Vrátí T-Mobile kredit, nebo nevrátí?

Diskuze čtenářů k článku

sms  |  27. 01. 2003 12:07

Linky

odkial sa bude dat poslat sms free do t-mobilu sa docitate.

http://tmobile.aliens.sk/

Kecki

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  25. 01. 2003 00:43

Tak jsem právě odešel od T-Mobile. Teď už jsem plně u Oskara. U Paegasa naštěstí kredit nemám, ale podařil se mi jeden fígl. Teď jsou u Paegasa Gurmánské dny.Píšou tam u některých log a obrázkových sms, že jsou zdarma, ale BACHA. Není tomu tak.

No a tak jsem si, za co nejkratší dobu poslal pár log. A ejhle, byly placené. Už mi to nevadí, spíš naopak. Jsem mínus 180 Kč kreditu.

Tak lidi následujte mě, a vycucněte taky svoje simkarty. Mějte se ahoj, sbohem T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  25. 01. 2003 03:38

Jo tak na tuhle doslova a do písmene !!!_SVIŇÁRNU_!!! narazil jeden Twistovej kamarád taky - bylo tam napsáno "Zdarma" a přesto cáloval a cáloval...

Tak tomu říkám "OPRAFDOFFFÁ GU(E)RMÁNSKÁ OXUTNÁFFFKA" (tm)

Tak co, naši milí páni redaktoři - nestálo by toto sprosté okrádání a klamavá reklama za samostatný článeček?  [Opravdu se zdá, že minimálně marketing Téčka se v posledních několika týdnech zmítá v nějakých prapodivných křečích ]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  24. 01. 2003 20:28

Ještě někdo věří T-Mobilu??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rád se v tom ráchám ...  |  24. 01. 2003 16:38

Dnes bylo na tiskové konferenci v Austrálii potvrzeno, že skutečně jedna ze sázek, které učinil André Agassi se týká také všech účastníků mobilních služeb T-Mobile. Pokud prý Andre vyhraje Australian Open, tak získá od svého hlavního sponzora finanční prémii, která se celkově rovná jednomu Euro za každého aktivního účastníka v den finálového zápasu ve všech mobilních sítích, které sponzor po celém světě provozuje. Jediná možnost, která nyní zbývá s ohledem na zvyšující se pravděpodobnost prohry v této sázce je urychleně motivovat mobilní uživatele k výměně operátora a snížit tak počet aktivních zákazníků ve vlastní síti k uvedenému datu. Příliš času již nezbývá a proto vedení společnosti RadioMobil apeluje také na účastníky předplacených služeb Twist: "Týká se to i Vás, ne pouze tarifních zákazníků!"

Celosvětově nejlepší výsledky v této vnitrofiremní soutěži v rámci celého holdingu i přes nerozhodnost zákazníků služby Twist vykazuje právě česká pobočka T-Mobile. Vyplývá to i z prohlášení, které uvedl u protinožců před vstupem do tenisového V.I.P. salonku pan Roland Mahler pro agenturu Wild Duck: "Andre se přepočítal! My jsme našli v Česku recept, jak tu jeho výhru výrazně snížit."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  24. 01. 2003 16:41

  

Posli to Andremu - treba prohraje schvalne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Danek  |  24. 01. 2003 15:45

zabiji elektronickou postu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hp3  |  24. 01. 2003 15:19

Ja SMS z NETu neposilam. Vim, ze je to dobra vec, ale tech par sms co poslu mohu klidne posilat z mobilu, navic vim, ze byly dorucene a nemusim se podepisovat. Mnohem vice mi vadi ze zpoplatnuji upozorneni na mail ve schrance, protoze to vadi taky hodne lidem. Doted se mi z nich  nepodarilo vydolovat, co vlastne bezplatna notifikace presne je. Toto je evidentni krok proti zakaznikum-pro ne je prece sms jako sms. Mohli by nechat nastaveni filtu tak, aby se preposilal alespon odesilatel. Pokud chodim po meste je pro mne uplne nanic, kdyz se dozvim, ze mam ve schrance mail. A kdyz mi jich prijde 20 - nejaky spam- prece nebudu platit za kazdy sms. Mam za to, ze spousta lidi co ted odchazi od T-M to dela z techto duvodu. Protoze zatimce s maily si zvykl dnes pracovat temer kazdy, desitky sms denne opravdu asi posila (jiste ted nebudu zrovna v milosti) urcita vekova a casto i inteligencni skupina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvykto  |  24. 01. 2003 10:45

oprava nejsem si jistej, soustředil jsem se tak na datum, že se mi popletl rok možná 2004

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nel  |  24. 01. 2003 11:00

A jak to vis??Kde to je napsane???

Nel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  24. 01. 2003 12:13

to je datum ktery nadhodil nejakej soumen na Mobilu v diskusi. Rok 2003 je spravne, ale cela informace je nesmysl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nel  |  24. 01. 2003 12:30

No, by bylo neprijemne, kdyby Oskar zpoplatnil sms brany.

N.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gecco  |  24. 01. 2003 13:42

No to jo - ale zatim nemuze ).
Jenze je to prave to zatim...            

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pinus  |  24. 01. 2003 14:46

I kdyby zpoplatnil, tak jsou SMSky u oskara stejne daleko levnejsi nez u Steffi a Andreho ) Takze je to jasny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 01. 2003 20:16

Moc neverim tomu, ze Oskar v dohledne dobe zavede placeni SMS z netu. Jinak by ted asi tezko razil s reklamou:

  • Předplaťte si tarif Řekni mi, Povídej a Nezavěšuj na 6 měsíců a můžete až rok volat o víkendech do Oskara zdarma
  • Volání do hlasové schránky je u Oskara pro všechny typy tarifů i Oskaret zadarmo
  • Posílání SMS z webu je u Oskara také bez poplatků
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kvykto  |  24. 01. 2003 10:03

    Stejně všivhni operátoři zruší bezplatný sms z netu. oskar to má udělat 15.4.2003 a eurotel nevim. já mám odepiš (oskar) a jsem s tím spokojen. twist mám taky. byl jsem se ptát ve značkové prodejně a kredit mi nevrátili.

    snad uspějěte lépe

    Kvytko

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Snovač  |  24. 01. 2003 10:36

     chtěl si napsat 2005 ne?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Rád se v tom ráchám ...  |  24. 01. 2003 16:14

    Milej kvíkale,

    nemohl by jsi laskavě uvést ještě zdroj svých vylhaných informací.

    Připoj prosím také ještě vlastní jméno, příjmení, rodné číslo a adresu domů, aby případná žaloba pro poškozování dobrého jména a komerčních zájmů Oskara (vlastně společnosti Český Mobil) mohla být směrována přímo na tebe domů a nebylo potřeba ti tu žalobu doručovat do sídla zaměstnavatele RadioMobil a.s.?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    brritva  |  25. 01. 2003 00:45

    To se dá celkem čekat, že sms z netu zpoplatní všichni, ale věřim, že s Oskarem se mi to pořád víc vyplatí při výhodné ceně za smsku. Sem maximálně spokojen!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  24. 01. 2003 09:55

    Me je uplne putna jestli vrati nebo ne (uz se me to nakonec stejne netyka), hlavne ze je s TMobajlem letos sranda

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    brritva  |  25. 01. 2003 00:43

    A to je pravda!Například já bych měl TM poděkovat! Díky němu jsem se začal zajímat o ceny ostatních operátorů a mám teď mnohem výhodnější tarif!! A sranda musí bejt, prodlužuje to přece život (náš, T-mobilův to v tomhle případě krátí)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    R.G.  |  24. 01. 2003 08:06


    "T-Mobile" <info@t-mobile.cz>

    Vážený pane Gregare,

    zasíláme Vám odpověď na e-mail ze dne 21. ledna 2003, který se týkal navrácení zbývajícího kreditu na
    Twist kartě.

    Rádi bychom Vás infomovali o skutečnosti, že u většiny služeb pro Twist zákazníky nedošlo ke zvýšení
    cen. Ba naopak, pro hlasové volání došlo i k jejich zlevnění. Jestliže však i přes tento fakt trváte
    na vrácení zbývajícího kreditu, je nutné zaslat písemnou žádost na níže uvedenou adresu Oddělení péče
    o zákazníky. Tato žádost bude individuálním způsobem posouzena a o výsledku rozhodnutí budete
    samozřejmě informován. V odůvodněných případech Vám bude následně zbývající kredit navrácen.

    Věříme, že jsme Vám zaslali požadované informace. V případě dalších dotazů nás kdykoliv kontaktujte.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Pavel Doležel

    Oddělení péče o zákazníky
    RadioMobil a.s.
    Evropská 178, 160 67 Praha 6
    Tel: 4603 (ze sítě T-Mobile zdarma), (+420) 603 603 603
    Fax: (+420) 603 604 606
    E-mail: info@t-mobile.cz
    Internet: www.t-mobile.cz

    Sítí T-Mobile se rozumí síť T-Mobile provozovaná společností RadioMobil a.s.

     

    Takze ten kredit radsi zkusim provolat a probendit na mycce ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Bažant  |  24. 01. 2003 08:31

    Nevim, jestli se mám smát, brečet, nebo jen nevěřícně kroutit hlavou nad tím, co dokážou presentovat jako oficiální vyjádření...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  24. 01. 2003 11:11

    To co T-Mobile předvádí jde opravdu od deseti k pěti. Zdražení mi ani tak moc nevadí, ale jejich jednání už hraničí s výsměchem svým zákazníkům. Opravdu nevím, jestli to dělají schvalně a nebo jsou prostě tak hloupí. Právě kvůli jejich jednání mám sto chutí od nich odejít.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    brritva  |  25. 01. 2003 00:41

    No tak je to pravda,že maj zákazníky za tupý blbce. Nakonec tě začnou přesvědčovat, že to jak hejbli cenama je skvělý zlevnění! Chudáci, začíná mi jich být líto, to vypadá na nějakou mozkovou poruchu....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gumby  |  24. 01. 2003 08:02

    T-mobile kredit buď vrátí anebo nevrátí...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Otto  |  24. 01. 2003 07:04

    Nez by nam kredit vratili,tak by se  jmenovali  eliboM-T!

    Vyvolat,odhodit!!!!!Nebo schovat(obcas probudit),ale radeji vyhodit!!!

    Za doby Paegase jsem byl vcelku spokojenym zakaznikem a bez vaznych problemu jsem si uzival jeho sluzeb,ovsem po zmene nazvu na T-Mobile,jsem si myslel,ze se vse bude zamerovat na zlepseni a poznal jsem uplny opak a nastaly i komplikace se sluzbami....

    Drahy T-Mobile,ver mi,ze si udelal chybu.....mel jsi zustat tim starym a dobrym Paegasem!

    Co ted?Jak to vypadas?Proc jsi jiny nez jsi byl?Zmena k horsimu?Proc?Proc to vsechno?Nac?

    Nikdo neodpovi......

    Nu coz.....

    Kazdy je nekde....

    Vsem v CR preji pekny den!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal Danek  |  24. 01. 2003 06:15

    No to je skandal

     

    Jak je to vlastne s tim, ze t-mobile vi, ze spousta sms z netu mela komercni obsah. Nevim jestli to tak je, ale oni muzou cist smsky, co poslu? To si vlastne mozna potom i mohli precist, jak jsem kdysy davno ovladal svuj ucet pres SMS banking a pripadne mi zneuzit ucet v bance?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Brumla  |  24. 01. 2003 06:18

    Ano, kdysi dávno ti mohli snadno ovládat tvůj účet v baňce.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal Danek  |  24. 01. 2003 06:52

    Pockaj to jako fakt? To je etda dost drsny a husty!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Bažant  |  24. 01. 2003 06:59

    Spíš hladký a řídký .

    Ale k článku - myslím, že vrátit neprovolaný kredit všem by bylo férové - třeba i k určitému datu dobytí - aby čeští "podnikavci" nemohli laborovat s cenou kupónů - např Kupón 400  za 385,--  a po operátorovi chci ty 400,--.

    Teď jde jen o to, zda má tento pocit i T-Mobile a zda se jím bude řídit.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mikiho jazykový průvodce  |  24. 01. 2003 16:41

    co takhle čeština hoši?

    Dobití od slova dobít,nebo jsi viděl někde prodávat Dobyjecí kupon?

    Něco jiného je nabytí zzminované v clánku, tam je to od slova být.

    To jen tak pro pořádek

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Bažant  |  27. 01. 2003 08:02

    Pardón - úmysl dostat ze sebe myšlenku se holt nesetkal s pravopisnou formou. To se stává i v lepších rodinách . Dík za upozornění.

    PS: co to znamená - zzminované ? (to víš, abych si nerýpnul )

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lekvar  |  24. 01. 2003 05:40

    :)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor