Mobilní internet, WAP, volání, SMS, MMS, bonusy, balíčky. To všechno teď můžete mít na měsíc úplně zadarmo.
Vodafone na dnešní tiskové konferenci odhalil své únorové plány, spustí také reklamní kampaň s výmluvným názvem „Nepodepsal“. Operátor chce tak upozornit na skutečnost, že neuvazuje své zákazníky písemnými smlouvami na několik let a přirovnává nákup telekomunikačních služeb k tak triviálním záležitostem, jako je nákup párku v rohlíku nebo lístků do kina. V kampani, která poběží tři měsíce se na televizních obrazovkách vystřídá stejný počet reklamních spotů. Pro své současné zákazníky pak Vodafone připravil možnost vyzkoušet libovolný z jedenácti balíčků služeb po dobu jednoho měsíce zcela zdarma.
Jedenáct balíčků zahrnuje zvýhodněný balíček komunitního volání, víkendové balíčky, MMS balíčky, balíčky na pevnou linku, balíček připojení na wap nebo datové tarify. Nabídka platí od 6. února, jedinou podmínkou je, aby si zákazník daný balíček aktivoval poprvé. „Chceme dát našim zákazníkům možnost si vyzkoušet co jim „sedne“ nejvíc bez toho, aby se museli uvazovat na roky,“ poznamenal David Duroň, ředitel marketingu a dodal: „Různorodost nabídky umožní každému zákazníkovi, aby si vybral balíček, který nejlépe využije pro své potřeby.“

"Nepodepsal" - nová kampaň Vodafonu
Možnost vyzkoušet si balíčky na jeden měsíc zdarma mají firemní i nefiremní zákazníci Vodafonu s vybranými tarify. Zákazníci si o balíček na měsíc zdarma mohou požádat od 6. února kdykoli - nabídka není časově omezená. V průběhu času nebo současně si můžete vyzkoušet dokonce úplně všechny balíčky, vybírat můžete z následujích možností:
- Připojení na dlouho - datový tarif nabízející několik cenových pásem, zákazník zaplatí dle objemu přenesených dat od 200 Kč (do 15 MB), do 750 Kč (45 MB a více), se všemi tarify Vodafone (i Odepiš).
- Připojení na stálo - nový neomezený datový tarif za měsíční paušál 650 Kč. Opět se všemi tarify Vodafone včetně Odepiš.
- Víkendové hovory - neomezené víkendové volání do vlastní sítě, měsíční paušál 175 Kč. Platí pro Nabité tarify, tarify Naplno a Tarify nové generace.
- Víkendové SMS - neomezené víkendové textovky do sítě Vodafone, měsíční paušál 105 Kč. Možno vyzkoušet s Nabitými tarify, tarify Naplno a Tarify nové generace.
- Balíček MMS - 15 MMS každý měsíc do všech sítí, měsíční paušál 105 Kč. Platí pro všechny paušální tarify.
- Vodafone MMS - 15 MMS v rámci Vodafonu a na e-mail, měsíční paušál 50 Kč. Se všemi tarify Vodafone.
- Program kamarádi - volání a SMSkování na 1 až 4 čísla v síti Vodafone nebo anebo pevné síti. Měsíční paušál od 175 do 285 Kč v závislosti na počtu zvolených čísel. Platí pro Nabité tarify, tarify Naplno a Tarify nové generace.
- Program na pevnou - neomezené volání z mobilu na pevné linky v ČR, měsíční paušál 530 Kč. K tarifům Nabito, Naplno, Řekni mi, Povídej, Nezavěšuj, Volám často, Volám málo a Volám stále.
- Program na pevnou mimo špičku - neomezené volání z mobilu na pevné linky v ČR mimo špíčku (všední dny 18 až 8 hodin, víkendy a svátky), měsíční paušál 240 Kč. K tarifům Nabito, Naplno, Řekni mi, Povídej, Nezavěšuj, Volám často, Volám málo, Volám stále.
- Extra nabito - zákazník dostane 20% z hodnoty svého tarifu na volání a SMS, měsíční paušál od 11,90 do 210,- Kč dle výše tarifu. S libovolným z Nabitých tarifů.
- WAP - 40 minut zvýhodněného připojení, měsíční paušál 50,- Kč. Cena za 1 minutu 1,25 Kč, platí pro všechny paušální tarify.
Jinak si zákazník sám rozhodne o aktivaci vybraného balíčku, čímž si zvolí počátek bezplatného období. Od počátku aktivace může zákazník vybraný balíček, který si aktivuje poprvé, využívat po dobu jednoho měsíce zcela zdarma. Sedm dní před skončením bezplatného období obdrží informativní SMS, na základě které se sám rozhodne, zda-li si balíček nadále ponechá za standardní cenu nebo ho bezplatně zruší.
Aby nedošlo k nedorozumění, vrátím se ještě k možnosti aktivace balíčků. Pro Odepiš platí jen první dva datové balíčky, i když také u jiných naleznete formulaci „platí pro všechny paušální tarify“. Na náš dotaz přiznal i sám operátor, že se jedná o trochu zavádějící formulaci. Obecně prý platí, že balíčky lze zdarma zkoušet na stejných tarifech, na kterých fungovaly i v minulosti. Z toho je třeba vycházet.