakt ku*va nejde zprovoznit jeden blbý výhodný tarif? Proč ho teda nabízeli? Začal mi říkat, že jsem ten internet měl za zvýhodněnou cenu jen po dobu tří měsíců, jenže tak to bylo jen, kdybych si ho dal zvlášť. Jenže ten balík měl byt natrvalo za 450,- Kč/měsíc. To už jsem měl ale pocit, že vůbec neví, o čem mluvím. Mám to potvrzené i emailem od jejich zaměstnance v den, kdy jsem si ten tarif aktivoval. Mohl by mi tady někdo od vodafonu (všiml jsem si, že tady občas napíšou) napsat, jak to teda řešit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 12. 2010 22:19

To máte smůlu, asi jste si toho aktivoval moc najednou. Tak usoudili, že nabídli omylem charitu, takže proč by vás nepumpli o dvojnásobek. Holt nejférovější operátor, jak se prezentují výše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka56  |  12. 12. 2010 19:33

Jenom malý příspěvek k vysokým tarifům, zlodějským tarifům atd. Již několikrát se tu psalo. Chcete-li nízké tarify, nevolejte, pokud vám tarify nevyhovují ale přesto voláte jak zběsilí, jsou asi v pořádku. Jeden příklad za všechny, nedávno jsem v autobuse poslouchal paní, které během cca 25 min líčila kamarádce, jak je na tom finančně špatně, budou vánoce, nemůže si dovolit to či ono. Prostě na první poslech socka, na tohle potřebovala skutečně cca 25 min plků kamarádce. Ale třeba měla tarif Přátelé či co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 12. 2010 08:45

Spíš nejnižší paušál nebo pravděpodobněji předplacenku a volala za 7,20 Kč/min. Je známý ekonomický fakt, že nejchudší platí nejvyšší sazby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  12. 12. 2010 18:52

Na samoobsluze mám novou službu "Vlastní síť"
Píší tam: "Nejste členem žádné síťě. Založit vlastní síť můžete právě zde.
Vytvořit novou Vlastní síť
Typ sítě: Vlastní síť neomezeně
Za výhodný měsíční paušální poplatek si můžete donekonečna volat mezi všemi SIM přiřazenými do Vlastní sítě za 0 Kč za minutu. Aktivace služby je zdarma.
>>> Více informací na www.vodafone.cz Vlastní síť
Za výhodný měsíční paušální poplatek si můžete volat mezi všemi SIM přiřazenými do Vlastní sítě za 1,20 Kč za minutu (včetně DPH). Aktivace služby je zdarma"
Takže se máme asi na co těšit :) Víte o tom někdo něco bližšího?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  12. 12. 2010 21:20

to nevím, já to nikde nenašel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hu  |  12. 12. 2010 21:46

a neukazujeto u firemního čísla? ceny a popis by odpovídali PPSce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 12. 2010 22:14

Výhodný měsíční paušál a ještě k tomu platit 1,20 za minutu ve vlastní síti? Je z toho opravdu na blití. Pak přijedete člověk do zahraničí, kde se opravdu operátoři soustřeďují spíš než na okrádání zákazníků na poskytování služeb, koupí si normální předplacenku a minuta do všech sítí ho stojí 0,60 a ještě bez toho paušálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  12. 12. 2010 18:14

Ja som rád, že na Slovensku Vodafone nie je a aj Orange SK ponúka volania do sietí všetkých v ČR za 0,13 s tarifikáciou 1+1 nielen O2 SK a tomu sa vraví konkurencia. Inak na Slovensku je to bežná tarifikácia u všetkých 3 operátorov. Nájde sa výnimočne hlavne u virtuálov ako Tesco mobile 60+1, Na návštevách v ČR som používal Vodafone nabitú kartu, ale som ju zahodil je to drahé a menej zaplatím za roaming so slovenskou SIM ak si u Orange aktivujem produkt Ahoj Česko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 12. 2010 12:47

Operator nabidne neomezene volani a nekteri zakaznici maji tu drzost, ze ho jako neomezene i pouzivaji. Jaky to div ze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skeptik  |  12. 12. 2010 02:24

Toto vlákno ukazuje naprosté nepochopení diskutujících oč vlastně jde.Na tomto tarifu v žádném případě VF neprodělává,to si uvědomte!Jistě ekonomické oddělení u VF nemůžeme podezřívat z idiotizmu.Jako správní "vyčúraní"čechové to spočítali velice dobře.Tato akce(stejně jako podobná u TM)měla jediný účel ,nalákat ovečky do svého stáda(což se očividně stalo)a po roce fungování je další příliv nových duší již tak nezajímavý,že je možno ji zrušit.Počítá se s tím,že většina lidí ze setrvačnosti (či pohodlnosti)od opa neodejde i za zhoršených podmínek.Takto je to spočítáno.Takováto akce je mnohem levnější a účinnější jak reklama např.v TV.Daleko zajímavější je,jak vás operátoři natahují např.na délce volání.Asi před půl rokem jsem se tím zabýval a např.TM při ukončení hovoru v 59 sec. vám počítá již 1.5 až 2 minuty(dle daného tarifu).Čili připočítává min.2 sekundy.U o2 to bylo ještě horší!Po hovoru 56 sec. jste již padl do dalšího účtovacího pásma.To znamená ošizeni o min. 5sec.a v celkovém součtu o 30 nebo 60 sec.Toto je již opravdu zlodějna!Divím se,že v tzv.právním státu(alespoň dle našich politiků)je vůbec možné jiné účtování než 1+1.Účtování neposkytnutých služeb je dle zákoníku trestným činem.Tak co k čertu dělají orgány pod které hlídat tyto skutky spadají!?Totéž se týká jakýchkoli paušálních plateb,které nejsou vyváženy nějakou výhodou pro zákazníka.(např. paušály elektr.společností a nebo plynáren.)U plynu musíte platit paušál každý měsíc,aniž byste odebrali jediný kubík plynu,Paušály byly zavedeny za komančů a je vidět,že co se hodí do krámu velkým společnostem,tak přetrvává i 21 let po nich.Jinak si myslím,že minuta volání by měla odpovídat zhruba minutě pracovní doby volajícího.Aby to byla pravda museli byste vydělávat přes 70 tisíc čistého měsíčně. Tak jsem se vykecal a přeji vsem dobrou noc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audiobullys  |  12. 12. 2010 04:19

no ted nedavno jsem platil za vodu a neprotekl mi zadnej litr tou trubkou , ani do kanalizace jsem nic nesplachnul. i vodomer mam odectenej na nule a opet platba za nic.
plyn nastesti nemam , platit litr za metr pripojky to fakt nehodlam a vodkup jen za tretinu ceny nejsem padlej na hlavu abych se nechal vydirat , vokradat a cekat mesice nez se vyjadrej jestli maj kapacitu na jednu pripojku.
svinarny se dejou v Cesku vsude , uz jen to kolik lidi se necha dobrovolne okradat od bank na poplatcich 150 az 450 kc mesicne. a pritom mas 3-4 banky s ucty zdarma na trhu .
jj cesky ovce jsou dokonce i radi ze za ty ubohy bankovni sluzby si muzou priplatit ,prece neni mozny aby banka za to nic nedostala kdyz maj u ni ucet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  12. 12. 2010 14:20

Mno tak mi řekni, kdyby ten tarif "kamarádi" nebo jak se to jmenuje nebyl prodělečný, tak proč by to Vodafon rušil? Ano je to reklamní tah a očividně ho to stojí víc peněz než mu to přináší, kdyby ne tak by to nerušil a snažil se nalákat ještě víc lidí. Přece jen by to byl jediný operátor na trhu s touhle službou. K tomu účtování 60+1 do cizích sítí mi přijde celkem fér protože musí z něčeho zaplatit spojovací poplatek do cizí sítě, na druhou stranu je fakt, že do vlastní sítě by klidně mohli účtovat 1+1 protože tam je spojovací poplatek nulový(třeba se taky dočkáme).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  12. 12. 2010 15:14

nedočkáme, udělají to co vždycky, dorovnají ostatní operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  12. 12. 2010 15:27

paušál na vodu (studenou), plyn nebo elektřinu mi moc nevadí, protože když odeberu 0 v ročním vyúčtování za odebranou 0 zaplatím taky 0,-.
Jenže u VDF zaplatím paušál (v tom paušálu je nějaká služba), když neodeberu, převe mi to do dalšího měsíce, když neodeberu ani v dalším měsíci tak minulý měsíc propadne. FÉROVEJ systém převodu minut(kreditu) s posloupností nejdříve tarifní a až pak převedené, zlodějina velkého kalibru.
Ano třeba O2 u tarifů Neon nepřevádí vůbec, ale poskytuje v ceně paušálu výhodu do vlastní sítě, která se do volných minut nezapočítává. A to neberu v potaz ještě retenční nabídky od O2, o těch se u VDF může jen zdát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  12. 12. 2010 18:19

Neon je ovšem bez úvazku lautr na h...o.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  11. 12. 2010 23:54

Zatím ještě Vodafone je slušnej operátor ,ale nikdo nemůže vědět co bude dál ,t-mobile a o2 mají mnohem horší praktiky ,např. konkurence tvrdí ,že účtování 60+60 taky Vodafone zavede a dost brzo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  11. 12. 2010 22:05

No tak lidi neblbněte přece... Polovina z vás tady nadává, jak je to od vodafonu hnusný a že že to sním jde od 10 k 5. Ale když se zamyslíte tak ve vlastní firmě byste taky asi nepřijímaly prodělečný zakázky ne? Kdyby to vycházelo +- kolem té 0 tak by to Vodafon jistě nechal jako svou marketingovou výhodu která ho prakticky nic nestojí ne?
Navíc pro studenty připravil novou nabídku Student Extra která je víc než lákavá, a internetu do mobilu zvedl (nebo zvedne) FUP na 150 mega.
Já bych to zas tak černě neviděl, ale kdo chce svého psa bíti hůl si vždycky najde (nebo jak se to říká) takže tak.
PS: Ne, nepracuju u Vodafonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredie  |  12. 12. 2010 16:02

A co tohle, co udělal VF se ziskem minulý rok? Poslal 3 miliardy, které tu vydělal špinavým anglánům !!! Kde asi na to vzal ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreP  |  11. 12. 2010 21:56

Asi jsem anomalie jak to tak ctu, ale za posledni 4 roky jsem s Vodafonem nemel sebemensi problem. Jeeezis tak nekdy nefunguje samoska... pockam par minut a nastavim. Na prodejnach jsou vesmes prodejci ve studijnim veku, ale kdyz prijdu a nedelam nabubrelyho idiota, kterej si mysli, ze kdyz je zakaznik, tak si tam muze vydupat cokoliv, tak vzdy vsechno v pohode vyridim.
Celej Vodafone tedka migruje na novej system. Ma to svoje porodni bolesti... kdo to nemuze prekousnout tak pujde ke konkurenci a podepise tam na 2 roky smlouvu. Za rok bude brecet jak ho zase natahli a to jen proto, ze nevydrzel mesic tolerovat vypadky, ktery k takovym projektum patri.
Nekdy je to jen o tom bejt v klidu a zbytecne se kvuli tomu nestresovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Conquest  |  11. 12. 2010 21:54

Ach jo.. zase Ti ubreceni cesti clovickove. Brecite tu, ze Tmobile zrusil pratele a Vodafone posleze take. Brecite tu nad vterinovem uctovani. Proc maji v USA za par dolaru 3000 volnych minut? Ja vam to povim naprosto presne. Naklady na sit a provoz maji priblizne stejne. Rozdil je v tom, ze ve vyspelych zemich, jake cesko rozhodne neni, si zakaznik vola komu potrebuje a nemusi se starat, jaky bude jeho ucet. V CR je to tak, ze vola i kdyz nemusi. Volat 600 minut mesicne s pritelkyni je podle me blbost. Vyjde levneji poridit pritelkyni kartu a volat na ni za 175 mesicne. 200 korun mesicne usetrenych a operator nebude muset platit drahe propojovaci poplatky. Co se Vam jeste nelibi? Vzdyt je to preci tak, jak si to zaridite vy sami. Nadavate tu na technicke potize vodafone. Ok, stava se. Ale pisou jsem jen rypavi a nespokojeni. Ti, kteri jsou spokojeni na diskuzi vetsinou nechodi. Ja mam stejne, ba horsi zkusenosti s Tmobilem. Infolinka i lide na obchode u Vodafone mi prijdou prave nejlidstejsi a nejpratelstejsi ze vsech. Ale diky lidskemu pochybeni, ktere je vzdy a u vsech nemuzete soudit preci celou firmu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
městská chudina  |  12. 12. 2010 10:09

Jsem rád, že se našel odvážný Übermensch, který to malým českým človíčkům vysvětlil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOHLE JE ZAJÍMAVÉ !!!!!!!  |  11. 12. 2010 21:48

Předplacenky Family Mobile ze skupiny IKEA zlevnily: volání za 2,40 Kč, SMS za 1,20 Kč. Navíc, jako nový zákazník dostaneš 1.000 min volání na 30 dní. A pokud si zřídíš rodinný účet, získáš volání v rámci rodiny zdarma. Ale pozor! Né to české "zdarma" za 500 Kč, tohle je fér. Žádná minimální útrata, žádný skrytý poplatek. LíBÍ?
_____
Rakouský tele.ring: 9 GB dat za 225 Kč. Za tyhle peníze dostanete u O2 225 MB, u TM 162 MB a u VF dokonce jen 127 MB dat (přepočteno na stejnou cenu). V průměru tedy rakušák dostane 45x více dat !!! Nelíbí?
_____
Rakouský T-Mobile vystačí s nabídkou 4 tarifů. Např. 300 min do všech sítí, pak 1.000 min do TM za 225 Kč. Český T-Mobile má tarifů 14 (!), ale žádný se tomu nemůže rovnat. Nejblíž je asi Kredit 1000: 344 min za 1.000 Kč a na 1.000 min do vlastní sítě díky Chuckovu honoráři už nezbylo. Nelíbí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PavlosPM  |  11. 12. 2010 21:49

NEUVEDL JSEM, ŽE PŘEDPLACENKA IKEA FAMILY NENÍ V ČR, ALE ANGLII !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Conquest  |  11. 12. 2010 21:59

Ahoj, samozrejme ze nemate pravvdu. On Rakusak sice dostane 45x vice dat, ale vyuzije jich stejne nebo i mene nez Cech. Kdybyste vedel, kolik je v CR FRAUDU... kazdy se tady v CR snad snazi najit nejakou diru, jak by z toho ci onoho tarifu vymlatil co se da...
jak muze byt jinak rakousky tmobile ziskovy, kdyz nabizi sluzby s 45x vice pridanou hodnotou?
platy tam jsou vyssi, tim padem i opexy, capexy jsou tam naprosto stejne jako tady... a interconnecty nehraji roli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PavlosPM  |  12. 12. 2010 09:29

JOJO, v Rakousku vedou T-mobile blbcí, kteří budou prodělávat . Tak tohle mi rozesmálo. Pokud by to takhle bylo, tak by jejich nadnárodní vedení tyhle lidi dávno vyhodilo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROTEST. PROTI DRAHÝM SL.  |  11. 12. 2010 21:42

Co dodat, ani se nebudu rozčilovat. Cenová politika mobilních GSM operátorů v ČR je sprosté okrádání, jinak to nelze ani popsat. Bohužel veřejná media jako je televize, rozhlas, noviny mlčí a víte proč? Protože, pokud začnou ukazovat na operátory, že jsou o proti zahraničí nehorázně drazí, tak jim naši operátoři přestanou dávat milionové zakázky na reklamy a to nikdo z nich nechce. Takže se tiše mlčí, předpokládám, že podobná situace bude na ČTÚ, jinak se nedokážu vysvětlit jak je možné si jinak vysvětlit celkový stav GSM služeb v této zemi!
KOHO ZAJÍMAJÍ NABÍDKY ZAHRANIČNÍCH OPERÁTORU, TAK DOPORUČUJI NA FACEBOOKU MRKNOUT NA http://www.facebook.com/Nechceme.predrazene.mobil... ... , KDE JSOU KRÁSNĚ A PŘEHLEDNĚ VYPSANÉ NABÍDKY A U KAŽDÉ JE POROVNANÍ KOLIK BY TA SAMÁ SLUŽBA STÁLA V ČR. KDYŽ SI TO PŘEČTU, JE MI Z TOHO NA ZVRACENÍ! HLAVNĚ, ŽE JE VODAFONE CZ NEJFÉROVĚJŠÍ OPERÁTOR S ÚČTOVÁNÍM 60+1 TO JE TAKY PRO SMÍCH!
KDYŽ SE SNIŽOVAL PROPOJOVACÍ POPLATEK, TAK SI OPERÁTOŘI VEŠKERÉ PENÍZE NECHALY PRO SEBE, MÍSTO ABY BYLA SNÍŽENA CENA ZA VOLÁNÍ DO CIZÍ SÍTĚ A TO PROSÍM PĚKNĚ BYLO DVAKRÁT! JEDINÝ KDO SNÍŽIL CENU BYL UFON! KDYŽ SE NÁSLEDNĚ ZVYŠOVALO DPH, TAK CENA ZA SLUŽBY STOUPLA OKAMŽITĚ!
T-MOBILE, O2 I VODAFONE JSOU PAKÁŽ NEHORÁZNÁ. OSOBNĚ POUŽÍVÁM TARIF 119 OD VODAFONU A CO JSE REŠÍM PŘES UFONA A SKYPE !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  11. 12. 2010 20:45

Takže parohy jste si tentokrát nasadili sami a teď se s nimi běžte vyfotit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavek  |  11. 12. 2010 21:43

Zdravim všechny ve spolek, nevim že se všichni pořád divíte že čTU nejak neřeší příchod dalšího operátora, není se čemu divit když každému z rady čtu dojde každý měsíc na účet blíže nespecifikovaná častka od neznámého dárce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr N.  |  11. 12. 2010 17:12

Mám stejný problém jako většina lidí tady...
Byl jsem u T-Mobile. Měl jsem Tarif "Přátelé Síť nesíť" a přišlo mě to fakt po hodně dlouhý době super věc. A konečně jsem mohl volat mámě i přítelkyni a dalším lidem. Bez ohledu na to kdo má jakýho operátora.
T-Mobile to zrušil, tak jsem tak dlouho čekal až mě v září operátor řekl. "Tím že jste si tarif nezrušil (asi) do měsíce. Když jsme Vám dali vědět změnu tarifu. Tak jste vlastně souhlasil. A pokračujete dál do září 2010" . Hlavně že mě na to někdo upozornil. Když jsem tam volal abych se zeptal na podrobnosti, a co jak. Když semnou pěkně vy..
Tak jsem přešel v září k Vodafone. A teď nastala podobná situace. Naštěstí, zatim je v pohodě že mě všechno poběží dál. Jenom to nemůžu zrušit, nebo přestat používat.
Blbý je, jen to. Že T-Mobile mě zakázal ukončit teď smlouvu. Takže jsem tam sundal paušál na minimum. A nasadil pět čísel v T-Mobile který znám. A měsíčně tam teď provolám 15-20hodin. Když je to tak výhodný do jejich sítě... Tak si to do konce smlouvy budu řikat a používat to co mě nechali používat...
Nespravedlnost je opravdu vtom, že tady člověka na něco lákaji. A hned jak podepíše... Nikdo o ničem neví "A, seš náš!"...
Ideální by bylo, kdyby žádnej operátor neměl právo si mě k sobě upsat na dýl jak měsíc. To by pak byli jiný výsledky kolik jakej operátor vyděl. Když by je lidi měli možnost přehazovat jak ponožky...
Nebo ať operátoři píšou rovnou ke každý službě. Na jak dlouho bude ještě platná. A né větu "Platí až do odvolání."
Jenže to je věc který se u nás nedočkáme, ani za sto let! Všechno je tady samej soukromník. a když chce stát ňákou firmu pokutovat atd. Tak maji ředitelství mimo EU a nemůžou jim teda ani poslat pozdrav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Ferda  |  11. 12. 2010 16:46

Tak to vidím jako poslední příležitost s tím vydrbat. Pokud navíc potřebujete internet a nový mobil vřele doporučuji využít vánoční slevy 1000,- Kč na chytrý mobil. Kombinace například LG Optimus One + Internet + kamarádi vidím jako velmi lákavou nabídku. Toho půl roku klidně vydržím i s "prstem v prdeli" a pak mi mily Vodafone zase polib prdel TY.
Zajímavou nabídku má německý simyo: cenový strop 975 Kč. Když za zúčtovací období utratíte tuto částku, jsou veškeré hovory, SMS i data (rychlostí 56 kbit/s) navíc zdarma. Čili: neomezené hovory, SMS a data za 975 Kč měsíčně. Totéž u VF 3.377 Kč, u O2 4.050 Kč a TM 4.129 Kč a surfování jen 16 kbit/s. Nelíbí?
http://www.simyo.de/tarif/handy-tarif-mit-kos... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audiobullys  |  12. 12. 2010 04:01

ja ani ten pulrok nevydrzel jako jindy asi ve 3 pripadech jo,kdy jsem za posledni 3 roky od nich poridil telefony. tentokrat jsem vzal nohy na ramena. kupoval jsem lg OO.
nefunkcni samoska, nevedel jsem kolik budu platit fakturu, pak zmenili ze dne na den cenik u netu v mobilu na plno , tim me kleslo plneni a stejne bych musel doplacet.
volani tam maj stejne drahy, sluzby s pridanou hodnotou zadny , proste firma na 2 veci.
u O2 uznaj aspon chybu a daj ti kompenzaci treba litr do faktury , u vdf ti reknou ze chyba je na tvy strane - tudle kamos reklamoval ze kdyz mu prijde mms proc mu odecitaj penize za internet v mob. na den. druhej kamos ma 3 mesice nefunkcni prehled a vse je okej.
nejvetsi vysmech byl jejich ivm v mobilu s fup 100 mega a ze to prej staci na prohlizeni webu, to jsem radsi utekl k o2 hnedka jak spustili 3G v pcich.jejich btsky to je taky katastrofa, na stejnym stozaru ma O2 a signal chytnu a od vdf ani pipnuti.a to uz jsem poznal 2 btsky s ruznejma okresama .
co se tyce nemeckeho simyo . i u nas to jde levnejc. vdf 700 kc neom. volani +sms + net
u O2 tak na 600 kc. mam neon basic sms 250 smsek + 1000 min a k tomu net v mobilu s fup 500 MB . na vetsi data mam mobilni internet datovou sim s fup 10 Gb za 150 kc
ja provolam tak 500 min ale vim ze manzelka tech 1000 min dava bezne za mesic, a to ma jeste rezervy - ale ta ma 700 min v ramci neonovych vyhod polani po 19 h zdarma v siti zbytek ma z tarifu co ma 300 min.
todle ovsem nikdy vdf k zakladniu tarifu nenabidne takovou vyhodu - maj jakousi traparnu po provolani 400 min do svy zdarma.
a jeste se chvastaj ze to maj bez smlouvy a jinde se musite vazat. velky kulovy.
u O2 mam taky cislo bez smlouvy ,dokonce i volani neomezeny na jedno cislo zadarmo me dali a platil jsem mesicne 150 Kc a to za net v mobilu.
a vo vyhodach vernostniho programu O2 extra taky nema cenu mluvit, to vam u vdf nedaj lautr nic i kdyz sponzorujou ligu mistru, formule...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monak  |  11. 12. 2010 15:59

Nevím v čem je problém.
Vf zrušil produkt, ale stávajícím zákazníkům ho nechal. Proč by do toho měl zasahovat ČTÚ, to fakt nechápu. Jestli chcete udělat nátlak na operátory, potom nevolejte, nepište, nedatujte. Nechápu lidi, co mají neustále mobil u ucha a řeší hovadiny. Ve výsledku zaplatí klidně 3000,- a pak nadávají, že je drahé volání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2010 14:34

U T-Mobilu jsem ukončla smlouvu, když přestali nabízet přátelé síť nesíť+, přešla jsem k Vodafonu, který se zachoval stejně jako T-Mobile. Jsou to pěkný kur*vy všichni. Fakt mě Vodafone zklamal. Mě ta služba naštěstí zůstane. To si to Vodafone nemohl spočítat dříve, než tuto službu začal nabízet?
Za všechno může ČTÚ, který s tím nic nedělá a o nic se nestará.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Ferda  |  11. 12. 2010 16:50

ČTÚ nám přinesla každoroční listopadovou monitorovací zprávu. A opět je to výživné čtení. To se vezmou nejdražší operátoři v zemi, přidá se laxní výběr tarifu a šup, jak to pěkně vychází... Schválně, kdo ve zprávě objeví více chyb a napíše je sem... Nelíbí se ti ta manipulace?
http://www.ctu.cz/aktuality/tiskove-zpravy.... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  12. 12. 2010 18:02

Ale nezachoval se stejně. T-Mobile sáhnul i na stávající aktivace, Vodafone ne. IMHO velký rozdíl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BedaN  |  14. 12. 2010 17:06

ale vždyt ti službu nezrušil ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J. K.  |  11. 12. 2010 14:15

Ať už jde Vodafone do p.r.d.e.l.e! Je to banda i.d.i.o.t.ů. Pomalu není dne, kdy bych s nimi neřešil nějaký problém. Neměli by zrušit jen program kamarádi, ale měli by zabalit celé podnikání a jít všichni na pracák a k lopatám. Včera jsem řešil problém s přesměrováním hovorů, kdy z nepochopitelných důvodů začali přesměrovávat mé hovory na cizí číslo, dnes jsem po vstupu do samoobsluhy zjistil, že ač od října používám program připojení v mobilu nadlouho (akce -28% sleva z paušálu, o kterou jsem se mimochodem taky musel připomínat, jinak by dělali jako by nic a naúčtovali mi celou částku), najednou mám aktivované připojení nastálo!!! Operátor mi následně sice potvrdí, že i nadále mám aktivní připojení v mobilu nadlouho, ale pak aby se v tom prase vyznalo.... A podle aktuálních cen používaného tarifu se taky zákazník nemůže orientovat. Zkrátka bordel, bordel, bordel. Takový bordel za Oskara nepanoval a každá jiná firma by už musela padnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koudelka  |  11. 12. 2010 16:32

Jj souhlasím po 12 letech u T-Mobile jsem k nim přešel a byla to chyba.! :( Oproti T-Mobile jsou pěkná "garážovka". Po aktivaci mi posilali sms o tom že mám aktivní internet na den a to několikrát během prvního týdne u nich! Přičemž jsem si aktivoval Internet na plno, ale v sámošce už několik týdnů svítí, že mám aktivní internet na stálo... i s hláškou, že je to chybně, ale už několik dní to nevím co tam tak dlouho řeší. Dovolat se na "placenou infolinku" je nadlidský výkon a řešit to v krámě je taky dílo.
Byl jsem jim i vrátit mobil v 30 denní lhůtě a chování lidí v obchodě a prohlížení toho mobilu, jsem dlouho nevydržel a radši jej prodal jinde a koupil něco co funguje!!!
P.S. Jejich reklamní slogan "U nás se nemusíte přizpůsobovat" moc neplatí, zatím se přizpůsobuji já jim. Už jsem do nich vrazil litr jako volací jistinu a oni co?
Počkám do první fkt. a pak asi ČAO!
Fakt zklamání....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iphone.praha  |  11. 12. 2010 13:09

To je smutné. Vodafonu jakož i dřívě milému Oskaru jsme byli celá rodina roky věrný. Tady v Čechách není jeden slušný operátor, kterému by alespoň trošku záleželo kromě výdělku i na zákazníkovi. Když před nedávnem Vodafone změnil nabité karty tak celá rodina přesla na GO Felíciu ke O2 a já s manželem na Ufonék. V Praze kde bydlíme na 9tce máme dobrý příjem a na volání za 2,90 na mobil či 0,90 na pevnou je OK.
Vím, že mnozí na ufonka nadávají, ale je to operátor, který nám finančně vyhovuje. Škoda, že nenabízi lepší pokrytí i na jiných místech v ČR, roaming či jiné mobily a pouze takové šunky Jinak by přesla celá rodina k ufonkovi, ale nepodařilo se nám je přemluvit Důvod jednoduchý : nedostatečné pokrytí signálem, žádny roaming, nulový čiže mizivý výběr telefonu, žádna internetová sms brána, pomalý internet či používaní pouze CDMA sítě !!! Škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 12. 2010 13:07

Ufon ma ceny celkem dobre ale bohuzel velky handicap v podobe nestandardni site (z hlediska frekvence). S tim pak souvisi rada nevyhod a omezeni a to spoustu potencialnich zakazniku odradi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fíla  |  11. 12. 2010 13:02

Kamarády do všech sítí využívám, jelikož přítelkyně má O2. Provoláme kolem 10ti hodin měsíčně, což mi nepřijde zase tolik. Pokud je to možné, komunikujeme ale raději přes Skype.
Jsem zvědav, jak dlouho zachovají tuto službu pro ty, kteří si ji ponechají aktivní, ale nedělám si příliš velké iluze o tom, že i pro stávající uživatele ji nakonec nezruší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  11. 12. 2010 18:55

10 hodin mesicne? Takze v prumeru pul hodiny kazdy den, vcetne sobot a nedeli? Vcetne dnu, ktere travite spolu? Tak ta ti dlouho nevydrzi, to je telefonni teror

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  11. 12. 2010 20:03

Ano, 20 minut je půl hodiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 12. 2010 13:01

No to je na propojovacich poplatcich (v aktualne platne sazbe) 996 Kc.
Ovsem je chyba operatora, ze si to nedokazal dopredu spocitat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  11. 12. 2010 12:39

Vodafone asi nemá na milionové odměny pro svou vrchnost ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  11. 12. 2010 12:11

Teď už zbývá, aby Vodafone zrušil účtování 60+1 a zavedl 60+30, nebo 60+60 a jsme fakt všichni v pasti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 11. 12. 2010 19:44

Nebojte se, nejférovější účtování služeb na trhu stále zůstává naší největší konkurenční výhodou a na tom si zakládáme. Zde se jedná pouze o to, že k určitému datu přestaneme nabízet nové aktivace určité služby. To se na trhu stává poměrně běžně. Hezký večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J. K.  |  11. 12. 2010 20:22

Vy se soustřeďte na to, aby konečně začaly fungovat základní věci, a pak vymejšlejte lepší účtování služeb!!! Máte tam nehorázný bordel. Vyházel bych celé vaše technické oddělení!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koudelka  |  11. 12. 2010 20:52

Ja jsem u vas necely mesic a zatim se teda pekne bojim! Viz. prispevek J.K. A muj nize.... Dale chovani vasich zamestnancu jak v obchode tak i na infolince je dosti tragiozni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  11. 12. 2010 21:16

Vy máte troufalost tvrdit, že vaše tarifikace je nejférovější na trhu? Co je férového na tom, že provolám 15 s ale zaplatím jako bych volal celou minutu. Všude na trhu převládá 1+1 jenom v ČR se vymlouvá na nějaký specifický trh. Jste už k smíchu s obhajobou 60+1. Jiný pohádky tam nemáte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  12. 12. 2010 18:09

A není? Má snad některý mobilní operátor lepší? Můžeš nadávat, můžeš plkat na fórech, ale pokud s tím chceš něco opravdu udělat, tak s nima volat přestaň. Já třeba moc nechápu, proč volaj lidi z mobilu tam, kde mají v dosahu internet... Natož se pak ještě z mobilu vykecávat (a přitom pak nadávat na ceny).
Dokud budou všichni jen nadávat, ale u jednohu, druhého či třetího stejně provolají ty samé prachy, nic se nezmění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  12. 12. 2010 18:43

Však taky už s nima nevolám, pořídil jsem si virtuála a platím skoro o 60% míň než u VDF.
Navíc bylo psáno o trhu jako takovém a NE O ČESKÉM TRHU, proto taky byla ta poznámka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  12. 12. 2010 21:17

Já taky ne. Doma mám net a VoIP, v práci taky (ale tam mám hlavně práci) a jinde většinou jsem za jiným účelem, než abych něco obvolával. Takže jim na volání a psaní necháme ve dvou cca 250 korun, to se mi ani o virtuálu uvažovat nevyplatí, vlastně ten by byl ještě dražší ptž dvě z našich tří čísel jsou Odepiš. Snížit jim tržby je podle mě jediný způsob, jak s tím něco dělat.
No zahraniční operátory moc do trhu brát nemůžeš, s tím se tu moc jednoduše volat nedá. A jinak to bys mohl pomalu brát do porovnání trhy jako Japonsko apod., kde to je celé úplně jinde. Anebo bys mohl naopak jásat, že se tu neplatí za příchozí hovory, to je taky na TRHU běžné. Za trh se obvykle považuje pouze to, kde firmy usilují o téže zákazníky, zahraniční trh není pro nás tudíž relevantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rosol  |  11. 12. 2010 23:38

"nejférovější účtování služeb na trhu" neznamená, že je férové!!
Když to přeložím, tak to znamená, že vdfn okrádá účtování nejméně z velké trojky. Ale stále okrádá!
ČTÚ s tím nic nedělá, jistě dostala od operátorů jisté tučné výhody.
Ale snad jim to EU alespoň trochu zatrhne, viz. http://redaktori.blog.mobilmania.cz/2009/03/hura-eu-pro-nas-c... ...
Další věc je, proč to třeba na Slovenku jde: cituju MM " Úsměvné také je co dokáže O2 nabídnout svým zákazníkům třeba hned na Slovensku - předplacenku Fér. Karta je bez měsíčního poplatku či nutnosti pravidelně dobíjet s cenou voláním 0,13 euro (3,55 Kč), SMS za 0,06 euro (1,64 Kč) a sekundovou tarifikací. A teď se podržte, předplacená karta O2 Fér umožňuje volat po 3. minutě zcela zdarma do vlastní sítě! Tomu se říká skvělá nabídka na kterou si ale my u nás můžeme nechat zajít chuť."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  12. 12. 2010 00:02

Ano,bohužel se na našem trhu stává poměrně běžně,že opové přestanou nabízet určité pro lidi výhodné služby. To by si ve skutečně konkurenčním prostředí žádný operátor nedovolil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  12. 12. 2010 09:25

Že Vám není blitno sem psát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 12. 2010 21:47

"nejférovější účtování služeb"? Že se nestydíte! Nejférovější účtování mají jen někteří VoIP operátoři, a to 1+1, neboli účtování po sekundách! Stejně jako si to přeúčtovávají po sekundách operátoři mezi sebou. Všechno ostatní je OKRÁDÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ, protože šahá zákazníkovi do kapsy a bere mu peníze za neposkytnutou dobu hovoru. A kdo to dělá, tak je normální ZLODĚJ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ten za vodou  |  11. 12. 2010 11:57

$30 predplacenka, platnost kreditu 30 dni, kredit se prevadi. Za tech tricet dostane clovek $160 na utratu do vsech siti po celim svete za $1/minuta a sms ani nevim, plus dostane 150MB dat, ale to mu porad jeste zbejva tech puvodnich $30 za ktery si muze prikoupit balicky minut, sms, dat, mms s tim ze balicky maj platnost 30 dni, ale ne od doby nabiti kreditu ale od doby "koupeni" balicku, je fakt ze ti co pracujou u operatoru delaji zadarmo a z radosti a vsechno ostatni tady stoji 5x tolik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RIjard  |  11. 12. 2010 21:54

A co jako? Co jsi chtěl říct? Že jsi v Americe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  11. 12. 2010 11:37

To je celý Vodafone. Když mají o něco zájem masy lidí, tak to má buď technické problémy (kolabuje), nebo se to zruší. Letos by si ty parohy zasloužili sami..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BedaN  |  16. 12. 2010 15:07

Ty bys nabízel něco, na čem bys prodělal? Evidentně nepodnikáš. Parohy za to, že snížili minutové sazby o 20 %, paušály o 20% a zvýšili počet volných minut o 25% , Nějak nerozumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 12. 2010 10:45

Když je to prodělečný, tak to operátor logicky nebude nabízet. V tomto Vodafon chápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  11. 12. 2010 10:50

Je to sttejný, jak u T-Mobilu. Nabízej něco tak pěěknýho, že to lidi prostě využívaj. A to se operátorovi nevyplácí. :) Snad aspoň nechaj stávající zákazníky a nebudou je blbě limitovat, jako to udělal T-Mobile. To se podle mě fakt nedělá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparky  |  11. 12. 2010 14:16

Ale budou :) je to jen otazka casu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrty  |  11. 12. 2010 10:51

Kdyby takovy tarif meli vsichni tri operatori, tak si propojovaci poplatky zaplati +/- ve stejne vysi navzajem a nikdo by na tom neprodelaval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  11. 12. 2010 13:58

Já bych to třeba logicky zdražil ... ale každý používá jinou logiku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  12. 12. 2010 09:57

No snad má VF flotilu ekonomů kteří dokážou spočítat co a jak bude ekonomicky výhodné!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  11. 12. 2010 10:27

Copak? Lidi měli zájem o neomezené volání tak ho operátor zruší? To je ale divný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  11. 12. 2010 10:26

Už je to tady,nejdřív rušení výhody nabité karty,teď rušení Kamarádů,pomaloučku polehoučku Vdf začíná utahovat šrouby a do 2 let jsme na tarifikaci 60+30.Když díky ČTÚ není konkurence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepik  |  11. 12. 2010 12:18

Sice neříkám že ČTÚ je svatý ale co má proboha společného s tím že operátor si zruší svojí vlastní službu? To snad chceš aby ČTÚ diktoval jaké služby má kdo nabízet? To si asi spadnul z jahody,ne..
Je sice blbý že to Vodafone ruší, ale je to věc Vodafonu. Kvůli téhle službě jsem k Vodafonu přišel a jestli ji nebudou nově nabízet tak jen přijdou o nové zákazníky, kteří by zrovna takovou službu chtěli, je to ale jejich chyba (Vodafonu). Mám pocit že od jisté doby může za všechno podlě nekterých chytráků a výlevů jen ČTÚ. Nemůže i za to že v zimě mrzne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paur  |  11. 12. 2010 12:52

Víš, pepíku, ty jsi to označil úplně přesně.
Jak jsi napsal, právě kvůli této službě jsi k Vodafonu přešel, jako spousta jiných lidí. A Vodafone ti na začátku sliboval, že to za podmínek, které ti nabízel tenkrát, bude napořád. O změně podmínek, nebo dočasnosti nebyla ani zmínka.
A to by právě měla být práce ČTÚ, který by měl zasáhnout ve smyslu: klidně si službu, milý operátore, zruš, to je tvoje věc, ale stávajícím zákazníkům ji musíš nechat v původním znění. To samé už měl udělat i v případě v článku zmíněného T-Mobile.
Ani v jednom případě se tak nestalo, a proto zde vidím u ČTÚ pochybení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoural  |  11. 12. 2010 12:56

Mozna by sis mohl ten clanek, pod kterym diskutujes, precist. Zjistil bys, ze pro stavajcici zakazniky se nic nemeni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  11. 12. 2010 21:02

......pokud si však chtějí službu uchovat i po ukončení nabídky 15. ledna, musí mít každý následující měsíc aktivní alespoň jedno číslo z cizí sítě. V takovém případě zůstane služba dostupná i pro následující měsíc, s tradiční možností volby jednoho až čtyř zvýhodněných čísel.
Je to změna podmínek, nebo není pro stávajícího zákazníka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  12. 12. 2010 17:57

Není to změna podmínek. Protože pokud nebudeš mít aktivní to volání na ani jedno číslo, tak nebude aktivní ani služba. Čili tím ji deaktivuješ. A to je celkem normální, že když službu deaktivuješ a ona se nenabízí, že už ti ji znovu nedají jen proto, že jsi ji někdy kdysi měl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mefisto  |  11. 12. 2010 13:24

Největší chybou ČTÚ je že nenastolila konkurenční prostředí. Operátoři si tu mohou dělat co chtěj, konkurence je netlačí a ČTU je nechává bejt. V konkurenčním prostředí by si T-mobile s Vodafonem takovéto jednostranné změny podmínek nedovolily, jinak by přišly o zákazníky. O cenách nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  11. 12. 2010 13:56

To ale snad není pravomocí ČTÚ, spíš ČOI, ne?
"Česká obchodní inspekce kontroluje: ... dodržování dohodnutých nebo stanovených podmínek a kvality poskytovaných služeb"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  11. 12. 2010 15:27

Vodafone začíná mít praktiky jak firmy na předváděcí akce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Ověřený profil Vodafone CZ | 11. 12. 2010 19:40

Dobrý den, aby nedošlo k nedorozumění: jak píše autor článku - zákazníkům, kteří mají službu Kamarádi ze všech sítí aktivovánu, zůstává služba v současné době nezměněna. Pouze přestaneme nabízet nové aktivace této služby k 15.1.2011. Hezký večer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majk  |  11. 12. 2010 21:10

......pokud si však chtějí službu uchovat i po ukončení nabídky 15. ledna, musí mít každý následující měsíc aktivní alespoň jedno číslo z cizí sítě. V takovém případě zůstane služba dostupná i pro následující měsíc, s tradiční možností volby jednoho až čtyř zvýhodněných čísel.
Je to změna podmínek nebo není? Podle mě je, protože pokud dnes vymažu čísa do cizí sítě a po 15.1. si je budu chtít nastavit, tak už to bude nemožné. Tedy pro stávajícího uživatele se podmínky mění, aby mohl tuto služby využívat i po 15.1. musí mít nastaveno číslo do cizí sítě, i kdyby ho nepoužíval, protože třeba v únoru bude chtít navolit všechna čísla a volat na ně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BedaN  |  14. 12. 2010 17:01

Tohle je přece nesmyslná debata. Zrušit službu, když je prodělečná je přece normální a udělal by to každy. Zkrátka odpadla jen možnost aktivace, tot´ vše. Všechny služby tady přece nebudou stovky let. Něco zaniká, něco nového vzniká. Tolik služeb už se zrušilo... Tak to je a bude. Kdo Kamrády má, může si je nechat. To mně příjde férový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  12. 12. 2010 09:54

Vážené tiskové oddělení. Tohle jste mi tvrdili při přenosu čísla z twistu na nabitou kartu!!!! A nemusím psát jak to dopadlo. O vaši "stupidní" odpovědi na muj mejl raději psát nebudu je to tu přeci jen slušná diskuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  12. 12. 2010 12:10

Jinak jste to hezky napsal "V SOUČASNÉ DOBĚ NEZMĚNĚNA" tím se v REKLAMŠTINĚ myslí do půl roku to zrušíme všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BedaN  |  14. 12. 2010 17:02

nezruší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvedavec1  |  14. 12. 2010 17:36

Nezrusi? Stejne jako nezrusili Slysim Vas a Dohodu s Oskarem u ktere se zavazali ze bude navzdy? Des ma pravdu s tou reklamstinou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BedaN  |  16. 12. 2010 14:00

nezavázali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BedaN  |  16. 12. 2010 14:03

Nezruší alespon ted ne, jednou se samozřejmě zruší každá služba, ale to je normální obnova služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pawe  |  11. 12. 2010 13:10

Je vidět,že Vf neumí moc počtat,když zjistí tak pozdě,že na jedné službě ze sta prodělává.
pepik: Osobně si myslím,že za situaci na našem "specifickém" trhu může do největší míry ČTU a ne nenažranost našich operátorů,kteří se naoko tváří,že si konkurují. On jim vytváří prostředí ve kterém oni podnikají a náramě jim jde na ruku. Je až do očí bijící jakým způsobem se ČTU snaží oddálit příchod dalších operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  11. 12. 2010 23:54

Milý Pepčo,evidentně jsi nepochopil leitmotiv příspěvku.Tak tedy pro ty méně inteligenčně rozvinuté - myslel jsem tím to,že kdyby zde bylo skutečné konkurenční prostředí,Vdf by si v životě nedovolil tyto a podobné kroky.Za krátkou dobu je to už druhý krok. A plky o zachování výhody pro stávající zákazníky nic neznamenají,sliby se slibují,blázni se radují.Výhoda zůstane zachována jen do doby,než se operátor rozhodne ji zrušit.Což může být klidně za půl roku,za 2 roky,čert ví... Stačí se podívat k ostatním opům,kteří nakonec zrušili pod různými záminkami výhody,které stávajícím zákazníkům slíbili zachovat.Právě z důvodu nedostatečně konkurenčního prostředí,k čemuž značně přispívá korupčně - alibistická politika regulátora,se opové chovají jak se chovají.Může se nám to nelíbit,můžeme s tím nesouhlasit,ale to je vše,co s tím můžeme dělat.A to je ten největší průser...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirasat  |  11. 12. 2010 20:03

Jestli si Vodafone opravdu zakládá na férovém účtování, měl by zavést účtování 1s + 1s do vlastní sítě. Do ostatních sítí je třeba brát v úvahu propojovací poplatky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  12. 12. 2010 12:54

To se nevylucuje. propojovaci poplatky si operatori navzajem uctuji po sekundach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor