Vodafone řešil problémy se sítí. Některým zákazníkům nešlo volat, hodinu nefungovala ani mobilní data

Vydáno v 9:20, aktualizováno 10:10

Uživatelé Vodafonu hlásí od dnešního rána výpadky sítě. Týká se to zejména mobilní sítě, ale hlášeny jsou i výpadky pevného internetu, který Vodafone převzal po bývalé společnosti UPC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Problémy se sítí potvrzuje portál s hlášeními výpadků Down Detector, který ukazuje na nárůst problémů po dnešní osmé hodině ranní a kulminaci hlášení okolo deváté. Hlášení přicházejí z celé republiky, což svědčí o celoplošném problému. Nejvíce výpadků hlásí velká města Praha, Brno, Ostrava a Hradec Králové. Nedá se volat ani z redakčního čísla, které máme u Vodafonu.

Samotný operátor se na sociálních sítích omezil na stručné oznámení: „V tuto chvíli mohou mít někteří zákazníci potíže s mobilní sítí nebo s voláním na Linku péče o zákazníky *77. Omlouváme se za komplikace a děláme vše pro to, abychom situaci brzy vyřešili.“ Podle reakcí zaměstnanců zákaznického servisu na sociálních sítích sám operátor příčinu výpadku zatím nezná.

Klepněte pro větší obrázek

V případě výpadku a plošné nedostupnosti služeb mají zákazníci nárok požadovat po svém operátorovi kompenzaci, například navrácení poměrné části zaplaceného paušálu.

Aktualizováno v 10:10 hodin:

V tuto chvíli už by mobilní síť Vodafonu měla znovu fungovat kompletně pro data, SMS i volání. Pokud nenaskočí signál na telefonu automaticky, doporučuje operátor manuálně restartovat telefon. Podle Vodafonu byly příčinou výpadku blíže nespecifikované technické potíže. U pevné sítě operátor plošný výpadek neevidoval, v případě nefunkčnosti mohlo jít o individuální příčinu.

Diskuze (3) Další článek: Díky AirTagu získal své vozidlo zpět. Aby pomohl i vám, musíte jej umístit tam, kde jej nikdo jen tak nenajde

Témata článku: , , , , , Operátor, Síť, Zákazníci, Mobilní síť,