Jestli něco stojí 1000 Kč či 1150 Kč měsíčně, tak si myslím, že ten rozdíl 1800 Kč ročně už někdo možná řešit bude. Navíc je tu ten fakt, že když snížíte cenu za něco, co má spotřebitel tendenci hojně využívat (např. SMS), že se nebude tolik omezovat a že daný produkt bude využívat častěji (např. když tehdy ještě Paegas dal jeden den volání za půlku, tak lidé volali více než dvakrát tolik). To ale znamená, že v okamžiku, kdy daný uživatel bude danou službu více využívat, tak nominálně ušetří ještě více...
Korektní výzkum v této oblasti neexistuje. Průzkum, který by o sobě tvrdil, že je korektní, by byl naprosto nekorektní, neboť dost dobře nejde objektivně zhodnotit pro všechny spotřebitele a všechny oblasti podnikání.
Jestli k tomu Vašemu výroku máte ovšem nějaké podklady vycházející z korektního výzkumu, tak se rád nechám přesvědčit.